Auteur Topic: [kandidaat] Gaby Blaaser  (gelezen 15857 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #20 Gepost op: 3-11-2016, 23:00:29 »
hihihihi

dat heet naïef ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2016, 09:23:26 »
Wat een egoïstische speler! Nu zijn haar vrienden gewoon vijf stemmen kwijt voor niks he. Ik vind het echt belachelijk dat ze vroeg om weggestemd te worden, geef alsjeblieft gewoon op als je naar huis wilt.

Ik had het heel terecht gevonden als Dennis en Nicolette voor de eilandraad hadden gezegd 'Gaby jij geeft dus op, ok dan kan de rest nu stemmen op iemand anders'

Als je opgeeft krijg je niet uitbetaald van RTL, dus logisch dat ze probeert om weggestemd te worden ;) Ik vond het een hele toffe actie van Coos :P. Het was raar geweest als Gaby dan weer terug naar het eiland was gegaan want dan deed ze het echt alleen om het geld :-X

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2016, 09:38:35 »
Als je opgeeft krijg je niet uitbetaald van RTL, dus logisch dat ze probeert om weggestemd te worden ;) Ik vond het een hele toffe actie van Coos :P. Het was raar geweest als Gaby dan weer terug naar het eiland was gegaan want dan deed ze het echt alleen om het geld :-X

Ja, dat lijkt me inderdaad de reden, al snap ik echt niet dat de rest daarin mee is gegaan. Daar ga je je kostbare stemmen toch niet aan verbruiken! De actie van Koos, Suzanne en Jalou snap ik helemaal, al vind ik het wel erg jammer. Wat ik dan weer niet snap van Gaby is dat ze niet al haar 6 stemmen op zichzelf heeft ingezet. Er staat volgens mij nergens in de regels dat je niet op jezelf mag stemmen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2016, 10:11:10 »
Bijzonder naïeve kandidaat. Ze kon het echt niet geloven, tja het is een spel meisje, het staat je vrij om op te geven, maarja dat deed je niet...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2016, 10:14:08 »
Beetje wispelturig type. Goed dat ze de eer aan zichzelf houdt en haar niet laat overhalen door Dave om nog door te gaan.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2016, 11:57:43 »
Was wel handig als iedereen 5 stemmen had ipv 6 voor het sterke kamp Dio Dave Thomas Jessie Anna

Terecht dat het zo gelopen is. Ze moet gewoon opgeven en niet de stemming afwachten, zeker niet in een systeem als dit. Eerder was het Alex die zo zijn maatje JayJay wegstemde, nu is Dave het slachtoffer van Gaby. Geweldig gespeeld van Jalou, Koos en Suzanne al vrees ik wel voor hen bij de volgende ronde.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #26 Gepost op: 4-11-2016, 11:59:07 »
Wat een egoïstische speler! Nu zijn haar vrienden gewoon vijf stemmen kwijt voor niks he. Ik vind het echt belachelijk dat ze vroeg om weggestemd te worden, geef alsjeblieft gewoon op als je naar huis wilt.

Ik had het heel terecht gevonden als Dennis en Nicolette voor de eilandraad hadden gezegd 'Gaby jij geeft dus op, ok dan kan de rest nu stemmen op iemand anders'

Ja wat jij zegt. Toedeloe Gaby en tot nooit. Muts.  ::ohno::
Zal haar geen moment missen. Saaie speler.  ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2016, 13:16:50 »
Vooral jammer dat ze ervoor heeft gezorgd dat haar "vriendjes" hier de pineut van werden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2016, 13:41:01 »
Ja precies. Heb dan gewoon het lef om zelf op te stappen. Als ik Jalou was had ik mijn stem ook niet ingezet op Gaby, ze had niet voor niets zo hard gestreden voor de immuniteit.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #29 Gepost op: 4-11-2016, 15:25:59 »
Raar einde inderdaad ::ohno:: Ik vond het ook zo raar dat ze zei "ik wil niet met jullie mee stemmen op Dave en ik wil niet met jullie mee stemmen op Koos", zo heeft ze de 'geheime' plannetjes van iedereen ook wat verraden. Ik had dat niet gewaardeerd.

 Het heeft in ieder geval wel de verhoudingen weer wat door elkaar geschud.
« Laatst bewerkt op: 4-11-2016, 15:29:51 door Quirino »

Offline Marakus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #30 Gepost op: 4-11-2016, 16:39:51 »
Ze had gewoon nog 2 dagen moeten blijven zitten tot de volgende eilandraad om daar al haar stemmen in te zetten op Jalou, Koos of Suzanne en daarna dan opstappen. Dat zou een vette actie zijn geweest ::trots::

Ik kan me dan wel storen aan de reden die ze geeft om evengoed te stoppen "ik ben een vrouw van me woord" etc. als dat zo is dan moet je dus niet stoppen je hebt allereerst al ja gezegd tegen ER en dat doe je om het ook af te maken. Zeg dan ook gewoon dat je er genoeg van hebt en niet meer verder wil/kan.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Gaby Blaaser
« Reactie #31 Gepost op: 4-11-2016, 16:55:47 »
Raar einde inderdaad ::ohno:: Ik vond het ook zo raar dat ze zei "ik wil niet met jullie mee stemmen op Dave en ik wil niet met jullie mee stemmen op Koos", zo heeft ze de 'geheime' plannetjes van iedereen ook wat verraden. Ik had dat niet gewaardeerd.

 Het heeft in ieder geval wel de verhoudingen weer wat door elkaar geschud.

Ja dat ze dat zei vond ik ook behoorlijk vreemd. Zomaar even de plannen verraden. Ze had lekker moeten blijven, om in elk geval haar vorige team nog wat te helpen in de strijd tussen de 2 kampen. Op zijn minst als goedmakertje naar Dave. Maar ja ze is nu weg. Prima.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.