Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • putyourHANSup!: ˇFeliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
350 gasten en 7 vaste bezoekers (Lucy, Mollenmania, radjon, LdHmolletje, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7] 8
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Soundos El Ahmadi  (gelezen 11824 keer)
Spiegelbeeld

« Antwoord #120 Gepost op: 17.11.2017, 10:11:00 »

Soundos verdient ene speciale prijs, leukste en origineelste deelneemster ooit!

Ze heeft echt helemala niets te zoeken op dat eiland, toch is ze er nog steeds bij, dat is ook een prestatie.
Daarnaast is ze gewoon leuk, nog een ronde of 2 dan zal het toch wel een keer echt over zijn toch?
Wulsie

« Antwoord #121 Gepost op: 17.11.2017, 13:04:59 »

Tegen de dochter van een oud deelneemster zeggen dat ze het programma nooit gezien heeft LOL Hilarisch Hilarisch
Quirino

Geslacht: Man

« Antwoord #122 Gepost op: 17.11.2017, 14:27:30 »

Die proef Hilarisch Ze dacht nog wel zo slim te zijn. Ik geniet nog steeds elke week van haar Bravo!

Toch ligt ze nu goed genoeg in de groep om voorlopig nog wel even buiten beeld te blijven. Wel respect hoe ze het spel nu toch speelt.

Ooh, dit gaan we doen?!
Black_and_White

« Antwoord #123 Gepost op: 17.11.2017, 15:19:55 »

Slechtste kandidaat ooit. Hilarisch

Olifanten! :)
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #124 Gepost op: 22.11.2017, 18:10:27 »

Soundos nagelt internethaters aan de schandpaal

Sinds haar deelname aan Expeditie Robsinson heeft Soundos El Ahmadi het zwaar te verduren op sociale media. Maar de 35-jarige Amsterdammer vecht terug en nagelt haters online aan de schandpaal.

De meningen over El Ahmadi, stand-up comedian van beroep, liggen al sinds het begin van het nieuwe seizoen van Expeditie Robsinson ver uiteen. Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat als gezond fanaticisme. Maar veel kijkers thuis van het realityprogramma lijken er niet van gecharmeerd, en verguizen de comedian op sociale media.

Maar wie dacht dat El Ahmadi, in het verleden huiscomedian van De Wereld Draait Door, gemakkelijk over zich heen zou laten lopen, had het goed mis. Op Facebook waarschuwde zij dinsdag dat zij de gegevens van mensen die haar uitschelden of bedreigen deelt met hun werkgevers. Ze achterhaalt hun persoonsgegevens en maakt screenshots van de onsmakelijke berichten.

Ze voegde direct daad bij het woord. Op haar Instagram deelde ze een bericht van een hater die over de schreef was gegaan en noemde daarin zijn naam en toenaam, alsook de plek waar hij werkt.

'Deze jongeman genaamd ... vindt het normaal een vrouw die hij niet kent uit te schelden. Hij werkt bij .... Ik ben het zat dat dit soort mannetjes denkt dat het oké is om vrouwen zomaar verbaal kapot te maken. Vandaar deze allesbehalve chique actie. Soms moet iemand op zijn plek gezet worden,' aldus El Ahmani op Instagram.

In hetzelfde bericht gaf ze overigens wel aan bereid te zijn coulantie te tonen en het bericht te verwijderen, in het geval de persoon zijn of haar excuses zou aanbieden. Dat deed Tom uiteindelijk ook, waarna El Ahmani zoals beloofd het bericht verwijderde.

Bron: https://www.parool.nl/kunst-en-media/soundos-nagelt-internethaters-aan-de-schandpaal~a4540868/

Keep calm and eat chocolate
Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #125 Gepost op: 22.11.2017, 19:18:58 »

Bah. Zeker niet!

Fijn dat het er op dit forum een stuk vriendelijker aan toegaat. dansen
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #126 Gepost op: 22.11.2017, 20:26:24 »

Strakke actie van Soundos, en ook mooi dat ze zich aan haar woord gehouden heeft.

Molegon, Molland
Black_and_White

« Antwoord #127 Gepost op: 22.11.2017, 20:34:40 »

Ik vind het wel stoer dat ze voor zichzelf opkomt. Bravo!

Maar het verandert niet iets van hoe ik haar in het spel vind. schijnheiligerd

Blip

« Antwoord #128 Gepost op: 23.11.2017, 14:19:08 »

Schelden en bedreigen is verkeerd, dus goed dat ze dat soort mensen aan de schandpaal nagelt. Wel een beetje jammer dat Het Parool iedereen die haar niet leuk vindt onder de 'haters' schaart. Ze speelt het spel slim, maar ik vind haar absoluut niet sympathiek of grappig. Blijkbaar ben ik dan meteen een 'hater'.
Miek1999

« Antwoord #129 Gepost op: 23.11.2017, 15:40:23 »

Schelden en bedreigen is verkeerd, dus goed dat ze dat soort mensen aan de schandpaal nagelt. Wel een beetje jammer dat Het Parool iedereen die haar niet leuk vindt onder de 'haters' schaart. Ze speelt het spel slim, maar ik vind haar absoluut niet sympathiek of grappig. Blijkbaar ben ik dan meteen een 'hater'.

Precies, en ook dit:

Citaat
Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat

Valt volgens mij best wel mee

If you love someone, you tell them
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #130 Gepost op: 23.11.2017, 18:16:32 »

gelukkig vinden wij haar hier allemaal geweldig Bravo!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Black_and_White

« Antwoord #131 Gepost op: 23.11.2017, 19:40:13 »

gelukkig vinden wij haar hier allemaal geweldig Bravo!
Hilarisch Hilarisch
1, 2, nou nee Tongue

Lukie4
Forum Moderator

« Antwoord #132 Gepost op: 23.11.2017, 20:55:10 »

klein en schattig is ze

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #133 Gepost op: 23.11.2017, 22:46:30 »

Toch lief dat ze haar laatste stem opofferde voor Danny

Keep calm and eat chocolate
FrankLapidus

« Antwoord #134 Gepost op: 23.11.2017, 22:58:28 »

Met Lukie eens  Bravo!. Ze is geweldig

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #135 Gepost op: 24.11.2017, 07:00:03 »

Toch lief dat ze haar laatste stem opofferde voor Danny

Dat moest, Dennis zei dat iedereen met een stem die in moest zetten. Ze had weinig keuze dus. Ja ze kon op Herold gaan of op Roeland maar dat deed ze niet. Vond daar weinig liefs aan. Ik vind haar nog steeds niet leuk. Maar minder irritant dan in het begin. Dan nog gun ik haar de winst niet.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
hrvdg7

So be it!

« Antwoord #136 Gepost op: 24.11.2017, 08:34:59 »

Dat ze er nog in zit.  ::rofl::Komt doordat ze de slechtste kandidaat ever is. Totaal niet gevaarlijk voor de finalisten.
Gerard

« Antwoord #137 Gepost op: 24.11.2017, 10:23:51 »

Soundos nagelt internethaters aan de schandpaal

Sinds haar deelname aan Expeditie Robsinson heeft Soundos El Ahmadi het zwaar te verduren op sociale media. Maar de 35-jarige Amsterdammer vecht terug en nagelt haters online aan de schandpaal.

De meningen over El Ahmadi, stand-up comedian van beroep, liggen al sinds het begin van het nieuwe seizoen van Expeditie Robsinson ver uiteen. Haar opvallende en extraverte houding wordt slechts door een enkeling positief opgevat als gezond fanaticisme. Maar veel kijkers thuis van het realityprogramma lijken er niet van gecharmeerd, en verguizen de comedian op sociale media.

Maar wie dacht dat El Ahmadi, in het verleden huiscomedian van De Wereld Draait Door, gemakkelijk over zich heen zou laten lopen, had het goed mis. Op Facebook waarschuwde zij dinsdag dat zij de gegevens van mensen die haar uitschelden of bedreigen deelt met hun werkgevers. Ze achterhaalt hun persoonsgegevens en maakt screenshots van de onsmakelijke berichten.

Ze voegde direct daad bij het woord. Op haar Instagram deelde ze een bericht van een hater die over de schreef was gegaan en noemde daarin zijn naam en toenaam, alsook de plek waar hij werkt.

'Deze jongeman genaamd ... vindt het normaal een vrouw die hij niet kent uit te schelden. Hij werkt bij .... Ik ben het zat dat dit soort mannetjes denkt dat het oké is om vrouwen zomaar verbaal kapot te maken. Vandaar deze allesbehalve chique actie. Soms moet iemand op zijn plek gezet worden,' aldus El Ahmani op Instagram.

In hetzelfde bericht gaf ze overigens wel aan bereid te zijn coulantie te tonen en het bericht te verwijderen, in het geval de persoon zijn of haar excuses zou aanbieden. Dat deed Tom uiteindelijk ook, waarna El Ahmani zoals beloofd het bericht verwijderde.

Bron: https://www.parool.nl/kunst-en-media/soundos-nagelt-internethaters-aan-de-schandpaal~a4540868/

Ik snap het wel, maar ik vind dat ook niet zo verstandig. Je doet mee aan een serie waarbij je weet dat je onder een vergrootglas ligt.

Misschien even de conferences van haar terugkijken, of ze zelf nooit iemand beledigd heeft die het wellicht niet verdiende.

Dogyo Ninin
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #138 Gepost op: 24.11.2017, 12:40:19 »

Hierbij kan ik me ook aansluiten. Ik vind haar ook niet sympathiek of grappig, maar een hater? Nee... Door dat soort uitspraken voel ik me ook weer door haar beledigd.

Ich bin ein Bärliner!
Lukie4
Forum Moderator

« Antwoord #139 Gepost op: 24.11.2017, 18:49:22 »

Hierbij kan ik me ook aansluiten. Ik vind haar ook niet sympathiek of grappig, maar een hater? Nee... Door dat soort uitspraken voel ik me ook weer door haar beledigd.
whahahahahaahhahaha

mag ik even lachen ?

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7] 8
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005