Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
348 gasten en 7 vaste bezoekers (Lucy, radjon, Mollenmania, LdHmolletje, FBR, Nieky, Heinz)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: Aflevering 11 - 16 november  (gelezen 2771 keer)
Daisy
Forum Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #20 Gepost op: 16.11.2017, 21:58:50 »

Toppertje hoor, ik vond 'r erg leuk! Bravo!

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #21 Gepost op: 16.11.2017, 22:04:29 »

En alweer denkt Shelly dat ze maatjes heeft, en vertellen die maatjes niet aan haar wat ze van plan zijn...

Keep calm and eat chocolate
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #22 Gepost op: 16.11.2017, 22:05:00 »

Inderdaad. En goede proeven ook. Heel leuk seizoen. Duimen omhoog!
Ja zeker, vooral voor die proeven verdienen de makers toch echt wel de credits  Duimen omhoog! (ook van de simpelheid van de finalisten-eiland proef kan ik genieten).

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Tristan
Forum Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #23 Gepost op: 16.11.2017, 22:05:52 »

Imke had/heeft de gunfactor. Jammer dat ze er uit is gestemd Droevig

Je suis le magnifique!
Loezel

« Antwoord #24 Gepost op: 16.11.2017, 22:08:49 »

ik ben volgens mij de enige die het niet zo erg vind dat Imke eruit is.  Expeditie robinson is al sinds het begin een tactisch spel. Ik snap gewoon niet zo goed waarom je mee zou doen als je daar zoveel problemen mee hebt.
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #25 Gepost op: 16.11.2017, 22:17:41 »

Ik vind het heel jammer dat ze eruit is, maar ik snap inderdaad niet dat ze zoveel moeite had met het tactische spel.

Tannie85

« Antwoord #26 Gepost op: 16.11.2017, 22:20:25 »

Die lach van Soundos tijdens het gesprek van Herold en Imke. Als ik die lach de hele dag hoorde zette ik al mijn stemmen in op haar en als het dan niet lukte zwom ik naar een ander eiland.  Shocked
Nigel

Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017

« Antwoord #27 Gepost op: 16.11.2017, 22:21:08 »

Heeft gewoon te maken met hoe je bent. Imke houdt van eerlijkheid en wilt gewoon dat de beste mag winnen. Ik snap het heel goed!

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Loezel

« Antwoord #28 Gepost op: 16.11.2017, 22:27:32 »

Maar ER gaat sinds het begin  al vooral om wie het beste sociale spelletje speelt en sinds het wangedrocht van de eindproef is ingevoerd vooral om wie het meest tactisch speelt. Daar stel je je dan toch op in als je mee gaat doen? Dan kun je wel in je eentje idealistisch gaan zijn dat is prima, maar als het goed is weet je dat de rest niet zo idealistisch is. En dat je met idealisme alleen niet gaat winnen.
FrankLapidus

« Antwoord #29 Gepost op: 16.11.2017, 22:27:43 »

Soundos en Roeland  Bravo! Bravo! Bravo!

Ik vind het niet erg dat Imke er uit ligt. Heel goed gespeeld van Soundos en Roeland.

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Black_and_White

« Antwoord #30 Gepost op: 16.11.2017, 22:43:00 »

Alweer een geweldige speelster weg... Verbaasd
Imke had de winst verdiend Duimen omhoog!

En Roeland mag van mij de eerste vlucht terug naar dat eiland nemen, opgeruimd staat netjes. schijnheiligerd Hij is er niet echt mijn favoriet op geworden om dat zo maar te verwoorden. Zeker niet! bwaaaaaaaah...

Olifanten! :)
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #31 Gepost op: 16.11.2017, 22:53:53 »

Ik kijk nu al uit naar volgende week! Dit wordt hoe dan ook vuurwerk tussen Carlos, Niels, Roeland en Soundos. Danny, Herold en Shelly zijn de lachende underdogs.
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #32 Gepost op: 16.11.2017, 22:57:47 »

Heeft gewoon te maken met hoe je bent. Imke houdt van eerlijkheid en wilt gewoon dat de beste mag winnen. Ik snap het heel goed!

Dit  Volmondig Ja

Maar ER gaat sinds het begin  al vooral om wie het beste sociale spelletje speelt en sinds het wangedrocht van de eindproef is ingevoerd vooral om wie het meest tactisch speelt. Daar stel je je dan toch op in als je mee gaat doen? Dan kun je wel in je eentje idealistisch gaan zijn dat is prima, maar als het goed is weet je dat de rest niet zo idealistisch is. En dat je met idealisme alleen niet gaat winnen.

Maar ook wel dit. Bedoel als je als onbekende meedoet heb je neem ik aan elk seizoen wel gezien? Dan weet je inmiddels dat het gaat om het sociale aspect en al die proeven niet boeien. Kijk naar een Soundos, meteen buiten de boot vallen > naar onbekenden eiland toe en via een omweg toch bij de samensmelting mogen toekijken hoe de rest hun plekje moeten verdienen. Of kijk naar Roeland. Die met dank aan Niels er nog in zit en het verder prima er vanaf brengt. Heeft niks met het survivallen te maken, naja survival of the social eerder. Wie het meest mensenmens is en met iedereen kan aanpappen wint. En daarin ben ik het eens met Carlos/Imke en anderen die zeggen dat het programma de titel ER dan niet waard is. Luuk zei op het antwoord: zet 10 man op een eiland zonder proeven en zonder eten en kijk wie het langst overleeft is een ander format. Ehm ja, overduidelijk tov wat we nu zien. Maar het is meer ER dan wat we nu zien.

Verder gaf de sneakpreview geen spoiler? Carlos reageerde op de komst van een nieuw iemand: hoe kun je al je stemmen inzetten? Er is maar een persoon die al zijn stemmen heeft ingezet en op 0 staat Joehoooeee

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Swifty
Actief Lid

« Antwoord #33 Gepost op: 16.11.2017, 23:00:42 »

Ik dacht Carlos gewoon Kay aan het bijpraten was in de preview. Waaruit concludeer jij dat hij reageert op de komst van een nieuw persoon?

de_witte

« Antwoord #34 Gepost op: 16.11.2017, 23:01:24 »

Hoeft niet zo te zijn dat die persoon bij finalisteneiland aankomt toch? Kan ook zijn dat de winnaar van de proef aan Kaj en Carlos vertelt dat het gebeurd is....

Wit is ook een kleur!
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #35 Gepost op: 16.11.2017, 23:03:12 »

Hoeft niet zo te zijn dat die persoon bij finalisteneiland aankomt toch? Kan ook zijn dat de winnaar van de proef aan Kaj en Carlos vertelt dat het gebeurd is....

Ik dacht Carlos gewoon Kay aan het bijpraten was in de preview. Waaruit concludeer jij dat hij reageert op de komst van een nieuw persoon?

Omdat ie zo verontwaardigt reageert dat het op mij overkwam als oprechte verbazing aan de persoon die het vertelt aan diens adres. Maar kan ook dat Carlos in het algemeen zo reageert.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #36 Gepost op: 16.11.2017, 23:14:10 »

Volgens mij had hij het over Soundos die bijna al haar stemmen op Imke heeft ingezet. Gezien zijn reactie zal Roeland of Soundos zelf geen immuniteit winnen, wat natuurlijk weinig verrassend is.
Supermol1994

« Antwoord #37 Gepost op: 17.11.2017, 00:13:11 »

Ik vind het niet echt heel slim van Soundos en Roeland. Ze zetten nu bijna al hun stemmen in, terwijl ze ook veilig 1 stem op Herold hadden kunnen inzetten. Nu hebben ze (bijna) geen stemmen meer over voor de volgende eindlandraden en kunnen ze niets meer.

D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

*Topaz*

« Antwoord #38 Gepost op: 17.11.2017, 01:41:35 »

Klopt, nu kan Niels mooi Roeland weg stemmen volgende ronde Grin

Ho ho ho bring a bottle of rum
Rikkeltje

« Antwoord #39 Gepost op: 17.11.2017, 02:12:02 »

Tja, die Roeland. Zelf zou ik het spel niet zo kunnen spelen, maar het maakt wel leuke televisie. Of het tactisch zo slim is vraag ik me af. Herold, toch ook een sterke concurrent, had er veel "goedkoper" uitgestemd kunnen worden.

Vind de positie van Soundos wel opvallend. Voor de samensmelting door iedereen uitgekotst, daarna lijkt iedereen andere prioriteiten te hebben. Kan me best voorstellen dat dat de volgende ronden ook nog zo blijft, de focus zal wel op Niels, Roeland en Herold komen te liggen.
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005