Auteur Topic: Expeditielid Robin  (gelezen 44747 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #60 Gepost op: 9-11-2003, 23:21:45 »
Ik vond Robin toch wel ietwat tegenvallen deze keer....
Had hij in regel drie niet: vermijd roddel en achterklap?? Wat deed die nu dan...
Hij lijkt me een beetje met alle winden mee te draaien om die 50 duizend euro te winnen...Zoals hij zei in zijn biecht...Beetje jammer..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #61 Gepost op: 9-11-2003, 23:25:19 »
Had hij in regel drie niet: vermijd roddel en achterklap?? Wat deed die nu dan...

Misschien bedoelde hij 'vermijd roddel en achterklap over jezelf'?  ???

Ik vond 'm juist wel goed bezig deze aflevering. Hij zorgde er iig voor dat er nog wat gelachen werd en maakte weer wat briljante opmerkingen zoals dat Ryan 'Ken van Barbie' is.  ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #62 Gepost op: 9-11-2003, 23:30:16 »
Misschien bedoelde hij 'vermijd roddel en achterklap over jezelf'?  ???

Ik vond 'm juist wel goed bezig deze aflevering. Hij zorgde er iig voor dat er nog wat gelachen werd en maakte weer wat briljante opmerkingen zoals dat Ryan 'Ken van Barbie' is.  ;D

 :D Jah zo kan jet ook opvatten Han.. Toch heb ik sinds die biecht van hem niet meer zo'n hoge pet van hem op..Maarja das persoonlijk natuurlijk..:)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #63 Gepost op: 10-11-2003, 10:25:06 »
Ik vond Robin toch wel ietwat tegenvallen deze keer....
Had hij in regel drie niet: vermijd roddel en achterklap?? Wat deed die nu dan...
Hij lijkt me een beetje met alle winden mee te draaien om die 50 duizend euro te winnen...Zoals hij zei in zijn biecht...Beetje jammer..

Ik ben het wel met je eens BM. Hoewel ik in deze aflevering ook weer vreselijk om en met Robin heb gelachen, en hem weer een verademing vond, heb ik me voor het eerst ook aan hem geërgerd.
Als individueel persoon vind ik hem nog steeds een prima vent, maar als onderdeel van het trio Kwik Kwek en Kwak (Gio Judge Robin) is hij een stuk minder. Hij laat zich nogal beinvloeden door de andere twee. Zo laat hij zich door de anderen opstoken tegen Ryan, en noemt Ryan zelfs "Ken van Barbie". Gatver wat kinderachtig! (nee ik vond dat dus helemaal niet grappig). Niets voor Robin om zich zo te laten kennen. Bovendien is hij  inderdaad druk bezig alle drie zijn vuistregels te overtreden.
Jammer, ik had Robin hoger zitten.

Maar ik heb nog hoop voor 'm, dus vooralsnog blijf ik het een schatje vinden. Ben wel benieuwd of ik dat volgende week nog steeds vind.....
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 08:52:09 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Robin zijn ware aard
« Reactie #64 Gepost op: 11-11-2003, 01:08:43 »
de uitspraak Ryan is nde perfecte ken voor barbie had ik niet echt van hem verwacht...komt zijn ware aard naar boven of is dit wederom een actie in zijn goed uitgedacht spel...ik bedoel ik vind zo'n uitspraak weer wel bij judge passen dus misschien dat hij daarom...???hij past zich aan aan het niveau...maar aan de andere kant hij is vanaf dag 1 close met judge... en hij zij het ook bij het stemmen op de eilandraad...dus is dit robin zijn ware aard?????(ik hoop het niet want ik vind het nu mijn robinson...)
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #65 Gepost op: 13-11-2003, 23:57:28 »
Ik vond Robin toch wel ietwat tegenvallen deze keer....
Had hij in regel drie niet: vermijd roddel en achterklap?? Wat deed die nu dan...
Hij lijkt me een beetje met alle winden mee te draaien om die 50 duizend euro te winnen...Zoals hij zei in zijn biecht...Beetje jammer..
Daar ben ik ook helemaal mee eens. Ik heb het idee dat hij nu probeert om de "pisang" van de week (degene die het minste ligt in de groep) nog een beetje zwarter/belachelijker te maken, zodat deze er de volgende keer zeker uitvliegt. Da's natuurlijk wel erg slim van hem, maar niet erg fair.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #66 Gepost op: 14-11-2003, 00:00:03 »
Een dubbele Pyrrusoverwinning voor Robin?
Wat ik trouwens wel positief vond van Robin, dat hij tot 2x toe de individuele proef wist te winnen. Hoewel..., moest hij daar wel zo blij mee zijn? Bij de “rekenproef” met de schalen van 3 en 4 liter won hij een flinke tros bananen en een handige kokosnotenaap. Natuurlijk was dat erg lekker, maar de hele groep profiteerde hier van, dus had net zo goed iemand anders kunnen winnen. Vervolgens zorgden die bananen alleen maar voor een hoop heibel op het eiland. Hij had als alternatief natuurlijk ook voor de extra voor- of tegenstem op de eilandraad kunnen gaan, maar ja, wat kun je daar nou mee? Waarschijnlijk had hij dan een half dozijn tegenstemmen gehad omdat hij zijn mede-eilandbewoners kilo’s bananen door de neus zou hebben geboord (figuurlijk natuurlijk).
Dan de tweede proef, waarbij hij onder water etenswoorden moest vormen, tegen Björn. Ik vond het wel sportief dat hij er vol voor ging, ook al had hij zelf deze immuniteit niet nodig (hoewel, dat zou Karen ook gedacht hebben...).
Omdat Robin dus de immuniteit won, werd uiteindelijk Björn weggestemd en niet Ryan, en Ryan was nu juist degene waar Robin op had gestemd!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #67 Gepost op: 14-11-2003, 10:03:48 »
Robin zou wel degelijk wat aan die zwarte stem gehad hebben. Ik vermoed een complot tussen Robin, Gio, Judge en voorheen ook Björn. Samen hadden ze dan geen 4, maar 5 stemmen gehad, genoeg om Ryan eruit te stemmen.

Offline rene_406

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Robin
« Reactie #68 Gepost op: 16-11-2003, 23:20:09 »
Robin vond ik wel aardig en intelligent. Het is geen toonbeeld van karakter iemand af te kraken, nooit. Dat hij zo op Ryan afgaf viel mij niet best.

Boeee.

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #69 Gepost op: 18-11-2003, 12:15:51 »
ik vond Robin leuk.  ;D

Het werd na de afgelopen twee afleveringen iets minder.  ???

Maar na zondag heb ik het helemaal gehad met hem. >:(

Wat heeft ie daar allemaal in het koppie zitten? ik weet het niet hoor, maar ik vond het vies vies tegenvallen. De mnaier waarop hij zich tegenover Ryan opstelde vond ik echt niet kunnen. Ik ben geen fan van Ryan, maar dit....Geen eten geven omdat iemands mening hem tegenstaat??? Hallo???

En dat die ander twee maatjes hem als een papagaai napraten met alles (die Ken van Barbie hebben ze nu alledrie al een aantal keren gezegd)....

Pfffff. Ik kan niet eens uit mijn woorden komen hier. Grr.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #70 Gepost op: 18-11-2003, 12:17:14 »
Ik moet wel om hem lachen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat hij het verschrikkelijk achter de ellebogen heeft.
Hij loopt steeds flink te stoken, leidt zo de aandacht van zichzelf af en bereikt ermee dat de anderen weggestemd worden.
Slim of achterbaks?? :-\ ???
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #71 Gepost op: 18-11-2003, 13:10:51 »
Robin: Helaas heb ik moeten vaststellen dat ik jou niet zo'n mooi persoon vindt. Ik vind dat je nogal achterbaks en vooral 'fake' bezig bent. Je speelt mooi weer en zet een masker op bij sommige mensen. Terwijl je eigenlijk heel geniepig en achterbaks bezig bent achter hun rug om. Toch bereik je hiermee waarschijnlijk wel de finale en de pot. You did it your way, the nasty way!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #72 Gepost op: 20-11-2003, 12:51:04 »
Robin is heel sterk om problemen via een soort groepsessies te bespreken. Hij in dit opzicht een van de socialere kandidaten, daardoor zal hij weinig irritaties en ergernissen oproepen. Nu we steeds dichter naar de finale gaan komt ook wat meer zijn " echte " karakter naar boven. Hij was en is nog steeds mijn favoriet, maar zijn imago heeft wel een deuk(je) opgelopen.
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #73 Gepost op: 20-11-2003, 20:03:40 »
Robin is heel sterk om problemen via een soort groepsessies te bespreken. Hij in dit opzicht een van de socialere kandidaten.

Je bedoelt dat hij iedereen bij elkaar zet om samen Ryan af te zeiken?  ::)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #74 Gepost op: 21-11-2003, 09:43:49 »
Je bedoelt dat hij iedereen bij elkaar zet om samen Ryan af te zeiken?  ::)

Dat niet alleen, hij heeft m.i. al vaker de groep bij elkaar gebracht op problemen te bespreken. Dit is in principe positief. Ik vind in het algemeen de kandidaten dit jaar minder sympathiek. Maar tot nu toe gun ik Robin nog het meeste de winst omdat ik denk dat Gio inderdaad " bewust " veel proeft en daarnaast geloof ik wel dat Gio die bananen heeft gepikt.
Gek zijn is gezond

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #75 Gepost op: 21-11-2003, 09:48:11 »
Dat die groepsdiscussie mislukte was niet alleen de 'schuld' van Robin (hoewel een discussie ook niet betekent dat Judge en Gio nog even hun vuil mogen spuien, dan had Robin meteen in moeten grijpen als hij de discussieleider is).
De opmerking van Ryan naar Robin toe van "wat jij vindt interesseert me niet" was natuurlijk ook wel een lekkere dooddoener, waarmee de discussie meteen afgelopen is, en waarmee Ryan in dit geval z'n eigen doodvonnis tekende.... ook niet echt handig van Ryan in dit geval...

Maja, vanuit je luie stoel is't altijd makkelijk hè  ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #76 Gepost op: 21-11-2003, 09:55:01 »
Ik denk dat Ryan ook wel wist dat hij zijn doodvonnis aan het tekenen was. Maar ja hij krijgt een tweede kans.....
Gek zijn is gezond

Offline marloesje01

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Robin
« Reactie #77 Gepost op: 7-12-2003, 22:05:07 »
Echt jammer van robin... hij is de echte robinson.. Ben helemaal fliefd geworden... XXX marloes

Offline marloesje01

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #78 Gepost op: 8-12-2003, 09:45:47 »
k vind t nogsteeds erg dat robin niet heeft gewonnen! Door zo'n stomme proef, dat lag hem gewoon niet! robin en gio hadden de finale moeten doen.. maar ja helaas..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditielid Robin
« Reactie #79 Gepost op: 8-12-2003, 12:17:02 »
'Heeft een van jullie weleens een kans gehad van 20% om als eerste van de balk af te lazeren, terwijl je al weken lang smerige spelletjes speelt en denkt dat de winst al in de pocket zit? Ik eerlijk gezegd niet, maar Robin wel en hij lazerde er nog als eerst af ook'  ;D