Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
351 gasten en 7 vaste bezoekers (Lucy, Mollenmania, radjon, LdHmolletje, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Herold Dat  (gelezen 5909 keer)
Lukie4
Forum Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #60 Gepost op: 19.11.2017, 11:14:25 »

slimme mensen zagen dat aankomen.
hij is aangeschoten wild. Dus kunnen sterke groepen besluiten om het te laten bungelen. Kan nog wel een aflevering of 2/3 mee hobbelen.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Gerard

« Antwoord #61 Gepost op: 19.11.2017, 11:51:32 »

Hij is wel in staat opdrachten te winnen en het spel te spelen. Ik denk dat hij nog heel ver kan komen.

Dogyo Ninin
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #62 Gepost op: 19.11.2017, 14:43:52 »

Het zou eigenlijk wel heel interessant zijn als Herold op finalisteneiland komt, en de mannen met de vele stemmen moeten meedoen aan de Eilandraden. Kay, Niels en deels ook Carlos en Danny kunnen het spel dan volledig bepalen.

Keep calm and eat chocolate
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #63 Gepost op: 20.11.2017, 20:59:47 »

Ik vind hem nog steeds vrij saai, maar het gesprekje met Imke was wel heel mooi. Volmondig Ja
Maarten20

« Antwoord #64 Gepost op: 23.11.2017, 22:25:29 »

Het lijkt wel of niemand hem echt mag op het eiland. We zien natuurlijk niet alles wat er gebeurd daar maar ik zie een vrij sympathieke maar ietwat saaie en teruggetrokken man die zich niet echt met complotjes bemoeit. En toch hoor ik Shelly, Carlos, Niels en Roeland toch niet bepaald respectvol over hem praten. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met hem, gek he.

Voorspelling 2018: 10. Emilio 9. Bella 8. Simone 7. Ruben 6. Stine 5. Ron 4. Jean Marc 3. Olcay (verliezend finalist) 2. Loes (Mol) 1. Jan (winnaar)
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #65 Gepost op: 24.11.2017, 03:46:28 »

Het lijkt wel of niemand hem echt mag op het eiland. We zien natuurlijk niet alles wat er gebeurd daar maar ik zie een vrij sympathieke maar ietwat saaie en teruggetrokken man die zich niet echt met complotjes bemoeit. En toch hoor ik Shelly, Carlos, Niels en Roeland toch niet bepaald respectvol over hem praten. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met hem, gek he.

Het zal ergens wel kloppen als zoveel mensen het zeggen. Toch kreeg ik ook medelijden met hem. Hoop dat hij volgende week eens wint, het is hem gegund.
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #66 Gepost op: 24.11.2017, 06:58:38 »

Ik heb er ook helemaal niks mee, vanaf het begin al niet. Hij doet me gewoon echt niets. Heb er geen enkele emotie bij. Voor mij zeker de saaiste kandidaat van dit jaar.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Blip

« Antwoord #67 Gepost op: 24.11.2017, 09:14:21 »

Niet echt een sociale man, maar ik vind hem zeker niet onsympathiek. Daarbij heb ik het idee dat de rest ook niet echt hun best heeft gedaan om hem in de groep op te nemen. Ik bespeur dit seizoen wel erg veel kliekjes met een wij-zij-mentaliteit, meer dan in andere jaren. Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat. Beetje respectloos. Ik hoop dat hij immuniteit wint, zodat ze hem de volgende keer niet weg kunnen stemmen.
Gerard

« Antwoord #68 Gepost op: 24.11.2017, 10:12:07 »

Er was natuurlijk ook gewoon geen kans voor hem om er tussen te komen. Ik hoop dat hij volgende week de proef wint, want ik gun het hem om heel ver te komen.

Dogyo Ninin
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #69 Gepost op: 24.11.2017, 11:52:55 »

Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat. Beetje respectloos.

Ik snap je punt, maar aan de andere kant: hoe respectloos is het om iemand weg te stemmen zonder het te zeggen, uit het niets? *I know, het is een spel enzo, maar toch* Daarin vond ik Imke héél mooi spelen, door gewoon tegen Herold te zeggen dat ze weinig anders kon dan stemmen op hem.
Natuurlijk is het niet chique zoals ze over hem praten waar hij bij is binnen de gehele groep, maar ik zou het nog minder chique vinden als ze dat doen wanneer hij er niet bij is. Wink En Herold weet op deze manier in elk geval steeds hoe de vlag erbij hangt. Roll Eyes

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #70 Gepost op: 24.11.2017, 20:16:26 »

Hij staat al geruime tijd buitenspel en toch zit hij er nog in. Wat een held! Duimen omhoog!
Quirino

« Antwoord #71 Gepost op: 24.11.2017, 21:03:18 »

Niet echt een sociale man, maar ik vind hem zeker niet onsympathiek. ... Ze praten steeds over het wegstemmen van Herold terwijl hij erbij is, alsof hij niet bestaat.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind het toch vrij bot om in zijn bijzijn praktisch te verkondigen dat iedereen hem weg wil.

En ik hoop voor Herold dat hij toch een keer een proef wint. Ik ben zelf ook een teruggetrokken en saai persoon, dus ik kan me wel verplaatsen in Herold en ik vind hem totaal niet onsympathiek overkomen. Niet iedereen is nou eenmaal extravert. Ik hoor Herold nooit disrespectvol tegen/over iemand anders praten dus ik kan me zeker niet voorstellen dat niemand hem mag (tenzij er buiten de camera's iets is voorgevallen).
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #72 Gepost op: 24.11.2017, 21:44:57 »

Ik zou het geweldig vinden als hij een proef vindt, en het duel ook. En dan Kaj of Niels met een berg stemmen naar de Eilandraad stuurt.
Ze nemen hem nu alleen serieus in de proeven, verder niet.

Keep calm and eat chocolate
Daisy
Forum Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #73 Gepost op: 24.11.2017, 21:51:58 »

Ik zou het geweldig vinden als hij een proef vindt, en het duel ook. En dan Kaj of Niels met een berg stemmen naar de Eilandraad stuurt.
Ze nemen hem nu alleen serieus in de proeven, verder niet.

Dit heel graag ja. Kaj of Niels kunnen met 4 stemmen er eigenhandig iemand uitwerken - en dan hebben ze nog steeds de meerderheid van stemmen. Volmondig Ja

Blip

« Antwoord #74 Gepost op: 27.11.2017, 12:51:47 »

Niet iedereen is nou eenmaal extravert. Ik hoor Herold nooit disrespectvol tegen/over iemand anders praten dus ik kan me zeker niet voorstellen dat niemand hem mag (tenzij er buiten de camera's iets is voorgevallen).

Precies, dit. Het lijkt me vooral een hele correcte man. Die correctheid lijkt hij echter ook van anderen te verwachten, waardoor hij tot nu toe bedrogen uit is gekomen. Je moet het spel ook kunnen en willen spelen. Daarin is hij te naïef geweest. Toch hoop ik dat hij ver komt, zodat hij een lange neus kan maken naar degenen die doorlopend over hem praten alsof hij al thuis op de bank zit.
Blip

« Antwoord #75 Gepost op: 1.12.2017, 11:49:50 »

Jammer dat Herold eruit ligt. Wel heel slim van Shelly dat ze zich niet heeft laten verleiden tot het wegstemmen van Roeland. We zien slechts zelden dat een kandidaat zich op die manier weet te beheersen.

Tijdens zijn optreden in Eilandpraat zagen we eindelijk wat meer van de echte Herold: hij was een stuk losser, vriendelijker en emotioneler dan op het eiland. Volgens mij heb ik hem daar vrijwel niet zien lachen. Hij kwam vooral in beeld als de stugge, zakelijke ex-militair. Fijn dat we hem nu ook eens van zijn zachtere kant konden zien. Daardoor vind ik het wel extra jammer dat een zak hooi als Roeland er nog steeds in zit.
« Laatste verandering: 1.12.2017, 11:51:30 door Blip » Gelogd
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #76 Gepost op: 1.12.2017, 13:11:31 »

Knap dat ie het zolang heeft uit te houden zonder nog een stem op zak te hebben.

Even leek het erop dat ie wederom veilig zou zijn gelet op de fittie maar inderdaad Shelly heeft uiteindelijk vooral rationeel slim nagedacht door Herold nu toch eruit te stemmen. Daarbij vraag ik het me af in hoeverre het had uitgemaakt mocht Herold meer stemmen overgehouden te hebben. Want van iemand die zich al snel als Robinsson type ontpopt ivm vaardigheden als militair en kenner op het survivalgebied en die continu als enige echte een beetje Niels/Carlos/Kaj weet uit te dagen bij de proeven om immuniteit en finalisteneiland ligt er doorgaans al sneller uit. Beetje zoals ze ook aangaven bij eilandpraat gisteren.

Qua persoonlijkheid kwam er inderdaad weinig van terug in de montage, terwijl dat bij eilandpraat wel anders was. Bewuste montage om een lone wolf te hebben in het programma? Of omdat Herold in een dermate kakefonie aan groep zich liever terug trekt? Al zagen we vooral Niels zich vooral continu terug trekken, laatste aflevering ook. Hij vertikt het zelfs om nog maar met de groep mee te eten. Herold bleef dat gewoon doen. Dus al met al: goed gespeeld Herold  Duimen omhoog!

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Black_and_White

« Antwoord #77 Gepost op: 1.12.2017, 15:12:02 »

Zijn ‘alles-op-een’ tactiek zorgde er voor dat hij er een paar rondes in zou zitten. Dat is zeker gelukt, maar hij kwam niet echt dichtbij de winst. Doei Herold Zwaai

Roeland er uit was wel leuker geweest btw, maar dit vind ik ook niet erg ofzo.

Olifanten! :)
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005