Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 18849 keer)

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 18-10-2004, 15:21:07 »
Dat heb ik dus ook! Er is alleen maar gezeik en commentaar op iedereen. Ze letten veel te veel op anderen ipv op hun zelf!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 18-10-2004, 15:49:31 »
Zat net de video van gisteravond te bekijken en nu ik hem nog eens goed bekijk konden we van te voren nl al weten dat Mitch er uit zou worden gestemd ::oink::...want bij de aankondiging, voorafgaand aan aflevering 7, over the day after zei de voice over al dat in the day after afvaller Mitch aan het woord zou komen.....ben ik blij dat ik dat gisteren niet eerder had gehoord anders was de lol er toch echt wel vanaf geweest al...slordig net5 ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 18-10-2004, 15:53:20 »
Zat net de video van gisteravond te bekijken en nu ik hem nog eens goed bekijk konden we van te voren nl al weten dat Mitch er uit zou worden gestemd ::oink::...want bij de aankondiging, voorafgaand aan aflevering 7, over the day after zei de voice over al dat in the day after afvaller Mitch aan het woord zou komen.....ben ik blij dat ik dat gisteren niet eerder had gehoord anders was de lol er toch echt wel vanaf geweest al...slordig net5 ::niet-ok::

ehm mitch was er toch vorige week al uitgestemd? en gisteravond begon het eigenlijk erbij dat zij op weg was naar/aankwam bij de verstekelingen...

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 18-10-2004, 15:54:18 »
Dat hoeft nog niet, vorige week was het Ernestien en die is er pas gisteren uitgegaan.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2004, 16:06:40 »


ehm mitch was er toch vorige week al uitgestemd? en gisteravond begon het eigenlijk erbij dat zij op weg was naar/aankwam bij de verstekelingen...

Ben ik met je eens, maar als zij in de mangroove groep was opgenomen dan was ze geen afvaller geweest in mijn ogen....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2004, 16:08:03 »
 ::tandpastasmiley:: nee precies Bakkertje

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2004, 16:11:21 »
 ::tandpastasmiley::...wat zijn we het eens vandaag zeg.... ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2004, 16:15:48 »


Ben ik met je eens, maar als zij in de mangroove groep was opgenomen dan was ze geen afvaller geweest in mijn ogen....

oooh op die manier bedoel je, begon al aan mezelf te twijfelen of ze er nou echt vorige week al was uitgestemd  ::)

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 18-10-2004, 16:17:24 »
Dat van Mitchell en afvaller had ik opgevat als afvaller bij de eilandraad...

Wat ik wel jammer vond is dat je bij de 2e proef van gisteravond het touwtje van de imuuniteitsketting al zag hangen om de nek van Kelly tijdens het interview...Weg spanning... :\'(
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 18-10-2004, 16:20:22 »
Is ER dan al zo saai aan het worden dat we op dit soort dingen gaan letten????? ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2004, 16:21:25 »
jullie kunnen stemmen he bij wie wordt de volgende afvaller ik ben echt benieuwd ik denk Ronald

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2004, 16:27:19 »
Is ER dan al zo saai aan het worden dat we op dit soort dingen gaan letten????? ::schaam::

Ik vind dit jaar een stuk saaier dan voorgaande jaren.
Er gebeurt weinig spectaculairs, vind ik.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2004, 16:28:46 »
begint een beetje op Wie is de mol te lijken waarbij dat soort kleine dingen altijd zo verdacht zijn en we op werkelijk alles letten

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2004, 16:40:29 »
Is ER dan al zo saai aan het worden dat we op dit soort dingen gaan letten????? ::schaam::

Nee, ik vind ER helemaal niet saai...We hebben nog een aantal afleveringen te gaan en volgens mij kwamen er in de voorgaande edities ook pas echt heftige dingen aan bod. Ik noem een bananenkwestie...Misschien is de expeditie voor velen 'saai, omdat er veel afvallers zijn...Sja, helaas...dat hoort er ook bij!

Kijk, een proef in aflevering 7 waar de prijs shoppen is vind ik ook niet zo bijzonder...maar ik keek wel met spanning toe of Mitch alsnog zou worden opgenomen in het afvallerskamp...

En de voorstukjes voor volgende week beloven genoeg...eindelijk de ontmaskering van RO'tje...

There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2004, 18:38:17 »
 Waarom kijken we met zn allen naar ER en niet naar Bigbrother, dat is voor de ontberingen, de keiharde strijd, de conflicten en de vijandigheid. Hoe saai is het om te kijken naar een stelletje slijmballen die elkaar alleen maar aan het ophemelen zijn om zichzelf te redden. Dat is wat nu gebeurd door die 4 vrienden, en dat maakt het saai om naar te kijken. Daarom hoop ik dat er weer evenwicht(Mo eruit bijvoorbeeld)komt zodat het nog spannend wordt. Mick moet het winnen en niet zoals vorig jaar (wie was de winnaar ook al weer) een nietzeggend type die alleen zover komt omdat ze geen mening heeft.
Ik hoop ook dat er genoeg mensen zo slim zijn om op de gave mensen te stemmen bij allstars( Bjorn, Richard, Pieter, Nolleke enz) en niet van die aardige nietszeggende mensen, want allstars moet een spektakel worden van de meest spraakmakende mensen, anders wordt het nog saaier dan een gewoon seizoen. dus alsjeblieft mensen stem op Bjorn, en spraakmakende televisie zal gemaakt worden.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2004, 19:19:31 »
Jeetje.. dit gaat nergens meer over!!! De "spelers" snappen niets van het spel!! Waarom iemand in het spel houden omdat het je vriend is? Wat heb je daar in de finale aan? Speel je eigen spel en niet dat van een ander!!!!! Het gaat niet goed met mn vriend, dus stem ik maar op diegene waar die problemen mee heeft.. Bullshit!!
Voor de 4 "vrienden" van Mo zijn er juist 2 goede tactische (strategische?) redenen om op Ronald te stemmen:
1. De club van 5 blijft in de meerderheid, dus zij zullen er nooit tegen hun zin uitgestemd worden (tenzij je "vrienden" het helemaal met je gehad hebben)  ;)
(NB: Als ze uiteindelijk nog met zijn vijfen (of vieren, als Frouke eerder opgeeft) over zijn zullen de dames er het eerst uitvliegen, gezien hun fysieke zwakte.)
2. De onderlinge sfeer wordt voornamelijk verziekt door de ruzie tussen Ro en Mo. Als je een van de 2 eruit stemt keert de rust weer terug in de groep.
Het siert de "vrienden" van Mo dan weer wel dat ze niet met zijn allen op Ronald hebben gestemd. Ze zijn dus ook weer niet zo tactisch bezig als ik een paar weken geleden had gevreesd. Wat dat betreft is de spanning op de eilandraad weer helemaal terug en zeer onvoorspelbaar!  ::ok::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2004, 19:28:19 »

Voor de 4 "vrienden" van Mo zijn er juist 2 goede tactische (strategische?) redenen om op Ronald te stemmen:
1. De club van 5 blijft in de meerderheid, dus zij zullen er nooit tegen hun zin uitgestemd worden (tenzij je "vrienden" het helemaal met je gehad hebben)  ;)
(NB: Als ze uiteindelijk nog met zijn vijfen (of vieren, als Frouke eerder opgeeft) over zijn zullen de dames er het eerst uitvliegen, gezien hun fysieke zwakte.) ....


Hmm, waar heb jij gezeten gisteravond? Frouke is er gisteravond uitgestemd... ::rofl::
Ze zijn nu dus nog met z'n vieren...
Het lijkt het erop dat Ro het volgende week nogal voor zichzel gaat verpesten en toch de groep van vier tegen zich krijgt plus Frank...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2004, 23:41:22 »
Ik vond het erg dom van alle kampleden dat ze het visnet pas gingen uitzetten toen ze bijna niet meer konden van de honger! Eten is toch het allerbelangrijkste op zo'n eiland, dan ga je toch niet eerst bedden en tafels bouwen??  ::niet-ok::
Overigens is het wel een schitterende constructie dat visnet, bij eb opbouwen en dan wachten op de vloed vissen.  8)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2004, 23:44:43 »
Ik vond het erg dom van alle kampleden dat ze het visnet pas gingen uitzetten toen ze bijna niet meer konden van de honger! Eten is toch het allerbelangrijkste op zo'n eiland, dan ga je toch niet eerst bedden en tafels bouwen??  ::niet-ok::
Overigens is het wel een schitterende constructie dat visnet, bij eb opbouwen en dan wachten op de vloed vissen.  8)

Hehehehe....ik dacht dat ik gek was, want dacht precies hetzelfde...Kracht kost het opzetten van het net toch wel, dus waarom wachten totdat je totaal verzwakt bent?
De oude Zuid-leden wisten hoeveel het kon opbrengen!

Zag er wel supers uit zo uit de hoogte gefilmd!  ::ok::
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 20-10-2004, 14:03:55 »
Ben het er helemaal meens, ik kon die gedachten kronkel van die Robinsonners daar ook niet begrijpen
Greetings