Poll

Welke 2 expeditieleden strijden in de finale-eilandraad om de overwinning?

Robin
11 (22%)
Giovani
8 (16%)
Ilona
3 (6%)
Judge
4 (8%)
Jutta
10 (20%)
Ryan
14 (28%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: [afl 11] Wie gaat er afvallen?  (gelezen 66995 keer)

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #80 Gepost op: 28-10-2003, 15:27:47 »
Ilona

Zeker en vast
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #81 Gepost op: 28-10-2003, 19:49:19 »
volgens mij blijft ilona nog wel even. Ze heeft door de hele serie door nog weinig tegenstemmen gehad dacht ik, en volgens mij wordt haar dit foutje van apart slapen wel vergeven.  :-\
Ik heb het ook niet zo erg op d´r, maar heb ook niet het idee dat ze zo slecht in de groep ligt.
Als je er vanuit gaat dat het wegstemmen van Karen geen complot was, zit  er dus schijnbaar een groot verschil in populariteit tussen karen en ilona. Anders had zij ook zeker een paar stemmen moeten krijgen, aangezien ze voor een groot deel wel hetzelfde gedrag vertoonden (athans voor zover zij zagen.... :P)
stap voor stap

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:[afl 8] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #82 Gepost op: 2-11-2003, 21:32:32 »
tussenstand voor afl. 8

Ilona       9 (45%)   
Björn       5 (25%)   
Franca-Maria       4 (20%)   
Giovani       1 (5%)   
Judge       1 (5%)   
Geert       0 (0%)   
Jutta       0 (0%)   
Robin       0 (0%)   
Ryan       0 (0%)   

Totaal aantal stemmen: 20
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #83 Gepost op: 2-11-2003, 22:20:58 »
Nu ga ik echt voor Bjorn als volgende afvaller! Hij heeft echt heel slecht contact met de andere expeditieleden en ik denk dat ze 'm volgende week echt moe zijn. Bovendien krijg ik ook 't idee dat hij 't zelf niet meer lang trekt in deze eenzame positie. Ilona begint volgende week ook nog 'ns bijzonder vervelend te doen, dus dan zal hij 't wel helemaal moeilijk krijgen. Ik ga dus voor Bjorn.  :)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #84 Gepost op: 2-11-2003, 22:26:34 »
ik blijf ook nog even bij bjorn (hoop doet leven toch? ;))
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #85 Gepost op: 3-11-2003, 00:45:45 »
tja, ik hoop het. maar vooralsnog maakt hij zich eigelijk alleen maar nuttig, en houdt hij zich verder koest.

En waarom zou je iemand die je bijna niet ziet of hoort, maar wel voor eten zorgt wegstemmen????

Dus als hij zo blijf als hij nu is denk ik niet dat hij eruit gaat hoor.  :(

Missschien dat die ruzie wel tegen ilona gaat werken, dat ze ¨die hardwerkende en een beetje zielige¨man niet tegen moet werken.
en dat is dus niet mijn mening he! ;)

stap voor stap

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #86 Gepost op: 3-11-2003, 07:42:49 »
denk ook Ilona.(als iemand weer niet verassend op gaat geven he..dat telt niet mee, wie kan dat nou voorspellen??)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #87 Gepost op: 3-11-2003, 10:41:04 »
Het zou niet slim zijn van de groep om Bjorn eruit te stemmen. Waarom zou je hem niet meenemen naar de finale. Hij is van waarde voor de groep, maar hij zal het nooit winnen. Dat weten de andere ook dus zou het slim zijn als ze eens gingen proberen mogelijke kanshebbers weg te spelen. Dus ook Ilona of bijvoorbeeld Franca wegstemmen heeft niet zoveel zin. Ook die twee zie ik het nooit winnen. Maar die werken lang niet zo hard als Bjorn, dus als 1 van die 2 eruit gestemd wordt kan ik dat nog wel begrijpen. Het draait uiteindelijk allemaal om tactiek dus Bjorn wegstemmen is niet logisch...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #88 Gepost op: 3-11-2003, 11:02:46 »
Bjorn kan zich dan nog zo nuttig maken, als ik mocht stemmen zou ik toch op Bjorn stemmen. Alleen al als hij z'n mond opendoet gaan mijn nekharen al overeind staan. Voor mijn eigen stress-nivo zou ik hem zo snel mogelijk weg willen hebben (eigenlijk begrijp ik Ilona heel goed dus.... ;)).  Ik zou dat gezeik en die achterbakse spelletjes van hem ook echt zoooooo zat zijn!  >:(
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #89 Gepost op: 3-11-2003, 11:05:17 »
toch weer even bjorn, ik hoop namelijk op een confrontatie op duivelseiland tussen hem en karen..  ;D lagguh!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #90 Gepost op: 3-11-2003, 11:22:37 »
Ik geloof nog steeds in het complot 'Gio-Judge-Björn', dus zij maken de keuze. Robin is Judges maatje dus die blijft wel, van Franca en Jutta hebben ze weinig te vrezen dus die blijven ook wel. De vraag is wie de beslissing maakt, mag Björn eindelijk eens beslissen, dan gaat Ilona weg. Als Gio weer de stem krijgt, dan zal het wel Ryan worden. Maar over het algemeen zijn Ryan, Jutta, Franca, Ilona en Robin allemaal individuen die weinig met elkaar te maken hebben. Het complot van Gio en de anderen heeft dus al wel gewerkt. De groepjes zijn uit elkaar gepluisd.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:[afl 9] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #91 Gepost op: 9-11-2003, 20:44:56 »
tussenstand voor afl. 9

Ilona       5 (45%)   
Björn       4 (36%)   
Franca-Maria       1 (9%)   
Giovani       1 (9%)   
Judge       0 (0%)   
Jutta       0 (0%)   
Robin       0 (0%)   
Ryan       0 (0%)   
    
Totaal aantal stemmen: 11
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #92 Gepost op: 9-11-2003, 21:50:16 »
Ik ga voor Ryan. 't lijkt niet echt leuk voor hem te gaan worden volgende week. Hij wordt nu niet alleen meer achter z'n rug om kritisch besproken, maar nu ook recht in z'n gezicht uitgescholden. 't kan bijna niet anders of hij zal eruit vliegen volgende week.  :-\
« Laatst bewerkt op: 9-11-2003, 22:12:52 door Han13 »

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #93 Gepost op: 9-11-2003, 22:08:10 »
Volgens mij gaat gio volgende week verplicht en huis en wordt ryan weggestemd bij de eilandraad.
Maar omdat gio al weg is mag tie toch blijven, met extra stem voor de volgende ronde ;)
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #94 Gepost op: 9-11-2003, 22:08:18 »
Van mij mag Ryan ook vertrekken hoor.
Slap dat ie als een klein kind naar Ilona toe rent om zijn beschuldigingen te uiten en haar het (vuile) werk laat opknappen bij de rest.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #95 Gepost op: 9-11-2003, 22:11:34 »
Van mij mag Ryan ook vertrekken hoor.
Slap dat ie als een klein kind naar Ilona toe rent om zijn beschuldigingen te uiten en haar het (vuile) werk laat opknappen bij de rest.

dit vind ik precies zo, hoe is het mogelijk :)
ook op ryan gestemd dus
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #96 Gepost op: 10-11-2003, 07:47:36 »
denk Ryan. Hij is niet opgewassen tegen het drie-man-schap Robin / Judge / Gio. Die hebben nu een aardig troef in handen trouwens.....als ze met z'n drieen hetzelfde blijven stemmen, dan zijn ze bijna in een positie om de rest er een voor een uit te stemmen

Ik ben wel benieuwd waar nu de stemmen van Ilona en Franca naar uitgaat. Die hebben sinds weet ik hoe lang op Bjorn gestemd en die is er nu niet meer. Wie zal het volgende slachtoffer zijn? Ik zie Ilona niet op Franca of Robin stemmen en ook nog niet op Gio, dus dat zal wel of Ryan, Judge of Jutta worden. En wat Franca allemaal doet weet ik niet, je ziet d'r vrij weinig.
Dus dat wordt wel spannend.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #97 Gepost op: 10-11-2003, 09:57:56 »
Volgens mij gaat gio volgende week verplicht en huis en wordt ryan weggestemd bij de eilandraad.
Maar omdat gio al weg is mag tie toch blijven, met extra stem voor de volgende ronde ;)

my thoughts exactly!  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #98 Gepost op: 10-11-2003, 11:25:06 »
Leg uit, waarom verplicht??


Ik denk dat Ryan nog 1 kans heeft. Hij zal Ilona, Franca en Jutta moeten van overtuigen van een complot. Als ze met zijn 4-en samenwerken kunnen ze het verbond verbreken en Judge eruit werken (Robin is maatje van Ilona en Gio is goed voor voedsel). Alleen denk ik eerlijk gezegd dat Ilona te onnozel is om dat te geloven en Jutta alleen het goede van mensen ziet. Dat is ook eigenlijk de enige manier dat het nog spannend kan worden, anders gaan Gio, Robin en Judge fluitend naar de finale. (en zal Ken Ryan er volgende week uitgaan.)

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:[afl 10] Wie gaat er afvallen?
« Reactie #99 Gepost op: 10-11-2003, 11:42:42 »
Leg uit, waarom verplicht??

Waarom? Omdat hij volgens mij idd de bananen heeft gejat en dan kan de crew niet veel anders doen als hem van het eiland afhalen en naar huis sturen.
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.