Auteur Topic: Expeditielid Geert  (gelezen 17486 keer)

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #40 Gepost op: 3-11-2003, 19:14:33 »
Wat ik nou zo opvallend vond aan het berichtje dat hij in het dagboek van Karen had geschreven:

"Ik voeg me snel bij je voor een knuffel."

Was hij op dat moment al van plan zich eruit te laten stemmen?? Waarom bedacht hij zich dat niet een paar uur eerder? Karen wilde graag blijven, hij blijkbaar niet meer...

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #41 Gepost op: 3-11-2003, 20:04:02 »
Geertje is exit..

Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij de proef wint.. Hij had het ook al erg moeilijk met de eerdere evenwichts oefening.

Jammer... hij heeft zichzelf tekort gedaan.. en kan er niet tegen dat er complotten tegen hem gesmeed worden.. eigen schuld..
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2003, 00:01:54 »
Geertje is exit..
Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij de proef wint.. Hij had het ook al erg moeilijk met de eerdere evenwichts oefening.
Inderdaad, Survivalgeert viel er al bij het eerste paaltje af, terwijl de anderen het allemaal tot het 3e paaltje volhielden!
Maar ja, Karen staat al 3 dagen te trillen van woede, dus het wordt nog spannend ...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #43 Gepost op: 4-11-2003, 00:13:18 »
Wat ik nou zo opvallend vond aan het berichtje dat hij in het dagboek van Karen had geschreven:

"Ik voeg me snel bij je voor een knuffel."

Was hij op dat moment al van plan zich eruit te laten stemmen?? Waarom bedacht hij zich dat niet een paar uur eerder? Karen wilde graag blijven, hij blijkbaar niet meer...

Die Geert heeft waarschijnlijk een kronkel van hier tot Brussel in zijn hoofd...
Dat " ik hoop me snel bij u te kunnen voegen" vond ik ook vaag....Het hele gebeuren met dat dagboek vond ik vaag...
Dat oevoegen zou erop kunnen duiden dat de expeditieleden weten dat ze na de samensmelting op een eiland verblijven totdat de hele expeditie afgelopen is.
Ik heb wel het idee dat er steeds "creatiever" gemonteerd wordt...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #44 Gepost op: 4-11-2003, 00:42:50 »
Dat " ik hoop me snel bij u te kunnen voegen" vond ik ook vaag....Het hele gebeuren met dat dagboek vond ik vaag...
Dat oevoegen zou erop kunnen duiden dat de expeditieleden weten dat ze na de samensmelting op een eiland verblijven totdat de hele expeditie afgelopen is.

Dat is toch wel bekend dat de afvallers elders op een eiland verblijven tot de finale? Zij moeten namelijk bepalen wie de winnaar wordt door op hen te stemmen. Dat is ook vast wat Geert bedoelde met zijn bericht in dat dagboek.

Trouwens ik dacht altijd dat een dagboek iets prive's was. Maar blijkbaar is dat bij ER heel anders en schrijft iedereen er maar in alsof het een poeziealbum betreft... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #45 Gepost op: 4-11-2003, 00:51:02 »
Dat is toch wel bekend dat de afvallers elders op een eiland verblijven tot de finale? Zij moeten namelijk bepalen wie de winnaar wordt door op hen te stemmen. Dat is ook vast wat Geert bedoelde met zijn bericht in dat dagboek.

Trouwens ik dacht altijd dat een dagboek iets prive's was. Maar blijkbaar is dat bij ER heel anders en schrijft iedereen er maar in alsof het een poeziealbum betreft... ::)

Euhmm dat zei ik toch  ;) dat ze op een eiland moesten blijven tot de hele expeditie afgesloten is...
Maar ik dacht dat de uiteindelijke beslissing pas een tijd erna genomen werd....Dat er dan een aparte uitzending in de studio was en dan werd beslist/gestemd wie nu de uiteindelijke Robinson word.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #46 Gepost op: 4-11-2003, 01:00:17 »
Euhmm dat zei ik toch  ;) dat ze op een eiland moesten blijven tot de hele expeditie afgesloten is...

Dat zei je wel maar een beetje twijfelend in mijn ogen, vandaar dat ik het nog even bevestigde... ;) :P

Citaat
Maar ik dacht dat de uiteindelijke beslissing pas een tijd erna genomen werd....Dat er dan een aparte uitzending in de studio was en dan werd beslist/gestemd wie nu de uiteindelijke Robinson word.

Wat ik me van vorig jaar kan herinneren is dat ze op het eiland hun stem uitbrengen en dat later in de studio uiteindelijk de uitslag bekend wordt gemaakt. De urn werd verzegeld mee naar Nederland genomen ofzoiest... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #47 Gepost op: 4-11-2003, 01:05:46 »
zoiets was het vorig jaar inderdaad, maae eerdere jaren hebben ze ook al de volledige stemming op het eiland gedaan incl. winnaars bekend maken.

Kortom ze verzinnen regelmatig weer wat nieuws (zoals met alles :P). We zullen wel zien hoe ze dat dit jaar gaan doen, maar dat alle afvallers na de samensmelting bij alkaar op een eiland zitten lijkt met wel zeker.
stap voor stap

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #48 Gepost op: 4-11-2003, 01:17:45 »
Dat zei je wel maar een beetje twijfelend in mijn ogen, vandaar dat ik het nog even bevestigde... ;) :PWat ik me van vorig jaar kan herinneren is dat ze op het eiland hun stem uitbrengen en dat later in de studio uiteindelijk de uitslag bekend wordt gemaakt. De urn werd verzegeld mee naar Nederland genomen ofzoiest... ::)

 :D kweet het niet zeker meer, maar ik dacht dat ze toen in de studio nog een soort van "stemming" hielden en dat toen uiteindelijk Derek (die met het knipschaartje en de dikke vinger) het uiteindelijk nog won van Olievier. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor....Korsakow
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2003, 01:18:42 »
Ja, je hebt gelijk dat ze vaak dingen veranderen. Nou ja, we zullen het wel zien hè?
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #50 Gepost op: 4-11-2003, 10:14:36 »
:D kweet het niet zeker meer, maar ik dacht dat ze toen in de studio nog een soort van "stemming" hielden en dat toen uiteindelijk Derek (die met het knipschaartje en de dikke vinger) het uiteindelijk nog won van Olievier. Maar ik kan het helemaal mis hebben hoor....Korsakow

Ze hadden hun stem al uitgebracht op 't eiland, maar hebben die in de studio idd pas toegelicht. Daarom zit 't misschien zo in je geheugen als dat ze pas in de studio hun stem uitbrachten.

Ik vind 't ook vreemd dat Geert schreef dat hij zich snel bij Karen zou voegen. Alsof hij idd al wist dat hij zich eruit zou laten stemmen of dat hij verwachte er snel uitgestemd te worden. In dat eerste geval is 't idd wel wat oneerlijk tegenover Karen dat hij niet gewoon bij de eilandraad waarbij Karen eruit gestemd werd al aan had gegeven eruit te willen gaan. Maar misschien wist hij toen nog niet zo heel zeker wat hij wilde en wilde hij 't nog 'n kans geven.  :-\
« Laatst bewerkt op: 4-11-2003, 10:16:40 door Han13 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2003, 10:43:31 »
Misschien had Geert stiekum een oogje op Karen, stemde hij eerst haar weg, schreef die zin op, dat hij gauw kwam voor een knuffel en liet zichzelf weg stemmen. In de hoop om snel naar het luxe eiland te gaan en een paar romantische nachtjes met Karen tegemoet te gaan, wis hij veel van een 'Duivelseiland'.  ::)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #52 Gepost op: 4-11-2003, 11:49:10 »
ja. zo zit het!! Dat is de ware reden van het vertrek van geert,zonder karen was het niks meer aan het eiland.

Maar om dat te verdoezelen heeft hij wel op haar gestemd, want hij wist natuurlijk dat de rest dat ook zou doen. Hij was ook zoooo blij haar te zien op hget duivelseiland....

maar zij niet gna gna

 ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  :-X
stap voor stap

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #53 Gepost op: 4-11-2003, 23:08:54 »
Misschien had Geert stiekum een oogje op Karen, stemde hij eerst haar weg, schreef die zin op, dat hij gauw kwam voor een knuffel en liet zichzelf weg stemmen. In de hoop om snel naar het luxe eiland te gaan en een paar romantische nachtjes met Karen tegemoet te gaan, wis hij veel van een 'Duivelseiland'.  ::)

 :D :D :D Dat moet het zijn Chriz....Hij miste haar al meteen....Voelde een beetje dat de rest hem al doohad...Kon geen complotjes meer maken en geen pionnetjes tactisch " herschikken" .
Dus liet ie zich maar wegstemmen . Mysterie opgelost  :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #54 Gepost op: 5-11-2003, 14:44:47 »
Oh ok jongens bedankt.
Nu snap ik tenminste hoe het zit.

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #55 Gepost op: 9-11-2003, 21:46:58 »
Slappe hap met hoogmoedswaanzin:
Ik ben de sjamaan van dit eiland, hoe bedenk je het.
En dan gelijk een manier vinden om zonder gezichtsverlies het eiland te verlaten.
"Als je het perse wilt geef ik je het eiland."
Ik hoop dat bjorn het aanbod afwijst en geert verslaat.
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #56 Gepost op: 9-11-2003, 22:03:19 »
lol, mee eens feeks,
wat een onzin ook om mensen 'zijn wet' voor te gaan schrijven zeg.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #57 Gepost op: 9-11-2003, 22:35:14 »
Hij spoort niet!!!
Volgens mij is ie gewoon een beetje bang in z'n uppie, hoort stemmen en muziek???
Hij wil gewoon snel weg en hoopt dat ie niet eerst een nederlaag hoeft te lijden.
Het is weer net zo'n stunt als je weg laten stemmen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Geert
« Reactie #58 Gepost op: 10-11-2003, 14:19:53 »
Geert hoort stemmetjes, Geert voelt zich één met de elementen... volgens mij is Geert het Noorden kwijt ;)