Auteur Topic: Trailer  (gelezen 5056 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Trailer
« Gepost op: 8-09-2003, 11:34:47 »
Ik heb gisteren voor de eerste keer de trailer gezien. Het thema dit jaar is (denk ik): 'Er kan er maar 1 de leider zijn'. Volgens mij is het dus de bedoeling dat een team van 7 vrouwen een mannelijke leider krijgen (die man met de baard) en dat het team van 7 mannen een vrouwelijke leider krijgen. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat verlopen, zo te zien waren vooral de vrouwen niet echt te spreken over hun leider.

Ik vraag me ook af btw hoe dat zal gaan met stemmen. Ik denk dat de leider al snel het bokje zal zijn of kan een leider niet worden weggestemd.

Iig ik ben benieuwd. De 'trailer' belooft weer veel goeds.  8)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trailer
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2003, 13:44:00 »
Ik heb al 'n tijdje geleden de trailer gezien. Ik kwam weer helemaal in die ER-sfeer toen ik 'm zag.  8)

't belooft idd weer erg spannend te worden met 'n mannelijke leider op 't vrouweneiland en 'n vrouwelijke leider op 't manneneiland. Ik denk niet dat ze erg veel gezag zullen kunnen uitvoeren.  ;D

Hoe de stemming gaat verlopen is mij nog niet bekend. Ik ga er eigenlijk vanuit dat de leider niet zomaar eruit gestemd mag worden, maar dat zou op zich wel oneerijk zijn tegenover de andere eilandbewoners. Misschien dat er wel 'n andere leider komt als de oorspronkelijke leider wordt weggestemd? We zullen 't zondag denk ik allemaal zien.  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Trailer
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2003, 09:26:36 »
daar denk ik al een tijdje aan...eventuele onschendbaarheid voor de leiders totaan de samensmelting ofzo?? maar goed eens zal dat moeten aflopen en dan kunnen ze natuurlijk alsnog de sigaar zijn.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Trailer
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2003, 11:13:48 »
Ik vind de trailer ook erg mooi! Hoe ze met die helicopter wegvliegen uit Kuala Lumpur en dan uiteindelijk op het eiland terechtgekomen is erg mooi gedaan. Heb in elk geval al erg zin in de eerste uitzending!!!

Wat betreft die leider: ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen met het wegstemmen van zo'n leider. Ik kan me voorstellen dat het vrouwenkamp het best wel leuk vindt om er ook een man bij te hebben in de groep. Als je het vergelijkt met vorig jaar, toen een van de mannen (ik dacht Raymond) een middagje een bezoek bracht aan het vrouwenkamp, dan bleek dat alleen maar erg goed te werken, en ik denk niet dat ze Raymond toen meteen zouden hebben weggestemd als ze de mogelijkheid zouden hebben gehad. Dat wilden een aantal van de vrouwen pas in een veel later stadium! :-)

En vice versa vinden de mannen het wellicht ook best gezellig om er een vrouw bij te hebben.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Trailer
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2003, 11:18:21 »
tja ik denk dat je niet echt kan voorspellen hoe dat gaat, en das juist ook weer het leuke natuurlijk!! ik vraag me alleen af of de programmamakers daarover hebben nagedacht en de regels hebben aangepast..  ???

Groenenman

  • Gast
Re:Trailer
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2003, 17:11:50 »
Ik las vandaag in onze gids van volgende week dat er een gebeurtenis voordeed wat ze niet verwacht hadden en wat het hele spel in de war had kunnen schoppen. Ik ben benieuwd  :D

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Trailer
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2003, 18:35:18 »
En is het nog niet bekend wat?
Eindelijk...

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Trailer
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2003, 20:15:07 »
En is het nog niet bekend wat?

Misschien doelen ze op het SARS-virus ???

Dat was ook actief in de omgeving van Maleisie en als de SARS-uitbraak iets heviger en langer had geduurd, had dat best wel invloed kunnen hebben op het opneemschema van E.R...

Maar ze zullen wel een gebeurtenis die op het eiland zelf heeft plaatsgevonden bedoelen..