Auteur Topic: Aflevering 10 - 10 november  (gelezen 20454 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #40 Gepost op: 11-11-2016, 16:20:06 »
Ergert iemand anders zich trouwens ook aan de té overdreven reclame voor Go-Tan woksauzen? Waarom moet een lokale kok in hemelsnaam gaan koken met uit Nederland ingevlogen potjes saus? (Er wordt ook zoveel aandacht aangegeven, bij het samensmeltingsdiner en nu weer, hoe hemels het is om zo'n wok te eten, echt jammer!)

Dat is geen lokale kok. Dat is Han Go, de Nederlands/Indische eigenaar en oprichter van GoTan. Hij was de voorbije jaren ook te zien in recente reclamespotjes voor GoTan...

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #41 Gepost op: 11-11-2016, 16:46:14 »
Als ze de kijker echt willen irriteren moeten ze eigenlijk zodra ze naar de reclame gaan die vogel en die varaan weer tonen, die samen GoTan woksauzen eten terwijl ze een prijs weggeven van 10.000 euro.


Maar dat zouden ze nooit doen ::)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #42 Gepost op: 11-11-2016, 17:22:39 »
Dat is geen lokale kok. Dat is Han Go, de Nederlands/Indische eigenaar en oprichter van GoTan. Hij was de voorbije jaren ook te zien in recente reclamespotjes voor GoTan...


Oh nog erger dus ....

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #43 Gepost op: 11-11-2016, 21:47:09 »
Jammer dat ze voor de zoveelste keer toch weer gekozen hebben voor winnaarseiland, je hebt dan altijd groepen mensen die elkaar kiezen. Zou het leuker vinden als ze gewoon telkens de beste 2/3 van de proef naar dat eiland laten gaan. Dan had je nu Anna, Suzanne en Jalou gehad. Nu krijg je straks of Suzanne en Koos, of Anna/Dio/Thomas/Jessie. Als Dio wint gaat hij echt niet Koos meenemen.

Ook vond ik het raar dat ze al bij de proef kozen voor de prijs. Het zou leuker zijn als ze zonder de anderen kunnen kiezen. Kunnen ze ineens een extra stem kopen om een verassingsaanval in te zetten. Als ze dat bij de proef doen weet iedereen dat er een extra stem in het spel is.

Die munten is trouwens wel een leuk idee. 'Ik kies Anna, want die heeft nog een munt zodat we extra mayonaise bij de friet kunnen bestellen. Of 'moeten ze voor de wok kiezen vanwege de sponsoring'.
« Laatst bewerkt op: 13-11-2016, 15:30:24 door kevin174 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #44 Gepost op: 11-11-2016, 21:49:36 »
ik snap je tweede alinea niet ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #45 Gepost op: 11-11-2016, 22:26:00 »
Ja, best grappig dat we vorige aflevering aan het juichen waren, geen winnaarseiland!........sorry guys, it's back ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #46 Gepost op: 11-11-2016, 22:46:08 »
Ik zeg het al een paar jaar, dus nu nog een keer :P
Ik vind winnaarseiland leuk! Het maakt dat stemafspraken herzien worden, omdat groepjes opgesplitst worden en ze ineens na een nachtje iets leuks delen toch niet meer op elkaar kunnen stemmen en zo. De stemmen worden minder voorspelbaar.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #47 Gepost op: 12-11-2016, 11:21:42 »
mwah ik vind dat allemaal maar relatief hoor. Het zijn iedere keer andere proeven dus de ene keer heeft de een mazzel en de andere keer de andere. Er was in het jaar van Brandsteder ook een proef waarbij ze moesten bukken onder een lat door. Dat is lekker lastiger als je 2 meter bent. Voordat die bij de grond zijn. Kortom you win some you loose some
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #48 Gepost op: 12-11-2016, 12:24:13 »
Ik begreep Dio's boosheid wel. Hij was gewoon irrationeel bezig en haalde uit naar Jalou. Dat hebben we vaker gezien als mensen hun vriendjes onverwacht weg zagen gaan. Blij dat Jalou weg is. Al vrees ik voor JayJay in het duel, zeker na het filmpje waar hij naast gooit. Dat voorspelt weinig goeds.

De proef vond ik verschrikkelijk, maar ik, net als Jessie, haat dat soort spelletjes. Ik heb daar het geduld niet voor. Zou die zwarte stem gewoon genomen hebben en vanaf het begin al lekker naast de zijlijn zijn gaan zitten. Met zo'n spel maak je me gillend gek.

Anna vind ik met de week leuker worden, en Thomas gaat eindelijk van zich laten horen. Ook Koos werkt minder op mijn zenuwen. Ja iedereen naait elkaar nu en niemand vertrouwt elkaar meer. Niks nieuws in deze fase van het spel.

Dio en Thomas hebben het slim gespeeld, hetzelfde als Koos en consorten vorige week.
Jay en Bertie vind ik echt een gouden combi, eentje dat ik nooit had aan zien komen vooraf. Echt leuk hun band.

Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #49 Gepost op: 12-11-2016, 22:20:59 »
Niet bijzonder leuke aflevering. De productie had eigenlijk nog 'geluk' dat Thomas en Dio wat onduidelijkheid schepten over het stemmen. Anders was het helemaal duidelijk geweest dat Jalou weggestemd zou worden.

Dio, 1 van mijn favorieten kwam inderdaad wat minder naar voren deze aflevering. Maar wel moet duidelijk zijn dat hij Jalou persoonlijk aansprak omdat zij Dave verweet teveel met manipuleren en stemmen bezig te zijn terwijl ze hem zelf keihard wegstemt. En dus niet alleen omdat ze tactisch stemde. Want inderdaad, mocht dat wel zo zijn, dan is het 'de pot verwijt de ketel...'

Verder opzich wel een leuke proef, heel anders dan de rest weer. Het muntensysteem is aan de ene kant wel leuk vind ik, er kan misschien mee gehandeld worden ofzo. Maar het is ook jammer, want niemand zal waarschijnlijk zolang sparen dat hij/zij echt een kip ofzo kan kopen. Dus het zal niet echt een ultieme prijs worden. Hierdoor wordt de expeditie echter wel Robinson-waardiger.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #50 Gepost op: 13-11-2016, 14:07:01 »
Ik zeg het al een paar jaar, dus nu nog een keer :P
Ik vind winnaarseiland leuk! Het maakt dat stemafspraken herzien worden, omdat groepjes opgesplitst worden en ze ineens na een nachtje iets leuks delen toch niet meer op elkaar kunnen stemmen en zo. De stemmen worden minder voorspelbaar.
Ik snap je redenering, en dat onderdeel vind ik ook wel leuk en brengt een extra twist in het spel. Maar toch vind ik dat kandidaten ten opzichte van de niet-BN'er jaren te veel verwend worden. Echt honger leiden zie ik niet meer echt zoals in die eerdere jaren dat ze op expeditie moeten om uberhaupt eten te hebben.

Dat gezegd hebbende, het systeem met de munten vind ik wel beter. Nu zag je ook: als Anna een wat grotere maaltijd wilde hebben had ze de andere deelnemers met munten mee moeten nemen in plaats van haar vriendjes.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #51 Gepost op: 13-11-2016, 15:31:44 »
ik snap je tweede alinea niet ::schaam::

Zat een tikfout in. Ik bedoel dat het jammer is dat ze de prijs al direct na de proef kozen, zodat ook de anderen weten wat ze hebben. Het zou leuker zijn als de anderen niet weten hoe het zit, zodat er eventueel voor een extra stem gekozen kan worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10 - 10 november
« Reactie #52 Gepost op: 13-11-2016, 15:33:16 »
Zat een tikfout in. Ik bedoel dat het jammer is dat ze de prijs al direct na de proef kozen, zodat ook de anderen weten wat ze hebben. Het zou leuker zijn als de anderen niet weten hoe het zit, zodat er eventueel voor een extra stem gekozen kan worden.

Daar ben ik het ook mee eens!
Ich bin ein Bärliner!