Auteur Topic: Aflevering 8 27 oktober  (gelezen 22501 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #60 Gepost op: 1-11-2016, 22:52:03 »
Het gaat niet om een kans op afvallerseiland, het gaat om een tweede kans in het algemeen. Chloé en Suzanne hebben beide hun tweede kans gehad.

Dan is het achteraf gezien dus negatief voor haar geweest dat Kraan opgegeven heeft, want daardoor heeft zij geen aanbod voor afvallerseiland gekregen.
Ben ik niet met je eens. Want de kans van 1 op 2 om de samensmelting te halen en daarmee dus gewoon in het spel te blijven is veel meer waard dan de kans van 1 op 7 (ervan uitgaande dat er nog 5 mensen na de samensmelting afvallen + Bertie + de winnaar van het duel tussen Jayjay en Lex) om de halve finale te halen.

Maar goed, zinloze discussie verder, want het programma is toch al opgenomen. ;D
🜃

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #61 Gepost op: 1-11-2016, 23:05:45 »
Ben ik niet met je eens. Want de kans van 1 op 2 om de samensmelting te halen en daarmee dus gewoon in het spel te blijven is veel meer waard dan de kans van 1 op 7 (ervan uitgaande dat er nog 5 mensen na de samensmelting afvallen + Bertie + de winnaar van het duel tussen Jayjay en Lex) om de halve finale te halen.

Ik beschouw het duel niet als een tweede kans. Suzanne was er nooit uitgestemd dus (zou zij verloren hebben) waarom zou zij uberhaupt het spel moeten verlaten?
Chloé heeft inderdaad een tweede kans gekregen, maar wie weet had zij op afvallerseiland wel gewonnen. Als 1 iemand die kans krijgt moet iedereen hem krijgen.

Net wat Nieky zegt: Uit het hoofdspel gestemd -> Krijg je een kans om terug te komen via afvallerseiland. Het duel was nog het hoofdspel en daarom geldt dat niet als tweede kans.

Althans zo kijk ik er tegenaan, maar ik begrijp jouw redenering ook ;).

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 27 oktober
« Reactie #62 Gepost op: 3-11-2016, 08:13:46 »
Lastige met "BN-ers" is dat die zo lang mogelijk in het spel gehouden moeten worden.
Tenzij ze natuurlijk heimwee hebben, zoals dat super superzielige manneke Dennis die met zijn sneue tattoos hooguit geschikt is om als razende reporter constant op loosers eiland te verblijven.

Maar al met al blijft zo'n beetje de hele groep tot het einde in het spel, "BN-ers", zelfs die uit de B en C categorie, willen niet na paar dagen weg.
Met onbekende deelnemers had al dit gegoochel niet nodig geweest en had tegen deze tijd minstens de helft van de deelnemers al thuisgezeten.