Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
349 gasten en 0 vaste bezoekers ()
Activiteitenagenda
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Aflevering 15 - 15 december  (gelezen 11735 keer)
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #40 Gepost op: 17.12.2016, 16:07:22 »

Klopt. Ik had het ook al herkend toen tijdens de uitleg van de proef een shot te zien was van een hand die de dolk in het hout steekt. Dat was een mannenarm, dus dan weet je het al.

Dat viel me inderdaad ook al op, maar daarbij liet ik het nog open. De productie test een proef namelijk altijd van te voren uit (heb ik eens op backstage beelden gezien) kan best zijn dat ze dan ook al beelden opnemen, ter voorbeeld voor het publiek voorafgaand aan de proef. En soms is het gemanipuleerd, aan de kant van Jay zag je de vaas omvallen (bij het uitleggen van de proef) terwijl hij die duels won. Maar soms kun je inderdaad té veel opmaken. In 2013 werd het al helemaal mooi (zie hier voor uitleg)

@ de rest: als dat voor de hele expeditie geldig was, zou ze het inderdaad kunnen gebruiken om nog extra op kracht te komen voor de finale (zou tactisch zijn als ze het dan niet met de anderen zou delen) maar ik denk dat ze de bon, ondanks de honger, misschien vergeten is of zo. Anders zou je dat toch vragen aan de productie, maar misschien heeft ze dat ook gedaan maar is het gewoon niet uitgezonden. Misschien geldt de bon ook niet op afvallerseiland en als je weer terug het spel in komt.

Het viel me wel een beetje tegen van Dio dat hij amper aandacht schonk aan Bertie. Natuurlijk wil hij verhaal halen en dingen uitwisselen met Thomas, maar het leek wel alsof hij Bertie gewoon negeerde. :: ohno ::

Vond ik ook, een soort desinteresse. Maar ik denk dat Dio even helemaal in z'n eigen wereld was door de schok. Hij had sterke spelers eruit gestemd, en was er al zeker van dat hij het tegen 2 zwakkere dames zou opnemen. Daarnaast was hij misschien vooral bezig met het gevoelsmatige ongemak hoe hij zich nou moest gedragen tegenover Thomas. Maar ik vond hem inderdaad bepaald niet sympathiek tegenover Bertie. Zei hij nou overigens iets in de trant van "Nu dus toch nog één sterke speler" o.i.d (doelend op Thomas, oftewel: voor Bertie hoef ik niet bang te zijn in de finale) nou, zeg dat maar niet te snel Dio!

Je moet nooit juichen voordat de klok geluid heeft...

Wie had dat gedacht, de nuchtere, sterke, Zeeuwse Bertie in de finale die Expeditie Robinson wint, terwijl ze als eerste van de zestien is weggestemd! Zij moet winnen. :: jaja::

Even gefixt.
Spiegelbeeld

« Antwoord #41 Gepost op: 19.12.2016, 15:12:55 »

Leuke aflevering, mooie stunt dast Bertie terugkomt. Ze is ene echte Robinson in de zin van overleven. Daarnaast is het ook een vreemde opvallende vrouw die ietwat wereldvreemd is. Ook in dat opzicht een echte Robinson natuurlijk, na lange tijd in afzondering ga je je anders gedragen.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #42 Gepost op: 20.12.2016, 15:51:27 »

Mooie aflevering inderdaad. En knap gespeeld van Thomas, maar vooral van Bertie!

Ich bin ein Bärliner!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #43 Gepost op: 20.12.2016, 23:46:38 »

Dio en Suzanne hadden het in de aflevering kort over de factor geluk in ER, maar dat is per definitie zo. In Peking Expres liggen degenen eruit die als laatste bij de finish aankomen, niet d.m.v wegstemmen. Wat ik liever zie. Ook in dat spel is overigens veel afhankelijk van sociale kwaliteiten en geluk, daar niet van (in dat spel moeten ze veel liften en tja, als je een uitzonderlijke bloedmooie vrouw bent dan stoppen auto's (met mannen erin) nou eenmaal sneller dan voor een lelijk persoon... en de eventuele opdrachten die je onderweg krijgt moeten je maar net liggen, etc) een spel zonder geluk bestaat (bijna) niet. Maar los van de tactische elementen in ER wat (vaak) enige voorspelbaarheid met zich meebrengt, heb ik toch genoten van dit seizoen. Vorig jaar ging het aan me voorbij.

Met name deze laatste spannende aflevering (en de, naar mijn inzien, vette proef) vond ik geweldig.

Lange proeven met diverse onderdelen hebben mijn voorkeur. Voor de mensen die zich trouwens afvroegen of kandidaten wat proberen mee te smokkelen naar het eiland, hier het antwoord. Ze worden meermaals preventief gecontroleerd, ook onverwacht nádat ze landen met de helikopter op het eiland. Ronnie en Danny probeerde vorig seizoen vanalles mee te smokkelen maar dat werd ontdekt en afgepakt.
« Laatste verandering: 21.12.2016, 03:01:54 door good-riddance » Gelogd
Sven020

« Antwoord #44 Gepost op: 21.12.2016, 22:45:52 »

Hmm, mijn seizoen is het om de een of andere reden niet. Ik hou van het spel, kijk volgend jaar ook zeker weer. Maar nee, alhoewel ik me besef dat het "een spel" is, bewust ben van "tactiek" en meer van die bla bla, vind ik dit jaar zowel Dio als Thomas uitermate onplezierig in het spel. Vooral omdat ze hun streken altijd proberen goed te praten. Er is in mijn ogen niks mis met de streken an sich. Maar zoals deze heren zichzelf etaleren... Deze aflevering Thomas nog; waarin hij verkondigt een man van zijn woord te zijn. Terwijl hij zodra hij de kans kreeg probeerde van zijn belofte af te komen. Maak die belofte dan gewoon niet. Of bij terugkomst op het eiland: ook als ik niet was weg gestuurd had ik in de finale gestaan. Flikker op zeg, hij kon nauwelijks een kompas lezen. Wat een treurnis.

Er is er nog maar 1 die ik de overwinning gun. Bertie. Recht door zee.

We zullen het zien.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #45 Gepost op: 21.12.2016, 23:28:45 »

Morgen zullen we het i.i.g weten... kan niet wachten. Heb net een preview voorstukje van de studio uitzending gezien, Dio zit in het midden, maar dat soort theorieën (degene die wint zit in het midden, etc etc, die elk jaar weer terugkomen) vind ik onzin:

Dio heeft het sjiekste pak van allen aan, las nu ergens dat dit een teken zou kunnen zijn dat Dio wint. Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk kan het wel voorkomen dat de winnaar toevallig het sjiekste gekleed is, ik sluit het niet uit dat hij kán winnen, maar de theorie op zichzelf vind ik onzin, in het seizoen dat Edith won waren Geraldine en Anna sjieker gekleed dan Edith, dus het hoeft werkelijk niks te zeggen. Sowieso: als je niet wint maar wel de finale hebt gehaald, tuurlijk kleed je je dan sjiek, het is de finale-uitzending, wees wel. En Bertie bijv lijkt me gewoon niet iemand die zich in een sjieke, sexy jurk kleed, al zou ze wel winnen. (Zat te twijfelen of ik dit niet beter in het spoiler-topic kon plaatsen, maar het is een, naar mijn inzien, onzinnige theorie die rondgaat, geen tastbare spoiler.)
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005