Auteur Topic: aflevering 15 - 10 december 2015  (gelezen 54103 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #100 Gepost op: 16-12-2015, 20:47:14 »
....verdedig je dat natuurlijk tot in het onredelijke ::hypocriet::

Ik vind jouw meningen allesbehalve onredelijk.
Sterker nog, ik begon jouw bijdragen, die al die jaren vaak goed doordacht en degelijk beargumenteerd waren, te missen.
Hetzelfde geldt voor de scherpe analyses van Goyathlay; die kan ik erg waarderen.

Dannyboy, ik hoop, dat je het bijltje er niet bij neergooit.  ::hug::
Ondanks alle negatieve veranderingen, is er in de basis binnen ER nog steeds genoeg interessants om je druk te maken.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #101 Gepost op: 17-12-2015, 19:11:11 »
Danny heeft een backstage filmpje online gezet, waarbij te zien is dat Anna naast Dennis zit en Amara naast Nicolette (en daarnaast Oscar). Kunnen we hieruit concluderen dat of Anna, of Amara gewonnen heeft? ;) (of werkt dit alleen bij WIDM zo? hahaha)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #102 Gepost op: 17-12-2015, 19:15:40 »
Haha had ik nog geen eens gezien (wel dat filmpje uiteraard). Maar meestal zit de winnaar idd aan de kant vd presentator en volgens mij de laatste jaren ook altijd aan de "alleen"-kant. Ik hoop het zo! Maar er is ook een filmpje waarin de 3 finalisten vertellen over de finaleproef, waaruit lijkt alsof Oscar wint.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #103 Gepost op: 17-12-2015, 19:31:06 »
Haha had ik nog geen eens gezien (wel dat filmpje uiteraard). Maar meestal zit de winnaar idd aan de kant vd presentator en volgens mij de laatste jaren ook altijd aan de "alleen"-kant. Ik hoop het zo! Maar er is ook een filmpje waarin de 3 finalisten vertellen over de finaleproef, waaruit lijkt alsof Oscar wint.

Ik krijg door social media ook een bepaald gevoel dat Oscar het is (hoe Danny en Ryanne reageren bv), maar toen zag ik opeens die stoelschikking en dacht ik hmmm, wacht eens even ;D

Offline N.G.Bakker

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #104 Gepost op: 17-12-2015, 22:13:05 »
Ik blijf 't jammer vinden dat RTL veel weggeeft door vooruitblikken,
want vorige week was al te zien dat 2015 de uitkomst is van de som
en dat de kandidaat die in midden stond bij bouwen toren ging winnen...

Snap dat reclamezendtijd verkocht moet worden,
maar je kan toch ook teasers maken zonder clues?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #105 Gepost op: 19-12-2015, 10:49:56 »
Ik vind jouw meningen allesbehalve onredelijk.
Sterker nog, ik begon jouw bijdragen, die al die jaren vaak goed doordacht en degelijk beargumenteerd waren, te missen.
Hetzelfde geldt voor de scherpe analyses van Goyathlay; die kan ik erg waarderen.

Dannyboy, ik hoop, dat je het bijltje er niet bij neergooit.  ::hug::
Ondanks alle negatieve veranderingen, is er in de basis binnen ER nog steeds genoeg interessants om je druk te maken.

Bedankt voor deze woorden Brinta. Ook ik heb de laatste jaren erg genoten van de uiteenzettingen van meerdere leden op het forum, wat voor mij een beetje een toevluchtsoord werd toen ER begon te veranderen. Dit jaar was verwarrend hier want bijvoorbeeld Goyathlay heb ik helemaal niet gezien en jij en anderen die in het verleden weinig goeds over hadden voor het spel door middel van complotten, zijn voor mijn gevoel een stuk stiller geweest dit jaar. Waarschijnlijk omdat dit jaar voor het eerst de tegencomplotten goed werden opgezet? Daar heb ik best van genoten moet ik zeggen. Zelf ben ik ik er even helemaal mee opgehouden toen Sandra eruit geknikkerd werd. De manier waarop dat ging kon ik echt niet hebben en een paar weken later heb ik toen toch maar alles weer ingehaald. Ben ik wel blij om, er is genoeg interessants gebeurd daarna. Al met al vond ik dit de leukste editie in de afgelopen sinds (in inclusief) het jaar van Fatima. Ik vind het wel grappig dat jij haar nu ziet als een goede winnaar, want ik zou zweren dat die speelstijl jou toentertijd (of het jaar daarop? weet niet meer wanneer ikzelf op dit forum terrecht ben gekomen) echt niet kon bekoren.

Ik heb genoten van hoe kamp noord in het spel stond, terecht dat zij er als groep in de finale uitzending nog eens uitgelicht werden. Je hebt gelijk Brinta, er is nog genoeg om je zorgen om te maken, en ook genoeg om van te genieten. Zelfs al is het anders.

Was er vorig jaar geen programma aangekondigd waar de deelnemers een boot moesten bouwen om te ontsnappen? Iets in die richting? Dat klonk interessant. Dat had dit jaar uitgezonden moeten worden dacht maar ik heb er niets van gezien ... maar misschien komt dat omdat ik eigenlijk nooit tv kijk en alles streaming opzet.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: aflevering 15 - 10 december 2015
« Reactie #106 Gepost op: 19-12-2015, 15:57:29 »
... het jaar van Fatima. Ik vind het wel grappig dat jij haar nu ziet als een goede winnaar, want ik zou zweren dat die speelstijl jou toentertijd (of het jaar daarop? weet niet meer wanneer ikzelf op dit forum terrecht ben gekomen) echt niet kon bekoren.

Helaas kan ik het niet meer terughalen. (t/m 2013)
Wat ik me zelf ervan kan herinneren, is, dat ik gedurende het verloop fel tegen het machtsblok van Fatima en de pokerbroertjes was.
Dit brengt een grote dominantie tot stand, waardoor de anderen, die toch er individueel in staan, weinig kans krijgen.
Daarentegen heb ik haar wél kunnen bewonderen om haar slimme spel en haar sterkte, wat bleek uit het aantal proeven, dat ze heeft gewonnen (ik meen 3 á 4)