Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
329 gasten en 2 vaste bezoekers (Locusta, molsprdr)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Thomas Dekker  (gelezen 17405 keer)
Marakus

« Antwoord #20 Gepost op: 4.11.2016, 15:09:57 »

Ik ben wel fan van Thomas maar goed ik ben dan ook een wielerfan Trots

Thomas was de eerste afleveringen inderdaad onzichtbaar. De laatste tijd laat hij meer van zichzelf zien. Hij speelt het slim heeft geen "vijanden" en ligt (zo lijkt het) goed in de groep. En als het eropaan komt is het ook een sterke speler, dat heeft hij gister mijn inziens laten zien. Daarnaast kan je als wielrenner volgens mij net iets dieper gaan dan de gemiddelde ander. Ik verwacht dat Thomas ver komt Volmondig Ja
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

Geslacht: Man

« Antwoord #21 Gepost op: 15.11.2016, 19:33:41 »

Ik ga donderdag toch wel met een heel ander gevoel naar hem kijken...

Undecided
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #22 Gepost op: 15.11.2016, 19:34:42 »

Het was toch allemaal niks nieuws ?

You'll never walk alone
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #23 Gepost op: 15.11.2016, 19:36:56 »

Het was toch allemaal niks nieuws ?
Voor mij wel, maar ik ben dan ook geen wielerfan. Grin
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #24 Gepost op: 16.11.2016, 05:47:01 »

Ik ga donderdag toch wel met een heel ander gevoel naar hem kijken... : - \\

Omdat hij vol aan de doping zat wat niet toegestaan is in de sport (wat allang bekend was) of omdat nu uitgekomen is dat hij met ploeggenoten kennelijk dames van lichte zeden bestelde? Dat tweede moet mannen als lustzuchtige man zijnde, over het algemeen, toch niet verbazen. Voor de mensen die niet weten waarover het gaat, hij refereert hier na, zie bron: nos.nl/dekker-na-ontkenningen-collega-s-ik-ben-geen-fantast.html (en z'n interview erover.)

Ik heb ooit een blog geschreven over maatschappelijke hypocrisie, vond dit stukje erin wel toepasselijk:

Als ik iets heb aanschouwt/geleerd in m'n leven (althans, één van de dingen) dan is het wel dat geen enkel mens, maar dan ook echt geen enkel mens immuun is voor menselijke drijfveren. Daarom verbazen onthullingen me ook zelden. Dat is tevens waarom ik morele superioriteit ontzettend slecht verdraag, omdat het vaak buitengewoon hypocriet is. Je wil niet weten hoeveel mensen (zeker op social media en op tv) de morele goedheid uithangen terwijl ze vaak echt geen haar beter zijn (blijkt uit hun alleszeggende acties) als degenen waarover ze hun afschuw uitspreken. Stelletje hypocrieten, denk ik zó vaak.

Ik heb het ter duidelijkheid niet over moreel verwerpelijke dingen, maar over menselijke drijfveren: eigenbelang, egoïsme, verslavingen, rancune, het bewerkstelligen van éigen verlangens en wensen, de zucht naar ego-streling en zelfverrijking, etc etc. Degenen die het hardst pretenderen van niet (dat ze zich hierdoor nooit laten leiden) blijken het vaak nog het meest van allen te doen, is me door het leven heen opgevallen. Geen mens is daar namelijk immuun voor, dat drijft (en overneemt) ons mensen namelijk onbewust zonder dat we het überhaupt door hebben. Mensen die denken dat ze daar immuun voor zijn, zijn naar mijn inzien óf onwetend óf ontbreekt het aan objectieve zelfreflectie/zelfbewustzijn.

En daar laat ik het bij, anders word het té zeer off-topic. Eerst Dave, nu Thomas... er zitten in ER dit jaar duidelijk kandidaten van niet altijd onbesproken gedrag
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #25 Gepost op: 16.11.2016, 14:24:47 »

ik heb ooit eens geschreven: "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen."

of had ik dat nu gelezen ?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Stormpie

« Antwoord #26 Gepost op: 16.11.2016, 15:45:51 »

niet belangrijk waar het vandaan komt.. dit is een waarheid als een koe

Ook niet onaardig is het verhaal van Nynke de Jong over Thomas Dekker
« Laatste verandering: 16.11.2016, 16:09:35 door Stormpie » Gelogd

er was eens......
joligmolletje

« Antwoord #27 Gepost op: 16.11.2016, 16:39:28 »

Lukie, dat citaat komt uit de bijbel  Hilarisch

EDIT: Net dat stukje van Nyncke de Jong beluisterd, goed scherp geformuleerd!
« Laatste verandering: 16.11.2016, 16:43:58 door jolmolletje » Gelogd
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #28 Gepost op: 16.11.2016, 16:51:18 »

Grin

good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #29 Gepost op: 16.11.2016, 17:20:40 »

ik heb ooit eens geschreven: "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen." of had ik dat nu gelezen ?

Oh, je beweert nu impliciet dat ik dat stukje niet heb geschreven maar á lá plagiaat heb gekopiëerd ergens van? Dat kun je makkelijk checken hoor... je kunt uitpluizen of de desbetreffende tekst al bestaat, als dat immers ooit ergens geschreven is, dan moet het (precies in die exacte vorm) zijn terug te vinden. Wie de desbetreffende blog wil zien waarin ik dit schreef kan me berichten voor een link. Dit is gewoon iemand onterecht beschuldigen van plagiaat.
« Laatste verandering: 16.11.2016, 17:35:51 door Lukie4,
Reden: en vervolgens kwam er een persoonlijke aanval op mij die ik vanwege forumregels weg haal
»
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #30 Gepost op: 16.11.2016, 17:25:36 »

je begrijpt me helemaal verkeerd good-riddance

mijn enige bedoeling was precies wat er staat. we zijn allemaal zo snel met veroordelen voordat we naar onszelf kijken.

FrankLapidus

« Antwoord #31 Gepost op: 17.11.2016, 22:11:07 »

Een van de leukere mensen uit 'het groepje van 4' samen met Jessie. Hij zegt dat hij ook wel met Koos op winnaarseiland had willen zitten, terwijl Anna en Dio een beetje mhhh zeggen en half ja knikken.

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #32 Gepost op: 18.11.2016, 11:20:15 »

Ik vertrouw hem nog steeds voor geen cent. Geen idee waarom. Ik kan er helemaal geen hoogte van krijgen.
Heb niks tegen hem maar vind hem ook niet leuk ofzo.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Heinz

Niet zeuren, Heinz!

« Antwoord #33 Gepost op: 18.11.2016, 11:32:52 »

Ik vertrouw hem nog steeds voor geen cent. Geen idee waarom. Ik kan er helemaal geen hoogte van krijgen.

Mee eens. Ik kan het mis hebben maar ik heb volgens mij nog geen echte emotie bij hem gezien. Ik kan me hem bijvoorbeeld niet lachend voor de geest halen.
putyourHANSup!

Gaudeamus!

« Antwoord #34 Gepost op: 18.11.2016, 12:24:02 »

Niet alleen saai, maar nu ook te goedgelovig...
Spiegelbeeld

« Antwoord #35 Gepost op: 18.11.2016, 17:36:09 »

Ben benieuwd of er over een paar jaar ook een boek of "Wat je niet zag op TV maar er wel was tijdens ER" verschijnt?

Tot nu toe heeft RTL de mondjes altijd goed dicht weten te houden en aan deze code houdt iedereen zich behoorlijk, in het wielrennen hadden ze ook een code....
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #36 Gepost op: 19.11.2016, 03:55:40 »

Ben benieuwd of er over een paar jaar ook een boek of "Wat je niet zag op TV maar er wel was tijdens ER" verschijnt?

Tot nu toe heeft RTL de mondjes altijd goed dicht weten te houden en aan deze code houdt iedereen zich behoorlijk, in het wielrennen hadden ze ook een code....

Hilarisch Ik hoop dat dit grappig bedoeld was.

On-topic: Wie is deze man?? Geen emotie geen karakter niks zie ik aan hem af.
Quirino

« Antwoord #37 Gepost op: 19.11.2016, 14:26:54 »

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Hij kan me gewoon niet bekoren en dat heb ik sinds het begin al. Ik vind hem ook niet een eigen persoonlijkheid hebben op dit eiland, ik zie hem echt als "één van de mensen uit het meerderheidskamp".

Hij weet in geen enkele proef uit te blinken en valt verder ook niet op. Dit zijn goede eigenschappen op het eiland, maar voor de thuiskijkers zullen zulke mensen niet snel favorieten worden.
Quirino

« Antwoord #38 Gepost op: 26.11.2016, 17:57:19 »

Ook deze aflevering weer geen topsportmentaliteit van Thomas: "Dio neemt me wel mee naar winnaarseiland dus ik doe niet al te veel moeite om deze ronde te winnen", terwijl hij tot dan toe steeds als eerste zijn maaltijd op had Zeker niet!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #39 Gepost op: 26.11.2016, 19:02:38 »

Ook deze aflevering weer geen topsportmentaliteit van Thomas: "Dio neemt me wel mee naar winnaarseiland dus ik doe niet al te veel moeite om deze ronde te winnen", terwijl hij tot dan toe steeds als eerste zijn maaltijd op had Zeker niet!

Vond ik wel slim van em. Die Balut zag er echt ranzig uit.
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005