Poll

Wie wint Expeditie Robinson 2016?

Chloé
Jessie
Bartho
Suzanne
Koos
Jalou
Jayjay
Lex
Bertie
Thomas
Anna
Dave
Gaby
Dio

Auteur Topic: Wie gaat er winnen?  (gelezen 9929 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie gaat er winnen?
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2016, 15:43:35 »
Juist omdat hij zo onzichtbaar is blijf ik bij Thomas, al geef ik Dave zeker ook een goede kans.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie gaat er winnen?
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2016, 15:44:51 »
Ik denk niet dat Thomas in staat is om zonder Dave en Dio een proef te winnen. Laat staan een finale proef. Dio en Dave zijn in elke proef sterker en belangrijker geweest dan hem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie gaat er winnen?
« Reactie #22 Gepost op: 21-10-2016, 15:45:51 »
Ja, en Dio is in mijn optiek sterker dan Dave. Dat met die evenwichtsrol kon hij veel beter dan Dave. En Dio lijkt er fysiek nu ook beter bij te zitten dan Dave.

Dus ik zeg ook Dio.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie gaat er winnen?
« Reactie #23 Gepost op: 21-10-2016, 15:51:11 »
Ik denk niet dat Thomas in staat is om zonder Dave en Dio een proef te winnen. Laat staan een finale proef. Dio en Dave zijn in elke proef sterker en belangrijker geweest dan hem.
Houdt er wel rekening mee dat hij een sporter is, en dat hij als geen ander kan pieken. Inderdaad, tot nu toe waren Dio en Dave sterker, maar dat zegt helemaal niks over de komende proeven. Maar we zullen wel zien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie gaat er winnen?
« Reactie #24 Gepost op: 21-10-2016, 16:02:12 »
Houdt er wel rekening mee dat hij een sporter is, en dat hij als geen ander kan pieken. Inderdaad, tot nu toe waren Dio en Dave sterker, maar dat zegt helemaal niks over de komende proeven. Maar we zullen wel zien...


Ik heb daar echt nog niks van gemerkt hoor, dat hij een topsporter is. Hij laat echt niks zien tijdens de proeven. Jayjay en Jalou, oke, maar als ik hem niet zou kennen zou ik niet denken dat hij een ex topsporter is. We hebben veel sporters gehad de afgelopen jaren, maar zelden een zo matig bij proeven als Thomas. Hij heeft een paar keer moeten pieken, maar faalde toen. Waar niet sporters als Dave en Dio wel tot het gaatje gingen. Nee ik heb echt weinig vertrouwen in Thomas qua proeven.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.