Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
323 gasten en 2 vaste bezoekers (Locusta, molsprdr)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Jij kunt mee doen! Expeditie Robinson 2017  (gelezen 4849 keer)
Lukie4
Global Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Gepost op: 28.02.2017, 17:58:21 »

Expeditie Robinson laat nu ook 4 gewone Nederlanders toe.

Het is zover... jij kan samen met een aantal BN’ers meedoen aan Expeditie Robinson. Heb jij de juiste survival skills? Maak dan een video waarin je net als in een Robinson proef op een paal staat. Stel jezelf voor en vertel waarom jij de ultieme survivor bent. Overtuig ons en zoek online steun voor jouw deelname. Tijdens een casting weekend worden uiteindelijk 4 deelnemers gekozen. Wie weet ga jij dit jaar dan ECHT het Expeditie Robinson avontuur aan!

Wil je meedoen check dan deze pagina op de originele site.

Heb je je opgegeven, dan mag je in dit topic 1x reclame voor jezelf maken.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
the_shagster

Ik was de mol!

« Antwoord #1 Gepost op: 28.02.2017, 18:04:13 »

Ik wil heel graag meedoen met de expeditie want ik heb alles in me om een echte Robinson te worden. Kan overleven,ben goed in de proeven, ben heel tactisch en heel sociaal. Dus stem op mij: http://www.expeditierobinson.nl/profile/108

Alvast bedankt

« Laatste verandering: 28.02.2017, 18:06:58 door Lukie4 » Gelogd
reaver

Buff Collector

« Antwoord #2 Gepost op: 25.03.2017, 23:15:51 »

Met alles wat ik al gezien heb op facebook ed...  wordt het meer een populariteitswedstrijdje..
kosten en tijdsbesparend qua selecties natuurlijk

Hopelijk komt België ook terug op een remake... na zoveel jaar is de mol ook terug op tv...
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #3 Gepost op: 26.03.2017, 00:38:40 »

Met alles wat ik al gezien heb op facebook ed...  wordt het meer een populariteitswedstrijdje.. kosten en tijdsbesparend qua selecties natuurlijk

Dan heb je niet goed gelezen. Ik had begrepen, op de site, dat de 50 personen met de meeste stemmen, worden uitgenodigd maar er stond ook bij 'dat niks onopgemerkt blijft en ze alle aanmeldingen bekijken en zélf, ongeacht de hoeveelheid stemmen, ook nog 50 personen selecteren' uiteindelijk komen dan 100 mensen op gesprek, en daaruit komen dan 4 mensen uit. Wat je wel zou kunnen krijgen is dat je op het eiland in het begin 'de bekenden' tegen 'de onbekenden' krijgt, net als de NL'ers tegen de Belgen vroeger.

Edit: even gecheckt en het klopt, de geselecteerden zijn zelfs al deels bekend. Als wat jij stelt wel zou gelden, zou het inderdaad oneerlijk zijn. Bij de publiekelijk-gekozen top 50 zie je een hoop mensen die kennelijk al half bekend zijn (bijv ooit in een slecht bekeken tv-programma zaten of op internet of in een bepaalde scene al bekend zijn) mij persoonlijk maakt het eigenlijk niet zoveel uit, zolang er maar leuke types uitkomen. Blijkt dalijk dat ze saaie deelnemers kiezen, terwijl er wel degelijk leuke aanmeldingen tussen zitten.
« Laatste verandering: 26.03.2017, 00:41:20 door good-riddance » Gelogd
reaver

Buff Collector

« Antwoord #4 Gepost op: 29.03.2017, 23:26:47 »

De mensen die men gaat zien hebben zich aangemeld via Social Media en op voorhand kan iedereen (zowel als kandidaat als kijker) min of meer beetje opzoekwerk doen om wie wat beetje in te schatten.  De aspiranten met de meeste likes hebben imo een streepje voor op de rest.  Het programma draait om kijkers.  Het is voor de productie een no brainer om voor mensen met een redelijke achterban te kiezen.

Bekenden tegen onbekenden gaat zoizo een invloed hebben. Maar in hoeverre het al dan niet een voor of nadeel is voor de bn's...  je kan fans hebben van het programma maar evengoed mensen die fan zijn van de bekende koppen en zo mogelijk makkelijker te bespelen  zijn voor een alliantie.  Of je gaat die harders hebben die vinden dat de bekende koppen te veel voordelen hebben gehad en hen op populariteit gaan afstraffen...

« Laatste verandering: 29.03.2017, 23:31:09 door reaver » Gelogd
RoyL

Spelletje? It's a way of life!

« Antwoord #5 Gepost op: 30.03.2017, 00:03:35 »

Ik verwacht ergens dat de onbekenden meteen de buitenbeentjes worden en er allemaal vrij snel uitgestemd worden Undecided

Thomas is de Mol!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #6 Gepost op: 28.05.2017, 10:27:43 »

De eerste afleveringen van de Robinson selectie staan al online: https://www.rtl.nl/gemist/de-strijd-om-robinson/ volgende week is definitief bekend wie het nou word. Hopelijk gaan ze voor de meest karakteristieke, fanatieke kandidaten eruit i.p.v de saaiste figuren eruit selecteren.
Sanmol

« Antwoord #7 Gepost op: 2.06.2017, 20:19:04 »

De eerste afleveringen van de Robinson selectie staan al online: https://www.rtl.nl/gemist/de-strijd-om-robinson/ volgende week is definitief bekend wie het nou word. Hopelijk gaan ze voor de meest karakteristieke, fanatieke kandidaten eruit i.p.v de saaiste figuren eruit selecteren.

We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
er soiezo bij zitten.
FrankLapidus

« Antwoord #8 Gepost op: 2.06.2017, 20:20:58 »

We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat het
er soiezo bij zitten.

Ik gok op

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Sanmol

« Antwoord #9 Gepost op: 2.06.2017, 20:51:57 »

Ik gok op

kregen  zoveel " uitzendtijd " dat ze er  wel bij moeten zitten. Bovendien volgt
RTL late night op Instagram. En maar te bedenken dat
meer dan 100,000 abonnees op haar YouTube kanaal heeft en dat is 1/3 van het aantal abonnees dat Teske heeft. Dus ik sluit haar kans op een deelname zeker niet uit.
« Laatste verandering: 2.06.2017, 20:56:15 door Sanmol » Gelogd
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #10 Gepost op: 3.06.2017, 05:53:10 »

We moeten dus nog even wachten om te weten wie precies de vier onbekende Nederlanders zijn maar ik denk persoonlijk dat[/spoiler]

Ja, rond half July word het bekend gemaakt, als ik het goed verstond. Dus eigenlijk als het seizoen al opgenomen is, want ER nemen ze toch rond juni op? Verder snap ik niet waarom jullie spoilers gebruiken, de afleveringen waarin de laatste overblijvende kandidaten bekend zijn gemaakt staan al online, dus. Zolang het geen spoiler is wie het definitief worden, zijn spoilers overbodig denk ik. Wel grappig dat Pascal overal als top favoriet genoemd word, tussen de lijst met personen waar je op kon stemmen, was hij al vanaf het begin mijn absolute favoriet! Hopelijk word hij ook echt gekozen! Misschien zijn social media eens in de gaten houden, als hij in de opname-periode opeens spoorloos is (of juist thuis is) dan weten we genoeg. (Aan de andere kant zullen de onbekende deelnemers er natuurlijk evengoed op geattendeerd worden dat ze hun social media kanalen moeten laten overnemen.)
joligmolletje

« Antwoord #11 Gepost op: 3.06.2017, 12:27:08 »

Ergens vind ik het stom dat nu nog niet bekend wordt gemaakt wie de deelnemers zijn (daar ging deze hele serie over en daar hebben ze ons lekker mee gemaakt), maar tegelijkertijd kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat ze pas bekend maken om wie het gaat als ze daadwerkelijk weg zijn geweest. Een kandidaat zal maar net een week van tevoren zijn been breken of uitvallen om een andere persoonlijke reden.

Ik verwacht trouwens dat Herold en Isabelle wel uitgekozen worden.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #12 Gepost op: 4.06.2017, 00:27:12 »

Ergens vind ik het stom dat nu nog niet bekend wordt gemaakt wie de deelnemers zijn (daar ging deze hele serie over en daar hebben ze ons lekker mee gemaakt), maar tegelijkertijd kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat ze pas bekend maken om wie het gaat als ze daadwerkelijk weg zijn geweest. Een kandidaat zal maar net een week van tevoren zijn been breken of uitvallen om een andere persoonlijke reden.

Precies! Als ik dat had geweten, had ik de hele serie überhaupt niet eens gekeken. Ik denk overigens dat hetgeen wat jij noemt niet de reden is waarom ze het pas later bekend maken, denk eerder dat het ermee te maken heeft dat ze willen voorkomen dat, als de personen bekend zijn vóórdat ze überhaupt naar het eiland gaan, ze dan in de gaten gehouden gaan worden. Met spoilers als gevolg. Natuurlijk probeert iedereen dat ook altijd achteraf te checken bij alle kandidaten (social media gedrag in de opname periode etc) maar al bij voorbaat vertellen wie meedoet is nóg riskanter, want dan kan je erop rekenen dat de betreffende personen in de gaten gehouden gaan worden wanneer ze weg en terug in het land zijn. Ik denk eerder dat het daarmee te maken heeft.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005