Auteur Topic: Amara Onwuka [ kandidaat ]  (gelezen 28962 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Gepost op: 17-08-2015, 19:27:19 »

Naam: Amara Onwuka
Geboortedatum: 30 juli 1975
Bekend van: Weervrouw RTL



Uitgebreid profiel
« Laatst bewerkt op: 20-08-2015, 11:15:26 door Lukie4 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2015, 02:54:58 »
Zit je hier lekker op de eilandraad?
Ja
Waarom?
Omdat ik denk dat de groep mij niet als bedreiging ziet.

Eh wat? Ze wist gewoon dat Teske de sjaak was. Wees dan gewoon eerlijk.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2015, 03:06:16 door Mollenmania »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2015, 16:53:42 »
Ze zit in een erg goede positie volgens mij. Inderdaad geen bedreiging maar ook zeker geen zwakkeling. Daardoor is er geen enkele reden om haar te targetten op dit moment.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2015, 18:04:25 »
Gaat ver komen denk ik ja
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2015, 12:37:03 »
Door haar opstelling in de groep zal ze denk ik ook ver komen. Een zeer gevaarlijke kandidate!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2015, 12:37:20 »
Zo weinig over Amara?

Deze dame heeft het goed in de smiezen hoor. Proef winnen van alle mannen, doorhebben dat Anna de bindende factor is. Zelf nog 0 gevaar gehad. Knap  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2015, 13:07:26 »
ja klopt deze gaat ver komen.
Alleen er is iets met haar lippen volgens een vrouwelijke collega ??? Iemand al iets opgevallen?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2015, 13:31:03 »
ja klopt deze gaat ver komen.
Alleen er is iets met haar lippen volgens een vrouwelijke collega ??? Iemand al iets opgevallen?

Dat zag ik ja, al een aantal afleveringen heeft ze in haar mondhoeken/op haar lippen allerlei donkere/zwarte vlekken zitten  :-\\ :-\\

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2015, 13:51:59 »
Ik vind haar tof. Een van mijn favorieten. Lijkt alsof ze zichzelf in controle heeft. Heb het gevoel dat ze ook af en toe, links en rechts, een zinnetje influistert bij enkele herrieschoppers. (bijv. dat ze Anna door had als bindende factor, wat vervolgens opgepikt wordt door Tim en Sander.)

Misschien nam ze Danny bewust in vertrouwen over het stemmen op Anna, in de hoop dat hij dit door zou spelen en dat het zo stemmen zou regenen.  ???

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2015, 14:10:34 »
Zij is inderdaad een sterke speler.

Maar waarom zij zo de pik heeft op Anna ontgaat mij.
Anna is niet zo sterk, (niet in de proeven en ook niet qua 'gevaarlijk brein'. Zij blijkt vooral een prettig iemand te zijn om mee te praten.
Wellicht iets, dat Amara niet heeft?

Ik denk, dat de anderen het allang best vinden, dat de dames voor Anna gaan. Het is nl. van belang, dat men gezamelijk voor 1 en dezelfde kandidaat gaat om eruit te stemmen.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2015, 14:24:23 »
Zij blijkt vooral een prettig iemand te zijn om mee te

Dit was ook voornamelijk de reden waarom Amara haar weg wilde. Amara zag Anna als degene die zorgde voor eenheid en samenwerkin in Kamp Rood (waar ze voor een deel gelijk in heeft, gezien al de vertrouwensgesprekjes tussen Anna en de leden van Kamp Rood). Als Anna weg zou vallen, dacht Amara, zou Kamp Rood uit elkaar vallen. Dit zou positief zijn in de groepsfase, omdat een onverdeeld team uiteraard niet heel handig is om mee te werken.


Nu, na de samensmelting, vraag ik me af of Anna inderdaad de slimste keuze is - maar dat ze enigzins binding biedt tussen enkele voormalige Kamp Rood-mensen lijkt me een goede reden. Zelf zou ik, als je toch een sterke speler uit Rood wil wegwerken, voor Oscar hebben gekozen. Of de 'rat' Danny.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2015, 14:29:34 »
Nu, na de samensmelting, vraag ik me af of Anna inderdaad de slimste keuze is - maar dat ze enigzins binding biedt tussen enkele voormalige Kamp Rood-mensen lijkt me een goede reden. Zelf zou ik, als je toch een sterke speler uit Rood wil wegwerken, voor Oscar hebben gekozen. Of de 'rat' Danny.

Psies!!!
Het 'bindingselement' speelt helemaal niet meer zo'n rol.
Hadden ze Danny gepakt, dan was Noord 'ingestort'. Iedereen 5 stemmen op Danny en kamp Noord kan 1 voor 1 opgeruimd worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #12 Gepost op: 26-10-2015, 00:30:15 »

Maar waarom zij zo de pik heeft op Anna ontgaat mij.
Anna is niet zo sterk, (niet in de proeven en ook niet qua 'gevaarlijk brein'. Zij blijkt vooral een prettig iemand te zijn om mee te praten.
Wellicht iets, dat Amara niet heeft?


 ::bravo::

Anna is misschien bindend bezig maar dan meer op persoonlijk vlak. Het spelelement binnen oud-kamp Noord wordt beheerst door Danny, en door niemand anders. Daarom vormt Danny inderdaad een grotere bedreiging voor oud-Zuid dan Anna. Amara lijkt hier een jaloezie te botvieren door op Anna te stemmen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #13 Gepost op: 26-10-2015, 13:10:03 »
Amara kan doorgestreept worden, wegens een gebrek aan zelf-inzicht.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #14 Gepost op: 26-10-2015, 18:43:09 »
Gebrek aan zelf-inzicht?

Ik vroeg me af of ze niet had ingezien dat Danny naar Anna zou stappen om te vertellen dat ze op haar zouden gaan stemmen. Maar toen bedacht ik me dat ze misschien juist dat wel bedoelde, zodat er de kant van Anna (en haar voormalige team) ook een zooi stemmen uit zou gaan. Hoeveel belang had Amara bij het in het spel houden van Tim? Of was ze juist tactisch geniaal?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #15 Gepost op: 26-10-2015, 19:32:10 »
Gebrek aan zelf-inzicht?

 Of was ze juist tactisch geniaal?

Als Amara tactisch zo geniaal zou zijn, dan had ze Danny verteld, dat Zuid op Anna ging stemmen, maar ondertussen had Zuid alle ballen op Danny gericht.
Waardoor Anna c.s. een hoop stemmen zouden lozen, en Danny eruit gewipt zou worden.

Helaas, Amara kon de draadjes in haar hoofd niet herschikken en dus bleef de naald van de vorige stemronde in de groef van een grijsgedraaide plaat hangen.
Gevolg:
1. ze is een sterke medestander kwijtgeraakt. (Tim zijn hoofd hing aan een dun draadje, dus Amara had geen trouwere bondgenoot kunnen hebben)
2. ze heeft zich midden in de spotlights van het spel geplaatst. Alle ogen van Noord zijn nu op haar gericht.
3. ze heeft de andere leden van Zuid een verkeerde keus aangepraat, waardoor broodnodige stemmen verloren zijn gegaan.

Inderdaad, Amara is briljant...  ::ohno::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #16 Gepost op: 26-10-2015, 21:58:50 »
het is ook wel een zielig clubje nietskunners bij elkaar..
er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2015, 23:11:05 »
Amara is cool. Heeft veel invloed op wie er wordt gestemd door haar kampgenootjes, maar ligt zelf nooit onder vuur. Houdt het denk ik nog wel een paar afleveringen vol.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2015, 23:13:46 »
ik vind haar iets minder cool al speelt ze het slim. Amara is echt een aangeefster, in de proeven niet heel sterk, maar bij alle beslissingen van kamp Zuid op de achtergrond duidelijk aanwezig.
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Amara Onwuka [ kandidaat ]
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2015, 23:14:46 »
Amara is cool. Heeft veel invloed op wie er wordt gestemd door haar kampgenootjes, maar ligt zelf nooit onder vuur. Houdt het denk ik nog wel een paar afleveringen vol.

Niet helemaal eens. Als Kim volgende week immuniteit wint, ligt ze eruit denk ik. Samen met Kim heeft ze nog maar 2 stemmen, ik denk niet meer dat ze t van Klaas moeten hebben, die lijkt nu vooral voor zichzelf te gaan. Drie stemmen en weg is ze.