Auteur Topic: [kandidaat] Lex Uiting  (gelezen 18722 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2016, 11:40:49 »
Deze man had totaal geen idee hoe hij in de groep lag en hoe anderen hem zagen. Terechte (voorlopige) exit.
When life knocks you down, fight back!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #21 Gepost op: 1-10-2016, 12:44:40 »
Lex is volgens mij een prima gozer, en probeerde het spel te spelen. Het ging hem inderdaad niet echt goed af, maar dat valt volgens mij vooral te wijten aan het feit dat ie moeilijk zijn plek kan vinden in een groep. Ik ben nog steeds van mening dat hij vorige week de juiste beslissing heeft genomen met de stemming toen op Elle, want dan zou hij daarna nog steeds in de minderheid zijn in een groepje zonder extra stemmen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #22 Gepost op: 1-10-2016, 15:10:50 »
Ik heb het idee dat Lex gewoon niet zo goed is in sociale situaties. Hij komt zó ongemakkelijk over zoals hij zich mengt in gesprekken, bijvoorbeeld bij dat herenpact 'zo is er al een herenpact', tja dat is een lekkere openingszin. En ook na de herverdeling: hadden jullie nou geen enkele neiging om mij eerder te kiezen, tja ook dan kom je niet helemaal lekker over. Ik ben echt enorm verbaasd over hoe Lex overkomt in het spel. Bij Rambam komt hij veel spontaner over (maar dat kan ook deels gespeeld zijn).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #23 Gepost op: 1-10-2016, 15:40:23 »
Hij had het totaal niet zien aankomen. Dat gezicht van hem tijdens de executie was bijna zielig te noemen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #24 Gepost op: 15-10-2016, 12:08:55 »
Lex zit wel in z'n element op afvallerseiland. Die blijft nog wel een tijdje. ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #25 Gepost op: 15-10-2016, 12:30:41 »
Leuk om te zien inderdaad hoe hij opbloeit als er geen druk is van proeven en stemmen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #26 Gepost op: 20-10-2016, 23:10:18 »
Ik vond het een beetje vreemd dat hij JayJay meteen helemaal afbrandde. Die man was nog niet eens op het eiland en werd door Lex al helemaal met de grond gelijk gemaakt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #27 Gepost op: 20-10-2016, 23:26:38 »
Ik vind Lex de hele expeditie al niet zo sympathiek overkomen, maar dit was wel een dieptepunt...
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #28 Gepost op: 21-10-2016, 14:22:43 »
Dat Lex meteen al zo tegen JayJay uitviel sloeg nergens op. Ik ben echt benieuwd wat er op dat moment in zijn hoofd speelde...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #29 Gepost op: 21-10-2016, 15:03:41 »
Ja ik vond dat ook nogal bruut. Hij heeft toch maar vijf minuten met Jay op een eiland gezeten? Hij zat helemaal niet in zijn team tot de switch. Waarom iemand die er al zo hard uit gestemd is nog even de grond in trappen. Alsof hij wat uit moest leggen ofzo. Jay wist echt van niets en schrok zichtbaar van de onverwachte haat. Kan me dat heel goed voorstellen als je je van geen kwaad bewust bent.

Nee, dat Lex dat uit wil praten snap ik wel, maar hij deed zo belachelijk territoriaal. Alsof het zijn eiland is en dat Jay maar naar zijn pijpen moest dansen. Geef hem op zijn minst even de tijd om te wennen aan een nieuwe plek, maar nee, meneer moest meteen bij meester Lex over de knie.

Echt ongelooflijk onvriendelijk. Blij dat Bertie en Bartho hem nog wel een kans lijken te geven.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #30 Gepost op: 21-10-2016, 15:34:41 »
Lex is gewoon op zn pik getrapt over zijn vroege, en voor zichzelf onverwachte, exit, over het feit dat hij als laatst gekozen werd bij de herindeling en over dat hij gewoon niet goed in de groep lag etc. Nu botviert hij dat volledig op de persoon Jayjay, wat gewoon onredelijk is. Vond dat dus ook echt lelijk van hem.

Goed wel dat ze Jayjay meteen ff duidelijk maakten hoe ze het wilden hebben op het eiland, maar dat had ook normaal gekund, zoals Bartho dat wel deed.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #31 Gepost op: 4-11-2016, 18:49:52 »
Ja ik vond dat ook nogal bruut. Hij heeft toch maar vijf minuten met Jay op een eiland gezeten? Hij zat helemaal niet in zijn team tot de switch. Waarom iemand die er al zo hard uit gestemd is nog even de grond in trappen. Alsof hij wat uit moest leggen ofzo. Jay wist echt van niets en schrok zichtbaar van de onverwachte haat. Kan me dat heel goed voorstellen als je je van geen kwaad bewust bent.

Nee, dat Lex dat uit wil praten snap ik wel, maar hij deed zo belachelijk territoriaal. Alsof het zijn eiland is en dat Jay maar naar zijn pijpen moest dansen. Geef hem op zijn minst even de tijd om te wennen aan een nieuwe plek, maar nee, meneer moest meteen bij meester Lex over de knie.

Echt ongelooflijk onvriendelijk. Blij dat Bertie en Bartho hem nog wel een kans lijken te geven.

Gewoon het lulletje die heel hard zijn best doet om niet meer het lulletje van de groep te zijn.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #32 Gepost op: 4-11-2016, 19:15:57 »
Blij dat hij weg is in elk geval. Tekenend voor hoe populair hij was dat nog niemand hier gereageerd heeft na zijn vertrek. Denk dat niemand er wakker van zal liggen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #33 Gepost op: 4-11-2016, 22:50:21 »
Blij dat hij weg is in elk geval. Tekenend voor hoe populair hij was dat nog niemand hier gereageerd heeft na zijn vertrek. Denk dat niemand er wakker van zal liggen.

Eh ja inderdaad, ik vond hem vooral erg irritant. Ik wist niet dat je je zo zou kunnen ergeren aan een deelnemer. Werkelijk alles wat hij zei kwam verkeerd over. Ik ben daar erg verbaasd over, juist omdat ik Lex 'in het normale leven' altijd erg leuk en grappig vond.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: [kandidaat] Lex Uiting
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2016, 11:33:40 »
Eh ja inderdaad, ik vond hem vooral erg irritant. Ik wist niet dat je je zo zou kunnen ergeren aan een deelnemer. Werkelijk alles wat hij zei kwam verkeerd over. Ik ben daar erg verbaasd over, juist omdat ik Lex 'in het normale leven' altijd erg leuk en grappig vond.

Precies! Ik kende Lex als een leuke en grappige presentator. Maar eigenlijk kwam hij nergens in dit seizoen echt sympathiek naar voren. Hij pakte zijn verlies wel goed op. Maar ik vind het dan ook niet erg dat hij weg is.