Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
344 gasten en 7 vaste bezoekers (Lucy, radjon, LdHmolletje, Mollenmania, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1] 2 3
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 4993 keer)
Tristan
Forum Moderator

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Gepost op: 19.08.2017, 15:02:46 »

Carolina Dijkhuizen (Cali (Colombia), 31 maart 1980) is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice.

Wil je meer weten over Carolina? Klik dan hier
« Laatste verandering: 1.09.2017, 15:43:23 door Tristan » Gelogd

Je suis le magnifique!
Molloot200

« Antwoord #1 Gepost op: 8.09.2017, 18:00:15 »

Gaat zij nu naar de onbekenden? Ik denk dat zij daar nog best wel goed tussen gaat passen eigenlijk!

:-)
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #2 Gepost op: 8.09.2017, 18:15:35 »

Lijkt mij wel, ze kreeg dezelfde boodschap ('houd vol') van Nicolette als de onbekenden kregen in hun brief. Volmondig Ja
Nigel

Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017

« Antwoord #3 Gepost op: 9.09.2017, 14:47:20 »

Mijn mol in 2015! Kon niet geloven dat zij het niet was! Verbaasd Verbaasd Maar dit was pas mijn eerste seizoen dat ik keek.

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Ralph21

« Antwoord #4 Gepost op: 9.09.2017, 15:47:19 »

De ''onbekenden'' en Carolina gaan het prima vinden samen verwacht ik.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #5 Gepost op: 11.09.2017, 15:03:14 »

Dennis zei wel iets van 'ondertussen zestien zeemijl verderop'. Het kamp van de onbekenden ligt dus ver verwijderd van de andere kampen?

Carolina heeft een goeie instelling, ze gaat er vol voor en is nog niet klaar om nu al naar huis te gaan. You go girl! That's the spirit. Bravo!
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #6 Gepost op: 14.09.2017, 20:50:37 »

Slechte start bij de onbekende. Ik voel me niet thuis, ik mis mijn matties, liggen terwijl de rest aan het werk is. Meisje meisje meisje toch.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Tristan
Forum Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #7 Gepost op: 14.09.2017, 20:52:08 »

En ze begon zo goed door te zeggen dat het kamp van de onbekenden eigenlijk Winnaarseiland is.

Je suis le magnifique!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #8 Gepost op: 15.09.2017, 02:56:28 »

Slechte start bij de onbekende. Ik voel me niet thuis, ik mis mijn matties, liggen terwijl de rest aan het werk is. Meisje meisje meisje toch.

Dit is ZO waar. Wel fijn dat ze goed kon praten met ze maar geen winnaarsmateriaal.
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #9 Gepost op: 19.09.2017, 17:17:34 »

Gelukkig voelde ze later wel de bonding. Ik vond die matties-opmerking wel enigszins neerbuigend klinken naar onbekende Nederlanders. Hoeveel matties zou ze nou echt hebben bij de BN-ers?

Keep calm and eat chocolate
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #10 Gepost op: 22.09.2017, 03:46:22 »

Lui, verwend, nietsnut.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #11 Gepost op: 22.09.2017, 12:14:46 »

Lui, verwend, nietsnut.
Zo komt ze inderdaad over op het onbekende eiland.

Ich bin ein Bärliner!
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #12 Gepost op: 24.09.2017, 00:21:12 »

Miss Diva, net zoals Soundos. Kijk, dat je jouw slaapdeel ook comfortabel wilt hebben snap ik goed. (bamboe zal niet al te fijn slapen)
Maar zeg dat dan even voordat Herald ermee aan de slag gaat. Ga dan niet achteraf miepen van: je hebt mijn deel overgeslagen.. Nee, als je het niet vraagt moet je er niet vanuit gaan dat de anderen meteen door hebben wat je wilt.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #13 Gepost op: 24.09.2017, 00:24:29 »

Miss Diva, net zoals Soundos. Kijk, dat je jouw slaapdeel ook comfortabel wilt hebben snap ik goed. (bamboe zal niet al te fijn slapen)
Maar zeg dat dan even voordat Herald ermee aan de slag gaat. Ga dan niet achteraf miepen van: je hebt mijn deel overgeslagen.. Nee, als je het niet vraagt moet je er niet vanuit gaan dat de anderen meteen door hebben wat je wilt.

Daar heeft ze toch een manager voor?  Liegbeest
Joost2

« Antwoord #14 Gepost op: 24.09.2017, 00:25:58 »

Daar heeft ze toch een manager voor?  Liegbeest

Ook een chefkok, visagiste e.d. Wat is het dan afzien op zo'n eiland als je opeens dingen zelf moet doen  Tongue

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #15 Gepost op: 28.09.2017, 21:38:07 »

Heerlijk die spelletjescompetitie en dat Carolina toch gewoon helemaal in de groep ligt daar. ER is meer dan alleen vuile spelletjes spelen. Smiley
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #16 Gepost op: 29.09.2017, 02:49:22 »

Heerlijk die spelletjescompetitie en dat Carolina toch gewoon helemaal in de groep ligt daar. ER is meer dan alleen vuile spelletjes spelen. Smiley

Ja op losers-eiland jezelf vermaken... ik noem dit geen ER.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #17 Gepost op: 29.09.2017, 09:28:55 »

Ja op losers-eiland jezelf vermaken... ik noem dit geen ER.
Tsja, ze krijgen ook niet de kans om 'echt' ER te gaan spelen tot heden. Maar hopelijk komt daar volgende week verandering in.

Ich bin ein Bärliner!
Wulsie

« Antwoord #18 Gepost op: 29.09.2017, 10:16:15 »

Als er van die vijf (of zes) een enkeling de kans krijgt om mee te doen breekt de pleuris los.
Joost2

« Antwoord #19 Gepost op: 29.09.2017, 12:21:56 »

Vond ik wel een grappig fragment opleveren. Carolina die denkt dat ze de Hunger Games spelen  Hilarisch Als ze werkelijk de hunger Games hadden gelezen of gezien wisten ze dat er van het kamp onbekenden maar een iemand over zou blijven  Tongue

Pagina's: [1] 2 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005