Auteur Topic: Aflevering 3 22 september  (gelezen 9782 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #20 Gepost op: 23-09-2016, 15:43:11 »
Vond het wel weer een leuke aflevering.

Ook mooi om te zien hoe snel Bertie daar alles opgebouwd heeft en eten heeft gevonden. :D had ook niets anders verwacht vanuit haar.

Wel benieuwd hoe ze de kandidaten op verliezers eiland tegen elkaar gaan laten opnemen om er 1 door te laten gaan naar de halve finale.


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #21 Gepost op: 23-09-2016, 19:09:59 »
Heerlijk, weg  met al die extra stemmen  ;D

Krijgen we nou echt ELKE keer voordat de reclame begint datzelfde shot te zien van die vogel die half de zee induikt?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #22 Gepost op: 23-09-2016, 19:22:59 »
Krijgen we nou echt ELKE keer voordat de reclame begint datzelfde shot te zien van die vogel die half de zee induikt?

Ik had hetzelfde met die opdrukkende varaan. ::rofl::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2016, 13:24:07 »
Fijn dat de expeditie weer wat meer back-to-basic is dit jaar. Geen extra eten, geen luxe prijzen, geen honderd extra stemmen en gelukkig wel weer mooi opgebouwde zware proeven. Ook een verliezerseiland zonder proeven staat mij wel aan. Ik denk dat de crew had gehoopt op steelpartijen over en weer, maar gelukkig zijn de deelnemers nu nog slim genoeg om achterdocht de sfeer niet te laten verpesten. Het enige wat ik jammer vind is dat er weer twee stiekeme vrienden op het eiland te vinden zijn. Na Sef en Géza, Kay en Freddy is dit wel een beetje een uitgekauwde ontwikkeling in de expeditie. Maar dit seizoen bevalt mij tot nu toe prima!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2016, 00:21:55 »
Sef en Geza waren toch geen stiekeme vrienden? Of ben ik nu in de war? Ik dacht dat die daar vrienden geworden waren.
Ik had al een beetje verwacht dat JayJay en Alex vrienden zouden zijn, aangezien het wel een beetje dezelfde typetjes zijn, al vind ik Alex een leuker persoon.
Die proef was wel echt loodzwaar zeg, jezus, ik dacht dat gaat eeuwen duren. Veel te zwaar vond ik en die doelen onmogelijk ver weg.
Op een gegeven moment werd het ook saai om naar te kijken. Leuk dat Anna er nog in zit, jammer voor Elle, maar helaas was zij wel zwakker qua fysiek dan Anna, dus begreep de keuze van Lex wel. Wat ik niet snapte was dat niemand voor Bartho ging, die toch al ingestort was en het lichamelijk zwaar had. Waarom dan voor Elle gaan?
Aardige aflevering. Geinig dat JayJay gewoon naar dat andere kamp ging voor informatie en dat Dio en anderen al vermoeden dat hij daar kwam voor Alex. Ze gingen ook wel heel dom staan kletsen in het zicht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2016, 23:23:27 »
Sef en Geza waren toch geen stiekeme vrienden? Of ben ik nu in de war? Ik dacht dat die daar vrienden geworden waren.


Die waren voor de Expeditie al vrienden van elkaar.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2016, 15:40:33 »
Ik had hetzelfde met die opdrukkende varaan. ::rofl::

Dit jaar is er geen Hans om dat beest te vangen.

Geinig dat JayJay gewoon naar dat andere kamp ging voor informatie en dat Dio en anderen al vermoeden dat hij daar kwam voor Alex. Ze gingen ook wel heel dom staan kletsen in het zicht.

Ik heb het idee dat JayJay en Alex al vlug door de mand gaan vallen. Snel zal duidelijk worden dat ze nooit op elkaar gaan stemmen. Als blauw verliest zou het me niets verbazen als ze JayJay wegsturen. Maar even afwachten of de kampen nog hetzelfde blijven.

Ben benieuwd wat er met Bertie, Elle en de andere afvallers gaat gebeuren. Hoop niet dat een stemming gaat bepalen wie er terug zal keren. Een evenwichtsbalk lijkt me wel leuk. Liefst zie ik iemand terugkeren die er voor de samensmelting uit ligt, dan is het verassingseffect groter.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 3 22 september
« Reactie #27 Gepost op: 28-09-2016, 20:37:56 »
Dit jaar is er geen Hans om dat beest te vangen.

Ik heb het idee dat JayJay en Alex al vlug door de mand gaan vallen. Snel zal duidelijk worden dat ze nooit op elkaar gaan stemmen. Als blauw verliest zou het me niets verbazen als ze JayJay wegsturen. Maar even afwachten of de kampen nog hetzelfde blijven.

Ben benieuwd wat er met Bertie, Elle en de andere afvallers gaat gebeuren. Hoop niet dat een stemming gaat bepalen wie er terug zal keren. Een evenwichtsbalk lijkt me wel leuk. Liefst zie ik iemand terugkeren die er voor de samensmelting uit ligt, dan is het verassingseffect groter.
Je hebt gelijk, als het huidige blauw zou verliezen zou Jayjay er goed uitgestemd kunnen worden. Maar in de promo van de aflevering van morgen zie je dat de kampen hervormd gaan worden. Dus ik verwacht eigenlijk dat er een haantjes-kamp en een niet haantjes-kamp zal komen. Dus bijvoorbeeld: In een kamp: Dave, Jayjay, Alex, Dio en dan verder Thomas, Gaby en Chloé ofzo
En in het andere kamp: Bartho, Suzanne, Lex, Jessie, Anna, Koos en Jalou.
Zou best anders kunnen zijn hoor, maar dit lijkt mij wat er gebeuren gaat.