Auteur Topic: Expeditielid Geert  (gelezen 17467 keer)

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2003, 23:11:16 »
wat daar voor flubber uitkomt als hij drie koppen koffie neemt...

Ik wil het niet weten


Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2003, 23:26:04 »
Whahaha getsie ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #22 Gepost op: 25-10-2003, 14:56:30 »
dit wil ik toch graag even vermelden, geert heeft een mail uitgebracht, deze kun je lezen op het forum van ryan's fansite.
hier de link; http://www.ryan-robinson.nl/forum/index.html
ga naar exrob, en onderwerp geert, geeft toch een heel ander beeld op de situatie.
bij vraag en antwoord staat trouwens ook een hoop info, over hoe en wat er allemaal is gebeurd op de eilanden.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #23 Gepost op: 25-10-2003, 15:39:58 »
Wie helpt me Geert terugzetten op zijn sokkel!

 :-[
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #24 Gepost op: 25-10-2003, 22:34:17 »
Ha ha, mijn vader is erg ervaren in het plaatsen van beelden op sokkels, misschien kan ik 'm ff inschakelen. ;D
Tsja, wij zullen toch moeten oordelen op basis van wat we voorgeschoteld krijgen en laten we wel wezen dat is vermakelijk en geeft voldoende stof om lekker op in te hakken dus.....
In de ban van de Mol

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2003, 15:59:36 »
Dan nog, niet erg fair om af te spreken om Ryan weg te stemmen en ondertussen met Ryan een verbond te sluiten (begrijp ik het nu goed?  ;D )

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2003, 22:40:12 »
Dan nog, niet erg fair om af te spreken om Ryan weg te stemmen en ondertussen met Ryan een verbond te sluiten (begrijp ik het nu goed?  ;D )

Right Chriz...

Dit is nu al iets waar ik me weken aan stoor....Geert is niet met Robinson bezig maar met een soort van Big Brother  :(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #27 Gepost op: 26-10-2003, 22:44:55 »
Dit is nu al iets waar ik me weken aan stoor....Geert is niet met Robinson bezig maar met een soort van Big Brother  :(

Ik heb vandaag niks meer over dat complot gehoord. En zowel Ryan als Geert stemden niet op Gio.  :-\

Ik vond Geert in de vorige aflevering ook uiterst irritant, maar nu vond ik 'm wel weer goed bezig eigenlijk. Hij zondert zich tenminste niet af, is nuttig voor de groep en heeft met iedereen wel 'n goed contact. Volgens mij maakt hij veel kans om te winnen.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2003, 23:00:39 »
Ik heb vandaag niks meer over dat complot gehoord. En zowel Ryan als Geert stemden niet op Gio.  :-\

Ik vond Geert in de vorige aflevering ook uiterst irritant, maar nu vond ik 'm wel weer goed bezig eigenlijk. Hij zondert zich tenminste niet af, is nuttig voor de groep en heeft met iedereen wel 'n goed contact. Volgens mij maakt hij veel kans om te winnen.

Da's waar
*krabt op hoofd*
Toch nog beetje antie Geert blijvende BM :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #29 Gepost op: 26-10-2003, 23:04:27 »
Da's waar
*krabt op hoofd*
Toch nog beetje antie Geert blijvende BM :)

Haha!  ;D  Hij moet ook nog heel veel goed maken, wil hij ooit mijn favoriet worden hoor! Ik denk alleen dat hij veel kans op de overwinning maakt, omdat hij erg goed ligt in de groep. De laatste paar afleveringen heeft echt niemand iets tegen 'm gehad.....zelfs Ryan, z'n voormalige 'aardsrivaal', heeft al 'n tijd niets slechts meer over Geert te melden. Bovendien lijkt hij 't zelfs goed te kunnen vinden met Bjorn.  :-\

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #30 Gepost op: 27-10-2003, 00:17:28 »
denk dat hij het heel slim speelt, en daar nog best eens heel ver mee kan komen.
Hoop wel dat hij eerlijk blijft (wordt) daarbij.
Geen bjorn praktijken aub
stap voor stap

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #31 Gepost op: 27-10-2003, 10:15:31 »
Hij denkt zelf ook heel sterk te staan, maar de proef is weer van de dingen die bewijst dat hij een geducht concurrent is, vroeg of laat moet hij wel het slachtoffer van een complot van Noord worden.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #32 Gepost op: 27-10-2003, 10:18:15 »
geert heeft zoveel complotten lopen, hij houdt het zelf niet meer bij denk ik..  :-\

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #33 Gepost op: 27-10-2003, 23:18:42 »
Misschien moeten we hem daar dan maar bij helpen Cora.  ;) Wat denk jij...?  ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2003, 09:52:41 »
Misschien moeten we hem daar dan maar bij helpen Cora.  ;) Wat denk jij...?  ;D
..een complot tegen de complottenkoning, dat zou helpen.  ;D

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #35 Gepost op: 28-10-2003, 13:25:20 »
Geert is een sterke kandidaat die ook bereid is het spel (lees complotten) te spelen. Dit hoort bij Robinson  maar geeft ook de kans op een tegenreactie (lees sterker complot). Ik denk dat hij momenteel een van de favorieten is voor de titel. Ook als hij weggestemd zou worden is hij zo'n kandidaat die het op Duivelseiland wel zal redden!
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #36 Gepost op: 28-10-2003, 13:27:12 »
ik denk dat men op het eiland tijdens het smeden van complotten weleens vergeet dat de uiteindelijke robinson gekozen wordt door de afvallers..... en daar sta je dan met je poffertjesporum.  ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2003, 09:23:09 »
Geert merkte op dat Robin sinds Timo "niet meer dezelfde was". Gek hè.

 ???

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2003, 15:51:49 »
Geert ging roemloos de serie uit... Wat nu zijn reden was heb ik niet helemaal meegekregen. Wilde hij weg omdat Robin (op wie hij zelf gestemd had) anders was? Of omdat hij iedereen niet aardig vond?

Dat zou dan namelijk wel héél zwak zijn...

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2003, 16:26:58 »
Toch wel zonde, hij had het denk ik wel ver kunnen schoppen.
Helemaal begrijpen doe ik het ook niet, maar ik denk dat het voor hem niet zo leuk meer was als in het begin. Hij zal de mensen nog wel aardig hebben gevonden (denk ik) maar misschien niet genoeg aansluiting meer hebben.
Dat zit dan wel in zijn eigen hoofd hoor denk ik, al had hij meer zijn best gedaan had hij gerust wel weer een maatje kunnen vinden denk ik.

dus kortom, een vrij zwak argument om zichzelf weg te laten stemmen. Had toch echt wel gedacht dat hij meer doorzettingsvermogen had.
Tja en zonder dat wordt je geen winnaar.  ;D
stap voor stap