Auteur Topic: [kandidaat] JayJay Boske  (gelezen 37024 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #20 Gepost op: 6-10-2016, 23:07:32 »
deze man, ugh


ik heb nu al medelijden met de mensen op afvallerseiland  ::ohno::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #21 Gepost op: 7-10-2016, 19:20:54 »
Zonder de proeven gaat hij het ook denk ik echt niet lang volhouden hoor!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2016, 00:42:16 »
ik vind het wel een echte robinson
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2016, 11:09:42 »
Volgende week blijft Elle twijfelen of ze blijft op afvallerseiland, ik heb zo het gevoel dat team JayJay inderdaad de proef verliest en dat JayJay weggestemd wordt. De week erna.

Bertie: "Weet je al of je blijft, Elle?"
Elle: "Ik heb vandaag wel goed geslapen, misschien blijft ik wel. Kijk daar komt een boot aan."
Lex: "Wie is het?"
Bartho: "Als ik zo goed kijk is het Thomas."
Elle: "Het zou ook Alex kunnen zijn?"
Bertie: "Nee, het is....."
Lex: "JayJay!"

(nadat JayJay op afvallerseiland komt)
Elle: "Ik ga met deze boot mee naar huis".

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2016, 11:53:17 »
ik vind het wel een echte robinson

Ik vind hem ook niet zo erg meer als eerst. Dat hij en Alex zo in het verdomhoekje zitten vind ik niet echt terecht. Dankzij Jay hebben ze een hut om in te zitten, hij nam het voortouw om dat ding eraf te tillen, wat gewoon slim was. Hij is wel een overlever en ik vind de hekel die al die vrouwen aan hem hebben een beetje sneu worden. Volgens Jay en Alex doen mensen als Chloe helemaal niks de hele dag. Zeg wat je wil over ze, maar ze zijn wel actief, doen veel in het kamp dat helpt te overleven, en winnen de proeven voor ze.

Als dank liggen ze er straks gewoon uit.
Ik begin echt een aversie tegen Jalou, Suzanne en Koos te krijgen. Ze lijken wel een stel jakhalzen die op een stel leeuwen duiken. Je kan ook gewoon proberen de positieve dingen in iemand te zien natuurlijk, in plaats van je zo vals op te stellen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2016, 13:37:45 »
Ik zie in veel beelden Jayjay juist wat afwachtend zitten/liggen totdat zijn kampgenoten iets gaan doen, en dan heeft hij vaak ook nog commentaar op het werk van anderen, waar Suzanne hem op afrekent. Hij en Alex hadden de laatste aflevering ook steeds van die neerbuigende 'ik-ga-hier-niet-op-in-maar-laat-met-mijn-gezichtsuitdrukking-zien-dat-ik-het-er-niet-mee-eens-ben' blikken. Grrr..... dat werkt zo op mijn zenuwen he.

Je moet inderdaad wel de positieve punten van iemand proberen te blijven zien, zoals Koos die blij was dat Jayjay de krab ving. Maar als je continu op elkaars lip zit, lijkt het me moeilijk om bij iemand van wie je een afkeer hebt, ook nog de positieve dingen in te zien.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2016, 14:17:28 »
Ik merk dat ik steeds meer moeite begin te krijgen met Jayjay. Hij is sterk in de proeven, maar verder zie ik hem niet veel doen op het eiland. Hij heeft, zoals Susanne terecht zegt, commentaar op alles en iedereen. Daar zou ik zelf ook niet zo goed tegen kunnen. Ook vind ik dat hij erg neerbuigend reageert op de andere kandidaten (in zijn gesprekken met Alex, maar ook in zijn biechten) alsof die maar lekker op vakantie zijn. Jalou is een super sterke meid en Jessie heeft ook al laten zien veel meer te zijn dan 'die miss'. Het wordt trouwens gepresenteerd alsof Jayjay de enige reden is dat zijn team telkens wint, maar dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Ja, zijn kracht helpt mee, maar je weet nooit of zijn team zonder hem de proef niet ook zou kunnen winnen.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2016, 14:21:25 »
Van wat ik te zien krijg is hij helemaal niet zo actief, maar doordat hij zo luidruchtig is en zo snel met commentaar leveren probeert hij zichzelf in de spotlight te spelen. Maar door zo aanwezig te zijn en zo kritisch op anderen zet hij zichzelf al vanaf dag één negatief neer.

Ik heb het gevoel dat hij denkt dat anderen het zullen waarderen als hij ze steeds verbetert en dat hij heel verbaasd is als iemand negatief reageert. Toen Suzanne hem een berisping gaf vond ik hem heel verbaasd overkomen.

Volgens mij had ik dit al eens eerder genoemd, maar als ik drie woorden had om hem (en Alex) te omschrijven is het aanwezig, dominant en irritant. Misschien niet bewust, maar dat is wel het resultaat.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2016, 15:33:05 »
Ik zie in veel beelden Jayjay juist wat afwachtend zitten/liggen totdat zijn kampgenoten iets gaan doen, en dan heeft hij vaak ook nog commentaar op het werk van anderen, waar Suzanne hem op afrekent. Hij en Alex hadden de laatste aflevering ook steeds van die neerbuigende 'ik-ga-hier-niet-op-in-maar-laat-met-mijn-gezichtsuitdrukking-zien-dat-ik-het-er-niet-mee-eens-ben' blikken. Grrr..... dat werkt zo op mijn zenuwen he.

Je moet inderdaad wel de positieve punten van iemand proberen te blijven zien, zoals Koos die blij was dat Jayjay de krab ving. Maar als je continu op elkaars lip zit, lijkt het me moeilijk om bij iemand van wie je een afkeer hebt, ook nog de positieve dingen in te zien.

Ja maar dat is andersom dus precies zo. Suzanne kijkt ook constant zo naar hem, Jalou vind het nodig om met een mes een beweging naar hem te maken als hij wegloopt. Ik vind dat allemaal erg kinderachtig overkomen. Als je hem niet mag, zeg het dan in zijn gezicht. Bijt van je af.

Niet lekker achter de rug om zitten roddelen. Daar hou ik echt niet van. Hij en Alex doen het ook hoor, ik pleit hen absoluut niet vrij en ik stoor me ook aan JayJay, maar toch. Ik heb gewoon het idee dat hij nooit meer iets goed kan doen bij dat team.
Hij is niet super actief, maar dat team had wel als eerst een gebouwd kamp, een hutje, waar de andere kant praktisch niks gedaan had.
Jay komt gewoon heel onzeker over en maskeert dat met een grote bek en het feit dat hij nogal ruw om de randjes is.

Mensen die overal commentaar op geven zijn ook vervelend, maar Suzanne en haar posse doen dat net zozeer bij hem en Alex, die ze nog amper kennen.
Hun houding is zo negatief naar hen toe, ik snap wel dat die jongens zich totaal niet op hun gemak voelen. Het blijft super slim van Dave dat hij ze bij elkaar gezet heeft, niet voor de proeven want die winnen ze dankzij die krachtpatsers maar wel voor het psychologische aspect.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2016, 16:46:10 »
Als dank liggen ze er straks gewoon uit.
Ik begin echt een aversie tegen Jalou, Suzanne en Koos te krijgen. Ze lijken wel een stel jakhalzen die op een stel leeuwen duiken. Je kan ook gewoon proberen de positieve dingen in iemand te zien natuurlijk, in plaats van je zo vals op te stellen.
Ik pleit Jalou, Suzanne en Koos zeker niet vrij, want ook zij gaan soms behoorlijk ver in hun uitingen. Echter, als er een soort van harmonie in een kamp moet komen moet dat van beide kanten komen. Niet alleen van de kant van Jalou, Suzanne en Koos, maar ook zeker van de kant van JayJay en Alex. Ook zij zouden eens de positieve kanten van de anderen in moeten gaan zien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2016, 19:31:16 »
Ik pleit Jalou, Suzanne en Koos zeker niet vrij, want ook zij gaan soms behoorlijk ver in hun uitingen. Echter, als er een soort van harmonie in een kamp moet komen moet dat van beide kanten komen. Niet alleen van de kant van Jalou, Suzanne en Koos, maar ook zeker van de kant van JayJay en Alex. Ook zij zouden eens de positieve kanten van de anderen in moeten gaan zien...

Ja je hebt helemaal gelijk. Het moet van twee kanten komen en dat gebeurd momenteel dus duidelijk niet.
Wat jammer is want zo'n negatieve sfeer is vreselijk zonde en destructief. Jay is als eerste in de fout gegaan en gaat zeker niet vrijuit maar hoe de rest erop reageert gaat vind ik soms wat te ver.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2016, 19:37:04 »
eens met Rogue.
Het zou zo handig zijn als ze even normaal met elkaar gaan praten.
Ik ben stom geweest en ik heb dom gereageerd. Zullen we nu gaan genieten van dit prachtige eiland ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2016, 20:37:13 »
Ja precies, hoe moeilijk is dat nou? gewoon uitpraten die hap en lekker verder gaan met de expeditie. Maar ja sommige mensen kunnen gewoon niks loslaten en gaan niet door een deur, no matter what you do.
Alex en Jay zullen het enorm moeilijk gaan krijgen om de expeditie te winnen in elk geval, ze maken niet bepaald vrienden. Al denk ik dat als Alex de samensmelting haalt zonder Jay, hij nog wel een kans maakt om mensen voor zich te winnen of anders de proeven goed te doen en daardoor ver te komen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2016, 15:51:50 »
Alleen maar kudos en respect naar hem voor zijn gedrag gisteren en ik hoop dat hij die halve finale haalt. Een doorzetter is hij in elk geval wel. Hij hoefde niet eens te luisteren naar Dennis' aanbod maar was meteen gretig om door te gaan. Echte bikkel. Hij zal blij zijn dat hij even uit dat wespennest is en bij aardige mensen kan zitten in een harmonieuze omgeving. Zal zijn gedrag goed doen verwacht ik.

Maar ja Alex heeft hem natuurlijk wel laten vallen als een baksteen. Lullig voor hem. En toch denk ik dat het voor Jay alleen maar in zijn voordeel zal werken dat hij nu los is van Alex.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #34 Gepost op: 15-10-2016, 14:29:55 »
ik hoop dat we op afvallers eiland een andere kant van Jayjay te zien krijgen. Misschien is daar voor hem een beetje de spanning er af waardoor het allemaal wat makkelijker wordt.
er was eens......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #35 Gepost op: 16-10-2016, 15:57:12 »
Maar ja Alex heeft hem natuurlijk wel laten vallen als een baksteen. Lullig voor hem. En toch denk ik dat het voor Jay alleen maar in zijn voordeel zal werken dat hij nu los is van Alex.

Andersom liet hij Alex ook wel vallen vanaf het moment dat Alex had te kennen gegeven weg te willen gaan. Zijn reactie tijdens het invullen van het stembriefje (ook al zou het misschien niet helemaal gemeend zijn) is daar een goed voorbeeld van.
Ich bin ein Bärliner!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #36 Gepost op: 20-10-2016, 20:58:27 »
Wow JayJay, wat een mooie woorden over Bertie en Bartho. Heel knap hoe je in de spiegel hebt durven kijken na die hele harde woorden van mn Lex. Petje af voor je herstel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #37 Gepost op: 20-10-2016, 23:01:51 »
Ik vond ze complimenten nog iets te geforceerd over komen, maar dat vond ik wel komisch. Hij doet in ieder geval goed zijn best!  ::ok::

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #38 Gepost op: 21-10-2016, 08:44:21 »
Bijzonder persoon, is naief, hard, eerlijk, lomp en sportief.
Typisch iemand die heel veel kan leren van dit programma.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #39 Gepost op: 21-10-2016, 13:33:15 »
Ik vond ze complimenten nog iets te geforceerd over komen, maar dat vond ik wel komisch. Hij doet in ieder geval goed zijn best!  ::ok::
::jaja::