Auteur Topic: [kandidaat] JayJay Boske  (gelezen 37019 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #40 Gepost op: 21-10-2016, 15:10:48 »
Wow JayJay, wat een mooie woorden over Bertie en Bartho. Heel knap hoe je in de spiegel hebt durven kijken na die hele harde woorden van mn Lex. Petje af voor je herstel.

Ja dit dus.
Knap herpakt na Lex' steken onder water. Goed dat hij er lekker voor gaat en een hele andere kant van zichzelf laat zien. Daar had ik al op gehoopt en ook wel een beetje verwacht.

De echte Jay zal nu naar buiten komen. Ik zou me rot lachen als hij in die halve finale komt, zou die zure koppen van Jalou en de rest wel willen zien. Go Jay!  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #41 Gepost op: 21-10-2016, 15:25:50 »
Het was echt een verschil van dag en nacht deze aflevering ten opzichte van die van vorige week. Het leek vorige week of hij meer aan het acteren was en deze week zoals hij in het echt is/kan zijn! Hopelijk gaat hij zo door!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #42 Gepost op: 21-10-2016, 15:27:45 »
Het was echt een verschil van dag en nacht deze aflevering ten opzichte van die van vorige week. Het leek vorige week of hij meer aan het acteren was en deze week zoals hij in het echt is/kan zijn! Hopelijk gaat hij zo door!

Dat is wat groepsdruk in een spel dus met je kan doen. Nu er geen druk/ bewijsdrang meer is valt alle spanning weg en kan hij gewoon zichzelf zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #43 Gepost op: 4-11-2016, 10:17:48 »
Wat was hij relaxt zeg! Hij is een stuk leuker nu zonder gekonkel. Ik hoop zo dat hij van Dave wint, maar ik vrees dat Dave het tot de finale gaat redden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #44 Gepost op: 4-11-2016, 12:03:39 »
Alle respect voor Jay na de afgelopen aflevering. Hij was aardig voor iedereen, zelfs Lex, bedankte hem voor zijn pannenkoeken, complimenteerde Bertie op haar skills en kracht en won de proef ondanks dat hij doodziek was.

Oh en bood aan om de proef te spelen tegen Dave zodat Bertie het niet hoeft, omdat hij vind dat zij het verdiend om er nog langer te zitten. De echte JayJay komt naar buiten en dat vind ik echt een veel mooier mens dan we in het begin gezien hebben. Wat mij betreft is die Jay ook vergeten. Dit is zijn schone lei.

Ik vind dat hij het verdiend heeft om langer op het eiland te blijven, maar datzelfde geld voor Dave. Vind het enorm moeilijk kiezen wie ik wil dat er wint. Van de drie had ik toch liever Bertie zien gaan, omdat ik meer heb met de jongens. Maar ja we zien wel wie er gaat. Ik verwacht dat Jay de proef zal winnen. Die heeft dat winnaarsknopje dat hij zo om kan zetten. 
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #45 Gepost op: 4-11-2016, 12:31:04 »
JayJay is top  ::bravo::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2016, 16:18:40 »
Wat lief van JayJay dat hij tegen Bertie zegt dat hij het wel wil doen (de proef). Ik zie hem nu liever blijven dan Dave eigenlijk. Hoop alleen niet dat de proef hetzelfde was als deze van vandaag, die vond ik helemaal niet leuk. :(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #47 Gepost op: 4-11-2016, 16:21:11 »
Hoop alleen niet dat de proef hetzelfde was als deze van vandaag, die vond ik helemaal niet leuk. :(

ik vrees een beetje van wel eigenlijk..
er was eens......

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #48 Gepost op: 4-11-2016, 16:56:28 »
als dat zo is dan verwacht ik dat Jay in het voordeel is. Mits hij niet zieker wordt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #49 Gepost op: 5-11-2016, 08:44:51 »
Wij hebben hier thuis voor de buis vanaf het begin eigenlijk een beetje verbaasd zitten te wezen over de aversie tegen JayJay. Gingen er maar vanuit dat het gedrag was dat de huiskamer niet bereikte of zo. Hij was niet onze favoriet, maar ook niet iemand waarvan we begrepen dat er vanuit twee kampen pijlen op gericht werden. Vragen ons af, nu we de 'nieuwe' JayJay zien (of gewoon de echte JayJay maar dan niet zwartgemaakt), of we hier niet simpelweg getuige zijn geweest van een knap staaltje karaktermoord.

Inmiddels mag hij winnen van ons. (met nog een paar mensen, we hebben meerdere Robinsons op de nominatie staan)
« Laatst bewerkt op: 5-11-2016, 08:48:43 door Starry Night »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #50 Gepost op: 7-11-2016, 10:15:19 »
Ik denk dat je daar best wel eens gelijk in kan hebben.
Natuurlijk weten wij niet wat er precies gebeurd is op het eiland maar ik had ook het gevoel dat die echte aversie voornamelijk kwam door de negatieve blikken van Koos, Jalou en Suzanne.

Ik bedoel, Lex kende hem amper maar die brandde ook lekker los over alle verhalen die hij wel niet gehoord had.
Jay speelde het spel een beetje te fanatiek en heeft fouten gemaakt, maar die 'haat' vond ik ook wat ver gaan. 
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #51 Gepost op: 7-11-2016, 12:40:16 »
En wat zal de invloed van Alex zijn geweest?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #52 Gepost op: 7-11-2016, 18:25:16 »
Ook groot verwacht ik.

Maar Alex was wel het enige vriendelijke dat hij nog had tot hij bij Bertie terecht kwam. Kan me voorstellen dat het lastig voor hem geweest zou zijn als hij terug had gemoeten naar dat kamp zonder Alex. Hij had geluk dat hij naar de afvallers mocht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #53 Gepost op: 18-11-2016, 11:26:58 »
Ja ja hij is er nog.

Gelukkig maar, ik wil zo graag die koppen van zijn oude teamgenoten zien als hij in de halve finale dat strand oploopt. Dat zou onbetaalbaar zijn.

Top hoe hij met Jalou omging, toch iemand met wie hij in de clinch gelegen heeft, iemand die hem keihard eruit gekickt heeft. Daar merkte je niks van.

Jay is een topper.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #54 Gepost op: 18-11-2016, 11:30:54 »
Gelukkig maar, ik wil zo graag die koppen van zijn oude teamgenoten zien als hij in de halve finale dat strand oploopt. Dat zou onbetaalbaar zijn.

::oink:: ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #55 Gepost op: 19-11-2016, 03:57:04 »
Ja ja hij is er nog.

Gelukkig maar, ik wil zo graag die koppen van zijn oude teamgenoten zien als hij in de halve finale dat strand oploopt. Dat zou onbetaalbaar zijn.

Top hoe hij met Jalou omging, toch iemand met wie hij in de clinch gelegen heeft, iemand die hem keihard eruit gekickt heeft. Daar merkte je niks van.

Jay is een topper.  ::bravo::

Helemaal eens!
Ik vind zijn baard en randje haar trouwens superleuk staan!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #56 Gepost op: 2-12-2016, 03:12:26 »
Hij en Bertie ::love:: Een gouden koppel. Ik hoop echt dat JayJay nog 2 duels wint, en wat moedig van hem om alle duels op zich te nemen ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #57 Gepost op: 8-12-2016, 22:00:10 »
Had ie eigenlijk ook zo'n zakje naar Thomas mogen gooien?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #58 Gepost op: 9-12-2016, 00:16:22 »
 ::rofl:: Ik dacht ook: eigenlijk moet Jay nu heel hard boe roepen.



Maar deze man heeft zich echt herpakt. Jammer dat hij verloor, maar het was ook niet zo slim van hem om naar Thomas te gaan kijken.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] JayJay Boske
« Reactie #59 Gepost op: 9-12-2016, 00:27:10 »
wat een ommekeer heeft hij gemaakt:

van amper geliefd naar topkandidaat.
klaar voor de strijd