Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
221 gasten en 12 vaste bezoekers (Feodora, aukekua, Tarbozan, tumtum, Bendemolniet, Hadewychisdemol, Claudia/Zwanee, Nat79, dirk012, Femke046, Convans, Azsumnamola)
Activiteitenagenda
Januari-april 2017
Mol online olv Mollenvanger, Ldhmolletje, Timvdons
Februari 2017
28 februari Chat met Art!
Maart 2017
18 maart Fandag WIDM
Mei 2017
Realitynet Songfestival!
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: Aflevering 16 - FINALE - 22 december  (gelezen 5317 keer)
Joey94

« Antwoord #40 Gepost op: 22.12.2016, 23:56:44 »

Wat een topfinale!! Geweldige winnares!
Ook zeer positief over het feit dat de complete finaleproef in één uitzending te zien was. Deze slotaflevering kwam daardoor een stuk beter tot zijn recht dan vorige jaren.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #41 Gepost op: 23.12.2016, 00:35:03 »

Ik heb gewoon tranen in m'n ogen!!!! Wat fantastisch geweldig! Ik vind dit zooooo leuk

Idem dito
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #42 Gepost op: 23.12.2016, 08:30:39 »

Mooi einde op een verder redelijk slaapverwekkende expeditie. Super blij dat Bertie won. Die proef met dat balanceren was echt onmogelijk. Wat was dat moeilijk zeg. Daar zou ik ook afgevallen zijn, heb daar geen geduld voor. Maar ik was enorm blij dat Thomas daar afhaakte. Had zo'n domper geweest als hij had gewonnen.

Pech voor Dio dat hij 3x mis ging daar. Toch had ik vanaf het begin mijn geld op Dio gezet bij deze proef. Zeker met dat schieten. 

Sef zat trouwens achter hem, hadden jullie hem ook gezien? 

Toen Bertie twee keer raak schoot wist ik dat het goed zou komen voor haar. Top dat ze won. Zo heeft Jay ook een beetje gewonnen. Dankzij hem hoefde ze geen proeven te doen. Dat stukje bij haar thuis was trouwens echt geweldig. Wat hebben die twee een fantastische band met elkaar. Een real life soap ( zoals hiernaast bij Jay's twitter staat ) zou ik zo gaan kijken. Dat stukje had van mij nog veel langer mogen duren.
Ook top hoe blij Jay was toen Bertie won. Heel ontroerend.  Bravo! Blijft toch echt jammer dat ze niet samen in die finale proef stonden. 

Sommige mensen hebben inderdaad gewoon een klik, en daar kan ik uren naar kijken. Net zoals ik alleen naar So you think you can dance keek voor de geweldige band tussen Jan en Ish. Die nu ook weer samen dat dans programma gaan maken.

Gelukkig was ik laat thuis van werk dus we hebben veel van dat gewauwel doorgespoeld.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Rogue

« Antwoord #43 Gepost op: 23.12.2016, 08:39:56 »

Kom op nou toch Thomas, jij bent ex-topsporter, hoe kun jij nou niet echt daar zitten om te winnen? Geloof je dat zelf?

Tja alsof iemand tegenwoordig nog maar iets geloofd wat hij zegt.  Liegbeest
Dat krijg je na zo'n boek he. Echt populair heeft hij zichzelf er niet mee gemaakt. Maar dat weet je als je zoiets opschrijft.  Zeker niet!

Stormpie
Forum Moderator

Lust je ook spruitjes?

« Antwoord #44 Gepost op: 23.12.2016, 09:50:29 »

wat een mooie finale-uitzending! Voor mij precies de juiste mix tussen het spel en de kandidaten. Fijn dat Bertie heeft gewonnen. Zij was toch echt wel mijn favoriet.

dat doe ik expresso
putyourHANSup!

Tania is de Mol!

« Antwoord #45 Gepost op: 23.12.2016, 14:04:36 »

Ik ben ook erg te spreken over de aflevering van gisteren! Ik stoorde me totaal niet aan het kletsen tussendoor. Van mij hadden ze zelfs nog wel wat meer mogen praten met de afgevallen kandidaten, zodat ze allemaal heel eventjes aan het woord komen. Sommige vragen die aan de finalisten werden gesteld, vind ik overbodig, zoals: "Had je verwacht in de finale te staan? Hoe voel je je nu?" (en tegen Thomas) "Baal je dat je eruit ligt?" Dan zie ik liever nog een gesprekje met Elle, Anna of Koos.

Ook top dat ze aan het einde Bertie nog aan het woord lieten en niet meteen de aftiteling erin gooiden! Bravo!

Het was een mooi seizoen. Volmondig Ja Duimen omhoog!
Heinz

Geslacht: Man

Malle Heinz

« Antwoord #46 Gepost op: 23.12.2016, 14:27:26 »

Bij de gesprekjes in de studio heb ik het geluid uitgezet omdat ik bang was dat er iets uit af te leiden zou zijn wat betreft de ontknoping...
TheeZakje

« Antwoord #47 Gepost op: 23.12.2016, 19:58:31 »

Het laatste shot is dus gewoon die verrekte vogel die er vandoor gaat!
Swifty
Actief Lid
Winnaar pool ER 2009 en 2015, winnaar Tour de France pool 2014, Winnaar Fantasy Tennis Tour 2016

Mighty Mar!

« Antwoord #48 Gepost op: 23.12.2016, 20:26:13 »

Haha ja ze hadden m er toch nog ingestopt! Grin

Ik vond de knallen gaaf, mooier dan het traditionele vuur dat ontstoken wordt.

Keep calm and eat chocolate
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #49 Gepost op: 24.12.2016, 11:14:36 »

Kom op nou toch Thomas, jij bent ex-topsporter, hoe kun jij nou niet echt daar zitten om te winnen? Geloof je dat zelf?

Ja écht hé. Vind het altijd zó merkwaardig als mensen dat zeggen. Vrijwel altijd zeggen ze dat pas nádat ze verloren hebben, nooit van te voren, héél merkwaardig altijd. Ik krijg dan altijd de indruk dat ze daarmee impliciet willen zeggen "Ja, maar ik verloor omdat ik me niet 100% heb gegeven of kón geven/of niet eens persé wilde winnen, anders had ik kunnen winnen" net zoals sporters (die net verloren hebben) soms ná de wedstrijd opeens met allemaal fysieke ongemakken of gebreken aankomen waar ze last van hebben (zo van "Dit kón ik niet winnen in deze fysieke staat") terwijl je ze er voor de wedstrijd niet over hoorde of ze zelfs nog expliciet uitspraken in topvorm/staat te zijn. Als het wél écht zo is, dan ligt het uiteraard écht niet in hun handen, maar het is wel opvallend dat mensen daar (vaak) pas achteraf, na verlies, mee aankomen. Zelden bij winst zie je dat. Misschien een soort schaamte voor een afgang van verliezen of zo, waarbij het onbewuste defensiemechanisme de neiging krijgt om het te verdedigen.

Al geloof ik wel echt dat Thomas rancune ervaarde ten opzichte van Dio en hij wraak wilde door van hem te winnen, daar niet van, maar als hij (als nota bene ex-topsporter) niet wilde winnen, waarom zou hij dan in oorsprong überhaupt mee doen?

Ik vond de knallen gaaf, mooier dan het traditionele vuur dat ontstoken wordt.

Vond je? Ik vond de knallen wel leuk, maar had liever gezien dat bij de laatste knal een groot traditioneel ER vuur loskwam, is n.m.i spectaculairder. De puzzel vond ik overigens niet bepaald tot een finale-proef horen, maar bij nader inzien kan het, omdat het zo zenuwslopend is, best enige spanning geven. Het maakt tevens dat alles nog mogelijk kan zijn.

Daarom zal de productie misschien bewust zo'n onderdeel erin hebben gedaan, anders loop je het risico op een niet spannende finale. Stel immers dat één finalist enorme voorsprong heeft, en al bij het laatste onderdeel is (en gaat schieten en wint, terwijl de anderen nog bij een ander onderdeel waren) het is natuurlijk spannendere tv als 2 personen op/tot het laatste moment strijden: wie spuit het winnende shot erin? Daarom is (denk ik) een onderdeel bedacht dat alle achterstand, nét voor het laatste onderdeel, weer gelijk kan trekken, al biedt dat geen garantie natuurlijk. Ik weet dat velen kritiek hebben op ER (of erop zijn uitgekeken) maar ik persoonlijk heb met plezier dit seizoen gekeken, dat was ik een beetje kwijt afgelopen 2 seizoenen.
« Laatste verandering: 24.12.2016, 11:26:38 door good-riddance » Gelogd
hoelahoep

« Antwoord #50 Gepost op: 24.12.2016, 21:26:52 »

Sef zat trouwens achter hem, hadden jullie hem ook gezien? 

Sef en Geza zijn goede vrienden van Dio Grin
Rogue

« Antwoord #51 Gepost op: 25.12.2016, 17:06:14 »

Sef en Geza zijn goede vrienden van Dio Grin

Ah vandaar dus.  Wink
Leuk om hem weer te zien.

good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #52 Gepost op: 25.12.2016, 23:56:42 »

Wat hebben die twee een fantastische band met elkaar. Een real life soap ( zoals hiernaast bij Jay's twitter staat ) zou ik zo gaan kijken. Ook top hoe blij Jay was toen Bertie won. Heel ontroerend. :: bravo :: Blijft toch echt jammer dat ze niet samen in die finale proef stonden.

Helemaal mee eens. Zo mooi dat juichen van Jay steeds (op z'n fanatieke gezicht af te lezen) en inderdaad, ik zou ook kijken, maar dat gaat niet gebeuren, Bertie gaf aan voorlopig klaar te zijn met tv. Wel staan ze in principe open voor een eventueel all-star seizoen. Dennis had trouwens een backstage fimpje gepost (gemaakt nét na de finale op het eiland) er bleken gewoon een stuk of 30 man productie aanwezig te zijn, behoorlijk wat productie-medewerkers weten dus de finale-uitslag. Iemand die ooit ergens beweerde dat er maximaal een páár productie-leden aanwezig mogen zijn bij de finale uit preventieve voorzorgsmaatregelen, klopt dus bij deze niet!

Moest trouwens hartelijk lachen om dat laatste shot, zou degene die de afleveringen gemonteerd heeft hebben mee gelezen op social media en was het als knipoog bedoeld of was het al een soort fascinatie voor dat unieke shot (of grap) van het begin of zo? Want dat zou je echt bijna gaan denken Hilarisch
Lukie4
Forum Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #53 Gepost op: 26.12.2016, 23:00:57 »

ik denk inderdaad dat hij meeleest op social media. Het was wel een ding geworden die reclamevogel. Vooral irritatie, maar  dat werd leuk omgedraaid door het @reclamevogel twitteraccount.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Spiegelbeeld

« Antwoord #54 Gepost op: 27.12.2016, 08:22:38 »

Aardig seizoen met op zich waardige winnaar.

Dit seizoen was het deelnemersveld goed samengesteld, sommigen kandidaten zoals Jay zijn echt gegroeid als mens en een boerin Bertie kon eens wat meer laten zien dan het BZV imago.

De finale was aardig, maar de geluksfactor met dat noten slingeren is te groot. De finale moet een uitputtingsslag zijn waarin de allersterkste wint.

De proeven waren vaak mooi en spectaculair om te zien, jammer dat sommigen niet voor de finale gebruikt zijn.

Grootste minpunt van ER is en blijft de presentatie een sneu ventje die hooguit geschikt is om 24/7 op verliezerseiland als razende reporter te verblijven en een meisje die aan de lopende band formatprogramma's presenteert middels het oplezen van autocue teksten, ER verdient meer. 
kevin174

« Antwoord #55 Gepost op: 27.12.2016, 18:37:50 »

Grootste minpunt van ER is en blijft de presentatie een sneu ventje die hooguit geschikt is om 24/7 op verliezerseiland als razende reporter te verblijven en een meisje die aan de lopende band formatprogramma's presenteert middels het oplezen van autocue teksten, ER verdient meer. 

24 / 7...

Dan is hij allang weg hoor, dat houdt hij geen week vol.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #56 Gepost op: 27.12.2016, 20:56:22 »

ik denk inderdaad dat hij meeleest op social media. Het was wel een ding geworden die reclamevogel. Vooral irritatie, maar  dat werd leuk omgedraaid door het @reclamevogel twitteraccount.
Dat had ik inderdaad ook gezien, hilarisch! Ben benieuwd wat de productie volgend jaar voor ons in petto heeft Evil

De finale was aardig, maar de geluksfactor met dat noten slingeren is te groot. De finale moet een uitputtingsslag zijn waarin de allersterkste wint.

Ben ik opzich met je eens, een finale moet het liefst inderdaad een uitputtingsslag zijn waarin de allersterkste wint (de proef van de halve finale vond ik wel een subliem voorbeeld voor zo'n soort proef, al was het zoeken en vinden van objecten ook afhankelijk van geluk, tuurlijk moet je goed kijken en zoeken maar je moet het maar net zien liggen) echter: als je zo gaat redeneren hebben talloze winnaars eigenlijk op basis van geluk gewonnen, want zo'n soort (eind-)finaleonderdeel is in talloze finales geweest. In 2011 moesten ze (bij het laatste onderdeel in de finale) bijv ook een vuur ontvlammen d.m.v pijl en boog schieten (of iets dergelijks was het) en vorig jaar moesten ze stomme blokken bouwen (als je toevallig trilt en het daardoor valt, zoals bij Oscar gebeurde, en trillen heb je nou eenmaal niet onder controle...) dus er komt altijd wel een sprankeltje, zo niet een hoop geluk, bij kijken.

Je moet gewoon zorgen dat je genoeg voorsprong hebt, zodat je meer kansen hebt om raak te schieten. Het geeft aan de andere kant wel meer spanning: wie gooit het laatste winnende shot? I.p.v de eerste komt aan bij de finish en wint, terwijl de anderen er nog niet zijn. Minder spannend wellicht, zullen ze misschien gedacht hebben. Ik snapte trouwens niet dat ze dat touw-raadsel (in de halve finale proef) niet thuis opgezocht hadden, dat is al diverse malen in ER seizoenen teruggekomen. Zoiets moet je altijd voor de zekerheid leren alvorens je meedoet, maar niet iedere kandidaat zal misschien een trouwe kijker zijn.
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005