Auteur Topic: Aflevering 2 15 september  (gelezen 14470 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2016, 22:09:16 »
heeft dat met domheid te maken? eerder met een gebrek aan doorzettingsvermogen!
Dom om uberhaupt mee te doen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2016, 22:48:19 »
Ik kan me nog wel herinneren dat Everon Jackson Hooi dezelfde fout maakte als Bertie nu deed. Voor de eerste eilandraad moet je nooit laten doorschemeren dat je het niet heel erg zou vinden als je weggestemd zou worden.

Gelukkig mag ze nog even blijven, zo te zien. ::ok::
🜃

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #22 Gepost op: 15-09-2016, 22:53:30 »
Misschien dat ze daarop gokte, omdat ze wist dat ze zichzelf alleen kon redden.


En wie weet, hoopte ze erop dat het haar niet hetzelfde zou vergaan als Kees vorig seizoen, die na de eerste eilandraad echt meteen uit het spel was.


Dus wellicht toch niet zo dom, misschien juist wel heel erg tactisch, en heel sociaal: zo maakt iedereen in haar kamp nog kans.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2016, 23:15:40 »
Bertie :(

Interessante en onpeilbare speelster weg
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #24 Gepost op: 15-09-2016, 23:50:54 »
Wel weer een leuke aflevering om te zien.

Ben wel benieuwd waar Bertie uit gaat komen. Op de andere punt van het eiland wellicht  ::rofl::
En ondertussen bij beide teams eten en spullen jatten

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #25 Gepost op: 16-09-2016, 02:18:12 »
Wat een rare aflevering, ik had op basis van het voorstukje van vorige week een heel andere aflevering verwacht. Daarin zag je Elle huilend, een verbaasd gezicht van Gaby, Suzanne die uitviel tegen Jayjay... allemaal niet voorgekomen in deze uitzending. Echt raar.

En daarnaast heel erg sneu dat Bertie zich zo opoffert, gelukkig komt ze nog wel ergens terug.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #26 Gepost op: 16-09-2016, 02:18:22 »

Dat er nou helemaal niemand op 't idee komt 'n treintje te maken tijdens die proef...


O, en wat was die woordenwisseling tussen Suzanne en Jayjay spannend. Voor wie hem gezien heeft.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #27 Gepost op: 16-09-2016, 07:57:52 »
Wat een rare aflevering, ik had op basis van het voorstukje van vorige week een heel andere aflevering verwacht. Daarin zag je Elle huilend, een verbaasd gezicht van Gaby, Suzanne die uitviel tegen Jayjay... allemaal niet voorgekomen in deze uitzending. Echt raar.

En daarnaast heel erg sneu dat Bertie zich zo opoffert, gelukkig komt ze nog wel ergens terug.


Ja ik dacht ook al, waar blijft die ruzie. Zat me er de hele tijd op te verheugen. Maar dat zal wel een preview geweest zijn van de komende weken. Vond Bartho erg leuk dit keer, ook Anna is me positief opgevallen. Slimme tante.

En ja ik blijf Dave leuk vinden, ze maken hem misschien een beetje belachelijk aan de andere kant maar ik heb me nog niet aan hem gestoord. JayJay die daar lag als een oude leeuw die zijn leeuwinnen liet werken vond ik wel een tikje hinderlijk worden.
Mooie proef, wel erg zwaar. Dat gooien duurde wel erg lang.

Bertie was niet bepaald snugger nee, maar die zal wel naar een afvallers eiland gaan.
Wel een van de saaiste eilandraden ooit.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #28 Gepost op: 16-09-2016, 09:52:26 »
Ik heb

De groep lijkt me wel leuk, maar vorig jaar leek ik er beter in te zitten.

De eerste aflevering begon op een bepaald moment saai te worden, maar toen kwam die eilandraadtwist.

Deze aflevering was leuk, maar de proef begon op het eind eentonig te worden.
Toen Bertie zei dat het haar niet uitmaakte, werd ook deze aflevering wat saai.

Nu, ik heb wel gemist hoe de roofscène afliep.

PS: het kan ook aan mij liggen, want ik ben ook fan van Survivor, wat allemaal wat sneller en flitsender lijkt
klaar voor de strijd

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #29 Gepost op: 16-09-2016, 10:47:37 »
Wel een beetje langdradige saaie aflevering. Niemand wil naar huis dus biedt Bertie zich wel aan.  ::niet-ok:: En heeft kamp Noord nou iets bij kamp Zuid gejat? Het is niet echt duidelijk.

De proef was ook niet echt spectaculair. Het ging erom wie het beste kon mikken.

Jammer voor kamp Noord. Ik hoop dat ze de volgende aflevering winnen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #30 Gepost op: 16-09-2016, 12:28:48 »
De proef an sich was zeker interessant, al duurde het wel erg lang voor er voldoende kokosnoten in het net zaten. Zeker ten opzichte van de andere onderdelen... Daardoor werd het aan het eind wat eentonig.
Ich bin ein Bärliner!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #31 Gepost op: 16-09-2016, 12:56:04 »
Zoiets moet je dus echt nooit zeggen. Hoe makkelijk kun je het maken voor de rest? Goed van Bartho en Anna dat ze wel op Bertie hebben gestemd  ::ok::

Over Anna gesproken.. Ik heb dit nooit heel snel, maar ik vind haar echt stunningly beautiful  ::oink::



Afvallerseiland? No pls.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #32 Gepost op: 16-09-2016, 16:43:02 »
Mocht er een afvallerseiland zijn dan zal ze wel op het eerste moment dat er daar weer iemand weg moet zichzelf aanbieden om af te vallen. Omdat ze het allemaal niet zo erg vind.
Denk wel dat ze het nog even kan redden alleen. Ik geef haar alleen kans om ver te komen als ze echt alleen moet overleven. Voor de winst is ze al uitgesloten. Mocht ze in de finale komen dan laat ze de andere gewoon winnen omdat 'die het leuker vinden om te winnen dan zijzelf'.

Met zo'n instelling hoor je niet in dit soort programma's thuis. Jammer, want ze heeft wel veel kennis van voedsel e.d.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #33 Gepost op: 16-09-2016, 21:46:56 »
Erg jammer dat Bertie vertrok, gelukkig is er nog iets wat een afvallerseiland zal worden. Ook jammer voor Kamp Noord want dat was al niet zo sterk, laat staan nu zonder Bertie (Overigens wel leuke persoonlijkheden in Noord).

Verder denk ik niet dat Noord het mesje gestolen heeft, anders hadden we er vast wel wat over gehoord van hen. En Jayjay mag er direct uit van mij ::zwaai::.

Over het algemeen:
Leuke originele proef, spannende verhoudingen tussen de kampen, wel een saaie Eilandraad: Oké aflevering  ::tandpastasmiley::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #34 Gepost op: 16-09-2016, 22:05:35 »
Wat was Lex nou aan het doen in het begin in het donker? Ik werd er niet wijs uit. Leek mij alsof hij in het andere kamp was, de camera ging naar kampgenoten van team zuid. Vond dat nogal een dubieus momentje.  ::vergroot::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #35 Gepost op: 17-09-2016, 14:51:13 »
al met al toch een saaie aflevering. Jammer dat Bertie zichzelf heeft opgeofferd, dat maakte de eilandraad egoïstisch en saaier dan saai.. Ik denk dat er niet eens extra stemmen zijn ingezet. Jammer jammer. Van Lex ook niet slim om het zo te spelen, die zat nog niet in de gevarenzone en had beter hier en daar stemgedrag kunnen polsen. JEssie is naïef. Die vindt hun kamp liever. Nou, dat zijn ze niet getuige het voorstukje.. de oudjes moeten er als eerste uit. En daarna de zwakke meisjes, dan blijven de sterke mannen over..
Ik zou binnen een kwartier al kriegel worden van Jayjay met zn linker handen. Ook met twee linkerhanden kunnen je eten klaarmaken. Het is gewoon een lui varken.
Ik hoop dat het allemaal wat spannender gaat worden.
er was eens......

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #36 Gepost op: 17-09-2016, 16:13:20 »
Ja de vrijwillige opgave met een 'maakt mij t uit' houding haalde compleet de spanning uit de aflevering. Het mesje dat gestolen was? Kwam een beetje staged over als je het mij vraagt.

Jayjay lijkt me iemand die zoals Rogue al zei, onzeker is en vandaar maar gaat roepen om maar niet te laten zien dat hij eigenlijk "niks" kan. Uiteindelijk kunnen mensen meer dan ze denken is mijn ervaring, maar je moet het wel durven en proberen. Ik denk dat Jayjay bang is om als zwak gezien te worden zodra hij iets probeert wat bijv niet lukt.





Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #37 Gepost op: 18-09-2016, 22:57:08 »
Weet iemand wat voor slang uit de boom viel??
er was eens......

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 15 september
« Reactie #38 Gepost op: 22-09-2016, 20:18:05 »
Ik denk dat Bertie het nog wel ver kan schoppen op dat afvallerseiland!