Auteur Topic: Aflevering 12 - 19 november  (gelezen 33036 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #40 Gepost op: 20-11-2015, 00:28:01 »
Waar komt die moestuin ineens vandaan?

Regie..  Sander ging in afl. 10 met Kim en Amara ook zomaar op expeditie met een wok. Doe je niet als je op zoek gaat naar kokosnoten of bananen..
 Ze wisten dat ze bessen gingen plukken.. ;)
« Laatst bewerkt op: 20-11-2015, 00:46:30 door willy »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #41 Gepost op: 20-11-2015, 01:38:18 »
Een kwalijke zaak dat er zoveel ratten rondlopen op afvallers-eiland. De afvaller heeft het al moeilijk genoeg zonder dat hij/zij zich daarover zorgen moet maken.
Had Robinson geen beter eilandje kunnen vinden?

Soort zoekt soort  ;)

Ah eindelijk dat eens.

Ik mis echt de eetproef nog dit seizoen.

De finale wordt dus een eetproef; wie de meeste ranzige dingen naar binnen werkt is de winnaar!
« Laatst bewerkt op: 20-11-2015, 01:44:49 door Mollenmania »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #42 Gepost op: 20-11-2015, 07:06:45 »
Regie..  Sander ging in afl. 10 met Kim en Amara ook zomaar op expeditie met een wok. Doe je niet als je op zoek gaat naar kokosnoten of bananen..
 Ze wisten dat ze bessen gingen plukken.. ;)

Ja zo bedoelde ik m'n opmerking ook. Het was te overduidelijk geregisseerd. Ik weet ook niet of de doorsnee Nederlander okra's herkent en weet wat het is.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #43 Gepost op: 20-11-2015, 07:48:08 »
Leuke uitzending! Eindelijk weer eens een uitzending met wat activiteit op het eiland zelf.

Oscar valt wel door de mand, die is toch meer op basis van geluk dan slimheid zover gekomen, wat een dombo om zich zo te laten gebruiken door Klaas. Daarnaast is ie slecht in proeven en kan geen vuur maken.
En Klaas ja, dat is de zielepoot van het eiland beetje janken, uit zieligheid mag ie van Kim filmpje kijken en dan uit angst diezelfde Kim wegstemmen.

Die beide heren zijn nou niet bepaald heren om trots op te mogen zijn, beide hebben geen recht op de winst.

Hopelijk haalt Kim de finale via de omweg.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #44 Gepost op: 20-11-2015, 19:51:01 »
Wat dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij drie stemmen had! Ik vind ze allemaal, muv Klaas, dit jaar echt zo stom met hun stemmen omgaan... En beseffen ze nou echt niet dat er een Eilandraad minder is vanwege de opgave van Sharon?

Ik dacht echt even dat Danny zou opgeven. Zou me niet verbazen als hij toch niet gemotiveerd genoeg meer is om de proef te winnen van Kim.

Op zich leuke proef. Klaas had deze winst echt heel dik verdiend. Vuur maken, en goed inschatten welke stokken er waar nodig waren ipv er gewoon blind naartoe te rennen zoals Kim en Anna.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #45 Gepost op: 21-11-2015, 01:33:16 »
Wat dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij drie stemmen had! Ik vind ze allemaal, muv Klaas, dit jaar echt zo stom met hun stemmen omgaan... En beseffen ze nou echt niet dat er een Eilandraad minder is vanwege de opgave van Sharon?

Echt he, ergenismomentje nummer 1. Gaat ook bij niemand een lichtje branden ofzo *facepalm*

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #46 Gepost op: 21-11-2015, 14:48:22 »
Weet iemand welke muziek te horen is als Klaas en Oscar aankomen op winnaarseiland? Het is ook de intromuziek van In de ban van de condor...
https://www.youtube.com/watch?v=NNvgI57bsFI

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #47 Gepost op: 21-11-2015, 18:37:55 »
Weet iemand welke muziek te horen is als Klaas en Oscar aankomen op winnaarseiland? Het is ook de intromuziek van In de ban van de condor...
https://www.youtube.com/watch?v=NNvgI57bsFI

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

Over de aflevering (die ik net pas heb teruggekeken): ik snap Oscar's gedrag echt niet. Hij is zeker niet de beste in proeven, dus hij heeft zijn stemmen nogal hard nodig. Waarom ze dan in 1 keer eruit gooien om Kim weg te stemmen? Als hij nu bij een volgende proef een zwarte stem haalt, ligt hij er gewoon uit, terwijl hij nu met slechts 1 stem Amara eruit had kunnen gooien en dan nog 2 stemmen over zou hebben om zich te verdedigen. Knap dat Klaas hem heeft omgepraat naar dit idee, maar echt slim vind ik het niet, want volgens mij heeft Klaas nu helemaal niets ingezet en is hij dus heer en meester bij de volgende eliminatie.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #48 Gepost op: 21-11-2015, 19:08:02 »
Volgens mij heeft Oscar nu nog 1 stem, en Klaas ook.. :)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #49 Gepost op: 22-11-2015, 14:12:01 »
Weet iemand welke muziek te horen is als Klaas en Oscar aankomen op winnaarseiland? Het is ook de intromuziek van In de ban van de condor...
https://www.youtube.com/watch?v=NNvgI57bsFI


Met SoundHound kom ik op:
My Best Enemy van Hans Zimmer
https://www.youtube.com/watch?v=t02pIzSwe7E

Van Rush

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #50 Gepost op: 22-11-2015, 15:08:19 »
vind het flauw dat ze Kim nu wel weer informeren over mogelijke duels met afvallers en Ryanne vorige week niet

maakt denk ik toch wel groot verschil in je keuze.. alhoewel Ryanne waarschijnlijk toch wel terug wilde gaan zuipen, maar toch

Ryanne is daar ook over geïnformeerd, maar dat stukje is gewoon niet uitgezonden.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #51 Gepost op: 22-11-2015, 16:44:00 »
Super, bedankt!  :) ::ok::

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #52 Gepost op: 22-11-2015, 17:37:58 »
Volgens mij heeft Oscar nu nog 1 stem, en Klaas ook.. :)

Klopt. De zwarte stemmen gaan bepalen. Pak je twee zwarte stemmen door laatste te worden dan is het zo goed als afgelopen. Alleen de heren kunnen zichzelf nog redden, maar niet als de ander voorlaatste wordt. De komende proef wordt er dus (net als bij Kim en Danny) één op leven en dood, de verliezer gaat naar huis.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #53 Gepost op: 22-11-2015, 17:44:23 »
de verliezer gaat naar huis.

Niet echt, de verliezer kan naar verliezers-eiland, als hij/zij dat wil.. ;)
« Laatst bewerkt op: 22-11-2015, 17:52:17 door willy »

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #54 Gepost op: 22-11-2015, 18:39:54 »
Niet echt, de verliezer kan naar verliezers-eiland, als hij/zij dat wil.. ;)

Klopt natuurlijk. Denk dat diegene daar dan niet lang zal zijn, want ik verwacht dat komende week de laatste eilandraad is. Dus na dat duel zal er toegewerkt worden naar de halve finale, die dan de week daarna zal zijn.

Offline tommiiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - 19 november
« Reactie #55 Gepost op: 22-11-2015, 22:31:07 »
Weet iemand welke muziek te horen is als Klaas en Oscar aankomen op winnaarseiland? Het is ook de intromuziek van In de ban van de condor...
https://www.youtube.com/watch?v=NNvgI57bsFI

Voor zover ik het weet is dat het nummer lost but won van hans zimmer