Auteur Topic: Ferry Doedens [kandidaat]  (gelezen 51911 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 5-12-2014, 00:20:33 »
Ik denk eigenlijk oprecht dat hij er niet zo over nagedacht heeft... Ik zie hem echt als een blije hond die niet al te snugger is gewoon. En dus niet per se uit verwendheid/arrogantie, want volgens mij (voor zover je dat kunt beoordelen vanaf tv natuurlijk) is hij dat niet zo.

Een blije hond is echt teveel eer.
Niet al te snugger? 44 : 11 = ...eeeeeeeuh... 4,4!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 5-12-2014, 00:55:21 »
Ik hoop niet dat Ferry wint want vind hem totaal niet Robinson waardig van deze 4 vind ik hem het minst waardig!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 5-12-2014, 04:27:40 »
Laat Ferry nog maar een paar weekjes alleen op dat eiland zitten totdat ie wel normaal kan doen! Wat een asociaal en kinderachtig ding!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 5-12-2014, 09:29:12 »
Ik durf het haast niet te zeggen maar Ferry is nog steeds mijn favoriet, hoewel ik het lachen op de eilandraad wel te ver vond gaan. Maar ik denk dat hij ontplofte van de spanning.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 5-12-2014, 09:57:10 »
Wat een asociaal en kinderachtig ding!

Helemaal mee eens, wat een waardeloos figuur.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 5-12-2014, 10:08:05 »
Ik durf het haast niet te zeggen maar Ferry is nog steeds mijn favoriet, hoewel ik het lachen op de eilandraad wel te ver vond gaan. Maar ik denk dat hij ontplofte van de spanning.

Ferry was ook lange tijd mijn favoriet (ik heb hem ook als winnaar staan in mijn pool). Hij was altijd zo'n blije kandidaat die over het eiland stuiterde van enthousiasme. Maar bij de eilandraad is hij voor mij wel een beetje door de mand gevallen. Ik vind het niet getuigen van veel respect om een kandidaat zowel achter haar rug als recht in haar gezicht uit te lachen. Ja, Lobke kreeg een koekje van eigen deeg en ja ze was niet echt goede vriendjes met de rest van het kamp, maar dan alsnog vind ik niet dat je dit kunt maken.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 5-12-2014, 10:37:46 »
Ik durf het haast niet te zeggen maar Ferry is nog steeds mijn favoriet, hoewel ik het lachen op de eilandraad wel te ver vond gaan. Maar ik denk dat hij ontplofte van de spanning.

Hoelahoep, dit heet cognitieve dissonantie: De beweegredenen van jouw favoriet verdraaien naar een acceptabele vorm.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 5-12-2014, 13:22:55 »
Tjongejonge wat een etter zeg.

Offline michael22

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 5-12-2014, 15:11:55 »
Ik durf het haast niet te zeggen maar Ferry is nog steeds mijn favoriet, hoewel ik het lachen op de eilandraad wel te ver vond gaan. Maar ik denk dat hij ontplofte van de spanning.

Hij is ook nog steeds mijn favoriet, maar waar ik echt niet bij kan is dat hij zichzelf erg slim lijkt te vinden op twitter terwijl hij dat totáál niet is (tenminste, niet in het spel). Ook hij wordt al meerdere eilandraden lang gefopt.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 5-12-2014, 16:28:40 »
Dat gevloek tijdens de proef vind ik niet netjes maar gezien hoe Ferry de hele tijd is denk ik gewoon dat dat ook die energie is die hij weer kwijt moet, al kan het wel op een andere manier dan zo hard te schreeuwen/vloeken ::)

Dat gegiechel aan de andere kant, zodra Lobke weg was, vond ik wel erg ver gaan ::niet-ok:: (maar om hem dan 'waardeloos figuur' te noemen vind ik overigens ook erg grof, hoe asociaal het gedrag van Ferry ook was). Vond het wel mooi dat Nicolette nog even met een strak gezicht vroeg wat er nou zo grappig was aan iemand wegstemmen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 5-12-2014, 16:43:16 »
Was in het begin een favoriet maar na zijn gedrag op de afgelopen afleveringen ( beginnend met dat afdingen, gevolgd door dat gelach op de eilandraad ) ben ik er klaar mee.
Verwend naar ventje.
Vind zichzelf heel wat.

Natuurlijk kreeg Lobke een koekje van eigen deeg en ik zal haar geen tel missen, ze had al eerder mogen vertrekken, maar dit gedrag was echt ongelooflijk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 5-12-2014, 18:18:10 »
maar om hem dan 'waardeloos figuur' te noemen vind ik overigens ook erg grof

Het is niet minder dan iemand verdient, na de dag ervoor nog uit zijn slof te zijn geschoten dat het echt niet kan om "rot op" (of iets in die trant) tegen iemand te zeggen en al afleveringen lang om het hardst zit te vloeken omdat het hem niet lukt een rond object op een vlak oppervlak te leggen. Typisch iemand die na 5 minuten in deze situatie (http://www.beyond-karma.com/wp-content/uploads/2010/04/finger-trap.jpg) begint te huilen omdat ie het niet snapt. Het is een ventje dat wel wilt uitdelen, maar niet kan incasseren. Dus ja, een waardeloos, verwend en onvolwassen figuur.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2014, 18:30:12 door Dannyboy »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 5-12-2014, 19:17:04 »
verwend en onvolwassen kan ik in meegaan.. Waardeloos vind ik ook te grof.

@Quirino - in mijn optiek is er nooit een excuus voor dit soort gevloek. Het is geen energie die Ferry kwijt moet, het is gebrek aan zelfbeheersing.
er was eens......

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 5-12-2014, 19:51:32 »
Dat gevloek vind ik dus echt intens grappig en dit was niet sarcastisch  ;D Ik heb het idee dat jullie iedereen zo serieus nemen allemaal, net als bij Rick.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 5-12-2014, 19:53:38 »
Vloeken is soms niet te voorkomen (als je iets uit je handen laat vallen bijvoorbeeld) maar voor de rest vind ik het gewoon getuigen van een gebrekkige woordenschat hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 5-12-2014, 20:00:39 »
Dat gevloek vind ik dus echt intens grappig

Jup. Een volwassen kerel die een blok hout staat uit te schelden is inderdaad lachwekkend  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-12-2014, 20:04:11 door Dannyboy »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 5-12-2014, 23:20:17 »
...volwassen kerel...

Volwassen? Kerel?  ???

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 6-12-2014, 10:03:44 »
Klein kind, wel grappig om bezig te zien tijdens proeven.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 6-12-2014, 10:04:06 »
Hoe diep kun je zakken. Wat een sneue kerel.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Ferry Doedens [kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 6-12-2014, 19:14:03 »
Hoe diep kun je zakken. Wat een sneue kerel.

Sneu, dat is het inderdaad. Waardeloos had ik het niet moeten noemen maar sneu is precies goed.