Auteur Topic: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk  (gelezen 23825 keer)

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #20 Gepost op: 18-11-2016, 11:23:34 »
Zal een Miss Nederland, die het helemaal van haar uiterlijk moet hebben, het risico durven nemen om wekenlang zonder enige verzorging op een eiland te gaan zitten?

Dat kan heel veel "schade" aan haar huid, wenkbrauwen e.d. aanbrengen waardoor haar verdere carrière voorbij is. Natuurlijk ontkracht iedereen de optie extra tas, maar als ik zag hoe in vroegere edities de deelnemers er getekend uitzagen. dat zie je nu echt niet meer.

Kan het niet bewijzen, maar sinds er BN-ers meedoen zien de deelnemers er, na weken afzien, stukken minder getekend uit dan 'vroeger".

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #21 Gepost op: 18-11-2016, 17:06:38 »
Maar eerlijk gezegd heeft ze weinig tot niets te zoeken in dit spel, wel knap dat ze erin slaagt zover te komen, dat is ook een kwaliteit.
Met andere woorden: ze heeft wel degelijk wat te zoeken in het spel... Anders had ze het niet zo ver gebracht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #22 Gepost op: 18-11-2016, 17:31:59 »
Met andere woorden: ze heeft wel degelijk wat te zoeken in het spel... Anders had ze het niet zo ver gebracht.

Misschien iets beter lezen:
Dat staat er toch ook, dat is ook een kwaliteit!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2016, 17:34:18 »
Misschien iets beter lezen:
Dat staat er toch ook, dat is ook een kwaliteit!
Okay, maar dan heeft ze wel degelijk wat te zoeken in dit spel... En dat heeft ze volgens jou niet of nauwelijks...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #24 Gepost op: 19-11-2016, 02:58:14 »
Ik ben het wel met je eens dat het knap is dat ze al zover is gekomen. Ze is slecht in zo'n beetje elke proef, maar slaagt er toch keer op keer in om door te gaan. Waarschijnlijk ligt ze sociaal gezien gewoon goed én wordt ze niet als een bedreiging gezien (wat ook wel terecht is gezien haar prestaties bij de individuele proeven).

Tja zo knap is het niet om ver te komen in ER. Kijk naar Krystl, hele expeditie meegelift, geen enkele proef gewonnen en toch in de finale. Jessie liet deze uitzending wel zien dat ze spelinzicht heeft, maar tot nu toe heeft ze die niet nodig gehad. Gewoon bij de meerderheid horen...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #25 Gepost op: 19-11-2016, 07:00:29 »
Ze heeft die plek wel zelf moeten regelen, ze hing na de herindeling er maar bij in het kamp. Het is aan haar sociale spel te danken dat ze echt bij die meerderheid hoort.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #26 Gepost op: 19-11-2016, 14:24:09 »
Ik vind dat ze hier toch wel wat wordt onderschat. Ze is inderdaad de zwakste in fysieke proeven, maar mentaal zit ze wel goed. Ze heeft nooit lopen zeuren op dat eiland, ligt goed bij bijna iedereen en blijft er ook een beetje de lol van inzien heb ik het idee. Dat zijn ook belangrijke kwaliteiten om het voor langere tijd op zo'n eiland vol te houden ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #27 Gepost op: 20-11-2016, 22:55:06 »
Ze heeft strategisch toch al wel goed gespeeld op meerdere momenten ::jaja::. Tijdens de Chloë eilandraad bijvoorbeeld. Ik zou haar zeker geen meelifter noemen want ze maakt wel echt moves vanuit haar zelf.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #28 Gepost op: 1-12-2016, 22:19:34 »
Het leukste zou zijn als Jessie wint want ze wordt nog altijd onderschat. (Goede Mol misschien ook. ;))

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #29 Gepost op: 1-12-2016, 22:34:38 »
Wat mij betreft tactisch het sterkst. Weet precies op de juiste momenten op de juiste personen te stemmen en ervoor te zorgen dat ze in het spel blijft. Ze moet alleen stoppen met zich er steeds voor te verontschuldigen.
🜃

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #30 Gepost op: 1-12-2016, 23:08:50 »
 ::jaja:: Mee eens. Volgens mij heeft ze zelf soms ook niet door dat ze tactisch erg sterk bezig is. Had ze dit niet gedaan, was de kans heel groot dat ze volgende aflevering eruit zou liggen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #31 Gepost op: 2-12-2016, 02:51:41 »
Ik ben ook om. Zeer gevaarlijke en sluwe speelster, top!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #32 Gepost op: 2-12-2016, 10:20:31 »
Ik ben nog niet om. Ik heb er niks mee.

Ze had zelf ook wel kunnen bedenken dat ze beter op Thomas kon stemmen ipv Suzanne.
Tactisch slim vind ik haar niet. Ze heeft mooi meegelift op Dio's plannetje ja. Nou applaus.

Nee ik ben niet echt onder de indruk.

Die uitleg van haar naar Anna had ze beter bij zich kunnen houden, daarin kwam ze nogal dom en hypocriet over. Ik snap dat ze het moeilijk vond om voor zichzelf te kiezen maar haar pogingen om het beter te maken maakte het alleen maar erger.
« Laatst bewerkt op: 2-12-2016, 10:22:15 door Rogue »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #33 Gepost op: 2-12-2016, 11:54:02 »
Jessie heeft denk ik wel degelijk een goed tactisch inzicht in het spelletje, maar ze mist het lef om dat inzicht in haar eentje om te zetten in daden. Ze laat zich te makkelijk ompraten door medekandidaten of lift met anderen mee. Op zich niet vreemd, ze is jong en onzeker (hoewel absoluut niet de hulpeloze jonge juffrouw die ik dacht dat ze zou zijn) en mist nog wat levenservaring om sterker in haar schoenen te staan.

En dat achteraf goedpraten moeten ze helemaal niet doen. Jessie en Dio hebben Thomas en Anna genaaid, klaar. En dat is helemaal prima in dit spel. Maar zeg dan gewoon: "Ja, we hebben jullie genaaid omdat we denken dat we dan een grotere kans maken om te winnen." Hun argumenten kwamen zwak en hypocriet over en het was terecht dat Thomas en Anna daar gehakt van maakten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #34 Gepost op: 2-12-2016, 15:31:23 »
Toch verwacht ik dat de laatste plek in de volgende proef haar alsnog fataal gaat zijn. Zeker als Suzanne immuniteit haalt. Of zouden Dio en Jessie samen Anna wegstemmen?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2016, 00:21:30 »
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze überhaupt overwoog om op Anna te stemmen, omdat ze dan zeker (?) zou zijn van een plek in de volgende ronde.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jessie Jazz Vuijk
« Reactie #36 Gepost op: 17-12-2016, 13:16:40 »
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze überhaupt overwoog om op Anna te stemmen, omdat ze dan zeker (?) zou zijn van een plek in de volgende ronde.

Ja eigenlijk was dit de slimste move geweest. En ook een logische stap na het wegstemmen van Thomas. Als je dan toch in je eigen groepje gaat snijden, doe het dan goed. Helaas was ze gevoelig voor het sentimentele gedrag van Anna. Niet consequent gespeeld, en daardoor gaat ze voor mij nu een beetje roemloos ten onder. Ze maakte het programma zeker spannend! Ook al voor de samensmelting toen ze eigenlijk zichzelf in de minderheid positioneerde ("wat ben ik een domme doos!"  ::rofl::) maar zich zo opstelde dat ze daar toch goed doorheenkwam, en Koos zelfs op Chloé stemde ipv op haar.

Goed gespeeld Jessie, ik vond je een topkandidaat!  ::ok::