Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
346 gasten en 7 vaste bezoekers (radjon, Lucy, Mollenmania, LdHmolletje, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Eilandpraat (direct na de uitzending op rtl 5)  (gelezen 3001 keer)
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #20 Gepost op: 16.11.2017, 22:21:35 »

Die blooper van Imke  Hilarisch die in het water sprong terwijl de opdracht nog niet begonnen was en de uitgebreide uitleg nog komen moest Tongue

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #21 Gepost op: 16.11.2017, 22:22:51 »

Ik vind Eilandpraat leuker dan MolTalk. Geen hysterisch gedoe, gewoon lekker keuvelen met hier en daar een leuk weetje.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #22 Gepost op: 16.11.2017, 22:27:05 »

Vandaag vind ik het wel leuk alleen jammer dat ze Dio en Fajah hebben uitgenodigd die zich een beetje gedragen als Roeland en Soundos... Roll Eyes
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #23 Gepost op: 16.11.2017, 22:27:40 »

Vandaag vind ik het wel leuk alleen jammer dat ze Dio en Fajah hebben uitgenodigd die zich een beetje gedragen als Roeland en Soundos... Roll Eyes

Herkenbaar ja.

Toch leuk die blooper van Imke Hilarisch Love

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
FrankLapidus

« Antwoord #24 Gepost op: 16.11.2017, 22:28:33 »

Die blooper van Imke was geweldig  Bravo!.

Fajah is ook leuk. Dio heb ik altijd irritant gevonden.

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Loezel

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #25 Gepost op: 16.11.2017, 22:29:04 »

Hoezo gedragen ze zich als Roeland en Soundos? Ze zeggen alleen dat het spel nou eenmaal tactisch gespeeld wordt. Dat is toch niks nieuws?  
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #26 Gepost op: 16.11.2017, 22:29:09 »

Ik vind Eilandpraat leuker dan MolTalk. Geen hysterisch gedoe, gewoon lekker keuvelen met hier en daar een leuk weetje.
En als je dat zegt komt Fajah met een hysterische quote Tongue

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #27 Gepost op: 16.11.2017, 22:51:44 »

Hoezo gedragen ze zich als Roeland en Soundos? Ze zeggen alleen dat het spel nou eenmaal tactisch gespeeld wordt. Dat is toch niks nieuws?  
Daarom. Ze verweten Imke net als hen dat ze moet accepteren dat Robinson een tactisch spel is en dat haar ideaalbeeld niet realistisch is.
Wulsie

« Antwoord #28 Gepost op: 17.11.2017, 12:57:35 »

Het waren ook niet te vergelijken situaties tussen Dio/Imke. Van Dio was het een stuk dommer geweest als hij daar bij de laatste 5 niet tactisch had gespeeld. En Dio was zelf woedend toen Koos en co gebruik maakte van de Gabyopgave om Dave weg te spelen.
Imke heeft strategisch gespeeld wanneer het moest om zichzelf/maatje te redden. Wist Joelle uit het spel te werken vanuit een lastige positie, maar was iets te passief gisteren.
Dio doet nu of hij een tactisch meesterbrein is en dat Imke het spel totaal niet doorhad.
FrankLapidus

« Antwoord #29 Gepost op: 23.11.2017, 21:58:55 »

Oh nee. Geza te gast.  Duimen omlaag
Dave is nog niet zo erg. Heb liever dat ze volgende keer weer wat leukere gasten uitnodigen die ook bij veel mensen thuis populair waren...

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #30 Gepost op: 23.11.2017, 21:59:38 »

deze 3 mannetjes bij elkaar bwaaaaaaaah...
weggezapt

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #31 Gepost op: 23.11.2017, 22:11:34 »

Oh nee. Geza te gast.  Duimen omlaag
Dave is nog niet zo erg. Heb liever dat ze volgende keer weer wat leukere gasten uitnodigen die ook bij veel mensen thuis populair waren...

De mensen die niet zo populair waren willen graag komen, ze hebben nog een imago te herstellen Tongue

Keep calm and eat chocolate
Spiegelbeeld

« Antwoord #32 Gepost op: 24.11.2017, 09:18:07 »

Kunnen ze niet een keer een lading vragen aftikken?

In de band onderin scherm, zie ik constant vragen voorbij komen waarop ik best antwoord zou willen weten.
Die knul die het presenteert roept constant dat er zoveel vragen binnenkomen en ondertussen worden er maar een paar behandeld.

Is er ergens een overzicht van al die weet vraagjes? (bijv. allerlei info over cameralieden, toilet, al dan net alleen zijn 's nachts enz. enz.)
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #33 Gepost op: 24.11.2017, 13:19:04 »

Toen het nog met onbekende Nederlanders en Belgen was, schreven er nog wel eens kandidaten mee hier op het forum. Op veel van dat soort vragen gaven zij ook geen antwoord, dacht mochten ze niet delen geloof ik.

FrankLapidus

« Antwoord #34 Gepost op: 7.12.2017, 22:13:08 »

Super leuk dat Jan en Geraldine te gast zijn  Bravo!. Roeland probeert leuk te zijn, maar hij is niet leuk.

Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #35 Gepost op: 7.12.2017, 22:20:17 »

Ik vind Roeland wel een leuke gast en hij heeft het heel leuk gemeen gespeeld. Natuurlijk op zijn sneue aanval van Shelly na maar dat zal ie vast ook wel inzien. Benieuwd wat ie daar over gaat zeggen.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #36 Gepost op: 7.12.2017, 23:28:53 »

Waarom Luuk was dit nu een extra speciale lange uitzending? Roll Eyes Hij zou er nog op terugkomen maar vergat het. En hij antwoordde voor Roeland op de vraag van Herold. Geraldine en Jan nog wel leuke tafelgasten.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #37 Gepost op: 8.12.2017, 13:23:32 »

Ik kijk dit lang niet iedere week helemaal, maar ik vind het wel een leuk programma. De presentatie is slecht, je kunt echt merken dat hij ER niet volgde voor hij hiervoor gevraagd werd. Maar het is leuk om de oud-kandidaten terug te zien.

joligmolletje

« Antwoord #38 Gepost op: 9.12.2017, 14:23:00 »

Ik kijk dit lang niet iedere week helemaal, maar ik vind het wel een leuk programma. De presentatie is slecht, je kunt echt merken dat hij ER niet volgde voor hij hiervoor gevraagd werd. Maar het is leuk om de oud-kandidaten terug te zien.

Ja, zo denk ik er ook over. Ik vind het wel leuk om de oud-kandidaten terug te zien en te horen vertellen over hun seizoen. Je krijgt toch een beetje een kijkje achter de schermen. De presentatie is bar slecht. Luuk heeft echt geen flauw idee waar hij het over heeft, wat keer op keer pijnlijk duidelijk wordt. Waarom is de presentatie niet in handen van een van de oud-deelnemers? Er zijn genoeg presentatoren die in het verleden hebben meegedaan aan Robinson (ook genoeg RTL-gezichten). Jan en Geraldine redden in de aflevering van afgelopen donderdag de aflevering, puur doordat zij het gesprek keer op keer weer op het juiste spoor brachten (iets waar Luuk niet toe in staat was, pijnlijk!).
Spiegelbeeld

« Antwoord #39 Gepost op: 12.12.2017, 10:40:57 »

RTL is gewoon een ordinaire commerciële omroep die een aantal presentatoren hebben die af en toe een klus mogen doen.

Dat kan ertoe leiden dat zo'n knul als Luuk een klus krijgt, terwijl zijn enige ervaring het aan elkaar praten van filmpjes en roddels is. Dat is toch heel wat anders dan een praatprogramma dat suggereert over inhoud te gaan. Vermoed dat de knul daar neer is gezet om in de luwte wat ervaring op te doen.

Zo hadden ze ooit ook Dennis "over", die moest contractueel een klus doen en daarom werd deze man als ER presentator van ER gedumpt. Enorme blunder hoe kun je in godsnaam een huilende wegloper een programma laten presenteren waar ie zelf enorm is afgegaan.

Afgezien van geld verdienen heeft RTL lak aan de kijkers.
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005