Auteur Topic: Spoiler topic!  (gelezen 81952 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Spoiler topic!
« Reactie #160 Gepost op: 28-10-2013, 10:12:47 »
Ik denk dat de spoiler klopt, Maxim is veel dingen maar een leugenaar dat kan ik me nie voorstellen bij hem. Hij is nogal eerlijk altijd.
Geloof dat het waar is en zou daar enorm van balen.  ::ohno::
Ik ben uberhaubt de interesse in deze expeditie verloren.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #161 Gepost op: 28-10-2013, 16:39:10 »
Laten we het alsjeblieft niet meer over die spoiler hebben  :-X

Ik vind het meestal wel leuk om een kleine spoiler te zien over een aflevering, maar kunnen we aub vermijden te noemen wie volgens Maxime gewonnen heeft? Alsjeblieft?  :-*

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #162 Gepost op: 28-10-2013, 17:21:07 »
Laten we het alsjeblieft niet meer over die spoiler hebben  :-X

Ik vind het meestal wel leuk om een kleine spoiler te zien over een aflevering, maar kunnen we aub vermijden te noemen wie volgens Maxime gewonnen heeft? Alsjeblieft?  :-*

goed idee  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #163 Gepost op: 28-10-2013, 17:26:04 »
Ik denk dat de spoiler klopt, Maxim is veel dingen maar een leugenaar dat kan ik me nie voorstellen bij hem. Hij is nogal eerlijk altijd.
Geloof dat het waar is en zou daar enorm van balen.  ::ohno::
Ik ben uberhaubt de interesse in deze expeditie verloren.

Rare aanname. Geraldine gaat heus niet zeggen dat ze gewonnen heeft als dat echt zo is. Wschijnlijk zei ze het gewoon in een lollige bui, als grap. Maxim doet nu alsof hij het weet maar komop doe niet zo naief... Dit is zo onbetrouwbaar als wat.

Maar je hebt je interesse sowieso al verloren? Dan kan je ook niet balen want het interesseert je niet meer.  ;)

Offline grupetto

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #164 Gepost op: 1-11-2013, 16:55:23 »
Ik keek net naar de tv-gids van 14 novemeber (aflevering 11) en daar staat te lezen:

De meeste sluwe heren hebben het onbewoonde eiland al moeten verlaten. De vrouwen overwegen een complot op te zetten om een meerderheid te vormen. Maar kunnen zij zichzelf dan nog wel in de spiegel aankijken?

Ik vermoed dat Geza de volgende afvaller zal zijn. Wat denken jullie?

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #165 Gepost op: 1-11-2013, 17:09:48 »
Ik keek net naar de tv-gids van 14 novemeber (aflevering 11) en daar staat te lezen:

De meeste sluwe heren hebben het onbewoonde eiland al moeten verlaten. De vrouwen overwegen een complot op te zetten om een meerderheid te vormen. Maar kunnen zij zichzelf dan nog wel in de spiegel aankijken?

Ik vermoed dat Geza de volgende afvaller zal zijn. Wat denken jullie?

 ::jaja:: dat denk ik ook, ik twijfelde tussen Paulien en Geza, maar nu ik dit lees denk ik Geza.
I will follow my inner gold

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #166 Gepost op: 1-11-2013, 17:15:05 »
Ik keek net naar de tv-gids van 14 novemeber (aflevering 11) en daar staat te lezen:

De meeste sluwe heren hebben het onbewoonde eiland al moeten verlaten. De vrouwen overwegen een complot op te zetten om een meerderheid te vormen. Maar kunnen zij zichzelf dan nog wel in de spiegel aankijken?

Ik vermoed dat Geza de volgende afvaller zal zijn. Wat denken jullie?

Ik denk dat dit alleen slaat op Sef en Jan, die beiden sluw genoemd kunnen worden. De vrouwen zijn nu namelijk al in de meerderheid, maar stemmen niet allemaal mee (Edith tot nu toe niet mee). Ik denk dat Geraldine en Anna-Alicia samen met Edith en Zimra een front proberen te vormen. Ik kan met niet voorstellen dat Anna iets met Paulien samen wil doen, bovendien hoeven ze nu geen vrouwenmeerderheid te vormen omdat ze dat al zijn (zo'n complot is wel nodig als je nog maar 4 vrouwen en 3 mannen over hebt).

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #167 Gepost op: 1-11-2013, 17:20:37 »
Anna durft met Paulien wel naar de finale. Het gaat er nu om de sterksten te lozen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline grupetto

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #168 Gepost op: 1-11-2013, 17:35:34 »
Ik denk dat dit alleen slaat op Sef en Jan, die beiden sluw genoemd kunnen worden. De vrouwen zijn nu namelijk al in de meerderheid, maar stemmen niet allemaal mee (Edith tot nu toe niet mee). Ik denk dat Geraldine en Anna-Alicia samen met Edith en Zimra een front proberen te vormen. Ik kan met niet voorstellen dat Anna iets met Paulien samen wil doen, bovendien hoeven ze nu geen vrouwenmeerderheid te vormen omdat ze dat al zijn (zo'n complot is wel nodig als je nog maar 4 vrouwen en 3 mannen over hebt).

Als Geza fan hoop ik dat je gelijk hebt.  :)

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic!
« Reactie #169 Gepost op: 8-11-2013, 19:50:03 »
TV Gids over aflevering 12 (over twee weken dus):

Nog zes deelnemers zijn verwikkeld in een barre strijd van honger en intriges op weg naar de Robinson-finale van 2013. Het gebrek aan voedsel en een allesbepalende tijdrovende proef lijkt het kamp steeds verder te verdelen in twee duivelse drie-eenheden. Welk geslepen drietal maakt een waterdicht masterplan voor de finale? Welk drietal overleeft? Maar vooral: wie is er nog te vertrouwen?

De drie-eenheden lijken mij:
- Hans, Edith, Kees
- Geraldine, Anna, Paulien, Zimra (drie van hen)

Kortom: ik verwacht dat volgende week één van de dames het spel zal verlaten.
Paulien lijkt mij dan het meest waarschijnlijk.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #170 Gepost op: 9-11-2013, 09:19:20 »
Is dat stukje al geweest met edith en kees na de eilandraad waarbij kees zegt: Het is een heel ander spel geworden door mensen van wie ik het niet had verwacht? Want als je naar de kleding kijkt, zou het kunnen dat het afgelopen donderdag was maar dat het niet in de uitzending is gekomen, maar Edith was bij dat stukje aan het huilen en ik weet niet of dat donderdag ook was. Het zou dus ook kunnen dat dat stukje aanstaande donderdag komt na het wegstemmen van Hans.
I will follow my inner gold

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #171 Gepost op: 9-11-2013, 15:19:21 »
Ja inderdaad, door dat stukje weet je wel gelijk dat zij 2 i.i.g niet weggestemd worden, denk dat het dan volgende (of één van de volgende) uitzendingen komt, want kan me niet voorstellen dat ze dat stukje in vorige afleveringen 'per ongeluk' hebben weggelaten (of dit was toen ze Jan hadden weggestemd, welke kleren hadden ze toen aan?) maar zou best kunnen want je hoorde de meiden zeggen 'the girls gone bad' wat impliceert dat ze eventueel samen samenspannen tegen Hans ofzo.

Ik denk dat het aanstaande donderdag komt. Dan zijn Kees en Edith dus safe deze week. En Anna-Alicia ook, want er zijn nog stukjes van haar uit de voorstelaflevering die nog niet geweest zijn. Waarschijnlijk gaat het deze week tussen Hans en Paulien.
I will follow my inner gold

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #172 Gepost op: 14-11-2013, 16:25:19 »
Ja alhoewel... Kees en Edith hebben in dat stukje précies dezelfde kleding aan als ze op de eiland-raad waar Jan werd weggestemd aan hadden, er bestaat dus een mogelijkheid dat het álsnog werd gezegd na Jan wegging. Tenzij ze beide volgende eiland-raad wéér diezelfde kleding aan hebben.

Het zou inderdaad logischer zijn als het vorige week was. Maar Kees was bij dat stukje heel rustig en na de eilandraad waar Jan werd weggestemd ging hij helemaal door het lint. Maar, als je gelijk hebt, zijn Kees en Edith dus niet safe vandaag en Anna-Alicia (als enige volgens mij) wel. En misschien Geraldine.
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic!
« Reactie #173 Gepost op: 14-11-2013, 17:26:25 »
Ja alhoewel... Kees en Edith hebben in dat stukje précies dezelfde kleding aan als ze op de eiland-raad waar Jan werd weggestemd aan hadden, er bestaat dus een mogelijkheid dat het álsnog werd gezegd na Jan wegging. Tenzij ze beide volgende eiland-raad wéér diezelfde kleding aan hebben.
Maarja je verwacht ook niet dat ze hun hele kledingkast mogen meenemen naar een onbewoond eiland toch? Dus dat ze dezelfde kleren aan hebben zou niet zoveel moeten zeggen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic!
« Reactie #174 Gepost op: 14-11-2013, 20:02:19 »
er waren koffers laatst.
Ze hebben sindsdien allemaal (?) andere kleding aan.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic!
« Reactie #175 Gepost op: 15-11-2013, 00:42:44 »
Is dat stukje al geweest met edith en kees na de eilandraad waarbij kees zegt: Het is een heel ander spel geworden door mensen van wie ik het niet had verwacht? Want als je naar de kleding kijkt, zou het kunnen dat het afgelopen donderdag was maar dat het niet in de uitzending is gekomen, maar Edith was bij dat stukje aan het huilen en ik weet niet of dat donderdag ook was. Het zou dus ook kunnen dat dat stukje aanstaande donderdag komt na het wegstemmen van Hans.
Dit komt na de eilandraad van volgende week denk ik, waarbij Hans wordt weggestemd. Ik meen me te herinneren dat Kees toen ook zei de keer daarna wel vol met al z'n stemmen op één iemand zou gaan en daarna zelf maar zou gaan. (of iets dergelijks)
Dat dan ook nog met die huilende Edith, die we volgens mij ook nog een keer huilend in de biechtstoel zaten zitten.
Ik ben er vrij zeker van dat Hans er volgende week uitgaat en de week daarop dus één van de dames, ik ben bang voor Zimra. Daarna zal de finaleronde wel zijn en boeit het stemmen niet meer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #176 Gepost op: 30-11-2013, 09:01:35 »
Er is uit de voorstelaflevering nog een stukje van Anna-Alicia niet geweest: Je ziet haar rennen met een fakkel. Conclusie: Anna speelt de finale?
I will follow my inner gold

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic!
« Reactie #177 Gepost op: 1-12-2013, 09:18:14 »
Vergeet niet: in de 'Landings-proef' rende ook (vrijwel) iedereen met een fakkel hé ;-) moet je even terugkijken voor de zekerheid.


Ja, ik had het al teruggekeken, het was niet bij de landingsproef.  Ik zou zelf een finale met Geraldine, Anna en Edith erg leuk vinden!
I will follow my inner gold

Offline ilennart

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #178 Gepost op: 6-12-2013, 00:39:45 »
ben bang dat maxime toch gelijk gaat krjigen....

Offline joostje

  • Forumlid
Re: Spoiler topic!
« Reactie #179 Gepost op: 6-12-2013, 15:35:59 »
In de laatste shots van afgelopen aflevering en in de preview is te zien dat de positie van de 'twee emmertjes waterhalen-proef is: achteraan Geraldine, midden Edith, vooraan (dichtste bij het strand) A-A. In het ene shot is te zien dat de emmer van Geraldine hoger hangt dan de overige twee. In het andere  shot zie je dat de emmer van A-A nog vol zit, dat de emmer van Edith lager lijkt te hangen en dat de lijn die vast zit aan de emmer van Geraldine strak staat. Gezien het mechanisme en voorgenoemde constateringen lijkt het me hoogstwaarschijnlijk dat A-A sowieso niet wint en dat Geraldine wint...