Auteur Topic: Danny Ghosen [ kandidaat ]  (gelezen 48812 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Gepost op: 17-08-2015, 19:28:26 »

Naam: Danny Ghosen
Geboortejaar: 1978
Bekend van: Presentator EO, ex-PowNews



Uitgebreid profiel
« Laatst bewerkt op: 20-08-2015, 11:12:08 door Lukie4 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2015, 20:00:54 »
Ik vind Danny wel een leuk type geloof ik  ;D
You'll never walk alone

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2015, 10:57:57 »
Tja ik weet nog niet wat ik ervan vind. Op zich hou ik wel van dat soort types, beetje brutaal, mensen die lekker goed nadenken. Aan de ene kant vond ik het ook handig van hem om wat spulletjes mee te jatten voor zichzelf, maar aan de andere kant vind ik dat dom. Het komt vast nog een keer uit dat hij zijn eten verstopt heeft en vishaken en nog wat anders meegenomen heeft.
Ik denk niet dat hij heel ver komt, denk dat zijn haantjes gedrag hem de kop gaat kosten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2015, 21:19:23 »
Ik vind hem juist helemaal niet slim bezig. Dat met die potje eten komt uit, zeker omdat hij het tegen een ander heeft verteld. Als die slim is, laat die dat vallen tegenover weer anderen.
In deze fase is een beetje sociaal gedrag naar mijn idee slimmer. Ik zou dan eerder in de groep gooien, is het slim om echt al het eten in de kist te doen? Is het niet verstandiger om ieder zijn eigen potje te laten houden en dan bij elke keer koken ieder wat in te laten leveren?

En dan ondertussen al wel wat vishaken en een mes achterhouden.....

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2015, 22:23:32 »
Hij is wel het mannetje nu even. Ook in de vooruitblik weer. Hij moet uitkijken voor het Wietze-effect. Overmoed en zo.
Prachtig trouwens dat Kim hem wel door had:  Jij bent een slim mannetje.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2015, 22:23:59 »
Danny moet wel oppassen met zijn gekonkel. Als het te overduidelijk wordt is hij de nieuwe Wietze.

Vind hem slim maar niet echt sympathiek.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2015, 22:28:28 »
Hij is wel het mannetje nu even. Ook in de vooruitblik weer. Hij moet uitkijken voor het Wietze-effect. Overmoed en zo.
Prachtig trouwens dat Kim hem wel door had:  Jij bent een slim mannetje.....

Daar moet hij idd voor oppassen al denk ik dat zijn eigen paranoia hem de das om gaat doen. Hij ziet echt overal complotten en zit net als Wietze te diep in het spel en zal daarom zijn hand overspelen.
Hij komt vast een end maar zal niet winnen. Mensen hebben inderdaad door dat hij aan het konkelen is.
Vind dat hij het op zich wel goed speelt tot nu toe, maar zoals gezegd: ik denk dat hij het niet haalt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #7 Gepost op: 17-09-2015, 22:33:59 »
ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.. Opvallend vond ik z'n opmerking in aflevering 1 tegen Kees. 'O, je bent van het delen? Dat is mooi' Misschien zoek ik er teveel achter, maar voor mij was dat eigenlijk een beetje typerend voor zijn instelling. Jammer, want ik vind het best een leuke speler, maar ben bang dat hij zichzelf in de vingers snijdt. Om te overleven in ER heb je ook een portie sociale instelling nodig... en delen hoort daar toch een beetje bij.
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2015, 22:37:34 »
Inderdaad ja, die opmerking ben ik ook nog niet vergeten. Vraag me ook af of zijn diefstal nog eens aan het licht gaat komen.
Ik vind het ook jammer, als hij wat relaxter zou zijn zou ik hem nog leuker vinden, want op zich vind ik hem wel een leuke speler. Alleen die paranoia  ::ohno::
Dat moet ie echt loslaten. Hij is er zo eentje die er niet tegen kan om geen controle te hebben, als hij die verliest word hij gek.
Zoals hij zelf net al zei op de eilandraad.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #9 Gepost op: 18-09-2015, 23:08:02 »
Hopelijk blijft hij er nog even in. Zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #10 Gepost op: 19-09-2015, 00:34:00 »
Zijn eigen spel wordt zijn ondergang, volgens mij. Teveel gepraat, te paranoia. Jammer want hij brengt wel wat leven in de brouwerij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2015, 03:10:35 »
Ik vind het heel fijn om hem in het spel te hebben. Mooi om te zien hoe hij Sander zn kaarten op tafel laat gooien en zelf niks loslaat.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2015, 11:02:22 »
Ik vind het heel fijn om hem in het spel te hebben. Mooi om te zien hoe hij Sander zn kaarten op tafel laat gooien en zelf niks loslaat.

Klopt, ondanks dat ze hem wel als rat herkennen.
Hij moet alleen nog wat stiller opereren. Niet zo op de voorgrond. Vroeg of laat gaan er steeds meer vingertjes in zijn richting wijzen.

Ik hoop, dat hij lang in het spel blijft.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2015, 12:47:07 »
Ik weet niet echt of ik hem sympathiek moet vinden of niet.
Hij heeft opmerkingen waardoor ik hem mag, maar dat 'rat-achtige' maakt hem minder sympathiek.

Hoop wel dat hij nog even blijft, hij houdt het spannend allemaal.
There's no show like a reality show ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2015, 17:06:10 »
even iets heel anders... iedere keer als deze man in beeld komt, ben ik helemaal de weg kwijt door zijn wimpers.. Wat een prachtige bezems heeft hij boven zijn ogen hangen..
er was eens......

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2015, 21:01:14 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #16 Gepost op: 25-09-2015, 22:04:21 »
Klopt, ondanks dat ze hem wel als rat herkennen.
Hij moet alleen nog wat stiller opereren. Niet zo op de voorgrond. Vroeg of laat gaan er steeds meer vingertjes in zijn richting wijzen.

Ik hoop, dat hij lang in het spel blijft.

Inderdaad, maar ik vind hem juist op een subtiele manier informatie inwinnen, zoals bij Sander.
Oscar vertrouwt hem en de wat onnozele meisjes gebruikt hij nu nog als stemvee. Hij is zo berekenend dat ik me niet voor kan stellen dat hij een mes in zn rug krijgt. Meisjes als Anna en Sharon stemmen wel met hem mee, om er later door hem (met Oscar en Tim bijvoorbeeld) uitgewerkt te worden. Zo stel ik me zijn strategie een beetje voor. Verdeel en heers.


Offline mercurius

  • Forumlid
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2015, 20:08:19 »
ik vind danny de grappigste, met zijn zorgelijke gezicht wanneer hij een complot vermoedt, met zijn gehaaidheid. dannyboy, ga zo door. zonder jou zou robinson saai zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #18 Gepost op: 2-10-2015, 18:38:47 »
Oke ik moet mijn mening bijstellen. Hij is wel erg op de voorgrond, máár voorlopig nog wel even veilig. Haalt hij de samensmelting dan gaat hij het moeilijk krijgen.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2015, 18:40:35 door Mollenmania »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Danny Ghosen [ kandidaat ]
« Reactie #19 Gepost op: 9-10-2015, 09:06:00 »
't Is net een groot kind. Maar wel grappig en heel veel inzet.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”