Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
348 gasten en 7 vaste bezoekers (radjon, Lucy, Mollenmania, LdHmolletje, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Roeland Fernhout  (gelezen 10144 keer)
Rogue

Geslacht: Vrouw

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #120 Gepost op: 1.12.2017, 07:56:05 »

Ik hoop het, pfff wat een vermoeiende kerel. Ze hadden bij mij echt de machette ver weg moeten leggen Roll Eyes

Dat is precies wat ik zei hier: ik had dat ding in zijn achterhoofd begraven.

Respect voor Shelly dat ze nog redelijk rustig wist te blijven, was mij niet gelukt. Zat me hier op de bank al helemaal op te vreten. Wat heeft die man een nare kant zeg. Bijna eng. Hij spoort van geen kant.  Zeker niet!

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #121 Gepost op: 3.12.2017, 01:15:14 »

bwaaaaaaaah... Duimen omlaag
Hij haalt het bloed onder je nagels vandaan, en zo onterecht ook.
Als Roelands gezicht in beeld komt, krijg ik al de kriebels en erger ik me al aan hem, zelfs als ie niets zegt of doet.

Nicole had het al direct door: Roeland is niet te vertrouwen en zorgt voor onrust.
Dit. Wink

Zou hij nog dieper kunnen zakken dan hij nu al is gezakt?
Ja dus.
Amethyst

« Antwoord #122 Gepost op: 3.12.2017, 09:20:39 »

Snap Roeland's frustraties wel. Dagen ziek op bed liggen en dan als een speer gaan in de proef? Ja, dan klopt er iets niet helemaal. En ik geloof inderdaad dat Shelly weinig uitvoerde daar.

Ik vind de bagger die hij nu op social media over zich heen krijgt erg overtrokken. Hij had zijn frustraties wel *iets* subtieler kunnen uiten, daar niet van..  Hilarisch

Maar ja, in de rimboe zonder normale slaapplek etc...
hrvdg7

So be it!

« Antwoord #123 Gepost op: 4.12.2017, 13:51:42 »

Ik denk Roland exit als hij de proef niet wint.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #124 Gepost op: 7.12.2017, 23:59:10 »

Zwaai
Opgeruimd staat netjes.
Spiegelbeeld

« Antwoord #125 Gepost op: 8.12.2017, 07:52:53 »

Leuke kandidaat die voor veel lol, spanning en reuring heeft gezorgd.

Zo spel je dus een spel als ER, mensen die dit niet snappen en vinden dat zijn spel niet kan, kunnen beter naar een of andere feel good soap kijken. Ook daar zijn er genoeg van.
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #126 Gepost op: 8.12.2017, 09:27:38 »

Heeft hij het spel goed gespeeld? Ja.

Heeft hij de ewpeditie kleur gegeven? Ja

Was die uitval naar Shelly nodig vorige week en deze week? Neen.(zei hij vorige week zelf ook, als ik het mij juist voor de geest haal)

Die uitval heeft ook zijn kop gekost denk ik.
« Laatste verandering: 8.12.2017, 09:54:55 door wouterv » Gelogd

#teamamaimiljaarde
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #127 Gepost op: 8.12.2017, 09:28:32 »

Tja Spiegelbeeld, een beetje reuring is leuk, en ook wat achterbaks gedoe hoort erbij. Je kunt echter ook te ver hierin gaan. En dat deed in mijn ogen (en zoals je kunt lezen ook in de ogen van vele anderen) Roeland.

Ich bin ein Bärliner!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #128 Gepost op: 8.12.2017, 13:25:35 »

Ik vond Roeland veel toevoegen aan dit seizoen. Net als Soundos. Zo gebeurde er nog eens wat. Soundos is gaandeweg wijzer geworden, Roeland is steeds dommer gaan spelen. En dan is het dus gewoon klaar. Hij legde het in handen van de anderen. Soundos kan op eigen kracht verder.

Keep calm and eat chocolate
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #129 Gepost op: 9.12.2017, 00:17:05 »

Hij heeft zeker de expeditie veel kleur gegeven Bravo!. Maar elke villain heeft zijn downfall en dat die precies voor de halve finale is, is dan best mooi Grin

Ho ho ho bring a bottle of rum
Starry Night

« Antwoord #130 Gepost op: 9.12.2017, 03:38:59 »

Leuke kandidaat die voor veel lol, spanning en reuring heeft gezorgd.

Zo spel je dus een spel als ER, mensen die dit niet snappen en vinden dat zijn spel niet kan, kunnen beter naar een of andere feel good soap kijken. Ook daar zijn er genoeg van.
Dus als mensen een andere mening hebben dan jij, dan zitten ze fout en moeten ze ergens anders naar kijken. Je zou ook kunnen zeggen: zoals een van de anderen het speelt, zo speel je dus ER. En als je dat niet snapt dan kun je beter een ander programma opzoeken. Want Roeland ligt eruit.
Test
Actief Lid

« Antwoord #131 Gepost op: 9.12.2017, 10:56:19 »

Ik vond Roeland veel toevoegen aan dit seizoen. Net als Soundos. Zo gebeurde er nog eens wat. Soundos is gaandeweg wijzer geworden, Roeland is steeds dommer gaan spelen. En dan is het dus gewoon klaar. Hij legde het in handen van de anderen. Soundos kan op eigen kracht verder.

Soundos' lot lag natuurlijk ook in handen van de anderen, want ze had geen stemmen meer om zich mee te verdedigen. Maar ze heeft zichzelf op de achtergrond geplaatst en stond dus minder in het vizier. Maar proeven gaat ze niet winnen, dus een heel lang leven heeft ze niet meer vanaf nu...

Geniet nooit met mate...
Black_and_White

« Antwoord #132 Gepost op: 9.12.2017, 12:30:06 »

Zoals Shelly al zei: ‘Doe-oei!’ Zwaai

Olifanten! :)
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005