Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
324 gasten en 7 vaste bezoekers (Miek1999, Mollenmania, MaikeMeisje, Heinz, Bodejos, Lukie4, ajedrez)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Niels Gomperts  (gelezen 6628 keer)
Tristan
Forum Moderator

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Gepost op: 19.08.2017, 15:20:44 »

Niels Jonathan (Niels) Gomperts (Amsterdam, 19 juli 1991) is een Nederlands acteur.

Wil je meer weten over Niels? Klik dan hier
« Laatste verandering: 1.09.2017, 16:07:16 door Tristan » Gelogd

Je suis le magnifique!
Molloot200

« Antwoord #1 Gepost op: 9.09.2017, 18:05:55 »

Van de "testosteronbommen" noem ik dit de sympathiekste. Ik denk dat het hem goed doet dat hij in team Noord zit, en niet bij Jorik, Brace en Danny... Top, kan nog wel eens de finale bereiken.

:-)
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #2 Gepost op: 15.09.2017, 03:04:44 »

Ik zit steeds te denken, waar ken ik hem toch van?

Ah opgezocht: Hij deed ook mee aan De zeven zeeën. Kan me hem daarin niet meer herinneren eerlijk gezegd. Vooralsnog voor mij niet bepaald een favoriete kandidaat.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #3 Gepost op: 29.09.2017, 00:32:10 »

Meeeeeeeh wat een arrogante schreeuwer Roll Eyes

Ho ho ho bring a bottle of rum
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #4 Gepost op: 29.09.2017, 02:45:35 »

Als ze hem er nou uit hadden getieft was de gouden munt er uit. Nee laten we Nicole doen, die heeft een extra stem... ff serieus.
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5 Gepost op: 29.09.2017, 21:25:48 »

ja heel raar argument, zeker ook na dat geschreeuw van hem, en zijn uitspraak op de Eilandraad dat hij het allemaal juist heel goed overzag...

Keep calm and eat chocolate
D*N
Actief Lid

*Topaz*

« Antwoord #6 Gepost op: 29.09.2017, 22:02:50 »

Ik had hem er lekker uitgegooid inderdaad, gelijk de munt ook weg Zwaai

Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #7 Gepost op: 6.10.2017, 06:35:24 »

Van de "testosteronbommen" noem ik dit de sympathiekste. Ik denk dat het hem goed doet dat hij in team Noord zit, en niet bij Jorik, Brace en Danny... Top, kan nog wel eens de finale bereiken.

Ben ik het niet mee eens. Niels komt nogal egoistisch en heftig over op mij. Een beetje een einzelganger die niet zo tactisch is met mensen. Hij zal veel mensen irriteren met zijn koppige gedrag. Ik prefereer hem boven Richard hoor, maar echt goed met mensen lijkt hij me niet bepaald. Kaj daarentegen wat meer en Danny ook wel.
Ik vind Niels een beetje een apart typje, moeilijk te lezen ook. Hij kan nogal intens zijn vind ik. En hij komt over als een enorme controlfreak.
« Laatste verandering: 6.10.2017, 06:41:16 door Rogue » Gelogd

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Molloot200

« Antwoord #8 Gepost op: 6.10.2017, 18:49:17 »

Ben ik het niet mee eens. Niels komt nogal egoistisch en heftig over op mij. Een beetje een einzelganger die niet zo tactisch is met mensen. Hij zal veel mensen irriteren met zijn koppige gedrag. Ik prefereer hem boven Richard hoor, maar echt goed met mensen lijkt hij me niet bepaald. Kaj daarentegen wat meer en Danny ook wel.
Ik vind Niels een beetje een apart typje, moeilijk te lezen ook. Hij kan nogal intens zijn vind ik. En hij komt over als een enorme controlfreak.

Haha typisch dit, dat bericht komt van na aflevering 1 of 2, maar nu is mijn mening over Niels totaal veranderd. :-P Waar ik toen Kaj alles behalve leuk vond, vind ik hem nu juist wel leuk! Niels is wat mij betreft een beetje opzichzelfstaand. Of hij het ver redt? Ik betwijfel het. Hij lijkt me niet zo goed met bondjes maken.

:-)
Rogue

« Antwoord #9 Gepost op: 6.10.2017, 22:42:53 »

Haha typisch dit, dat bericht komt van na aflevering 1 of 2, maar nu is mijn mening over Niels totaal veranderd. :-P Waar ik toen Kaj alles behalve leuk vond, vind ik hem nu juist wel leuk! Niels is wat mij betreft een beetje opzichzelfstaand. Of hij het ver redt? Ik betwijfel het. Hij lijkt me niet zo goed met bondjes maken.

Haha oh sorry, zat lekker op te letten dan. Mosterd dus.
Maar verder eens. Niels komt niet ver verwacht ik. Niet na de samensmelting in elk geval.

putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #10 Gepost op: 6.10.2017, 22:46:02 »

Ik snap hem wel, met Richard die altijd zo klungelig overkomt en niet echt veel (w)eet. Alleen kan hij het wel wat aardiger brengen richting Richard. Maar toch lijkt Niels me wel een toffe gozer!
Hij is wel nog de enige van het trio Henk-Niels-Nicole die nog in het spel zit. Dat belooft niet veel goeds... Als je te goed bent voor je kamp, mag je ophoepelen. Zeker niet! Duimen omlaag
Black_and_White

« Antwoord #11 Gepost op: 7.10.2017, 13:12:58 »

Echt een uitslover. Duimen omlaag

Olifanten! :)
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #12 Gepost op: 13.10.2017, 00:01:09 »

Volgende afvaller ben ik bang...
D*N
Actief Lid

*Topaz*

« Antwoord #13 Gepost op: 13.10.2017, 02:08:05 »

Nee hij is boos volgende aflevering, wsl heeft ie door dat ie eruit gaat en zet ie z'n munt in en dan gaat Richard

Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #14 Gepost op: 13.10.2017, 07:54:36 »

Nee hij is boos volgende aflevering, wsl heeft ie door dat ie eruit gaat en zet ie z'n munt in en dan gaat Richard
Oh ja hij heeft natuurlijk die munt nog! Duimen omhoog!
Rogue

« Antwoord #15 Gepost op: 13.10.2017, 08:43:14 »

Hoewel ze allebei weg mogen van mij zou ik dit wel leuk vinden ja.  Hilarisch
Niels vind ik nog steeds even hinderlijk als weken geleden. Heeft die jongen geen uit knop ofzo? Het gaat maar door.

Wulsie

« Antwoord #16 Gepost op: 13.10.2017, 14:10:21 »

Las in een interview dat hij totaal niet van de bondjes was/is geweest. Dus alleen een kwestie van hem foppen en weg is ie met zn munt.
Spiegelbeeld

« Antwoord #17 Gepost op: 16.10.2017, 13:52:41 »

Sterke fanatieke deelnemer, een van de serieuze kandidaten om Robinson te worden. Zijn te fanatieke gedrag en kracht is grootste gevaar om eruit te vliegen, vele zwakkere broeders en zusters zullen hem met liefde wegstemmen, als ie pech heeft vliegt hij eruit zonder dat door te hebben en dus zonder zijn gouden munt ingezet te hebben.
Hadewychisdemol

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #18 Gepost op: 16.10.2017, 16:05:46 »

Hopen dat hij z'n munt inzet en Richard eruit gooit

Niet m'n favoriet maar er zijn er een paar die eerder weg mogen Smiley

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #19 Gepost op: 19.10.2017, 20:43:38 »

soms moet je gewoon je mond houden, dat is verstandiger ook al heb je gelijk Wink

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005