Auteur Topic: Aflevering 14 - 3 december  (gelezen 41499 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2015, 21:46:01 »
Die vooruitblik heb ik dan gemist :D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2015, 21:47:03 »
Wat een slaapverwekkende aflevering weer.

Na het duel van Danny en Anna was er niks meer aan.  ::ohno::
De grootste afgang was nog dat Dennis Amara over zat te halen om niet op te geven, wat een triest gedoe. Als ze weg wil, laat haar lekker gaan.

Hij zou beter dan wie dan ook moeten weten hoe het is om naar huis te willen.
Maar ja dat kon dus niet, dan ging hun plan voor de halve finale niet door.  ::ohno::

Zooo sneu voor Danny dat hij het niet haalde. Zal misschien toch komen door de kant van de balk. Vond het zo zielig voor hem.
Als ik Anna was had ik lekker zelf weg gegaan. Voor haar is het toch niet belangrijk, het ging haar meer om het mee doen. Als je weet hoe graag iemand wel wil winnen en hoe die afgezien heeft zou ik daar wel voor opzij willen stappen.

Maar ik ben zelf ook van het winnen dus ik zou het niet doen, maar als ik was zoals Anna wel.
Hopen dat Oscar wint zometeen. Ik erger me ook weer kapot aan Klaas, maar ook aan Amara's gezeur.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2015, 21:51:19 »
Kunnen ze alsjeblieft Klaas zijn mond laten houden? Jemig.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #23 Gepost op: 3-12-2015, 21:55:13 »
Kunnen ze alsjeblieft Klaas zijn mond laten houden? Jemig.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Winegum

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2015, 21:55:48 »
Dit is inderdaad wel een lullig proefje ::ohno::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #25 Gepost op: 3-12-2015, 21:56:54 »
Nog steeds geen gore eetproef ::niet-ok::
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #26 Gepost op: 3-12-2015, 21:59:49 »
Tsja Klaas, ik weet hoe het is om steeds 2e te worden. ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #27 Gepost op: 3-12-2015, 22:06:41 »
gelukkig maar dat Oscar won. Nog een lichtpuntje vandaag in deze absolute verschrikking van een aflevering.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #28 Gepost op: 3-12-2015, 22:08:07 »
gelukkig maar dat Oscar won. Nog een lichtpuntje vandaag in deze absolute verschrikking van een aflevering.

Dit!

Het maakt me allemaal niet meer uit, maar 1 ding wel: ik hoop dat Klaas die proef verliest volgende keer.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #29 Gepost op: 3-12-2015, 22:11:43 »
Ja ik ook. Dan te bedenken dat we nu dus van Amara af hadden kunnen zijn, maar nee hoor. Die heeft nog steeds kans om te winnen dankzij het spelbederf van Dennis.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #30 Gepost op: 3-12-2015, 22:14:35 »
waar is die glazen bol gebleven?? ik voorspel een saaie finale ::)
er was eens......

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #31 Gepost op: 3-12-2015, 22:28:11 »
....

Ik moet me echt inhouden.

Joh, ga toch lekker opgeven 1 dag voor de halve finale.

Het is dat het anders te laat op de avond wordt, maar anders gingen m'n zus en ik eerst ER kijken en daarna de nieuwe aflevering van Survivor  ::rofl:: Nu kijken we eerst Survivor (wat een geweldig seizoen!) en daarna ER..

Ik vind het zo jammer dat onze BNers zo klagen, op een enkeling na.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #32 Gepost op: 3-12-2015, 22:29:58 »
ik moest ook maar eens survivor gaan kijken.. Misschien moesten onze BN-ers dat ook maar eens doen voordat ze aan Robinson beginnen.
er was eens......

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #33 Gepost op: 3-12-2015, 23:55:48 »
Als ik Anna was had ik lekker zelf weg gegaan. Voor haar is het toch niet belangrijk, het ging haar meer om het mee doen. Als je weet hoe graag iemand wel wil winnen en hoe die afgezien heeft zou ik daar wel voor opzij willen stappen.

Maar ik ben zelf ook van het winnen dus ik zou het niet doen, maar als ik was zoals Anna wel.

Wat zeg je hier?!? :o

Ongelooflijk dat je zo oordeelt over Anna! Haar ging het om het meedoen? Echt niet, Anna is een strijder! Ze heeft zichzelf zo goed verdedigd met al die stemmen steeds, ze ging echt vol in de proeven, ze heeft mij echt versteld doen staan.
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #34 Gepost op: 3-12-2015, 23:56:27 »
Nog steeds geen gore eetproef ::niet-ok::
Dit jaar geen eetproef blijkbaar, heel opvallend. Zou voor mij echt de reden zijn om niet mee te doen met ER, die vieze eetproef :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #35 Gepost op: 4-12-2015, 01:16:23 »
Wat een hoop azijnzeikers hier op het forum. Niemand verplicht je om te kijken, hoor.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2015, 06:36:46 »
What comes around goes around.. Niemand verplicht je hier te lezen en te posten.
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #37 Gepost op: 4-12-2015, 10:51:51 »
Wel leuke aflevering weer! Zo mooi om dat weerzien met Danny steeds te zien. En nu helemaal met lieve Anna ::love::. Blij dat ze de proef heeft gewonnen al vind ik het superzonde voor Danny.

Dan de proef, slim gespeeld van Oscar. Maar Amara had toch meer water gevuld dan Klaas? Hoe kon haar bak dan ooit eerder leeg zijn?? Dat leek me wel heel oneerlijk. En jammer dat Klaas wéér naar winnaarseiland mocht. Ik had hem wel willen zien instorten (niet letterlijk natuurlijk). Vraag me af hoelang hij het gered zou hebben zonder telkens dat extra voedsel.

Anna weer tomeloos positief als Amara komt  ::ok::

Wel een slap duel man!! Doodsaai en totaal niet moeilijk. Ik hoopte op een eetproef ofzo, mja die is eigenlijk alleen echt leuk als er nog veel mensen zijn. Jammer!

Wel blij dat Oscar won  ::cheerleader::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #38 Gepost op: 4-12-2015, 11:13:10 »
Ik vind het leuk voor Anna dat zij heeft gewonnen, ik vind haar een hele leuke positieve speler deze expeditie.

Ik vind het tegelijkertijd jammer voor Danny dat hij verliest, maar omdat ik verwacht dat er in de halve finale of finale proef echt nog wel gezwommen gaat worden, denk ik niet dat hij had kunnen winnen.

En Klaas zeurt wel erg veel hoor.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 3 december
« Reactie #39 Gepost op: 4-12-2015, 17:04:02 »
Links of rechts...maakt hoogstwaarschijnlijk niets uit.

Ik had de indruk, dat Danny mentaal "op" was. Te veel verveling overdag, maar vooral te veel slapeloze nachten a.g.v. de ratten.
Tijdens de proef tegen Anna was zijn gezicht vertrokken van de stress. Hij was gewoon niet scherp meer en de drive om zijn tegenstander te verslaan was weg.

Jammer van de organisatie, dat vervolgens Anna gezelschap krijgt en niet diezelfde ruige "afvallers-behandeling" krijgt. Het zou interessant zijn hoe Anna met de ratten om zou zijn gegaan.
Maar dat kunnen we 'lieve meisjes' niet aandoen.
Wanneer gaan we vrouwen nu eens als gelijken behandelen?!

En uiteraard kon op deze manier de geknakte Amara door de organisatie geholpen worden, wat een vorm van voortrekkerij is. Een absolute schande t.o.v. alle anderen, die niet in het zadel gehouden zijn.
Alleen daarom al hoop ik, dat zij degene wordt, die de halve finale gaat verliezen. Met pek & veren!

Ik vond dit jaar weer een aantrekkelijker ER-uitgave, maar dit soort willekeur & vals-spelerij door de organisatie bederft de pret weer behoorlijk.
De rest van deze serie is hierdoor volslagen irrelevant geworden.
Als iemand wil opgeven, geen seconde aandacht meer schenken en snel op laten sode-m......n.

Danny, reus....,  ::bravo::
Bedankt.
Voor mij ben jij de absolute winnaar van 2015!!!