Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
341 gasten en 9 vaste bezoekers (D*N, Stormpie, Dithe, Nieky, Daisy, Gupp, Mollenvanger-MV, Lukie4, Tristan)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 13178 keer)
Black_and_White

Geslacht: Man

« Antwoord #20 Gepost op: 16.11.2016, 16:47:19 »

Misschien vertrok hij na de finale?

ERPool'16: #28 ~ RN's SongContest Stockholm '16: #25 ~ Ex-kandidaat Mol Online 2017
Osanna

« Antwoord #21 Gepost op: 17.11.2016, 20:50:43 »

Misschien vertrok hij na de finale?

Wekenlang zegt die. Ze zijn nu bezig aan de 4e week. Ik vind drie weken wel ''wekenlang''.
Lukie4
Forum Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #22 Gepost op: 17.11.2016, 20:54:01 »

hmmmm wekenlang zegt niets, ze zitten al op dag 21.
vertrok / weggestemd werd / won   kan allemaal nog

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Osanna

« Antwoord #23 Gepost op: 17.11.2016, 20:57:54 »

hmmmm wekenlang zegt niets, ze zitten al op dag 21.
vertrok / weggestemd werd / won   kan allemaal nog

Positieve dopingtest, diskwalificatie  Hilarisch
Lukie4
Forum Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #24 Gepost op: 17.11.2016, 20:59:21 »

of stiekem een prostituee besteld Grin  mag vast ook niet

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Osanna

« Antwoord #25 Gepost op: 17.11.2016, 21:18:34 »

of stiekem een prostituee besteld Grin  mag vast ook niet

Misschien dat dat wel op het bordje staat dit keer waarmee je je muntjes kan uitgeven.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #26 Gepost op: 19.11.2016, 03:03:45 »

Misschien dat dat wel op het bordje staat dit keer waarmee je je muntjes kan uitgeven.

Hilarisch Hilarisch Hilarisch
Ook heel toevallig 4 munten zeker.....
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #27 Gepost op: 28.11.2016, 06:49:49 »

Ik zal vast ernaast zitten, anders was het denk ik al gemeld maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid: in de leader/intro zie je Suzanne bezig in het water tijdens een proef. Voor zover ik me kan herinneren is deze proef nog helemaal niet geweest of wel?

* Suzanne-Expeditie-Robinson.jpg (74.1 KB, 853x435 - bekeken 586 keer.)
Black_and_White

« Antwoord #28 Gepost op: 28.11.2016, 16:30:28 »

Jawel, deze proef was met dat peddelen naar een touw, en dan terug en dan een vaas kapot maken. Die proef was die waar Chlo werd weggestemd, de laatste proef voor de samensmelting.

ERPool'16: #28 ~ RN's SongContest Stockholm '16: #25 ~ Ex-kandidaat Mol Online 2017
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #29 Gepost op: 28.11.2016, 18:13:09 »

Jawel, deze proef was met dat peddelen naar een touw, en dan terug en dan een vaas kapot maken. Die proef was die waar Chlo werd weggestemd, de laatste proef voor de samensmelting.

Ah, thanks! Geen tastbare spoilers dus dit seizoen! Tot zover althans, maar volgens mij is het berhaupt nooit voorgekomen dat een winnaar (of zelfs de finalisten) zijn uitgelekt.
robinsonfan100

« Antwoord #30 Gepost op: 29.11.2016, 16:54:46 »

Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #31 Gepost op: 30.11.2016, 00:34:44 »

Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef.

Nu je het zegt... kan me herinneren dat in 2013 al duidelijk was dat Edith zou winnen. Dat kon je uit de preview van de finale-aflevering opmaken, zie uitleg in video. En soms kon je in voorstukjes shots van de eilandraad zien waarbij je zag wie de immuniteitsketting om had (dit seizoen nog niet voorgekomen overigens) dus soms zijn er wel tastbare en kloppende spoilers geweest, maar vrijwel altijd door voorstukjes (een paar dagen gepost voor de aflevering) nog nooit is de winnaar uitgelekt vr het seizoen. En dat is ook maar beter want hoewel je de drang moeilijk kan weerstaan spoilers te lezen, is het toch een stuk spannender kijken helemaal blanco. Maar dit seizoen is nog niet voorbij dus wie weet lekt toch nog voortijdig uit dat Bertie wint Hilarisch

« Laatste verandering: 30.11.2016, 05:00:52 door good-riddance » Gelogd
hoelahoep

« Antwoord #32 Gepost op: 1.12.2016, 21:18:27 »

wie weet lekt toch nog voortijdig uit dat Bertie wint Hilarisch

Ik hoop zo dat zij wint!!
Crosswise

« Antwoord #33 Gepost op: 1.12.2016, 22:02:05 »

Je had bij anna in 2013 wel een stukje in de leader van de finaleproef , in de leader zie je jessie trouwens met een staart in en een zwarte bikini aan een touw trekken maar die proef is nog niet geweest volgens mij. De aflevering van donderdag stond vanmiddag online onder fragmenten. Ik heb hem al kunnen zien.

Ik heb het even nagezocht, en het shot komt niet uit de enige proef die het had kunnen zijn: de tweede proef (de Katapult). Want in die proef draagt Jessie een grijs topje, in tegenstelling tot de zwarte uit de leader. En aangezien de proef uit 'volgende week'  ook niet leek te corresponderen met dat stukje leader, kunnen we voorzichtig stellen dat Jessie ook volgende week niet afvalt.
hoelahoep

« Antwoord #34 Gepost op: 1.12.2016, 22:35:04 »

kunnen we voorzichtig stellen dat Jessie ook volgende week niet afvalt.

Vind ik stiekem jammer.
Osanna

« Antwoord #35 Gepost op: 8.12.2016, 02:18:46 »

Zit er vanavond wel in, zag net preview van aankomende aflevering.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #36 Gepost op: 8.12.2016, 07:03:38 »

Zit er vanavond wel in, zag net preview van aankomende aflevering.

Wilde het inderdaad net zeggen. Ik weet niet wat het begin en het einde van de proef is, maar je zag Jessie (en Suzanne) zich bungelend aan een touw optrekken, Suzanne was iets hoger opgetrokken dan Jessie. Maar goed, zo vaak blijkt een preview gemanipuleerd gemonteerd te zijn. Bij de definitieve afvallersproef op afvallerseiland zag je, als ze de proef uitlegde, aan de kant van Jay bijv de vaas omvallen, terwijl hij telkens bleek te winnen. f de beelden waren bewust weerspiegeld of waren die beelden van een testoefening o.i.d.

Staat ook al een fragment van Thomas aankomend bij Bertie en Jay op de site. Verder komen Jay en Thomas waarschijnlijk aan diverse worpen toe voordat iemand wint, aan dat klittenband-ding wat hij om heeft lijken al een paar (waar ze ook mee gooien) af te zijn getrokken (tenzij die er nog af zijn van vorige proeven, maar ik neem aan dat ze dat terug aanvullen) is in het laatste shot verder lastig te zien of het erin valt, misschien impliceert het wel dat dat de laatste worp is:

* Jay-ER.jpg (338.32 KB, 1366x768 - bekeken 323 keer.)
« Laatste verandering: 8.12.2016, 07:18:42 door good-riddance » Gelogd
Osanna

« Antwoord #37 Gepost op: 8.12.2016, 11:22:37 »

Wilde het inderdaad net zeggen. Ik weet niet wat het begin en het einde van de proef is, maar je zag Jessie (en Suzanne) zich bungelend aan een touw optrekken, Suzanne was iets hoger opgetrokken dan Jessie. Maar goed, zo vaak blijkt een preview gemanipuleerd gemonteerd te zijn. Bij de definitieve afvallersproef op afvallerseiland zag je, als ze de proef uitlegde, aan de kant van Jay bijv de vaas omvallen, terwijl hij telkens bleek te winnen. f de beelden waren bewust weerspiegeld of waren die beelden van een testoefening o.i.d.

Staat ook al een fragment van Thomas aankomend bij Bertie en Jay op de site. Verder komen Jay en Thomas waarschijnlijk aan diverse worpen toe voordat iemand wint, aan dat klittenband-ding wat hij om heeft lijken al een paar (waar ze ook mee gooien) af te zijn getrokken (tenzij die er nog af zijn van vorige proeven, maar ik neem aan dat ze dat terug aanvullen) is in het laatste shot verder lastig te zien of het erin valt, misschien impliceert het wel dat dat de laatste worp is:

Jay ligt eruit na deze aflevering. Denk dat Anna eruit gestemd wordt en niet naar afvallerseiland gaat.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #38 Gepost op: 8.12.2016, 12:08:24 »

Jay ligt eruit na deze aflevering. Denk dat Anna eruit gestemd wordt en niet naar afvallerseiland gaat.

Het eerste zeg je met enige stelligheid, is dat iets wat je dnkt of heb je een spoiler gevonden die dat ondersteunt?

2 berichten onder elkaar posten is niet toegestaan, dus ben genoodzaakt dit in deze post bij te voegen, maar hier het desbetreffende shot van de boot, heb al secuur ingezoomd en er valt niet te zien wie er precies van de kandidaten inzit maar er lijken i.i.g 2 personen in te zitten (voor zover zichtbaar is althans) n ervan is normaal gesproken de lokale bestuurder van de boot, dat zou betekenen dat er maar n kandidaat komt aanvaren. Maar gezien de reactie "Hh, Classic!" van Dio, lijkt het sowieso n van de afvallerseilandaars te zijn.)

* Boot-ER.jpg (107.41 KB, 988x475 - bekeken 181 keer.)
« Laatste verandering: 11.12.2016, 02:38:56 door good-riddance » Gelogd
Black_and_White

« Antwoord #39 Gepost op: 11.12.2016, 09:12:14 »

Ik denk, omdat de afvallers naar de halve finale moesten varen, en niet nog even naar Dio dat dit de twee winnaars zijn van de halve finale. Het was volgens mij een spel met vier waarbij de twee beste winnen.

Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005