Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
318 gasten en 2 vaste bezoekers (Molweerman, Bendemolniet)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Niels Gomperts  (gelezen 5078 keer)
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #60 Gepost op: 3.11.2017, 20:53:59 »

Wat een bijzonder figuur. Zo onsympathiek in eerste instantie...

Keep calm and eat chocolate
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #61 Gepost op: 10.11.2017, 09:10:30 »

Niels is gewoon geen groepsmens. Dat herken ik heel erg.
Werd, net als JayJay vorig jaar een stuk leuker nu hij op een eiland zit met maar een iemand. Volgens mij is Niels gewoon een tikje autistisch. Maar ik vind hem wel leuker worden. Hij heeft droge humor en hij en Kaj vind ik een geweldige combinatie.  Hilarisch

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

Geslacht: Man

« Antwoord #62 Gepost op: 11.11.2017, 02:57:07 »

Niels en Kaj gaan nooit meer van dat eiland afkomen. Wel echt balen dat Niels nooit bij de groep zal komen. Hij en Soundos op 1 eiland was gewoon geniaal geweest.
Quirino

« Antwoord #63 Gepost op: 11.11.2017, 20:10:52 »

Niels en Kaj gaan nooit meer van dat eiland afkomen. Wel echt balen dat Niels nooit bij de groep zal komen. Hij en Soundos op 1 eiland was gewoon geniaal geweest.
Ik vind dit ook jammer. Niels heeft totaal geen sociale vaardigheden, wat normaalgesproken wel nodig is voor dit spel, maar nu beïnvloedt hem dit helemaal niet omdat hij goed is in proeven. Ik had ook graag de groepsdynamiek gezien.

Verder herken ik zijn gedrag wel in mezelf. Ik ben ook geen groepsmens en word alleen maar chagrijnig (en zeer vermoeid) als ik de hele dag bij zulke lolbroeken moet zitten, daarom geef ik me ook niet op voor ER Grin Ik snap Niels zijn gedrag dus wel goed.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #64 Gepost op: Gisteren om 01:44:07 »

Gaan ze praten over de eliminatie van Imke, komt hij opeens van yo Roeland je staat mij niet aan Hilarisch. Het ging even om Imke Niels Roll Eyes. Wel weer kenmerkend hoor...

I'm young and in love
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #65 Gepost op: Gisteren om 08:36:37 »

Hij wilde Roeland duidelijk even aanpakken. Vond ik wel grappig. Had van mij wel wat harder gemogen. Je zag Danny ook aarzelen om iets te zeggen, vooral toen hij zei dat hij wraak wilde voor Anouk. Danny had vast zoiets van: ja dan had je mij moeten wegstemmen. Danny was immers de reden dat Anouk weg moest. Roeland zijn opmerking sloeg nergens op.

Hoop dat Niels de proef wint volgende week. Hij heeft een giga doelwit op zijn rug als hij hem niet wint. Hij zal de groep ervan moeten overtuigen dat Roeland een rotte appel is die zsm weg moet. Dat moet nu toch wel lukken na zijn backstab bij Imke?

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Wulsie

« Antwoord #66 Gepost op: Gisteren om 13:00:22 »

Hoop dat Niels de proef wint volgende week. Hij heeft een giga doelwit op zijn rug als hij hem niet wint. Hij zal de groep ervan moeten overtuigen dat Roeland een rotte appel is die zsm weg moet. Dat moet nu toch wel lukken na zijn backstab bij Imke?

En anders doen Kaj/Carlos dat wel als ze afvallen van winnaars eiland. Zie die Carlos nog wel in staat om fullrage te gaan bij de komende eilandraad en 4+stemmen op Roeland in te zetten
Quirino

« Antwoord #67 Gepost op: Gisteren om 14:30:54 »

Ik ben heel benieuwd naar volgende week. Hoe Niels zich handhaaft in de groep, terwijl hij nu al een duidelijke boodschap aan Roeland heeft meegegeven. Ik vond die opmerking wel geweldig, Roeland zat toch even in het nauw Grin

En als aansluiting op mijn reactie van 6 dagen geleden, ik ben wel fan van Niels in de expeditie. Ik wilde hem gewoon graag zien op het eiland bij al de anderen, omdat ik denk dat dat voor mooie wendingen gaat zorgen. Hopen dat hij ver komt Grin
« Laatste verandering: Gisteren om 14:36:45 door Quirino » Gelogd
Ralph21

« Antwoord #68 Gepost op: Gisteren om 16:47:59 »

Zet Niels alleen op een eiland (of samen met Kaj) en zijn leukere kant komt naar boven.

Maar toch hoopte ik dat Niels zou terugkeren naar de groep, dat zorgt vast voor leuke (voor ons dan) momenten!
Hij heeft nog veel stemmen en dus veel macht! Hopelijk gaat hij die goed gebruiken.
« Laatste verandering: Gisteren om 17:15:16 door Ralph21 » Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005