Auteur Topic: Aflevering 14 - 8 december  (gelezen 43908 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #40 Gepost op: 8-12-2016, 21:59:54 »
Nou, Thomas staat zo te zien in ieder geval in de finale... ::kots::
🜃

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #41 Gepost op: 8-12-2016, 22:01:15 »
Nou, Thomas staat zo te zien in ieder geval in de finale... ::kots::

Waaruit blijkt dat?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #42 Gepost op: 8-12-2016, 22:02:01 »
Nou, Thomas staat zo te zien in ieder geval in de finale... ::kots::

Of Bertie?!

Waaruit blijkt dat?

De reactie van Dio als dat bootje aan komt varen met de finalisten erin denk ik

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #43 Gepost op: 8-12-2016, 22:03:23 »
Waaruit blijkt dat?
Dio's reactie op de boot die aankomt.
🜃

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #44 Gepost op: 8-12-2016, 22:03:53 »
Het vlot leidt de mensen van afvallerseiland naar de halve finale, niet naar de finale. Ze zullen het nog moeten opnemen tegen Anna en Suzanne denk ik zo.
Keep calm and eat chocolates!

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #45 Gepost op: 8-12-2016, 22:04:29 »
Ik vind Dio echt een verschrikkelijk mannetje in het spel. Snap niet dat niemand daar dat eerder heeft ingezien....

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #46 Gepost op: 8-12-2016, 22:12:36 »
Dio's reactie op de boot die aankomt.

Kan toch ook bij Jessie zijn?

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #47 Gepost op: 8-12-2016, 22:12:46 »
Erg jammer dat Thomas het liegen en ontkennen uit zijn wielrencarrière voortzet. Maar als dat overeenkomt met toen Thomas nog wielrenner was, is dat dan niet met meer dingen zo? Heeft hij doping gebruikt voor de proef tegen Jayjay? En is Bertie eigenlijk prostitué?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #48 Gepost op: 8-12-2016, 22:13:21 »
De finale is vaak met 3.

Dat betekent dat er van de 6 nu nog 3 uit moeten voor de finale.

1 valt er af in het duel Jessie/Thomas, de winnaar vaart met Bertie naar de halve finale. In die halve finale staan Suus en Anna (dat hoorden we Dennis zeggen). Dus gaan ze een halve finale met 4 kandidaten spelen. Maar zullen er dan in 1 proef 2 mensen afvallen? Of gaat de finale dit jaar dan met 4 gespeeld worden? Dat denk ik dan eerder.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #49 Gepost op: 8-12-2016, 22:25:55 »
Of de finale bestaat uit twee delen waarbij in het eerste kwartier van de aflevering alweer iemand afvalt ofzoiets

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #50 Gepost op: 8-12-2016, 22:28:55 »
Of er zijn twee proeven in de halve finale. Dat de winnaar van de eerste proef de tweede finalist is en de winnaar van de tweede proef de derde finalist, bijvoorbeeld. Een finale met vier zal vast niet gebeuren.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #51 Gepost op: 8-12-2016, 22:41:55 »
Of de finale bestaat uit twee delen waarbij in het eerste kwartier van de aflevering alweer iemand afvalt ofzoiets
Of er zijn twee proeven in de halve finale. Dat de winnaar van de eerste proef de tweede finalist is en de winnaar van de tweede proef de derde finalist, bijvoorbeeld. Een finale met vier zal vast niet gebeuren.

Ja dat zou ook kunnen.

Hoezo niet met 4? Toen met Fatima als winnares was het ook een 4-strijd.

En zou in het bootje dat naar Dio vaart de finalist(en) zitten? Dan weten we door zijn reactie nu al dat sowieso iemand van afvallerseiland in de finale zit.


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #52 Gepost op: 8-12-2016, 22:53:34 »
Of de finale bestaat uit twee delen waarbij in het eerste kwartier van de aflevering alweer iemand afvalt ofzoiets
Zal de halve finale niet de beruchte balkproef zijn, waarbij de eerste twee die van de balk af vallen naar huis gaan en de twee die het langst blijven staan naar de finale gaan?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #53 Gepost op: 8-12-2016, 22:55:40 »
Je ziet Bertie door het water gaan, dus dat niet. Dus misschien 1 grote proef, winnaar door, verliezer naar huis en dan die andere 2 op de balk?
Of geen balk, we hebben die paaltjes al gehad.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #54 Gepost op: 8-12-2016, 23:11:21 »
Thomas finale was ook mijn gedachte.....

Fijn dat Bertie in ieder geval even terugkomt. Maar ben bang dat ze het af gaat leggen tegen Anna
You'll never walk alone

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #55 Gepost op: 8-12-2016, 23:15:21 »
 ::joehoe::
Ik snap trouwens niet dat Jay die proef niet continu geoefend heeft, ter voorbereiding. Of was dat niet toegestaan van de productie? Hij hoefde desnoods maar iets vergelijkbaars op het eiland te zoeken om mee te gooien en kon hij gooiworpen en gefocust in balans blijven oefenen (misschien heeft hij dat ook gedaan maar is het gewoonweg niet uitgezonden.)

Danny ging vorig jaar wel oefenen bij die proef op afvallerseiland.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #56 Gepost op: 8-12-2016, 23:17:01 »
Jayjay maakte de fout om even een stoer gezicht te trekken naar Thomas, en raakte daardoor afgeleid. Daarvoor stond ie heel stabiel, itt Thomas. Eigen schuld, hele dikke bult in dit geval, anders had ie m zeker gewonnen.

Dus ik gok dat ie wel geoefend heeft.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #57 Gepost op: 8-12-2016, 23:33:58 »
Wat een waardeloos(!!!) karakter, die Bertie.

Heeft werkelijk geen klap uitgevoerd, voor de eerste de beste confrontatie kon beginnen, de boel al ontvlucht en te laf om welke uitdaging dan ook, aan te gaan.
Dertig dagen knollen vreten is geen verdienste. Dat is in de menselijke historie het gedrag geweest van de kanslozen en de paupers.

Bovendien is het ronduit belachelijk, dat Bertie de kastanjes uit het vuur laat halen door de mannen. In een tijdperk van gelijkheid van de sekse. Maar die gelijkheid speelt natuurlijk alleen zolang dat niet nadelig is.

Jayjay is al constant voor haar de strijd aangegaan.
Die sukkels van mannen, die zich dit soort achterhaalde ridderlijkheid nog laten aanleunen, stelletje onnozele manginas.

Thomas zijn voorstel was heel valide: Jij 2 en ik 2 en afhankelijk van wie komt, die speelt de proef.
Hij had gewoon voet bij stuk moeten houden. Dan had Bertie alvast kunnen wennen aan de waarde van ER-"afspraken".

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #58 Gepost op: 8-12-2016, 23:49:12 »
Bertie heeft eigenhandig een onderkomen vanaf de grond opgebouwd, terwijl de kampjes Noord en Zuid zaten te verkleumen van de kou doordat ze, zelfs met 2 geprefabriceerde hutten, niks op poten konden zetten. En maar klagen dat het woei en regende.

Bertie is in het begin het spel ontvlucht, dat ben ik met je eens. Maar daarnaast is Bertie de uitdaging wel aangegaan tegen de mannen op afvallerseiland, die ze vervolgens wint. Om nog maar te zwijgen over de uitdaging om alleen op een eiland te overleven, voor een onbekende tijd, misschien wel heel lang alleen.

Jayjay was zo moedig om de challenges op zich te nemen, Bertie heeft daar handig gebruik van gemaakt, maar ze heeft het nooit van Jay verlangd.

Thomas heeft inderdaad veel te snel zijn belofte gedaan. Maar eenmaal gemaakt, kan je niet meer terug. Zelf heeft hij het spel ook zo gespeeld, maarja toen kwam het hem toevallig goed uit... En nu de belofte in zijn nadeel werkt probeert hij terug te krabbelen.

Ik vind Bertie dan ook totaal geen waardeloos karakter. Het getuigt echt van veel doorzettingsvermogen en wilskracht om daar te overleven.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2016, 23:51:49 door Mollenmania »

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 14 - 8 december
« Reactie #59 Gepost op: 9-12-2016, 00:01:25 »
Jay Jay weg en Jessie weggestemd  :\'( Als dit andere personen waren geweest had ik het een leuke aflevering gevonden.


Van de andere kant wel grappig om te zien dat Jay Jay uiteindelijk toch ondergaat aan zijn haantjesgedrag, door even neer te kijken op een stuntelende Thomas. Fijn dat Bertie voet bij stuk houdt en zich niet laat ompraten door Thomas, die zo maar even leek te bepalen wat Bertie moest gaan doen.

En Jessie had op Anna moeten stemmen, dan was het gelijkspel geweest (en was Anna vermoedelijk naar huis gegaan, heeft geloof ik meer tegenstemmen gehad?). Gelukkig voor Dio wordt de winnaar niet bepaald aan de hand van de gun-factor, want ik denk niet dat de andere deelnemers hem de overwinning nog gunnen.  ;D