Auteur Topic: Expeditielid Karen  (gelezen 12596 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2003, 09:37:54 »
Ik denk dus niet dat het een complot is. Natuurlijk hebben ze het erover gehad, dat was ook in beeld, omdat ze bezig was met zich af te zonderen. En door zo'n houding maak je je gewoon niet geliefd. Dat was heel duidelijk te zien aan de mannen. Maar ik denk dat die gewoon ieder voor zich wel besluiten dat Karen er het beste uit kan, want ze had geen enkele inbreng ook nog. Lag gewoon lekker op haar bedje te luieren. Als die Ilona verstandig is gaat ze terug naar de groep en laat ze zich van haar beste kant zien anders kan ze inderdaad weleens de volgende zijn die eruit vliegt. Maar ja, men kan zich ook zomaar aan iemand anders gaan ergeren natuurlijk.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2003, 09:48:20 »
Ik denk ook niet dat het een echt complot was. Geert en Ryan hebben het er wel over gehad, misschien dat iemand anders iets opgevangen heeft en toch dacht van, ja ze hebben wel gelijk, Karen is eigenlijk 'niet aanwezig' en toen ook op Karen gestemd heeft. Maar van een massaal complot is volgens mij geen sprake.

Tsja, als je eigenlijk al niets van jezelf laat zien, weinig bijdraagt en dan ook nog eens apart gaat liggen moet je niet verbaasd zijn dat je er uit gestemd wordt. Wat dat betreft laat Karen zich wel erg kennen. Misschien was ze verbaasd omdat ze het op zich met iedereen wel kon vinden, maar dat is niet genoeg hè.....

Ilona kan twee dingen doen:
1. Bij de groep gaan liggen en flink aan de slag gaan. Dan maakt ze nog een kans.
2. Het lot tarten, apart blijven liggen en haar kont tegen de krib gooien. Dan gaat ze er volgende week onherroepelijk uit...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2003, 09:53:09 »
Hier liet Karen zich wel van haar slechte kant zien. Ik vond het niet erg sportief van haar dat ze een aantal mensen geen gedag gezegd heeft. En dan eerst aan Jutta vragen of zij op haar gestemd heeft en haar - als zij dit toegeeft - ook overslaan!

En verder denk ik niet dat we heel veel missen aan Karen. Tijdens dat interview op het eind heeft zo volgensmij meer gezegd dan in alle voorgaande afleveringen bij elkaar opgeteld! :)

Ik ben wel benieuwd of zij ervoor gaat kiezen om op het Duivelseiland te zitten, ik denk het niet...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2003, 13:21:54 »
Ik was wel verbaasd dat zij eruit gestemd werd, maar haar reactie was compleet onnodig! Erg triest dat je je zo laat kennen. Je weet van te voren dat dit kan gebeuren, om in Bjorns woorden te spreken 'it's the game'. Ik denk overigens niet dat Ilona het volgende week is die eruit moet. Zij heeft volgens mij geen 1 stem gekregen deze eilandraad. Dat zegt natuurlijk niets, maar het lijkt mij vreemd als zij de volgende is die eruit moet.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2003, 14:20:55 »
Omdat het gewoon een complot was.
dat hebben ze dan niet laten zien...nee ik denk niet dat hier sprake was van een complot, behalver misschien een beetje van ryan en geert..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2003, 15:40:46 »
Schijnbaar ligt het niet alleen aan het afgezonderd liggen met ilona. Die kreeg immers geen enkele stem.

Die heeft zwarte band karate... daar zou ik ook niet op durven stemmen!

Citaat
Omdat het gewoon een complot was.

"Complot" is een groot woord. Het is meer een stemadvies.  :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #26 Gepost op: 28-10-2003, 23:33:06 »
Misschien was er wel degelijk een complot, want het is vreemd dat Karen 6 stemmen heeft gekregen, en Ilona geen enkele. Dat we als televisiekijker weinig van het complot hebben gezien is nog niet zo gek, nu waren we bijna net zo verrast als Karen zelf!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #27 Gepost op: 28-10-2003, 23:36:38 »
Ik ben wel benieuwd of zij ervoor gaat kiezen om op het Duivelseiland te zitten, ik denk het niet...
Nou ik denk het wel: “Karen had behoefde aan wat meer privacy” en daarom heeft ze zich (samen met Ilona) afgezonderd van de rest van de groep. Dus dan moet een priveverblijf op duivelseiland haar wel goed doen! :-*

Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #28 Gepost op: 28-10-2003, 23:39:43 »
Misschien was er wel degelijk een complot, want het is vreemd dat Karen 6 stemmen heeft gekregen, en Ilona geen enkele. Dat we als televisiekijker weinig van het complot hebben gezien is nog niet zo gek, nu waren we bijna net zo verrast als Karen zelf!


Het kan ook nog zijn dat Karen misschien bepaalde opmerkingen heeft gemaakt die wij niet te zien/horen kregen...Het lijkt me in elk geval geen toeval dat ze zoveel stemmen kreeg....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2003, 15:53:27 »
Volgens mij zei Geert dat op een gegeven moment ook, dat Karen Bjorn al drie keer had laten weten hem vervelend te vinden en dat de andere vrouwen met hun ogen rolden. Of iets in die richting.

Offline zieru

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2003, 16:13:39 »
Ook ik geloof niet in een complot. Het "twee meisjes op het strand" syndroom heeft ze denk ik de das om gedaan. Dat gaat gewoon teveel tegen de groep in, en dat wordt dus afgestraft. Net als vorig jaar. Dat Ilona geen stemmen krijgt, heeft denk ik meer te maken met het feit dat ze het heel slim speelt. Ze valt niet onnodig op, geeft alleen haar mening als ze weet dat ze door de groep gesteund wordt en drijft verder kalm mee met de stroom. Als er iemand dus geen robinson is, dan is zei het wel. Ik verheug me bovenmatig en eigenlijk heel gemeen op haar alleenstaande periode op het eiland. Ik denk alleen niet dat ze al snel de laan uit zal vliegen. Dus mag ze nog even genieten van haar solitaire bestaan op het eiland. Kan ze zich om laten de open in Remi (Ja de uit "alleen op de wereld")
  ;)

Offline M@ra

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #31 Gepost op: 30-10-2003, 09:17:07 »
Ik vind het vreemd dat Karen zo verbaasd was dat ze er faliekant werd uitgestemd. Ik weet niet of het aan de montage ligt, maar ze heeft nog nooit veel uitgevoerd bijv. voor de voedselvoorziening, en de afgelopen weken al helemaal niet. Als ze zich dan ook nog gaat afzonderen van de groep, dan gooi je je eigen glazen in, vind ik. Ze ging er een beetje te veel van uit dat ze wel zou kunnen meeliften met de groep.

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #32 Gepost op: 3-11-2003, 08:06:04 »
Ik kan me voorstellen dat als het helemaal uit de lucht komt vallen, je "pissig" bent als je met 6 stemmen eruit gestemd wordt. Ik kan me voorstellen dat je zelfs aan een complot gaat denken. Maar wat ik wel heel onsportief vindt, is dat als je aan iemand dan uitleg vraagt naar het waarom, dat je wegloopt op het moment dat de uitleg je niet zint.

Potverdikkie, ze vroeg toch om een uileg? Wees dan zo sportief om het aan te horen en loop niet weg als iemand midden in zijn uitleg is. Als het je niet zint en je bent kwaad, tja. Maar weglopen als het je niet aanstaat wat je hoort, dat is alleen maar kinderachtig en zielig. En super onsportief.

Moest ik effies kwijt.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 08:08:38 door monina »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #33 Gepost op: 3-11-2003, 08:48:18 »
En zo'n onevenwichtig tiep geven ze een evenwichtsproef. Erg toepasselijk maar ze zal de ironie hiervan wel niet zien.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2003, 09:48:45 »
Het lijkt me dat ze wel een beetje schrikt van zichzelf, als ze dit allemaal op TV ziet.
Ik denk niet dat ze zo wil overkomen, als een wraakzuchtige, verbitterde en vooral héél onsportieve verliezer!!
Vooral als ze zo in de biechtcamera zit te praten, ik dennk niet dat ze zichzelf ooit zo heeft gezien. De meeste mensen kijken tenminste nooit in de spiegel als ze zó pissig zijn dat zelfs hun lip begint te trillen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2003, 16:12:10 »
En dan eerst aan Jutta vragen of zij op haar gestemd heeft en haar - als zij dit toegeeft - ook overslaan!


Dus, als ik het goed begrijp, mag Karen wel op Jutta stemmen maar Jutta niet op Karen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #36 Gepost op: 13-11-2003, 13:58:57 »
Ook het verhaal van Karen heeft een keerzijde. Zie artikel van vandaag in de Gazet van Antwerpen...

Citaat
GvA 13/11

Karen voelt zich bij de neus genomen

LEUVEN - Lui, haatdragend, gifspuwend... Als we sommige kranten mogen geloven, is Karen uit Expeditie Robinson geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Valt wel mee, weten we intussen. "Eerst was Esther de bitch, toen Ilona, en nu ben ik aan de beurt", zegt de Leuvense. "Dat doet pijn omdat het onterecht is. Ik heb alle reden om boos te zijn, alleen laten de makers dat niet zien."

"Toen Franca besloot een eindje verderop te gaan liggen, hebben Ilona en ik haar vergezeld", steekt Karen van wal. "Maar op televisie lijkt het alsof alleen Ilona en ik apart gingen slapen. Voor de kijkers is dat de reden waarom ik eruit ben gestemd, ik weet wel beter. Ik had daarvoor amper één tegenstem gehad, ik had wel degelijk de handen uit de mouwen gestoken en we sliepen met drié vrouwen apart, niet met twee. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om dertien uur te knippen uit negenhonderd uur materiaal, maar dit vind ik niet kunnen. Ik voel me bedrogen."

"Wat er op tv getoond is, heeft weinig te maken met de realiteit. Alles wat ik op Gual tegen de camera zeg, dateert van mijn eerste dag op dat eiland, vlak nadat ik er was uitgestemd. Van de tweede, de derde en de vierde dag hebben ze haast niks gefilmd. Mijn boze uitspraken zijn verspreid over drie afleveringen. 'Ga eens op het trapje zitten met die machete in je hand', zei de cameraploeg toen ze Geert zag aankomen.

Akkoord, maar een hartelijke ontvangst kreeg Geert toch niet. "Weet je, Geert had al voor de samensmelting last van heimwee. Het was flauw dat hij mij wegstemde terwijl hij zelf naar huis wilde. Daarom heb ik hem niet met open armen ontvangen op Gual."

Waarom heeft Karen meegedaan aan Expeditie Robinson? "Ik heb drie jaar veel gereisd, ik heb in Nicaragua een jongen leren kennen en samen hebben we een tijdje in Jeruzalem gewoond. Daar ben ik twee keer aan een aanslag ontsnapt. Het ging goed tussen ons, maar mijn leven wilde ik er niet voor geven. In oktober 2002 ben ik teruggekomen, in januari heb ik me ingeschreven voor Expeditie Robinson. Precies op tijd: ik wilde opnieuw gaan reizen, maar ik had geen geld (lacht)."

Steven VANCLEEF
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Karen
« Reactie #37 Gepost op: 13-11-2003, 23:47:34 »
"Toen Franca besloot een eindje verderop te gaan liggen, hebben Ilona en ik haar vergezeld", steekt Karen van wal. "Maar op televisie lijkt het alsof alleen Ilona en ik apart gingen slapen. Voor de kijkers is dat de reden waarom ik eruit ben gestemd, ik weet wel beter. Ik had daarvoor amper één tegenstem gehad, ik had wel degelijk de handen uit de mouwen gestoken en we sliepen met drié vrouwen apart, niet met twee. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om dertien uur te knippen uit negenhonderd uur materiaal, maar dit vind ik niet kunnen. Ik voel me bedrogen."
Dit is inderdaad wel heel opmerkelijk. Uit niets blijkt dat ook Franca apart ging liggen. Ook na het vertrek van Karen krijgen we alleen Ilona in beeld, die zegt in haar eentje te blijven liggen, apart van de groep.
Citaat
"Ik voel me bedrogen."
Da's dan wel de 2e keer: Eerst door haar eigen eilandbewoners, en dan nog een keer door de makers van ER!
Hoewel het mijns inziens niet zo veel uitmaakt of je met zijn tweeen of met zijn drieen apart gaat liggen, het blijft toch vreemd dat Karen alle stemmen kreeg en Ilona (en naar we nu weten dus ook Franca) geen enkele.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Karen
« Reactie #38 Gepost op: 20-11-2003, 14:21:53 »
Het alleen liggen was een factor waaraan men zich stoorde. Van de 2 (of 3) dames die dat deden is dan ook nog belangrijk hoe ze op of in de groep scoorden voor andere punten. Ik denk dat Karen minder goed in de groep lag dan bijvoorbeeld Ilona. Het alleen liggen was een reden het verschil met de andere dames was de oorzaak.
Gek zijn is gezond