Auteur Topic: Winnaar al bekend via Radio 3FM????  (gelezen 10066 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2003, 10:37:37 »
waar baseer jij op dat het een grapje blijkt te zijn dan? Of is dat jouw eigen conclusie?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #21 Gepost op: 29-10-2003, 10:43:40 »
Is een fake interview geen grapje????? ???

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #22 Gepost op: 29-10-2003, 11:15:06 »
Ja, maar je zegt "het is dus een storm in een glas water"/grapje/fake interview.

Dat klinkt alsof jij zeker weet dat het een fake interview is, gebaseerd op iets dat je hebt gelezen/gehoord/gezien. Ik vraag me af hoe jij zo zeker bent dat het een fake interview is.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #23 Gepost op: 29-10-2003, 11:19:57 »
Ik weet inmiddels dat het om Fatima  ;) hier gaat, dus jullie hoeven me niet meer te pm-en. Voor degenen die het wel gedaan hebben, bedankt!  ;)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #24 Gepost op: 29-10-2003, 11:53:28 »
Poeh....niets is zeker in het leven.
Ik baseer m,n opmerking aan de hand van de gegevens die hier gepost zijn in dit topic.
Nu weer á la topic. ;D....zeker weer een foute opmerking?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #25 Gepost op: 29-10-2003, 12:05:37 »
Dames, laten we het wel gezellig houden op dit forum.  ::)

En inderdaad graag weer on-topic.
Geniet nooit met mate...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2003, 12:30:19 »
Pfff, sorry hoor, maar ten eerste was het niet ongezellig bedoeld, ik vroeg me alleen af wat de achtergrond was van de opmerking van Katja was, en of zij misschien iets meer gehoord/gelezen/gezien had dan wij. Als ik dat al niet eens meer mag vragen.  :-[

Bovendien was het wel degelijk on-topic lijkt me. Het ging toch over de uitzending van Stenders en of we nou moeten geloven dat de winnaar al bekend is?

Maarreh sorry hoor, ik hou m'n mond al  :-X
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2003, 20:22:30 »
Niet doen, Tweety, zonder woorden is het zo lastig forummen (en chatten).

Zonder dat ik het interview zelf gehoord heb, zou ik willen zeggen: ik hoop echt dat de programmamakers (zowel die van ER als van het programma van Rob Stenders) weten wat ze doen, dat ze het kijkplezier van heen veel mensen vergallen, als op deze manier voortijdig de winnaar bekend wordt.

Half off-topic dan maar: dit doet me denken aan het onderdeel dat over de kandidaten van WIDM ging: die dame, die met dat blonde haar: DAT is de mol, zou er toen gezegd zijn. Dit is nu iets soortgelijks. Ik had meer willen kijken naar ER, zie er tot nu toe echter slechts fragmenten van, maar ik zou het zelf een slechte zaak vinden als programmamakers lollig denken te zijn, door voortijdig gegevens uit het programma bekend te maken.

Wat dat betreft kan ik zeggen: als Katja ervan overtuigd is dat het DUS een storm in een glas water is: prima, geen enkel probleem.

Ik denk dat ze ermee heeft willen zeggen: gelukkig, een grap, terwijl het dat misschien toch niet is. Is het doel van het programma van Rob Stenders niet, de luisteraar op het verkeerde been zetten, zodat die er nooit zeker van is of hij met een echt bericht of fake te maken heeft?

Iedereen staat vrij haar/zijn mening hierover te geven. Maar ik vind het natuurlijk ook terecht als fans zich in dit topic roeren, mocht het toch GEEN grap blijken te zijn.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Winnaar al bekend via Radio 3FM????
« Reactie #28 Gepost op: 31-10-2003, 12:48:31 »
Ik heb het interview ook niet gehoord maar heb ondertussen een flauw vermoeden over wie het hier gaat door bepaalde opmerkingen in dit topic. Maar dat blijft een vermoeden want ik ga het niet navragen. Dus dat zal ik achteraf pas weten.

Mocht het inderdaad een (misplaatste) grap zijn dan kunnen we er aan de ene kant blij om zijn dat het een fake interview was en we dus niet de winnaar aan het woord hebben gehoord. Aan de andere kant betekent dat automatisch wel dat je nu weet dat die persoon het dus zeker niet zal winnen. Kortom, hoe je het ook went of keert, je weet gewoon iets wat je liever niet had willen weten. En dat blijft in en in triest!  >:(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!