Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
275 gasten en 11 vaste bezoekers (Ycaris, Nieky, belg, de_witte, Milow mol 13, Duncton, Lukie4, D*N, Mollenmania, wouterv, spechteke)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  
Auteur Topic: Aflevering 14 - 8 december  (gelezen 21124 keer)
Rogue

Geslacht: Vrouw

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #80 Gepost op: 9.12.2016, 20:58:21 »

Dio is het spel echt hard gaan spelen het moment dat Dave eruit gegooid werd. Toen is hij omgeslagen naar een honderd procent opportunist en strateeg. Dave was degene aan wie hij loyaal was, toen hij dat verloor werd hij compleet anders.

Maar ik vind hem geen rat. Hij speelt het gewoon erg goed. Als ik hem was had ik ook op Jessie gestemd, zij was de sterkste van de 3 dames. Logische beslissing dus. Waarom zou hij het niet doen? Jessie is geen maatje van hem dus hij is haar niks verplicht.

Thomas was ook zijn vriend niet, Dio gebruikte hem om verder te komen, zodat Thomas dat ook met hem deed en Jessie en Anna er als slaafjes achter aan liepen. Ik, als ras opportunist vind dat Dio het tactisch gewoon erg sterk speelt.

Dat Jessie zo dom was om op Suzanne te stemmen ipv Anna zei wel genoeg. Puur schuldgevoel en bang om Anna kwijt te raken denk ik. Anna had een zwarte stem, dan stem je toch op haar? Nee Dio is de enige die het spel echt beheerst en goed speelt.

Dat Jayjay eruit moest was het dieptepunt van dit jaar. Dat Thomas twee tellen na zijn belofte die verbreek had ik wel verwacht. Zo'n man kent nul eer.

Voor mij had de expeditie allang zijn glans verloren maar het kan me nu echt helemaal niet meer boeien wie er wint. Dio of Bertie zou leuk zijn maar het interesseert me echt niks. Alhoewel, zolang Thomas maar niet wint. Dat zou echt een schande zijn.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Rmon

Geslacht: Man

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #81 Gepost op: 10.12.2016, 00:10:17 »

Dio is het spel echt hard gaan spelen het moment dat Dave eruit gegooid werd. Toen is hij omgeslagen naar een honderd procent opportunist en strateeg. Dave was degene aan wie hij loyaal was, toen hij dat verloor werd hij compleet anders.

Maar ik vind hem geen rat. Hij speelt het gewoon erg goed. Als ik hem was had ik ook op Jessie gestemd, zij was de sterkste van de 3 dames. Logische beslissing dus. Waarom zou hij het niet doen? Jessie is geen maatje van hem dus hij is haar niks verplicht.

Thomas was ook zijn vriend niet, Dio gebruikte hem om verder te komen, zodat Thomas dat ook met hem deed en Jessie en Anna er als slaafjes achter aan liepen. Ik, als ras opportunist vind dat Dio het tactisch gewoon erg sterk speelt.

Dat Jessie zo dom was om op Suzanne te stemmen ipv Anna zei wel genoeg. Puur schuldgevoel en bang om Anna kwijt te raken denk ik. Anna had een zwarte stem, dan stem je toch op haar? Nee Dio is de enige die het spel echt beheerst en goed speelt.

Dat Jayjay eruit moest was het dieptepunt van dit jaar. Dat Thomas twee tellen na zijn belofte die verbreek had ik wel verwacht. Zo'n man kent nul eer.

Voor mij had de expeditie allang zijn glans verloren maar het kan me nu echt helemaal niet meer boeien wie er wint. Dio of Bertie zou leuk zijn maar het interesseert me echt niks. Alhoewel, zolang Thomas maar niet wint. Dat zou echt een schande zijn.

Ik citeer, want 100% mee eens.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #82 Gepost op: 10.12.2016, 02:07:07 »

Ik ben het grotendeels met Rogue eens, goed verwoord.

Alleen dat Jessie de sterkste is kan je over twisten. Zij verzamelde zwarte stemmen aan de lopende band en rekenen en puzzelen kan ze niet. Die ene keer immuniteit kwam omdat ze de langste was en dus beter bij de kokosnoten kon, en het scheelde bijna niks met Suus en Anna.
Vond het wegstemmen van Jessie niet slim en onnodig backstabben.

En Jessie en Anna slaafjes? Jessie kwam ook zelf op het idee om Thomas te wippen. Anna ja die laat zich wel leiden ja. Maar door het charme-offensief van deze aflevering zorgt ze toch voor meelij bij Jessie en Dio, die haar zielig vinden en dus sparen. Ook goed gespeeld.
« Laatste verandering: 10.12.2016, 02:10:00 door Mollenmania » Gelogd
Brinta

« Antwoord #83 Gepost op: 10.12.2016, 11:42:25 »

Ja, dat emo-gedrag is een beproefd wapen bij zwakke meisjes. Dit keer heeft het voor Anna goed gewerkt.

Alhoewel, zolang Thomas maar niet wint. Dat zou echt een schande zijn.

Dat je het hem niet gunt...geen probleem. Uiteindelijk is een persoonlijke voorkeur alleen maar subjectief geneuzel.
Maar waarom vind je het een schande?
Heeft Thomas een paar afleveringen niet meegedaan. Had hij stiekem een extra broodtrommeltje mee?
Kun je uitleggen, waar hij ergens de bocht heeft afgesneden?
kevin174

« Antwoord #84 Gepost op: 10.12.2016, 11:45:12 »

Ik ben het grotendeels met Rogue eens, goed verwoord.

Alleen dat Jessie de sterkste is kan je over twisten. Zij verzamelde zwarte stemmen aan de lopende band en rekenen en puzzelen kan ze niet. Die ene keer immuniteit kwam omdat ze de langste was en dus beter bij de kokosnoten kon, en het scheelde bijna niks met Suus en Anna.
Vond het wegstemmen van Jessie niet slim en onnodig backstabben.

En Jessie en Anna slaafjes? Jessie kwam ook zelf op het idee om Thomas te wippen. Anna ja die laat zich wel leiden ja. Maar door het charme-offensief van deze aflevering zorgt ze toch voor meelij bij Jessie en Dio, die haar zielig vinden en dus sparen. Ook goed gespeeld.

Ik begrijp ook totaal niet waarom Dio Jessie eruit heeft gestemd. Suzanne vind ik niet zwakker dan haar. En als er ook maar één rekenvraag in de finale zit ligt Jessie er al uit. Vuur maken zie ik haar ook niet zo snel doen. En aangezien een finaleproef vaak verschillende vaardigheden vereist....

Ik geef Dio een hele grote kans. Enige die ik hem nog zie bedreigen is Thomas. Maar waarschijnlijk zal het wel weer op mikken aankomen, dat is en blijft toch een klein beetje een loterij. Een finale met Dio, Thomas en Bertie lijkt me nog het meest interessant, al geef ik Bertie ook weinig kans.
joligmolletje

« Antwoord #85 Gepost op: 10.12.2016, 13:38:58 »

Ik heb deze aflevering echt met verbijstering zitten kijken. Als eerste Jayjay die het spel moest verlaten, z jammer! Daarna Thomas die meteen zijn belofte verbrak; zelden iemand zo snel zien veranderen van 'ik ben een man van mijn woord' naar een keiharde leugenaar. Als hij niet voor Bertie had willen strijden (wat natuurlijk zijn goed recht is in het spel), had hij niets moeten beloven. Knap dat Bertie hem zo aan zijn woord houdt. Daarna de immuniteitsproef waar een sterke man wr in het voordeel is. Zo jammer dat de proeven telkens dezelfde Robinsonvaardigheden testen (kracht, uithoudingsvermogen, balgevoel). Hier hadden de dames weinig kans om de immuniteit te halen, waardoor de proef voor mijn gevoel niet echt eerlijk was. Meteen daarna een winnaarseiland met alle prijzen die je maar kunt bedenken, moesten die nog even getoond worden aan het publiek? Dit was nogal veel voor 2 personen; het was ook onnodig om alles in 1 keer weg te geven. En tot slot de stemmingsronde: ik begrijp Jessie's verbijstering helemaal. Ik denk dat zij serieus niet had kunnen verwachten weggestemd te worden, zeker niet na Anna's charmeoffensief. De stemming past helemaal in deze expeditie, maar ik vind het toch erg jammer! Ik denk dat ze tegen Thomas weinig kans maakt en er dus definitief uitligt.
Stormpie

« Antwoord #86 Gepost op: 10.12.2016, 15:29:06 »

misschien moeten we de vraag eens omdraaien.. Wat heeft Thomas gedaan om de titel Robinson 2016 te verdienen?

er was eens......
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #87 Gepost op: 10.12.2016, 18:44:22 »

Je bent niet consequent, Brinta. Waar je vorige week nog verdedigde dat Thomas z'n manier van spelen geoorloofd moet zijn op het moment dat iedereen het spel mag spelen zoals het uitkomt, heb je nu zlf kritiek op vrijwel hetzelfde.

De afspraak "Ik doe de proef wel" (en Bertie haar gebrek aan competitie) staat je niet aan terwijl Thomas z'n eerdere gemaakte afspraak met de 4 evengoed niet van harde competitie maar relatieve saaiheid getuigde, maar dat verdedigde je. Die afspraak (en het onder druk zetten van Anna om haar immuniteit op te geven) 'was tactisch slim, het werkte immers in zijn belang' maar nu Bertie iets soortgelijks doet (gebruik maken/profiteren van de afspraak/belofte van Thomas en Jay, wat evengoed tactisch slim was van Bertie, het werkte immers in haar belang als zij de strijd niet hoefde aan te gaan... de externe vorm is anders maar in de kern is het in wezen hetzelfde: in beide gevallen gebruikt men een gemaakte afspraak wat voordelig voor henzelf werkt) maar bij haar bekritiseer je het gebruik maken van een afspraak, en bij anderen (Thomas bijv) is het geoorloofd. Insconsequentie ten top.

Hahahaha!!! Hrlijk!!! Hypocriete forumleden!!! Wl de splinter in het oog van Thomas zien. Ondertussen zien jullie NIET de balk in je eigen oog!! Als Dio het "het spel" mag spelen, (door zijn afspraak niet na te komen), waarom mag Thomas "het spel" NIET spelen (door Anna onder druk te zetten, door Dio van valsheid te betichten, enz) Oftewel, alles is geoorloofd, dus bekritiseer Thomas dan ook niet!

Je kritiek op Bertie's speelwijze staat volledig in strijd met je eigen stelling, volgens je eigen stelling hier, die je verdedigt, zou wat Bertie doet namelijk geoorloofd moeten zijn. Bertie speelt (op haar inferieure houding in de 1ste aflevering na dan) namelijk wel degelijk evengoed het spel. Tactisch was het namelijk juist slim van Bertie om de anderen die proef te laten doen, het werkte in haar voordeel om geen risico te lopen (wie zegt immers dat het een gebrek aan competitie was maar stiekem niet gewoon keiharde tactiek? Als Bertie totl geen competitie voelde, had ze het spel in geheel allang verlaten) maar die tactische zet bekritiseer je. Ambivalent.

Mensen willen o.h.a helemaal niet dat ieder het op z'n eigen manier speelt, de meerderheid van de kijker wil harde competitie zien. En dat is niet zo raar, spellen zijn nota bene gebaseerd op competitie. Persoonlijk hou ik ook meer van types die vol ( l Ozzy Lusth) ervoor gaan, dus ik snap dat wel, maar het gaat nu even puur om de inconsequentie. Verder ben ik het ermee eens dat (vrijwel) iedereen in ER hypocriet is. Dat is in ieder seizoen zo, waar mensen zlf complotten smeden is het onder het mom "Dat is het spel" bij anderen is het verraad en een gebrek aan fatsoen. Het is net het echte leven, waarin we continu onbewust zlf hetgeen doen wat we in anderen verafschuwen.
« Laatste verandering: 10.12.2016, 19:14:27 door good-riddance » Gelogd
Stormpie

« Antwoord #88 Gepost op: 10.12.2016, 21:21:36 »

of de meerderheid van de kijkers harde competitie wil zien valt te betwisten. Daar zou je een poll aan kunnen wagen. Zelf kijk ik liever naar een combinatie van overleven, groepsdynamiek, proeven en mooie beelden. Maar ieder die kijkt zal zijn of haar eigen voorkeur hebben.

er was eens......
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #89 Gepost op: 10.12.2016, 21:58:33 »

of de meerderheid van de kijkers harde competitie wil zien valt te betwisten. Daar zou je een poll aan kunnen wagen. Zelf kijk ik liever naar een combinatie van overleven, groepsdynamiek, proeven en mooie beelden. Maar ieder die kijkt zal zijn of haar eigen voorkeur hebben.

Zou inderdaad kunnen, ik baseerde dat vooral op de reacties op social media. Op tactische onverwachte zetten en spannende competitie onderling word o.h.a positief gereageerd. Het is als met rivalen die elkaar niet kunnen uitstaan, dat maakt het spannender.

Ik vergat trouwens nog een stuk Brinta, bij deze nog:

Bertie [...] maar ze is wel weggelopen voor de competitie, geheel vrijwillig. Daarom verbaast het mij, dat zij van iedereen zoveel coulance krijgt toebedeeld.

Hoewel ik Bertie het ook liever met competitielust had zien spelen (dacht in het begin zelfs: iemand met zo'n apathische, niet-competitielustige instelling hoort niet in zo'n spel thuis, dat maakt het kijken saai en niet spannend) vind ik het buiten dat een topvrouw. Ook in het spel buiten die ene saaie zet. Genoeg (oud-)kandidaten zaten minder lang op afvallerseiland, maar gaven op. Zij had eveneens dagen waar ze psychisch amper doorheen kwam, maar zit er wl nog na wekenlang. Dat vergt doorzettingsvermogen. Stilzitten ("knollen eten" zoals je het zelf noemt) is inderdaad geen inspirerende kwaliteit, maar doorzettingsvermogen wl. Dat krijgt bij mij altijd lof, en dat heeft Bertie. Een ER winnaar is (voor mij) het liefst iemand met het meeste doorzettingsvermogen, niet degene met het meeste talent om complotten te smeden, of het populairst is/het meest ongevaarlijk lijkt in de groep wrdoor diegene de finale heeft gehaald.

Je stelling klopt overigens niet helemaal, iemand kan gedurende de expeditie namelijk veranderen. Ik vraag me namelijk af vanwaar ze tch opeens ervoor wilde gaan (na de aanvankelijke instelling "Jullie willen het liever dan mij, dus offer ik mezelf op") als ze die instelling immers nog had, had ze zichzelf steeds opgeofferd bij de afvallersproeven. Dat ze dat nit deed, zegt ook wat. Als Bertie totl geen competitie voelde, had ze het spel allang verlaten. En 'willen overleven in de natuur' is in principe al volbracht, daarvoor hoeft ze niet meer te blijven. Misschien voelt ze tch enige opkomende spanning en competitie om de finale te willen gaan spelen? Of alleen met het zicht op het prijzengeld? Die kennelijke veranderde instelling is geeneens toegelicht.
Ik denk dat ls Bertie de finale bereikt, ze er dan helemaal voor gaat. Evil
Brinta

« Antwoord #90 Gepost op: 11.12.2016, 00:13:30 »

@Good-Riddance:
ik ben het grotendeels met jou eens. Ook mbt mijn inconsequente redeneringen.
Bertie speelt het spel het slimste van allemaal. Gewoon niet aan de competitie meedoen en aan de zijlijn afwachten. En zo geen enkele hoofd- en spierpijn van complotten, proeven en stemrondes.
Wat haar vaardigheden betreft: Als stedeling ben je wellicht hier danig van onder de indruk, maar voor iemand van een boerderij is het allemaal basis-kennis & vaardigheid.
Dat zij hier vervolgens de hemel in geprezen wordt, kan ik dan ook niet vatten, want ze doet verder niets anders dan wat ze dagelijks ook al doet.

Ik ben juist wl iemand die strijd wil zien, liefst zo veel mogelijk. En dan is Bertie voor mij niet eens een anti-held, maar een non-held.
Dit programma is bedoeld als entertainment en de deelnemers zijn daarin de figuranten. En elke aflevering dienen ze zoveel mogelijk te 'presteren'.
Als haar tijd op afvallers-eiland nu die intensiteit had van wat Danny in de vorige editie meemaakte met al die ratten, nauwelijks slaap en dan iedere keer weer een afvallers-proef doen, dan was het een geheel ander verhaal.
Bertie is wat dat betreft een goudvis, die per dag 3 rondjes zwemt in een ronde vissenkom van 25 cm. Hartstikke spannend!  Zeker niet! Een non-figurant.

Van mij mag degene, die mij het meeste vermaakt, het langst erin blijven. Thomas was in eerste afleveringen bezig zo weinig mogelijk op te vallen en dus bijzonder saai (en mocht van mij daarom er toen wel uit) maar de aankomende afleveringen gaat hij de sleutelrol spelen. Eerst Jessie elimineren, dan terugkomen om vervolgens hopelijk Dio te verslaan, die zich in de finale alleen nog maar met tegenstanders heeft omringd, waarvan hij geen enkel gevaar heeft te duchten. Slim...maar saai voor het entertainment en dus mag hij van mij nu wel weer verliezen.
En of Thomas dan de winnaar gaat worden of wie dan ook, ist mir vollkommen Wurst.
Thomas gaat komende 2 afleveringen voor de meeste impact zorgen en dus is het prima, wanneer hij uiteindelijk wint. (Dan heb ik ook nog het genoegen, dat hier op het forum vele teleurgestelde gezichten rondlopen, als straf voor jullie afkeer voor een persoon o.b.v. een verleden, wat niet ter zake dient voor het programma)
Maar in de basis heb ik heb geen enkele favoriet. (En dus zijn mijn commentaren hier inconsequent, de ene keer voor, dan weer tegen)
De persoon boeit mij geen meter, zolang die mij maar kan entertainen. De enige reden om te blijven kijken. 
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #91 Gepost op: 11.12.2016, 01:38:51 »

Erg jammer dat Thomas het liegen en ontkennen uit zijn wielrencarrire voortzet. Maar als dat overeenkomt met toen Thomas nog wielrenner was, is dat dan niet met meer dingen zo? Heeft hij doping gebruikt voor de proef tegen Jayjay?
God weet welke goddelijke genotsmiddelen daar allemaal groeien op dat eiland, verdoofd de expeditie doorkomen Evil

Thomas zal komende tijd i.i.g vast liever bij zijn high-society vriendin in Amerika blijven, hij lijkt bepaald niet geliefd bij het grote publiek na z'n boekonthullingen en deelname in ER. Mocht Thomas winnen, dan zal ik i.i.g niet tot die teleurgestelde gezichten behoren (@ Brinta) want mijn mening over hem is nog vrij neutraal te noemen, als ik de kritiek jegens hem zo lees her en der. Het punt dat ik maakte van je inconsequentie in de vorige post (m.b.t Bertie en bijv Thomas) stond namelijk los van mijn eigen mening over Thomas. Dat Thomas de afvallersproef (bijv) niet wilde doen vond ik namelijk volstrekt logisch: je bent niet verplicht om de proef op je te nemen voor een ander die er langer in zit, ER is keihard, zijn belofte aan Jay was dan ook oerdom, en had hij nooit moeten beloven (dat hij de belofte vervolgens niet na wilde komen was daarintegen hypocriet gezien hij dat anderen eerder verweet) maar ik zie hem liever in de finale dan Jessie bijv.

Verder wil ik wel zeggen dat ik juist blij ben met enigszins recalcitrante "eenlingen" zoals jou die niet bang zijn om tegen de stroom in te gaan/niet wijken (of benvloedbaar zijn) voor wat de massa vind (mits het om de juiste redenen is, namelijk de inhoud, en het niet recalcitrant zijn om het recalcitrant zijn is) ik vind je inhoudelijke argumenten soms inconsequent en met enige alwetende ondertoon maar kan daarintegen veel respect opbrengen voor het feit dat je altijd tegen de stroom durft in te gaan.
Brinta

« Antwoord #92 Gepost op: 11.12.2016, 12:16:43 »

Als er teveel overeenstemming is in de massa, rent de mening per definitie de verkeerde kant op.

Om een idee naar voren te brengen, moet je dat wel eens wat gechargeerd doen, zonder 'mitsen en maren'.
Dat wil niet zeggen, dat ik alwetend ben. Ik hoor graag een goed betoog van een ander, ook al ben ik zelf een andere mening toegedaan.
Ik bewonder zelfstandige denkers. Hoe meer die er zijn, des te beter voor een samenleving.
Stormpie

« Antwoord #93 Gepost op: 11.12.2016, 15:56:08 »

ai... een zelfstandig denker die toevallig dezelfde mening als de massa is toegedaan, heeft dus pech en rent per definitie de verkeerde kant op.

er was eens......
Brinta

« Antwoord #94 Gepost op: 11.12.2016, 18:49:38 »

ai... een zelfstandig denker die toevallig dezelfde mening als de massa is toegedaan, heeft dus pech en rent per definitie de verkeerde kant op.

Meen je dit echt, Stormpie?
Eerst even goed lezen...
Stormpie

« Antwoord #95 Gepost op: 11.12.2016, 21:29:59 »

Jakkes, dat klinkt weer zo belerend.

er was eens......
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #96 Gepost op: 11.12.2016, 23:16:23 »

Nee, dat is inderdaad onzin. Het kan voorkomen dat je soms gewoon toevallig hetzelfde denkt als de massakudde, sterker nog: soms heb je al een mening gevormd voordat je berhaupt weet hoe de massa erover denkt. Het komt evengoed weleens voor dat ik het met de massa eens ben (Brinta ook las ik her en der, al is het zelden Evil) hoeft naar mijn inzien niet per definitie iets over niet zelfstandig en objectief denken te zeggen (sterker nog: puur en alleen anders denken omdat je niet met de kudde wil meelopen, zou ook niet van objectiviteit getuigen) maar ik denk tegelijkertijd wel degelijk dat wij mensen soms onbewust zonder het door te hebben, benvloedbaar kunnen zijn voor wat de mensenmassa vind. Of men zelfcensuur toepast indien men weet dat ze bij het uitkomen voor de mening veel over zich heen kunnen krijgen/uit angst om dan alleen te staan o.i.d. Dat is ook het voordeel als je je hele leven al alleen stond, dan heb je dat toch niet meer te verliezen (je had het immers al niet) dus laat je je daardoor ook niet tegenhouden. Maar dit alles even in algemeenheid sprekende.

Ik bewonder zelfstandige denkers. Hoe meer die er zijn, des te beter voor een samenleving.

Daar ben ik het mee eens.

Maar dit word wel een erg off-topic discussie. Ik lees trouwens dat "RTL heeft geluisterd naar de kritiek van de kijkers afgelopen jaar, en ze dit jaar de finale pas in de laatste uitzending uitzenden" (bron, volgens mij was de kritiek vooral dat ze niet een 90% praat herevaluatie, 10% finale-aflevering moesten doen, maargoed.)
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #97 Gepost op: 12.12.2016, 00:08:51 »

Ik lees trouwens dat "RTL heeft geluisterd naar de kritiek van de kijkers afgelopen jaar, en ze dit jaar de finale pas in de laatste uitzending uitzenden" (bron, volgens mij was de kritiek vooral dat ze niet een 90% praat herevaluatie, 10% finale-aflevering moesten doen, maargoed.)

Ik heb zelfs ergens gelezen dat ze pas na de uitslag gaan babbelen en evalueren, dus oeverloos geneuzel en dan 2 minuten de finalist bekend maken is er niet meer bij!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #98 Gepost op: 12.12.2016, 00:38:55 »

Ik heb zelfs ergens gelezen dat ze pas na de uitslag gaan babbelen en evalueren, dus oeverloos geneuzel en dan 2 minuten de finalist bekend maken is er niet meer bij!

Ah, daar ben ik wel een voorstander van. Ik vond de finale-proef vaak ook t kort, nota bene het spannendste van de hele serie. Maar dat evalueren en pas op het einde de ontknoping deden ze waarschijnlijk om kijkers te behouden, misschien waren ze bang dat zodra de winnaar bekend is, veel mensen wegzappen.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #99 Gepost op: 12.12.2016, 07:19:18 »

(sterker nog: puur en alleen anders denken omdat je niet met de kudde wil meelopen, zou ook niet van objectiviteit getuigen)
En dat is precies wat Brinta doet... Joehoooeee

Thomas!!!
Omdat iedereen zo ongenuanceerd tegen hem is.

Geef je nu op voor Realitynet's Song Contest Helsinki 2017!
Pagina's: 1 2 3 4 [5] 6
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005