Auteur Topic: [kandidaat] Dave Roelvink  (gelezen 40409 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #20 Gepost op: 30-09-2016, 11:14:58 »
Er werd gisteren in de aflevering heel even ingegaan op zijn reputatie tot nu toe, dus die speelt ook op het eiland een rol.

Ik gaf aan me daar ook een beetje door te hebben laten leiden, maar ik dacht ook: iedereen begint hier op ''nul''.

Wat ik denk, is dat Dave zich van die reputatie terdege bewust was, en dat ie daarop inspeelt door zich van een heel andere kant te laten zien. ''Vechten'', wanneer nodig, en sociaal waar het kan. Dus misschien brengt die reputatie hem nu eens iets goeds.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2016, 13:14:50 »
Dave valt me tot nu toe ook heel erg mee. Voor de expeditie begon stond hij voor mij eigenlijk al op '-1', maar tot nu toe heb ik inderdaad nog niks te klagen. Ik vind hem hier een sympathieke gast en hij doet zijn best en lijkt het allemaal leuk te vinden, dat is helemaal top ::ok::

Ik denk ook dat hij een goed kamp heeft opgebouwd door 'haantjes' JayJay en Kraantje niet in zijn team te hebben (al had Jessie hen ook meteen gekozen).

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2016, 16:40:52 »
Hij kon Alex wel kiezen, maar koos er bewust voor om dat niet te doen. Slim gedaan.
Ik had verwacht dat hij hem wel zou nemen puur voor de kracht. Jay en Alex samen zijn behoorlijk sterk in de proeven, maar het zal lastig worden voor hun kamp om de vrede te bewaren.

Nog steeds niks te klagen over Dave, hij en Dio zijn echt favoriet hier in huis.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #23 Gepost op: 30-09-2016, 20:54:57 »
kan ik me helemaal in vinden Rogue :D Leuke sportieve gasten. Niet te beroerd om het spel te spelen maar op een leuke verfrissende manier..
er was eens......

Offline Clemens Disch

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #24 Gepost op: 7-10-2016, 14:40:36 »
Dave Roelvink heeft wel een goede survival cursus gehad voor hij begon  ::tandpastasmiley::

http://www.backtravel.nl/expeditie-robinson-cursus/

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2016, 12:06:19 »
Dave is gewoon een prima jongen. Heeft zich goed voorbereid, speelt het spel prima, sportief en toch slim. Maar niet achterbaks ( tot nu toe ). En hij heeft een goed hart. Dat zag je in zijn ogen toen hij Bartho weg moest stemmen, hij zat er echt mee.
Het leuke aan Dave vind ik dat hij volgens mij volledig zichzelf is. Hij zegt gewoon wat hij denkt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2016, 14:08:34 »
Ik vind Dave echt super leuk in het spel! Hij is sportief, aardig naar zijn teamgenoten en lijkt met iedereen wel een goede band op te bouwen. Daarnaast is hij sterk en goed in de proeven, een op en top Robinson. Dat had ik echt niet verwacht gezien zijn imago en zijn optredens in andere programma's. Fijn dat Dave in ER kan laten dat hij eigenlijk een leuke sympathieke gozer is (want ik geloof niet dat je dat zoveel dagen lang kan faken). Ik hoop zo dat hij in zijn 'normale leven' nog vaker deze kant van zichzelf kan laten zien.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #27 Gepost op: 9-10-2016, 15:56:18 »
Sluit me helemaal bij voorgaande forummers aan. Waar anderen door hun deelname een negatieve indruk achterlaten, werkt de deelname van Dave juist goed, hij komt erg sympathiek en sterk over. En hij is leuk!
Keep calm and eat chocolates!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2016, 16:49:14 »
Jah, ik ben ook fan van Dave nu. Ik vind hem echt heel erg symphatiek.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #29 Gepost op: 20-10-2016, 03:50:06 »
Hij is ook echt wel knapper geworden door het eiland ::hypocriet:: ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #30 Gepost op: 21-10-2016, 08:49:16 »
Goeie zet van Dave om  aan dit programma mee te doen, kan zo zijn reputatie verbeteren.

Komt grappig en oprecht over.
Vermoed wel dat in zijn contract met RTL staat dat hij een pot gel mee mocht nemen om zijn haar in model te krijgen.

Zo zal iedere "BN-er" wel wat extra's bij zich hebben, met name de dames zien er veel te opgemaakt uit.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #31 Gepost op: 28-10-2016, 14:18:48 »
Wat een topgast is Dave toch! Hij geeft zijn maatje Dio een goede plek in de kano (nog beter dan zijn eigen plek!), is serieus bezorgd over Chloë en geeft haar te eten (volgens mij is hij de eerste in ER die eten weggeeft aan iemand die daar volgens de spelregels geen recht op heeft). En hij blijft zo lekker positief door de expeditie heen stuiteren, fantastisch!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #32 Gepost op: 28-10-2016, 14:21:19 »
Wat een topgast is Dave toch! Hij geeft zijn maatje Dio een goede plek in de kano (nog beter dan zijn eigen plek!), is serieus bezorgd over Chloë en geeft haar te eten (volgens mij is hij de eerste in ER die eten weggeeft aan iemand die daar volgens de spelregels geen recht op heeft). En hij blijft zo lekker positief door de expeditie heen stuiteren, fantastisch!

Ja wat jij zegt. Kan nog niks negatiefs over hem vinden na 8 afleveringen. Gewoon een topgozer, vriendelijk, sociaal, slim en sterk.
Al vrees ik voor hem en Dio omdat ze toch best sterk zijn en vast gezien worden als 'kliekje' door Koos en Suzanne. Die zullen ze vast snel weg willen stemmen. Maar volgens mij heeft hij een immuniteitstem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #33 Gepost op: 3-11-2016, 21:34:25 »
toch een klein deukje in m'n mening over Dave :)
er was eens......

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2016, 21:35:52 »
Respect voor Dave hoe ie zich verweerde tegen Jalou. Heel herkenbaar.
When life knocks you down, fight back!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2016, 21:55:59 »
Respect voor Dave bij de eilandraad.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2016, 22:09:11 »
Respect voor Dave hoe ie zich verweerde tegen Jalou. Heel herkenbaar.

hetzelfde respect gaat mi naar Jalou. Want haar onderbuikgevoel was terecht. Als zij geen immuniteit had gewonnen, zou zij als eerste geofferd worden. Door Dave en z'n maatjes. Dat ze Dave met dit onderbuikgevoel confronteert mag voor hem misschien vervelend en hard aankomen, maar hij had de keus om daar eerlijk op te antwoorden. Iets waar Dave toch een beetje de ballen voor miste. Begrijpelijk, maar hij had dit toch echt anders aan moeten pakken. En dat is geen verwijt, maar je kan Jalou niet verwijten dat zij haar eigen spel dan speelt.
Dus wat mij betreft respect voor beiden.
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2016, 22:19:20 »
Uiteindelijk kwamen ze er beide toch nog even op terug, en zo was (wat dat betreft) de kou  uit de lucht.

Heel sportief van Dave om Gaby alsnog aan te sporen het spel te blijven spelen voor de groep. Maar ik denk dat het voor Gaby op dat moment al erg moeilijk was om die knop weer terug om te zetten naar het spel.

Ik ben er wel blij om dat Dave (laten we hem nou niet helemaal de hemel in prijzen), ook die herkansing krijgt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2016, 22:21:15 »
Volgens mij Bodejos was dat niet sportief van Dave.
Het was puur uit revanche gevoelens. Ze moest in het spel blijven voor het "team" kortom, zodat zijn groepje de meeste stemmen zou houden.
Niet verboden, niet verkeerd, maar dus niet vanwege sportiviteit
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dave Roelvink
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2016, 22:28:43 »
Volgens mij Bodejos was dat niet sportief van Dave.
Het was puur uit revanche gevoelens. Ze moest in het spel blijven voor het "team" kortom, zodat zijn groepje de meeste stemmen zou houden.
Niet verboden, niet verkeerd, maar dus niet vanwege sportiviteit

Hier ben ik het volledig mee eens. Ik ergerde me er echt enorm aan, en was blij dat Gaby eindelijk een eigen keuze maakte. Dave leek zelfs geïrriteerd toen Gaby zei dat ze echt naar huis ging.
Frankje Lapi