Poll

Is Ilona bereid om de uitdaging aan te gaan?

Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.
5 (21.7%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.
15 (65.2%)
Nee, ze gaat liever terug naar de bewoonde wereld met mobieltjes en douches.
1 (4.3%)
Ik zou het niet weten.
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Het Duivelseiland  (gelezen 30572 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #60 Gepost op: 16-11-2003, 23:21:49 »
Uitslag van de vorige poll:

Aanvaart Bjorn de wet van 't eiland die Geert bedacht heeft?
Ja, hij aanvaart hem en stelt de volgende afvaller voor 't zelfde dilemma.   0 (0%)
Nee, hij gaat voor de overwinning en gaat 't duel met Geert aan.   4 (26%)
Hij zegt tegen Geert dat hij de wet aanvaart, maar houdt zich er niet aan na Geerts vertrek.   11 (73%)

Totaal aantal stemmen: 15


De poll is weer aangepast naar de huidige situatie met Bjorn versus Ryan.  :)

Offline rene_406

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #61 Gepost op: 16-11-2003, 23:29:14 »
En ik denk dat Ryan de proef gaat winnen. Jammer voor Bjorn, ik had het hem graag gegund.  ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #62 Gepost op: 20-11-2003, 13:40:15 »
Het gevoel is tweeledig, eigenlijk hoop ik dat Ryan Bjorn van het eiland af trapt, maar ik zal Bjorn ook wel een beetje missen............
Gek zijn is gezond

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #63 Gepost op: 20-11-2003, 15:07:00 »
tja, ik denk dat het van het soort proef afhangt wie van de twee er wint. Denk dat ze wel flink aan elkaar gewaagd zijn. ::)

Hoop zelf dat Ryan wint. Vind het toch niet helemaal eerlijk zoals het op Kelapa afgelopen was, dus mag van mij nog wel even in zīn eentje genieten daar.  :)
stap voor stap

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2003, 22:22:16 »
Uitslag van de poll:

Zal het Bjorn lukken om Ryan te overtuigen niet de uitdaging van het Duivelseiland aan te gaan?
Ja, Ryan gelooft Bjorn en besluit niet de uitdaging aan te gaan.  0 (0%)
Nee, Ryan gelooft Bjorn wel, maar wil het toch eerst zelf meemaken.  5 (27%)
Nee, hij heeft Bjorn's spelletje door en gaat het duel met hem aan.  13 (72%)
Totaal aantal stemmen: 18

De poll is ook weer ververst, dus geef allen jullie mening!  :)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #65 Gepost op: 24-11-2003, 02:25:57 »
vind dit toch ook wel weer een moeilijk, maar ik denk toch dat ze hem aangaat en verliest, hoewel de andere opties me ook goed mogelijk lijken.
Denk dat ze vooral nieuwsgierig is eigelijk, en daarom die kant op gaat.
stap voor stap

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #66 Gepost op: 24-11-2003, 07:50:24 »
ik weet het niet.

Ik denk dat ze het wel gezien hefet en naar haar zoontje terug verlangt en dus de uitdaging niet aan gaat.

Hoewel.......

moeilijk moeilijk

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #67 Gepost op: 24-11-2003, 09:19:31 »
Ik denk dat ze het wel gezien hefet en naar haar zoontje terug verlangt en dus de uitdaging niet aan gaat.

Haar zoontje zou ze sowieso nog niet terug zien, want ze zou nog op 't creweiland in 'n hotel moeten wachten op de finale-eilandraad, waar ze haar stem voor de winnaar zou moeten uitbrengen. Ze zou hem hooguit aan de telefoon kunnen spreken vanuit dat hotel. Bovendien heeft ze hem nog 'n paar dagen geleden gezien, dus ik weet niet of dit voor haar 'n reden zou zijn om niet naar 't Duivelseiland te gaan.

Maar ik twijfel zelf ook heel erg of ze 't gaat doen. Misschien heeft ze 't zo gehad met die mannen op Kelapa dat ze er gewoon geen zin meer in heeft. Of verwacht ze dat er 'n veel te sterke tegenstander haar opwacht op 't Duivelseiland, waar ze niet van zou kunnen winnen.

Maar voor 't zelfde geld, is ze nieuwsgierig en toch bereid daar nog 'n aantal daagjes in haar eentje te gaan zitten. Ik weet 't dus nog niet...  :-\

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #68 Gepost op: 24-11-2003, 09:24:11 »
volgens mij gaat ze zeker!  ::ok:: alleen wint ryan de proef naar mijn mening, dit alleen omdat ik franca nog helemaal niets heb zien winnen deze serie, dus geloof nooit dat ze dit dan wel zal winnen.
vind het trouwens wel helemaal top dat ryan daar nu zit, die gaat nu echt zitten wachten op gio :) mij benieuwe hoe dat allemaal gaat lopen daar.

ik vond het wel humor trouwens dat hij bjorn zo door had en dat bjorn dat dan weer niet door had ??? ;D
je kunt zeggen wat je wilt, maar hij wilde daar echt blijven, en hij heeft er alles aan gedaan om dat te berijken. toch weg, ik vind het best hoor ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #69 Gepost op: 24-11-2003, 09:48:20 »
Maar ik twijfel zelf ook heel erg of ze 't gaat doen. Misschien heeft ze 't zo gehad met die mannen op Kelapa dat ze er gewoon geen zin meer in heeft. Of verwacht ze dat er 'n veel te sterke tegenstander haar opwacht op 't Duivelseiland, waar ze niet van zou kunnen winnen.

Volgens mij heeft ze het absoluut niet gehad met de mannen op Kelapa. Toen ze wegging nam ze niemand iets kwalijk. Ze gaf juist heel duidelijk aan dat het allemaal vrienden waren en dat het onderdeel van het spel was. Ik vond haar echt reuze sportief. Denk dat ik zelf wel even had moeten slikken als ik er op deze manier uitgestemd werd en dat ook nog eens totaal niet had zien aankomen...

Ik denk dat ze wel naar Duivelseiland gaat maar de proef, of niet aangaat of verliest van Ryan.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #70 Gepost op: 24-11-2003, 11:46:42 »
Ik denk niet dat ze gaat, anders hadden ze een vele mooiere teaser voor volgende week: 'Gaat Franca Ryan verslaan?' Omdat ze eruit gaat, hebben ze dat nu zo opgelost, denk ik.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #71 Gepost op: 24-11-2003, 13:05:13 »
Ik denk niet dat ze gaat, anders hadden ze een vele mooiere teaser voor volgende week: 'Gaat Franca Ryan verslaan?' Omdat ze eruit gaat, hebben ze dat nu zo opgelost, denk ik.

Zo had ik het nog niet bekeken Chriz. Denk dat je inderdaad gelijk hebt dat je op basis van het filmpje voor volgende week kan concluderen dat ze de uitdaging niet aangaat...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #72 Gepost op: 24-11-2003, 13:38:17 »
ik denk ook niet dat franca mee heeft gedaan om te winnen..en ik denk niet dat ze een loner is. dus waarom zou ze gaan?

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #73 Gepost op: 24-11-2003, 14:57:59 »
Ik denk niet dat ze gaat, anders hadden ze een vele mooiere teaser voor volgende week: 'Gaat Franca Ryan verslaan?' Omdat ze eruit gaat, hebben ze dat nu zo opgelost, denk ik.

Die hebben ze nu toch ook?? Kijk eens hoe we hier al zitten te twijfelen over wat ze kiest. Juis omdat dat bij haar niet voorspelbaar was konden ze het zo doen. Waren ze zo bij Bjorn geeindigt was het inderdaad niets aan geweest, nu wel wat mij betreft.  :D

Ik denk dus wel dat ze gaat, uit nieuwsgierigheid, en omdat het toch nog maar een week is. Zou me echter niets verbazen als ze ryan vrijwillig door laat gaan omdat ze hem de confrontatie met Gio (of een van de andere mannen) gunt.  :)
stap voor stap

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #74 Gepost op: 25-11-2003, 14:09:21 »
Die duikt imho lekker een hotel in...Nog een weekje "chillen"
 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline daino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #75 Gepost op: 28-11-2003, 21:52:02 »
Ja ik vind het een enorme nieuwe ontwikkeling van het spel, zeker in deze fase want Ryan is er onterecht uitgekieperd en verdient de finale en liefst nog de overwinning te halen...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #76 Gepost op: 30-11-2003, 22:58:28 »
De uitslag voor aflevering 12:

Is Franca bereid om de uitdaging aan te gaan?
Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.   1 (4%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.   14 (66%)
Nee, ze heeft het helemaal gehad met het overleven en verlangt naar een hotel.   5 (23%)
Haar keuze is niet te voorspellen.   1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 21

De poll is weer ge-update, dus breng allemaal weer je stem uit!  :D

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #77 Gepost op: 1-12-2003, 00:05:40 »
Ik verwacht wel dat Ilona de uitdaging aangaat. Dit geeft haar nog een kans om Gio weer terug te pakken, en die kans die pakt ze vast, rancuneus als ze is! :)

Vervolgens vermoed ik dat Ryan de proef wel moet kunnen winnen van Ilona. En dan kunnen we ons volgende week verheugen op de confrontatie Ryan - Giovanni. Ik heb er zin in!  ;D

Offline sunny

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #78 Gepost op: 1-12-2003, 00:15:32 »
Het duivelseiland ziet er volgens mij nog ni zo slecht uit met die hut die ze daar  hebben.  De verveling slaat mss wel wat toe dat wel, maar ik zou het toch wel enorm genieten vinden zo alleen op een eiland.
Dat Bjorn uiteindelijk het onderspit tegen Ryan heeft moeten delven, vind ik fantastisch, want jezus wat een etter!  Ik hoop nu ook wel dat Franca naar het duivelseiland gaat en wint van Ryan, en nog een kans maakt in de finale want ik vind dat zij de finaleplaats zeker en vast verdient!!  Ze blijft neutraal en ik heb haar nog niks fout weten doen en dat is ::ok::!

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #79 Gepost op: 1-12-2003, 00:47:11 »
Ilona zal de uitdaging wel aan gaan. Ze zegt dan wel dat ze al in gedachten naar huis aan het bellen was en dat ze werd overvallen door het aanbod, die paar dagen moet thuis nog wel kunnen wachten.
Ik denk niet dat Ilona van Ryan kan winnen. Ryan is natuurlijk al ervaren op de evenwichtsbalk. Ik zie Ilona eigenlijk wel binnen een minuut van die balk afvallen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson