Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Lama, molduck, Realitynet
Nu online
300 gasten en 14 vaste bezoekers (Lama1997, Mollepakker, MollenvangeR-MV, Lukie4, TimvDons, Molduck, Schulz, Mollenmania, Bodejos, Swifty, Nieky, Starlight, Pac, Bassteijns)
Activiteitenagenda
Januari-april 2017
Mol online olv Mollenvanger, Ldhmolletje, Timvdons
Mei 2017
Realitynet Songfestival!
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  
Auteur Topic: [POOL] Expeditie Robinson 2016  (gelezen 22708 keer)
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #100 Gepost op: 25.12.2016, 19:27:45 »

Dank iedereen, waardeer alle lieve felicitaties! Win ik toch nog eens iéts in m'n leven haha Hilarisch
Krijg ik nu ook zo'n leuke vermelding bij mijn username? Tandpasta Smiley Ik heb overigens wel 1 á 2 afleveringen gehad waar mijn rationele verstand het begon over te nemen maar uiteindelijk gelukkig toch maar voet bij stuk gehouden. De kans is o.h.a klein, maar je moet nooit iets uitsluiten, blijkt wel weer! Is het trouwens een idee om voortaan ook een Songfestival-pool (het echte Songfestival) te openen op de site?

Hele seizoen eerste gestaan, en nu 9e...Maarja, zo zie je maar, je kan het hele spel elke keer eerste zijn, uiteindelijk komt er dan op de beslissende dag iemand waarvan je dacht dat ie al lang opgegeven had en die wint dik van je. Maar terecht gewonnen hoor  :: bravo ::

Dat is ook het leuke/spannende aan deze Pool, het kan spannend blijven tot het laatste moment. Iemand die bovenaan staat kan omlaag vallen op het laatste moment, en vice versa, iemand die in de top 5 á 10 staat kan nog steeds winnen als degenen voor hem allemaal de verkeerde winnaar (bijv) hebben. Die punten zijn dan het hele seizoen meegeteld, en worden op het laatste moment nog afgetrokken. Dus als je vanaf het begin de finalisten goed (maar verkeerd om) invult, dan word het op het laatste moment een desillusie. Heb ik ook eens gehad! Als je de enige bent die de winnaar lange tijd goed had ingevuld is winst vrijwel verzekerd, maar als velen constant dezelfde winnaar hebben ingevuld, dan komt het aan op de andere vragen.

@ Frank en Mollenmania: de reden dat je toch nog hoog kunt eindigen is misschien als je andere vragen (of de 2e finalist inderdaad) goed had óf als anderen het gewoonweg nóg "slechter" dan jou hadden ingevuld. En oh, dat heb ik ook vaak gehad, pools vergeten. Kost punten. Ik vond Bertie soms trouwens wel iets té nuchter hoor, had wel iets meer enthousiasme willen zien dat ze de finale won.
MollenvangeR-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

It's me... Mario!

« Antwoord #101 Gepost op: 25.12.2016, 22:51:49 »

Gefeliciteerd Good-Riddance, welkom bij de ER-pool winnaars club  Bravo! Snappie?

Dat is ook het leuke/spannende aan deze Pool, het kan spannend blijven tot het laatste moment. Iemand die bovenaan staat kan omlaag vallen op het laatste moment, en vice versa, iemand die in de top 5 á 10 staat kan nog steeds winnen als degenen voor hem allemaal de verkeerde winnaar (bijv) hebben.
Klopt, zag je vorig jaar toen Swifty en ik met een laag puntenaantal ineens verrassend 1 en 2 werden. Dat maakt die pools inderdaad erg leuk Smiley

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9ThomaS is de mol!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #102 Gepost op: 25.12.2016, 23:55:19 »

Gefeliciteerd Good-Riddance, welkom bij de ER-pool winnaars club  :: bravo :: :: vergroot :: Klopt, zag je vorig jaar toen Swifty en ik met een laag puntenaantal ineens verrassend 1 en 2 werden. Dat maakt die pools inderdaad erg leuk : )

Haha, dank! Jij had dat seizoen toen Fatima won dus goed ingevuld. Bij mij staat er alleen nog niet zo'n vermelding onder de username wat ik bij iedereen die een Pool won zie staan, gaat dat automatisch of moet ik dat zelf ergens invullen of wat?

Ah, dat lijkt me wel irritant, als je nét een paar punten verschilt met de winnaar, één vraag meer goed beantwoord, en de definitieve einduitslag was anders geweest. Maar ja, klein verschil of groot verschil, uiteindelijk blijft de uitslag altijd terecht. Het zou alleen een bijsmaakje hebben als iemand die de winnaarsvraag álle afleveringen goed had (maar alle andere vragen elke aflevering foutief had ingevuld) verliest van iemand die de winnaarsvraag fout had steeds, maar álle andere vragen goed had iedere aflevering en daardoor wint (al is de uitslag zelfs dan nog terecht, andere vragen tellen immers ook, lijkt me ook uitzonderlijk hoor, dit geschetste scenario) de winnaarsvraag krijgt ook niet voor niks meer punten als de andere vragen, dat is het belangrijkste.

Uiteindelijk blijft het ook maar een pool hé Hilarisch nogmaals dank iedereen (top 3 ook gefeliciteerd) en succes volgend jaar!
-ELISE-
Actief Lid

« Antwoord #103 Gepost op: 26.12.2016, 13:16:30 »

Haha, dank! Jij had dat seizoen toen Fatima won dus goed ingevuld. Bij mij staat er alleen nog niet zo'n vermelding onder de username wat ik bij iedereen die een Pool won zie staan, gaat dat automatisch of moet ik dat zelf ergens invullen of wat?

Ah, dat lijkt me wel irritant, als je nét een paar punten verschilt met de winnaar, één vraag meer goed beantwoord, en de definitieve einduitslag was anders geweest. Maar ja, klein verschil of groot verschil, uiteindelijk blijft de uitslag altijd terecht. Het zou alleen een bijsmaakje hebben als iemand die de winnaarsvraag álle afleveringen goed had (maar alle andere vragen elke aflevering foutief had ingevuld) verliest van iemand die de winnaarsvraag fout had steeds, maar álle andere vragen goed had iedere aflevering en daardoor wint (al is de uitslag zelfs dan nog terecht, andere vragen tellen immers ook, lijkt me ook uitzonderlijk hoor, dit geschetste scenario) de winnaarsvraag krijgt ook niet voor niks meer punten als de andere vragen, dat is het belangrijkste.

Uiteindelijk blijft het ook maar een pool hé Hilarisch nogmaals dank iedereen (top 3 ook gefeliciteerd) en succes volgend jaar!

Nee zal het ven doorgeven!

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!
Stormpie
Forum Moderator

stormwaarschuwing

« Antwoord #104 Gepost op: 26.12.2016, 23:09:25 »

En titeltje is geregeld. Nogmaals gefeliciteerd good riddance!

dat doe ik expresso
Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005