Auteur Topic: Aflevering 16 - FINALE - 22 december  (gelezen 21414 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #40 Gepost op: 22-12-2016, 23:56:44 »
Wat een topfinale!! Geweldige winnares!
Ook zeer positief over het feit dat de complete finaleproef in één uitzending te zien was. Deze slotaflevering kwam daardoor een stuk beter tot zijn recht dan vorige jaren.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #41 Gepost op: 23-12-2016, 08:30:39 »
Mooi einde op een verder redelijk slaapverwekkende expeditie. Super blij dat Bertie won. Die proef met dat balanceren was echt onmogelijk. Wat was dat moeilijk zeg. Daar zou ik ook afgevallen zijn, heb daar geen geduld voor. Maar ik was enorm blij dat Thomas daar afhaakte. Had zo'n domper geweest als hij had gewonnen.

Pech voor Dio dat hij 3x mis ging daar. Toch had ik vanaf het begin mijn geld op Dio gezet bij deze proef. Zeker met dat schieten. 

Sef zat trouwens achter hem, hadden jullie hem ook gezien? 

Toen Bertie twee keer raak schoot wist ik dat het goed zou komen voor haar. Top dat ze won. Zo heeft Jay ook een beetje gewonnen. Dankzij hem hoefde ze geen proeven te doen. Dat stukje bij haar thuis was trouwens echt geweldig. Wat hebben die twee een fantastische band met elkaar. Een real life soap ( zoals hiernaast bij Jay's twitter staat ) zou ik zo gaan kijken. Dat stukje had van mij nog veel langer mogen duren.
Ook top hoe blij Jay was toen Bertie won. Heel ontroerend.  ::bravo:: Blijft toch echt jammer dat ze niet samen in die finale proef stonden. 

Sommige mensen hebben inderdaad gewoon een klik, en daar kan ik uren naar kijken. Net zoals ik alleen naar So you think you can dance keek voor de geweldige band tussen Jan en Ish. Die nu ook weer samen dat dans programma gaan maken.

Gelukkig was ik laat thuis van werk dus we hebben veel van dat gewauwel doorgespoeld.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #42 Gepost op: 23-12-2016, 08:39:56 »
Kom op nou toch Thomas, jij bent ex-topsporter, hoe kun jij nou niet echt daar zitten om te winnen? Geloof je dat zelf?

Tja alsof iemand tegenwoordig nog maar iets geloofd wat hij zegt.  ::pinokkio::
Dat krijg je na zo'n boek he. Echt populair heeft hij zichzelf er niet mee gemaakt. Maar dat weet je als je zoiets opschrijft.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #43 Gepost op: 23-12-2016, 09:50:29 »
wat een mooie finale-uitzending! Voor mij precies de juiste mix tussen het spel en de kandidaten. Fijn dat Bertie heeft gewonnen. Zij was toch echt wel mijn favoriet.
er was eens......

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #44 Gepost op: 23-12-2016, 14:04:36 »
Ik ben ook erg te spreken over de aflevering van gisteren! Ik stoorde me totaal niet aan het kletsen tussendoor. Van mij hadden ze zelfs nog wel wat meer mogen praten met de afgevallen kandidaten, zodat ze allemaal heel eventjes aan het woord komen. Sommige vragen die aan de finalisten werden gesteld, vind ik overbodig, zoals: "Had je verwacht in de finale te staan? Hoe voel je je nu?" (en tegen Thomas) "Baal je dat je eruit ligt?" Dan zie ik liever nog een gesprekje met Elle, Anna of Koos.

Ook top dat ze aan het einde Bertie nog aan het woord lieten en niet meteen de aftiteling erin gooiden! ::bravo::

Het was een mooi seizoen. ::jaja:: ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #45 Gepost op: 23-12-2016, 14:27:26 »
Bij de gesprekjes in de studio heb ik het geluid uitgezet omdat ik bang was dat er iets uit af te leiden zou zijn wat betreft de ontknoping...

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #46 Gepost op: 23-12-2016, 19:58:31 »
Het laatste shot is dus gewoon die verrekte vogel die er vandoor gaat!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #47 Gepost op: 23-12-2016, 20:26:13 »
Haha ja ze hadden m er toch nog ingestopt! ;D


Ik vond de knallen gaaf, mooier dan het traditionele vuur dat ontstoken wordt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #48 Gepost op: 24-12-2016, 21:26:52 »
Sef zat trouwens achter hem, hadden jullie hem ook gezien? 

Sef en Geza zijn goede vrienden van Dio ;D

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #49 Gepost op: 25-12-2016, 17:06:14 »
Sef en Geza zijn goede vrienden van Dio ;D

Ah vandaar dus.  ;)
Leuk om hem weer te zien.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #50 Gepost op: 26-12-2016, 23:00:57 »
ik denk inderdaad dat hij meeleest op social media. Het was wel een ding geworden die reclamevogel. Vooral irritatie, maar  dat werd leuk omgedraaid door het @reclamevogel twitteraccount.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #51 Gepost op: 27-12-2016, 08:22:38 »
Aardig seizoen met op zich waardige winnaar.

Dit seizoen was het deelnemersveld goed samengesteld, sommigen kandidaten zoals Jay zijn echt gegroeid als mens en een boerin Bertie kon eens wat meer laten zien dan het BZV imago.

De finale was aardig, maar de geluksfactor met dat noten slingeren is te groot. De finale moet een uitputtingsslag zijn waarin de allersterkste wint.

De proeven waren vaak mooi en spectaculair om te zien, jammer dat sommigen niet voor de finale gebruikt zijn.

Grootste minpunt van ER is en blijft de presentatie een sneu ventje die hooguit geschikt is om 24/7 op verliezerseiland als razende reporter te verblijven en een meisje die aan de lopende band formatprogramma's presenteert middels het oplezen van autocue teksten, ER verdient meer. 

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 16 - FINALE - 22 december
« Reactie #52 Gepost op: 27-12-2016, 18:37:50 »
Grootste minpunt van ER is en blijft de presentatie een sneu ventje die hooguit geschikt is om 24/7 op verliezerseiland als razende reporter te verblijven en een meisje die aan de lopende band formatprogramma's presenteert middels het oplezen van autocue teksten, ER verdient meer. 

24 / 7...

Dan is hij allang weg hoor, dat houdt hij geen week vol.