Auteur Topic: Aflevering 6 13 oktober  (gelezen 16010 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 13-10-2016, 21:41:08 »
Hij denkt Jayjay heeft 100 stemmen ofzo  ::)

Moet zo zijn.

"ik vertrouw hem niet.."  Wat lul je nou, Koos? Eerder een teken van weinig vertrouwen in de mensen van je complotje.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 13-10-2016, 22:01:49 »
Twee extra stemmen?? ::rofl::
Wit is ook een kleur!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 13-10-2016, 22:02:20 »
hij pakt het netjes op zeg.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2016, 22:02:36 »
Wat een hypocriet die Koos  ::oink::

''Ik wil geen mensen om me heen die liegen.''
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2016, 22:03:13 »
boer Bertie ook
Nee zij gaf niet op, zij wou niet graag naar huis. In mijn ogen.


Die blik van Alex... Ongelooflijk dat hij toch nog blijft

Edit: oh toch niet ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 13-10-2016, 22:05:13 »
Alex offert zich alsnog op? Gaat lekker....
Wit is ook een kleur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 13-10-2016, 22:05:44 »
Dat is even een flinke uitdunning wow

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 13-10-2016, 22:06:31 »
hij pakt het netjes op zeg.

Eens.

Alex daarentegen ::ohno::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2016, 22:09:18 »
Zo.

Tsja, JayJay.. ik vond hem ook wel eens vervelend. Maar hij pakt dit goed op en wat mij betreft hadden ze Alex gewoon weggestemd, want die valt mij hier toch behoorlijk tegen.

Maar gek genoeg valt me het inzetten van extra stemmen nog het meeste tegen. Kom op zeg?! Denk nou even na!!!

En liegen, Koos? Dat hoort er allemaal bij en je doet het zelf ook. Ook in deze moet ik de kant kiezen van JayJay en Alex.

Hoe saai is dat kamp nu  ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 13-10-2016, 22:09:27 »
Sportieve reactie van JayJay  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 13-10-2016, 22:10:27 »
Oeh, volgende week JayJay bij de afvallers. Hoe zou dat gaan worden?
Wit is ook een kleur!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 13-10-2016, 22:13:49 »
Ik denk dat Jayjay best nog wel eens mee zou kunnen vallen op afvallerseiland. Zonder Alex en de stress van het spel relaxt hij hopelijk ook wat ;D

Wel zwakke exit van Alex. Ik had hem ook graag nog eens zonder JayJay gezien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 13-10-2016, 22:32:10 »
Sympathieke reactie van JJ. Waarom iedereen nou zo'n grote hekel aan hem had is me toch een beetje onduidelijk. Je kan toch ook een beetje lachen om dat macho- en meeloopgedrag? En dat ie het niet aan zag komen is ook wel bizar. Hopelijk haalt ie de halve finale. ;D

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 13-10-2016, 23:21:20 »


Bertie geeft aan dat ze het niet erg vindt om weggestemd te worden en wordt daar keihard voor afgestrafd. Nu, enkele afleveringen later, doet Alex hetzelfde en wordt volledig genegeerd.


Heerlijke aflevering. Wat bizar dat je expres een teamproef verliest om iemand weg te stemmen en wat bizar dat je iemand anders wegstemt dan degene die op wil geven.

Sportieve reactie van JayJay inderdaad, pluspunten.  ::ok:: Ik had het een beetje met hem te doen. Fijn dat hij zo enthousiast op het aanbod van Dennis in ging. En Alex had wel erg gelijk toen hij zei dat de rest hypocriet was. Ik vermoed ook dat Alex baalt dat JayJay nog een tweede kans krijgt, zit hij alsnog in het eentje in het vliegtuig.


Nu er meteen twee mensen weg zijn van het gemeenschappelijke eiland, wordt het niet eens tijd voor een samensmelting?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 13-10-2016, 23:25:32 »
Wauw, JayJay wat eindig je positief.

Ik werd bijna fan deze aflevering. Ik snap hem en Alex helemaal. Wat Koos etc doen is gewoon hetzelfde en dus is het hypocriet.
Het machogedrag kon ik me aan storen, maar tijdens de proef was hij de eerste die de andere feliciteerde en hij mopperde niet op zijn team.

Hij zal niet geweten hebben dat het expres was, anders was hij waarschijnlijk wel bozer geweest. Maar expres verliezen vind ik ook echt heel laag eigenlijk. Dat is echt wel een stukje stiekemer dan wat JayJay deed.

Nee, heel kamp JayJay (ik vergeet zuid en noord steeds, ook in de pool....) heeft bij mij afgedaan.
Anne en Thomas uit het andere kamp vind ik ook niet zoveel aan.
Dave valt me mee, maar om er nou voor te zijn.

Dus dan ben ik voor Dio denk ik
You'll never walk alone

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 13-10-2016, 23:30:33 »
Ik sluit me helemaal bij Nieky aan. Hoe enthousiast Jay ook is bij de proeven en hoe zeer hij zich bewust was dat hij in gevaar was, heeft hij degenen die er af vielen niet afgekraakt en dat sierde hem vond ik.

Dus volgende week op afvallerseiland ben ik benieuwd of we deze Jay verder gaan zien, want dan denk ik dat ik hem nog best wel leuk ga vinden :) Ik zal hem in ieder geval wel een kans geven.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2016, 23:37:11 »
Ik kreeg al het idee dat ik de enige was met deze mening haha.
Maar helemaal eens met wat de twee hierboven zeggen  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2016, 03:07:26 »
Altijd die reacties als iemand eruit gaat van "ik vond hem toch eigenlijk helemaal niet zo irritant' omdat hij sportief was op t eind maar daarvoor hele tijd reacties plaatsen van 'wat irritant is hij'

Om even op te komen voor de mensen die hem wegstemden. Wij zien 60 minuutjes gemonteerd. Ze zaten daar al 10 dagen dus wij hebben geen idee van hoe irritant dat dus is geweest als een team zich speciaal laat verliezen. Natuurlijk denk je dan. Als nog Jayjay eruit, want voor het zelfde geld, winnen ze de volgende proef en komen ze daarna in de samensmelting en ben je alsnog niet van hem af. Als jullie op het eiland hadden gezeten, hadden jullie waarschijnlijk hetzelfde gedaan  ::rofl::

Afijn, idd sportieve reactie van Jay. dat wel.  ::ok::

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2016, 12:12:03 »
Jay Jay is iemand die voor de proeven gaat. Denk dus niet dat hij zonder die proeven het lang uit gaat houden op verliezerseiland.

Alex voelde volgens mij aankomen dat ze Jay Jay wilde wegstemmen, en wilde hem beschermen. Dom dat hij niet voor de eilandraad opgaf, dan had hij Jay Jay nog kunnen redden. Misschien ook nadat Dennis het nog een keer vroeg toen de uitslag van de stemming was maar voor het afscheid van Jay Jay. Het is in het verleden vaak genoeg gebeurt dat er dan alleen voor een zwarte stem gestemd is. Het is het eergevoel van Alex (niet op willen geven) waar Jay Jay aan ten onder is gegaan. Extra pijnlijk dat Alex daarna alsnog opgaf.

Nu zitten er 4 op afvallerseiland, zijn er 2 opgevers en dus nog 10 over in het spel. Samensmelting zit eraan te komen. Zo niet dan zijn er zojuist twee mensen die een extra stem hebben weggegooid en zitten ze zonder sterke mannen in dat kamp (al hebben ze wel sterke vrouwen). Ik zie in deze groep in ieder geval geen Marnix, Lenny of Vinnie die zowat alle proeven wonnen.

Stiekem hoop ik wel dat hij terugkomt voor de halve finale. Ik ben altijd wel voor 'bad guys' die door zowat iedereen gehaat worden of aparte dingen hebben gedaan. Past wel in het rijtje Bjorn, Mick, Frans, Hans...
« Laatst bewerkt op: 14-10-2016, 12:25:09 door kevin174 »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 13 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 14-10-2016, 15:11:09 »
Ben ik nou de enige die het gevoel had dat JayJay het echt niet had verwacht? Want hij kwam voor mij eigenlijk wel heel erg over als: "he jongens nu doe ik dat ik het al heel lang wist enzo"
Maar stiekem is ie gewoon heel erg verbaasd, en toen ging ie helemaal doen van: 'goed gespeeld'.

En ik had wel beter verwacht van Alex. Eerst zegt ie, opgeven gaat me wel net iets te ver, en een minuut later dan is dat niet meer zo en gaat ie lekker naar huis.