Auteur Topic: Expeditie Robinson in de media.  (gelezen 69105 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #20 Gepost op: 27-09-2013, 11:38:48 »
De opbrengsten zijn gewoon veel hoger dan de kosten. Zo simpel is het.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2013, 12:17:06 »
De opbrengsten zijn gewoon veel hoger dan de kosten. Zo simpel is het.

Alleen dan zeker niet voor onze Zuiderburen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #22 Gepost op: 13-10-2013, 11:51:15 »
Veronica over het terugkeren na de expeditie en de waarschuwing die ze kreeg over mogelijke relatie problemen.

linkje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2013, 16:03:51 »
Please, wat een gelul. Hoe moet dat dan als ze echt eens een traumatische ervaring heeft? Hoe lang is ze weg geweest, nog geen twee weken volgens mij?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2013, 21:42:39 »
Please, wat een gelul. Hoe moet dat dan als ze echt eens een traumatische ervaring heeft? Hoe lang is ze weg geweest, nog geen twee weken volgens mij?


Die relatie kan idd echt tegen een stootje ;  NOT!   ::ohno::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2013, 09:27:31 »
Geraldine was gisteravond te gast bij R.U.B.E.N. Daar zei ze kort iets over Expeditie Robinson, namelijk dat de kandidaten daar echt honger hebben (weinig nieuws dus). Wel leuk vond ik dat ze zei dat de kandidaten meerdere keren hebben geprobeerd eten van de crew te stelen en dat dat ook enkele keren gelukt is. (Waarom zien we dat nou nooit in de uitzending?)

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2013, 16:35:21 »
Geraldine was gisteravond te gast bij R.U.B.E.N. Daar zei ze kort iets over Expeditie Robinson, namelijk dat de kandidaten daar echt honger hebben (weinig nieuws dus). Wel leuk vond ik dat ze zei dat de kandidaten meerdere keren hebben geprobeerd eten van de crew te stelen en dat dat ook enkele keren gelukt is. (Waarom zien we dat nou nooit in de uitzending?)

Waarschijnlijk omdat als ze dat hebben gezien, oftewel cameraman is erbij, er dan ook meteen consequenties aan vast zouden hebben gezeten. Dat is eerder ook zo geweest.

Dus wat ik aanneem is dat tot na einde van de expeditie iedereen zijn mond heeft gehouden tegen de productie en niemand gesnapt is. Of het komt nog een keer langs in een latere aflevering.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #27 Gepost op: 25-10-2013, 21:15:23 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2013, 13:02:05 »
Sef: verveling erger dan de honger. Website Boulevard

Daar klaagde Maxime Hartman twee jaar terug ook al over. We genieten van bijzondere gebeurtenissen maar als het bijzondere aanhoudt wordt het al snel weer normaal en doet verveling zijn intrede. Naderhand had echter niemand de ervaring willen missen omdat we liever terugdenken aan het bijzondere in plaats van het normale.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2013, 13:41:12 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #30 Gepost op: 3-11-2013, 05:34:32 »

Leuk dat Hans Uddink ook meedoet

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #31 Gepost op: 3-11-2013, 21:09:05 »
Leuk dat Hans Uddink ook meedoet

???

Staat zijn naam ergens in de media verkeerd geschreven? Of heb je per ongeluk een typfoutje gemaakt?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #32 Gepost op: 4-11-2013, 10:28:12 »
???

Staat zijn naam ergens in de media verkeerd geschreven? Of heb je per ongeluk een typfoutje gemaakt?

Uit het bovenstaande artikel: "Maar toen Paulien met drie andere deelnemers (acteur Geza Weisz, presentatrice Geraldine Kemper en modeontwerper Hans Uddink) op winnaarseiland belandde, veranderde ze van gedachten"
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #33 Gepost op: 4-11-2013, 17:17:23 »
Uit het bovenstaande artikel: "Maar toen Paulien met drie andere deelnemers (acteur Geza Weisz, presentatrice Geraldine Kemper en modeontwerper Hans Uddink) op winnaarseiland belandde, veranderde ze van gedachten"

 ::rofl:: Dat is best wel dom
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #34 Gepost op: 7-11-2013, 19:46:54 »
In mijn tv gids staan wat wetenswaardigheidjes waarvan ik er een niet wist :

In 2007 werd de ex militair Frans weggestuurd nadat hij agressief werd en zich op het eten vd crew had gestort.

Dat laatste is nieuw voor mij, is Frans de jongen die toen met dat mes liep te zwaaien op het strand?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #35 Gepost op: 7-11-2013, 19:48:30 »
::jaja::

Hij heeft hier ook een account dacht ik?
🜃

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #36 Gepost op: 7-11-2013, 19:54:57 »
::jaja::

Hij heeft hier ook een account dacht ik?

Geen idee, maar is dat toen in de uitzending of nadien verteld dat hij eten vd crew had gestolen?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #37 Gepost op: 7-11-2013, 21:41:25 »
Geen idee, maar is dat toen in de uitzending of nadien verteld dat hij eten vd crew had gestolen?

Nadien denk ik. In de aflevering niet, want die heb ik net afgelopen week teruggekeken....
Hij was boos weggelopen met een parang en had volgens Saskia en Muriel gedreigd om iedereen eraan te rijgen als ze bij hem in de buurt kwamen. De dag erna kwam Ernst-Paul hem van het eiland halen. Toen was hij alweer gekalmeerd hoor... Het eerste wat hij zei was ook:"Kom maar, ik doe niets." Het was denk ik een schreeuw om aandacht om van het eiland afgehaald te worden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #38 Gepost op: 7-11-2013, 22:00:50 »
Nadien denk ik. In de aflevering niet, want die heb ik net afgelopen week teruggekeken....
Hij was boos weggelopen met een parang en had volgens Saskia en Muriel gedreigd om iedereen eraan te rijgen als ze bij hem in de buurt kwamen. De dag erna kwam Ernst-Paul hem van het eiland halen. Toen was hij alweer gekalmeerd hoor... Het eerste wat hij zei was ook:"Kom maar, ik doe niets." Het was denk ik een schreeuw om aandacht om van het eiland afgehaald te worden.

Ow gosh ja, toen was het nog met Ernst Paul, we houden erover op.    :\'(

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson in de media.
« Reactie #39 Gepost op: 7-11-2013, 22:39:24 »
::jaja::

Hij heeft hier ook een account dacht ik?

Jazeker, hij heeft zelfs nog enkele seizoenen redelijk actief meegepost.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."