Poll

Wie hoop jij dat de kandidaten zijn voor de volgende expeditie?

Bn'ers
Niet bekende mensen
Bn'er tegen niet bekende mensen
ex-deelnemers
Niet bekende mensen tegen ex-deelnemers

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2014  (gelezen 162613 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014?
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2013, 23:15:25 »

Iemand nog ideeën?

Nicolette Kluijver  ::love::

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #21 Gepost op: 6-11-2013, 01:05:44 »
fans tegen oud deelnemers lijkt me erg leuk. Laat Ryan zijn titel maar verdedigen ... tegen Gio, banaantje jongen?

Het herhalen van het verleden brengt niets nieuws. Oud deelnemers is daarom oude koeien uit de sloot halen.
Er staan honderden, minstens zo interessante, nieuwe mensen te trappelen om mee te doen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2013, 22:04:32 »
 Johan Derksen
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014?
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2013, 08:05:08 »
Nicolette Kluijver  ::love::

Dat wordt vrij lastig, ze gaat E.R. namelijk presenteren volgend jaar  ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2013, 16:05:00 »
Niet-bekende mensen zou weer leuk zijn :)

Ook al zijn niet meer dan twee of drie BN'ers bekend voor mij elk seizoen

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2013, 16:32:18 »
Nee, maar je ziet toch dat ze elkaar vaak al kennen en daardoor groepjes vormen.
Liever onbekende mensen, die worden allemaal nieuw in het spel gegooid en kennen elkaar niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #26 Gepost op: 9-11-2013, 09:08:27 »
Ik weet nog wel iemand: Giovanni Kemper  ::love:: (SYTYCD dit jaar)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #27 Gepost op: 9-11-2013, 10:29:21 »
Haha,die deed ooit mee aan het nationale Junior Songfestival!


Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #28 Gepost op: 9-11-2013, 11:07:39 »
Haha ja dat had ik gelezen. Hij is daar echt schattig vind ik  :)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2013, 09:27:09 »
Alsjeblieft niet Sven Kramer. Als er 1 schaatser is aan wie ik een hekel heb is hij het wel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2013, 09:36:42 »
zou ook niet zo heel blij zijn met Sven in de expeditie..
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2013, 11:16:58 »
Ik ook niet. Maar zolang Sven zelf nog actief schaatser is, zal hij ook echt niet gaan meedoen aan dit soort programma's.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2013, 12:24:19 »
Mannen: Dennis van der Geest, Mark van Eeuwen, Freek Vonk, Dio, Valerio Zeno, Egbert Jan Weeber, Waylon, Roué Verveer

Vrouwen: Quinty Trustfull, Elize, Ancilla Tilia, Lucia Rijker, Sallie Harmsen, Chimene van Oosterhout, Aukje van Ginneken, Lavinia Meijer

Lijkt me wel een leuke, uiteenlopende groep.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2013, 17:03:00 »
Mannen: ... Dio ...

Hoe graag ik ook een van de grootste metalhelden uit de geschiedenis op zou zien staan uit de dood en op een onbewoond eiland zou willen zien ploeteren, ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren ... huh wat? In Nederland hebben we ook een Dio?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2013, 17:33:57 »
onbekend..
ik ben geen voorstander van BN-ers in reality. Niet bij ER, niet bij WIDM, bij geen enkel reality programma.
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2013, 18:20:22 »
Hoe graag ik ook een van de grootste metalhelden uit de geschiedenis op zou zien staan uit de dood en op een onbewoond eiland zou willen zien ploeteren, ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren ... huh wat? In Nederland hebben we ook een Dio?
  deelnemer widm 2012



« Laatst bewerkt op: 11-11-2013, 18:23:56 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline bartkr

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #36 Gepost op: 18-11-2013, 15:44:44 »
Hoi allemaal,

Zoals velen ben ik ook voor onbekende nederlanders. Altijd goed om wat argumenten te noemen:

1. voor onbekende deelnemers betekent een geldprijs veel meer dan voor bekende nederlanders. Onbekende Nederlanders zijn daardoor meer gemotiveerd.

2. De"bekende" mensen kennen elkaar soms al, zie fatima en de poker broers en Gezag en sef.dit is niet fair ten opzichte van andere kandidaten en geeft een oneerlijke spel situatie.

3. bekende nederlanders zien robinson meer als een vergroting van de naambekendheid. ik vind dar de laatste drie seizoenen het survival aspect minder belangrijk is geworden.je ziet vooral comoren in beeld.

Verder ben ik voor een finale eilandraad, desnoods mensen die thuis stemmen. Het zou dit jaar kunnen zijn dat Zimra wint, als ze niet wordt weggestemd voor de finale en in de finale onverwacht piekt.
En finale proef is in principe leuk maar wat je nu al een paar seizoenen ziet, is dat de sterke kandidaten snel worden weggestemd, meest beschamende voorbeeld is lodewijk.ook dit jaar zijn er veel mensen die de finale niet tegen sterke spelers willen of durven spelen...

Er zijn veel fans die weer terug willen naar het spel met onbekende kandidaten.misschien moeten we iets van een petitie starten of is er al zoiets?


Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2013, 09:02:55 »

Verder ben ik voor een finale eilandraad, desnoods mensen die thuis stemmen. Het zou dit jaar kunnen zijn dat Zimra wint, als ze niet wordt weggestemd voor de finale en in de finale onverwacht piekt.
En finale proef is in principe leuk maar wat je nu al een paar seizoenen ziet, is dat de sterke kandidaten snel worden weggestemd, meest beschamende voorbeeld is lodewijk.ook dit jaar zijn er veel mensen die de finale niet tegen sterke spelers willen of durven spelen...

Je hebt wel gelijk, maar als er dit jaar een finale eilandraad zou zijn, zou het ook kunnen (als de mensen thuis kunnen stemmen) dat Zimra wint omdat veel mensen haar een doorzetter vinden/sympathiek vinden.
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2013, 11:19:53 »

En finale proef is in principe leuk maar wat je nu al een paar seizoenen ziet, is dat de sterke kandidaten snel worden weggestemd, meest beschamende voorbeeld is lodewijk.ook dit jaar zijn er veel mensen die de finale niet tegen sterke spelers willen of durven spelen...



Ik vond er weinig beschamends aan. Dat is het spel, ieder heeft zo zijn sterke punten. Als je telkens uit gaat van de fysiek sterkste dan is het ook oneerlijk om judokampioenen (en in het verleden zelfs wereldkampioenen bodybuilding) uit te nodigen en vervolgens fysieke proeven te gaan houden. Pokerspelers, lefgozertjes, hockeydames, ziekte-overwinnaars, halve kluizenaars, veroordeelde doodslagplegers... Ze hebben allemaal meegedaan en hun eigen specifieke competenties ingezet en daarmee dan al of niet gewonnen. En juist die verscheidenheid maakt het zo leuk, maar dan moet men wel accepteren dat het spel niet altijd langs de lijnen van Robinson's en Vrijdag's gespeeld dient te worden. Die fase is het programma al sinds 2005 voorbij.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2014
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2013, 12:21:14 »
Veroordeelde doodslagplegers :o ?
Die BN'ers zijn voor mij bij aanvang vaak net zo onbekend als gewone deelnemers trouwens.