Auteur Topic: Ronald vs Mo  (gelezen 31905 keer)

Offline ace

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #60 Gepost op: 18-10-2004, 20:53:33 »
Mo is cool, en sterk ook!

Go Mo!
nou,dat vind jij dan,maar ik vind het maar een onvolwassen kereltje,die probeert te manipuleren met zijn(kinderachtig)gedrag!!!
Mo,get lost,man!!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2004, 08:43:14 »


Sommige mensen denken blijkbaar dat er perfecte mensen op dat eiland daar zitten, maar dat is gewoon niet mogelijk. Het gedrag van Mo na een verlies is gewoon hoe hij zich voelt...eerlijk gedrag dus. Tuurlijk is dat een mindere kant van hem, maar het is tenminste een echte kant van 'm. Bovendien staan er genoeg goede knaten tegenover!

Ronald die maar blijft volhouden dat hij met iedereen goed in de groep ligt staat gewoon keihard te liegen en durft niet zijn mindere kanten te tonen...Geef gewoon toe dat je genwend bent een leider te zijn en dat je moeite hebt met een ondergeschikte rol!

ER is toch juist ook om achter je leerpunten te komen?!

Ik weet best dat geen enkel mens perfect kan zijn óf wil zijn...maar wat ik kinderachtig van Mo vind is dat hij Ronald dingen verwijt die hij zelf ook doet(iets niet persoonlijk tegen iemand zeggen, maar achter zijn of haar rug om, heeft men laten zien van Mo, maar ook van de rest van de bende van vijf) en dat hij Mick dingen verweet die hij nu zelf ook doet(zich afzonderen van de groep om zijn eigen sores te verwerken en schreeuwen tegen mede expeditieleden)...dat is kinderachtig of onvolwassen in mijn ogen......kijk eerst naar jezelf voordat je anderen iets verwijt bedoel ik hiermee te zeggen
 :-\\

Nou vind ik wel dat iedereen veel te veel op elkaar let. Ze zijn veel te veel bezig met anderen te controleren. Let op jezelf, je bent er voor jezelf en niet om anderen naar de finale te helpen. Want op het laatste helpen ze jou ook niet meer!! En dan bedoel ik dus het "vriendengroepje"...


eerlijk gezegd kijk ik er naar uit om te zien hoe dit groepje elkaar zal moeten uitschakelen en wie er dan over lijken gaat en wie er meer rekening houdt met de gevoelens van de anderen van de bende van vijf...nu met frouke viel het nog mee omdat zij er niet goed aan toe was, maar wat als bijvoorbeeld Mo zo verzwakt en zijn vrienden hem er uit gaan knikkeren????
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2004, 09:42:39 »
Het groepje is nu met vier, en de overige kandis zijn ook met vier
Dus dan kan het gelijk staan in een stemming, vraag ik me af wat ze dan doen, kijken ze naar tegenstemmen, lijkt me dat dan Mo en Ro weer evenveel tegenstemmen zullen hebben.
Dus wat doen ze dan?

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #63 Gepost op: 19-10-2004, 10:18:38 »
Ik denk niet dat Frank en Darline op Mo stemmen, als ze kiezen tussen Ro en Mo
Greetings

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #64 Gepost op: 19-10-2004, 10:22:06 »
ik denk niet dat het to zo ver zal komen.Zo zag je bv dat darline en marjolein constant op elkaar stemden.De groep van 4 zie wel en masse stemmen op ro.Tenzij hij ntuurlijk immuniteit wint, dan zal het om spannen.

als het echter toch gelijk staat, kunnen er 2 mogelijkheden onstaan:

1)de winaar van de immuniteit kiest vooralsnog 1 kandidaat eruit die naar huis moet

of

2)De namen van de deelnemers worden terug in de pot gezet, en via een soort lottotreking, de winaar gekozen ( zo had richard de geluk van zijn leven in er2001 toen hij en niet melanie won)

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #65 Gepost op: 19-10-2004, 10:23:20 »
Ik denk dat Darline op Mo stemt: ze had een opmerking over Ro dat het voor hem veel te vroeg was om te gaan.
Mo is fysiek sterk. Sociaal vind ik hem he-le-maal nix. Goed, hij zal wel vrienden hebben(belgen), die hem voor de zoveelste keer troosten als hij weer een dip heeft.... (maar daar zie je zo weinig van, Mo wordt in mijn ogen veel te positief geprofileerd, en Ro wat negatief) terwijl ik denk dat Ro een veel oprechter persoon is. Hij wil niet perse op de voorgrond treden, itt Mo, Mo-show. Ro nam het hier niet enkel voor zichzelf op, maar voor de gehele groep. Iedereen had nl. druk geholpen met het visnet uitzetten. En hij had gelijk: de makers geven Mo alle credit. In mijn ogen onterecht! Maarja, het zal wel goed voor de kijkcijfers zijn.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #66 Gepost op: 19-10-2004, 11:05:30 »
idd wil ro niet op treden in de voorgrond.Daar gaat et hem juist over.Hij doet te veel aan achterklap.Hij heeft kritiek op mo maar durft het niet rechtstreeks te zeggen, mo moest diet vernemen via derden(marjolein?).Ook ben ik het niet mee eens dat darline zomaar op mo gaat stemmen. Ze vind wel dat ro langer moet blijven maar of dat betekent of ze zomaar op mo gaat stemmen, dat weet ik niet zo.Ze kon dat deze week al gedaan hebben toen ro in de gevarenzone zat en dat deed ze niet.Ze stemde toen op frouke.En als ook peter ruzie heeft met ro, dan kiest ze wel kant

Offline sunshine

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #67 Gepost op: 19-10-2004, 14:28:48 »
Sorry hoor Dragosh(ie), maar als er bepaalde mensen aan achterklap doen, dan zijn dat toch zeker de Belgen, en zeker die Mo!
Ik denk dat Ro gewoon niet graag op de voorgrond treedt, zo is hij niet. En waarom jij dat dan achterklap noemt is mij niet duidelijk. Mo is een oneerlijk type! Straalt ervan af! Hij stemde ook direct Ro weer weg tijdens het spelletje, erg kinderachtig, had Ro dus niet gedaan,die zou zich wel aan afspraak houden. Mo stemde weer op Ro, Ro niet op Mo. Wie doet er aan achterklap? Maargoed, we zien het zondag wel weer....
Draaikonten die Belgen! En voor Ro is het eigenlijk onbegonnen zaak: de enige NLer samen met Marjolein... De belgen hadden in het begin al afgesproken om de NLers weg te stemmen.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #68 Gepost op: 19-10-2004, 15:20:40 »
achterklap bedoel ik mee iemand anders bekritiseren zonder de persoon zelf te confronteren.Ro is daar wel de meester involgens me, vbn in volgorde van aflv

over klaar;te zweverig
over henk:van onderuit steunen, te oud
over frouke:te zwak en te lui
over kelly:te lui
over mo:opvliegend en showbeest

Hij doet niets anders dan maar zagen over andere personen.
Mo kon maar met 2 pers niet opschieten ro en mick.Maar ik vind achterklap normaal op een kleine eiland.Als je iemand niet mag, vertel je het aan kampgenoten om te zien of hij/zij ook zo over denkt.Ik veroordeel ook ro niet.

Ik ben het mee eens dat hij niet op ro had moeten stemmen bij de proef,hij  had de groep boven zijn emoties moeten kiezen.Bij eilandraad vind ik echter dat hij het recht had om de persoon met wie het minste voeling had eruit te stemmen.Ro stemde op frouke puur om tactische redenen want hij zat in de gevarenzone.Over het opzettelijke eruit stemmen van nederlanders ben ik het niet mee eens; mitch is toch vertrokken.En als je de stemgedrag bekijkt zie je ook geen coherentie;
kelly en mo:op ro
ro,frank,matt,darline,marjo; op frouke
peter:marjolein
frouke:op matt

je ziet duidelijk dat er geen afspraken zijn gemaakt, zelfs niet onder de groep van 4 ( anders ging ro naar huis)





Offline belletje

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #69 Gepost op: 19-10-2004, 21:42:47 »
'Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen'

Deze quote van Mo wilde ik nog maar even aanhalen.....
Of iedereen zo recht door zee en direct is op het eiland!
En dat kun je ook niet verwachten, je loopt immers kans om er direct op afgerekend te worden, en dan is het einde oefening, en iedereen zit er voor de winst.
Het is makkelijk om een metselaar heel positief neer te zetten, en een piloot negatief. Contrasterend... Ik geloof dat de werkelijkheid anders is, maargoed, ben dan ook geen Mo-fan.
Ro blijft langer in het spel dan MO!!!

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #70 Gepost op: 19-10-2004, 23:40:03 »
'Als je te eerlijk bent of niet per se wilt winnen, win je ook niet. Je moet het spel hard spelen'

Deze quote van Mo wilde ik nog maar even aanhalen.....
Of iedereen zo recht door zee en direct is op het eiland!
En dat kun je ook niet verwachten, je loopt immers kans om er direct op afgerekend te worden, en dan is het einde oefening, en iedereen zit er voor de winst.
Het is makkelijk om een metselaar heel positief neer te zetten, en een piloot negatief. Contrasterend... Ik geloof dat de werkelijkheid anders is, maargoed, ben dan ook geen Mo-fan.
Ro blijft langer in het spel dan MO!!!

Nee, er staat ook: als je TE eerlijk bent win je niet...ik snap dus niet zo goed waarom je die quote aanhaalt...Je kunt wel zeggen dat Mo het spel naar zijn uitspraak speelt. Het kan betekenen dat hij idd niet altijd eerlijk is geweest omwille de winst, of dat hij op het moment van TE eerlijk zijn er uit is geknikkerd...

En dan de vergelijking over de metselaar en de piloot...waarom is het makkelijker om een metselaar positiever neer te zetten dan een piloot? Positieve discriminatie?
Metselaartjes die bovendien ook nog Marrokaans zijn redden het niet alleen en een succesvolle, hoogopgeleide autochtone piloot heeft de sympathie van het publiek minder nodig???

Als je goed luistert naar de voice-over wordt er echt niet alleen maar positief over Mo gesproken hoor! En zeker niet negeatief over Ronald! Voorbeeldje: Tijdens de ruzie MO-RO zegt EP 'Na de proef gooit Mo als zijn frustraties de groep in, gericht op Ronald. Ronald krijgt hier echter geen speld tussen'.

Vind ik niet echt pro mo...

Maar je hebt het zelf al gezegd: de één is fan van Ro...de ander van Mo! En dan hoor je de dingen soms wel eens hoe je ze wil horen... ;)





There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #71 Gepost op: 20-10-2004, 00:09:40 »
idd wil ro niet op treden in de voorgrond.Daar gaat et hem juist over.Hij doet te veel aan achterklap.Hij heeft kritiek op mo maar durft het niet rechtstreeks te zeggen, mo moest dat vernemen via derden(marjolein?).
Ik zou dat geen roddel of achterklap noemen. Dan mag je op zo'n eiland zeker helemaal niet meer over je gevoelens praten. Ronald lucht zijn hart bij Marjolein (wat betreft de actie van Mo die voor zijn beurt de buit uit het net haalt), en zoekt bevestiging van zijn mening/gevoelens.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #72 Gepost op: 20-10-2004, 01:06:00 »

Ik zou dat geen roddel of achterklap noemen. Dan mag je op zo'n eiland zeker helemaal niet meer over je gevoelens praten. Ronald lucht zijn hart bij Marjolein (wat betreft de actie van Mo die voor zijn beurt de buit uit het net haalt), en zoekt bevestiging van zijn mening/gevoelens.

Dat heb ik ook al zelf gezegd.Maar het word roddel als je het blijft zeggen tegen andere personen maar niet tov de persoon in kwestie zelf.Hij zocht niet allen bevestiging van marjolein maar wou ook dat mensen op mo gingen letten.En als je op mensen gaat beginnen letten, dan zal hij je snel beginnen te iriteren.
BV Marjolein zag er geen graten in toen mo de vis ging halen, maar na de opmerking van ro begon ze het iritant te vinden en ergelijk.Wat miss heel onschuldig is kan uitvergroot worden.Zo manipuleer je andere mensen.
(dit is vb, beweer niet dat marjo van gedachten is verander of dat ro mensen manipuleert)


Feit is dat mensen een keuze moeten maken tussen:
mo, de huilbaby
of ro, de zaagbaby

je kan ook ze allebei verwerpen

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #73 Gepost op: 20-10-2004, 12:17:29 »
Feit is dat mensen een keuze moeten maken tussen:
mo, de huilbaby
of ro, de zaagbaby

je kan ook ze allebei verwerpen

Dan doe ik dat liever

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #74 Gepost op: 20-10-2004, 14:08:30 »

nou,dat vind jij dan,maar ik vind het maar een onvolwassen kereltje,die probeert te manipuleren met zijn(kinderachtig)gedrag!!!
Mo,get lost,man!!!!

helemaal mee eens en Ro is okee!
petje af

Offline ace

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #75 Gepost op: 23-10-2004, 14:15:01 »


Nee, er staat ook: als je TE eerlijk bent win je niet...ik snap dus niet zo goed waarom je die quote aanhaalt...Je kunt wel zeggen dat Mo het spel naar zijn uitspraak speelt. Het kan betekenen dat hij idd niet altijd eerlijk is geweest omwille de winst, of dat hij op het moment van TE eerlijk zijn er uit is geknikkerd...

En dan de vergelijking over de metselaar en de piloot...waarom is het makkelijker om een metselaar positiever neer te zetten dan een piloot? Positieve discriminatie?
Metselaartjes die bovendien ook nog Marrokaans zijn redden het niet alleen en een succesvolle, hoogopgeleide autochtone piloot heeft de sympathie van het publiek minder nodig???

Als je goed luistert naar de voice-over wordt er echt niet alleen maar positief over Mo gesproken hoor! En zeker niet negeatief over Ronald! Voorbeeldje: Tijdens de ruzie MO-RO zegt EP 'Na de proef gooit Mo als zijn frustraties de groep in, gericht op Ronald. Ronald krijgt hier echter geen speld tussen'.

Vind ik niet echt pro mo...

Maar je hebt het zelf al gezegd: de één is fan van Ro...de ander van Mo! En dan hoor je de dingen soms wel eens hoe je ze wil horen... ;)






ik ben geen fan van RO,en ook niet van MO,maar ik erger me aan die mohammed,omdat hijzelf achterbaks bezig is,ik vond het vooral kinderachtig toen hij een paar afleveringen geleden ronald in de zeik zat te zetten voor de hele groep,en hem met die anderen achter zijn rug zat uit te lachen,dat bewijst maarweer eens hoe onvolwassen hij is!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #76 Gepost op: 23-10-2004, 14:18:11 »
Dat Mo zich onvolwassen gedraagd kost zich zelf de kop binnenkort let maar op!! voor mijn gevoel weet ik al wie de Winaar is en dat zijn voor mijn maar 2 mensen waarvan ik denk jouw gun ik het wel!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2004, 00:56:55 »
In principe zijn ...RO en MO het zelfde spel aan het spelen..op een niet eerlijke manier...alleen denken zij alle twee dat zij zich niet bewust zijn van...
RO is nu door de mand gevallen.... en wanneer zal MO door de mand gaan vallen....ben benieuwd    ::rofl::

Voor mij kunnen zij er alle TWEE UIT RO en MO.  ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2004, 14:17:36 »
Ik weet niet of Ronald een spel speelt, tegen Ernst-Paul praatte hij op zo'n manier dat hij het volgens mij echt oprecht meende. Te goed voor dit spel? Hij is natuurlijk ook door Mo in een hoek gedreven, maar objectief gezien...

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #79 Gepost op: 25-10-2004, 16:34:22 »
Ronald was al de gebeten hond. Alles wat hij deed, deed hij volgens MO EN ZIJN KLIEK fout. Dus ik begrijp echt niet waarom Ronald zulke gekke bokkesprongen doet. Hij ziet dat Kelly het moeilijk heeft. Hij weet dat Kelly er uit wil. Hou dan twee dagen je klep dicht. Kruip twee dagen in je schelp. Doe je gebruikelijke werkzaamheden en ga vooral geen dingen doen waarop MO EN ZIJN KLIEK kunnen reageren en je kompleet afbranden. Jammer, maar deels eigen schuld.