Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
343 gasten en 7 vaste bezoekers (Lucy, LdHmolletje, Mollenmania, FBR, radjon, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Aflevering 2 - 14 september  (gelezen 1716 keer)
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #20 Gepost op: 15.09.2017, 09:33:10 »

De proef was in ieder geval leuk om te zien. En gelukkig won kamp Noord. Verder bitter weinig gebeurd.

Ik ben trouwens heel benieuwd wanneer we gaan horen wat de bedoeling is van Kamp Onbekend, want op dit moment zie ik weinig toevoeging aan het programma van dit kamp. Hopelijk ook komt het daar af en toe ook tot meer meningsverschillen, want op deze manier is het wel erg saai om naar te kijken.

Ich bin ein Bärliner!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #21 Gepost op: 15.09.2017, 11:43:13 »

Leuke proef Bravo!

Tsja Lil kleine was te verwachten.... Dennis was weer vreselijk cringe in het moment ugh.

Opvallend dat Carolina liet blijken dat de BN'er wel degelijk praten over de onbekende mensen en dat ze voornamelijk gevreesd worden.

Ho ho ho bring a bottle of rum
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #22 Gepost op: 15.09.2017, 12:28:55 »

Blij dat Lil Kleine exit is. Volgende week Soundos aub Lips Sealed Roeland doet het slim om aansluiting te zoeken bij Witschge en co. Blij toe dat Shelly niet meteen exit is. En ik hoop dat de onbekenden nog een keer mee mogen doen aan de proeven want enkel survivallen is ook doodvermoeiend niet?

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
FrankLapidus

« Antwoord #23 Gepost op: 15.09.2017, 19:16:54 »

Leuke aflevering was het weer!

Kamp van de onbekenden: ik zie inderdaad ook geen toevoeging tot nu toe, waarom ze niet gewoon gelijk aan het echte spel mee laten doen?

Kamp Noord: leuk, denk alleen niet dat Nuels er lang in blijft want volgens mij gaan mensen zich aan hem irriteren (ik begrijp niet waarom trouwens) aan de promo van volgende week te zien

Kamp Zuid: blij dat Lil Kleine er uit is, en volgens mij had hij dit thuis al lang bedacht. Kaj, Brace en in mindere mate Danny vind ik echt irritant, vooral omdat ze lopen te zeuren over Soundos die denkt dat ze in een resort zit (terwijl ze toch echt heel veel doet en orde weet te houden als niemand luistert, volgens mij doet ze meer dan Kaj en Brace), en Brace die kan koken en dus volgens zichzelf er niet uitgestemd kan worden? Volgens mij begrijpt hij het programma niet helemaal.

Proef: leuk, want kracht, knopen, vuur en puzzel in één proef! Dat is dus echt een goede proef, omdat het niet alleen maar om kracht of een puzzel gaat!

Dennis vind ik echt gewoon indd cringe, zoals D*N al zei, vooral op de eilandraad. Nicolette vind ik het wel weer top doen!  Bravo!

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #24 Gepost op: 15.09.2017, 20:16:39 »

Grotendeels eens met wat Frank zegt! Over de kampen, de proef en de presentatie. Volmondig Ja

Kamp onbekend vind ik wel leuk. Een rustpunt vergeleken met al het gekonkel nu al op Noord en Zuid. Jammer dat er geen afvallerseiland is. Carolina boft eigenlijk met het verliezen van die eerste proef: zij kan nog, zoals het ernaar uitziet, een hele poos blijven, terwijl de eerste echte afvallers direct naar huis moeten.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #25 Gepost op: 15.09.2017, 22:40:33 »

Nicolette vind ik het wel weer top doen!  Bravo!
Nicolette haar schreeuw tegen kamp zuid bij de proef Hilarisch Hilarisch

Ik zei zo tegen Hidm: Volgens mij zitten haar favorieten bij Zuid Hilarisch

Ho ho ho bring a bottle of rum
Loezel

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #26 Gepost op: 15.09.2017, 23:48:19 »

Hilarisch Ja, dat viel mij ook al op ja  Hilarisch
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #27 Gepost op: 15.09.2017, 23:58:39 »

Hilarisch Inderdaad.

Henk heeft het vuur aan...
EN OOK KAMP ZUID HEEFT VUUR!!!

En even later, als da kleintje het water in rent: GOEDZO JORIK!!!!
Black_and_White

« Antwoord #28 Gepost op: 17.09.2017, 15:00:54 »

Ik verwacht eigenlijk dat als er nog 15 deelnemers zijn in totaal, dus 10 bekenden, de onbekenden mee gaan doen met de bekenden en dat er dan een nieuwe kampindeling is ofzo. Misschien 5 VS 5 VS 5.

Olifanten! :)
Molloot200

« Antwoord #29 Gepost op: 17.09.2017, 15:58:20 »

Mmm ik zal eens voorspellen wie tot dat moment - als het klopt wat black and white zegt - het spel overleeft.

1e afvaller: Lil' Kleine
2e afvaller: Niels Gomperts
3e afvaller: Soundos El Ahmadi
4e afvaller: Shelly Sterk

:-)
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #30 Gepost op: 17.09.2017, 16:12:57 »

Ja alleen heeft Niels die immuniteitsmunt. Als ze het goed spelen zet hij hem niet in tho Grin En... denk je echt dat Noord de proef gaat verliezen?

Ik vond dat aanmoedigen van Nicolette wel grappig maar soms ook een beetje belachelijk. "Schiet op jongens!" Alsof ze het tegen haar kinderen had.
« Laatste verandering: 17.09.2017, 16:15:37 door Mollenmania » Gelogd
Molloot200

« Antwoord #31 Gepost op: 17.09.2017, 19:40:02 »

Ja eigenlijk wel. Zuid is minstens zo gedreven (al denk ik dat ík liever noord zie winnen). Het is gewoon zo dat elk team zomaar ergens een steekje (al dan niet per ongeluk) kan laten vallen en vandaar denk ik dat noord het zomaar kan gaan verliezen donderdag.

:-)
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #32 Gepost op: 19.09.2017, 17:37:15 »

Ik denk dat er anders geen spannende montage te maken zou zijn, de proef was gaaf maar moet op tv natuurlijk wel spannend overkomen. Dat is altijd de reden van de puzzel halverwege, volgens mij, het ene team moet het andere kunnen inhalen.
Ik vond het slim van Zuid dat ze niet net als Noord drie keer gingen kijken of het touw lang genoeg was. Of zouden ze naar Noord hebben gekeken om te zien tot welk obstakel het touw in ieder geval losgemaakt moest worden?

Kamp van de onbekenden: ik zie inderdaad ook geen toevoeging tot nu toe, waarom ze niet gewoon gelijk aan het echte spel mee laten doen?

Dan zouden ze er in no time uit liggen, zie de opmerking van Carolina. Teveel stemovermacht van de BN-ers in het begin.

Keep calm and eat chocolate
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005