Auteur Topic: Aflevering 7 20 oktober  (gelezen 7988 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 20 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 21-10-2016, 15:44:34 »
Hahahah wat een grappige proef met dat touw, ik kwam niet meer bij! Die Jalou die als een mogool dat touw er met alle kracht steeds net niet overheen gooit  ::rofl::. Koos die gewoon het touw te zwaar maakt door die suggestie van een knoop er in te leggen. Echt karma voor het wegstemmen van Jay ipv Kraan. Ik denk dat ik Kraan had weggestemd, Jay nog ff houden voor de teamproef, en pas in de individuele fase Jay naar huis stemmen, dat is wel risicovol want hij kan natuurlijk immuniteit winnen, maar toch niet elke week weer?

Ik vond het een leuke aflevering, ook dat je nu echt ziet dat de dagen gaan tellen bij de kandidaten en dat er mensen gaan huilen, weet niet vind dat altijd wel interessant. Jalou is wel de gangmaker van het spel nu imo, lekker fel en zegt wat ze denkt, niet altijd tactisch of terecht maar wel leuk om naar te kijken :). Ook leuk dat afvallerseiland zo peaceful en rustig is, heel prettig om die harmonie tussen mensen te zien.

De samensmeltings'proef' doet me denken aan die met OBN'ers. Welk seizoen was dat ook alweer?? Toen met Bernadette toch? Of was het met Maxim? Lijkt me wel een beetje oneerlijk. Degene die vooraan in de boot zitten hebben een voorsprong, maar we zullen zien, en het duel met Chloé lijkt me ook spannend!

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 20 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 21-10-2016, 20:12:26 »
Hahahah wat een grappige proef met dat touw, ik kwam niet meer bij! Die Jalou die als een mogool dat touw er met alle kracht steeds net niet overheen gooit  ::rofl::. Koos die gewoon het touw te zwaar maakt door die suggestie van een knoop er in te leggen. Echt karma voor het wegstemmen van Jay ipv Kraan. Ik denk dat ik Kraan had weggestemd, Jay nog ff houden voor de teamproef, en pas in de individuele fase Jay naar huis stemmen, dat is wel risicovol want hij kan natuurlijk immuniteit winnen, maar toch niet elke week weer?

Ik vond het een leuke aflevering, ook dat je nu echt ziet dat de dagen gaan tellen bij de kandidaten en dat er mensen gaan huilen, weet niet vind dat altijd wel interessant. Jalou is wel de gangmaker van het spel nu imo, lekker fel en zegt wat ze denkt, niet altijd tactisch of terecht maar wel leuk om naar te kijken :). Ook leuk dat afvallerseiland zo peaceful en rustig is, heel prettig om die harmonie tussen mensen te zien.

De samensmeltings'proef' doet me denken aan die met OBN'ers. Welk seizoen was dat ook alweer?? Toen met Bernadette toch? Of was het met Maxim? Lijkt me wel een beetje oneerlijk. Degene die vooraan in de boot zitten hebben een voorsprong, maar we zullen zien, en het duel met Chloé lijkt me ook spannend!

Was 2005, het jaar met Marnix en ook Maxim. Bernadette was volgens mij een jaar later. Toen was er een volgorde bepaald (ik dacht door de leiders Marnix en Carl), waardoor de posities op een eerlijke manier verdeeld waren. Toen was het zo dat er ook een winnaar was die immuniteit kreeg (ik kan me nog herinneren dat Marnix toen won, maar hij was niet de eerste die op een stoel zat omdat iemand anders besloot om op een andere stoel te gaan zitten). Dat winnaarseiland toen was echt schandalig, je kon door één proef te winnen al de finale halen als de anderen je dat gunnen. En je had extra stemmen die je op kon sparen omdat je niet mocht stemmen als je immuniteit had, en er waren er toen twee per keer die immuniteit hadden. Marnix hoefde nooit te stemmen en kon daarna in de finale op zichzelf stemmen. Hij was toen wel de terechte winnaar.
Annita viel toen af omdat ze net wat later was dan Marleen (al zaten ze beide op een stoel, Marleen was net eerder).

Ben benieuwd of de posities nu opnieuw belangrijk zijn en zo ja hoe ze die gaan verdelen. De verliezer krijgt in ieder geval nog een kans tegen Chloé.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2016, 20:15:02 door kevin174 »